Uitgerekend 21 t/m 31 Juli 2018

19-11-2017 08:57 461 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Wie is er nog meer uitgerekend tussen 21 en 31 juli 2018 en wil graag mee kletsen?
Zet je gegevens Dikgedrukt in je berichtje en ik voeg ze toe of wijzig ze in de tabel.
Op naar veel gezonde juli baby's :cheer2:
Naam #kindje UD Echo bijz.heden
Rosa02 1e 27-7 31-1 :heart: Ziekte v Crohn
Zjuuls84 2e 20-7 2-1 :heart: Zwanger door IUI
Ilona87 1e 25-7 4-1 :heart: pcos; clomid en IUI
Josine89 1e 18-7 :heart: bbz juli'17
xxroseliefxx 2e 20-7 22-12 :heart: complicaties 1e bevalling
Janeway103 1e 28-7 :heart:
IDnr2 2e 25-7 5-1 :heart:
Liesz123 1e 28-7 ? :heart:
Leyla18 1e 29-7 8-1 :heart: missed abortion juli '17
Aphrodite88 1e 25-7 2-2 :heart:
Cactusliefde 1e 22-7 9-1 :heart: 15-9 operatie bmm, kans op vroeggeboorte: verkorte bmm
Sevan 1e 26-7 3-1 :heart:
Smurfenhuisje 3e 28-7 2-1 :heart:
Siobhan85 1e 23-7 4-1 :heart:
Tamygirl 1e 29-7 26-1 :heart:
Dreamer02 2e 26-7 3-1 :heart: zwanger middels ISCI
Lauv 2e 25-7 :heart: HG
Anirac 2e 21-7 :heart: diabetes en vroeggeboorte 1e kindje
Berlin19 1e :heart:
Niccy007 1e 23-7 3-1 :heart:
Roos876 2e 28-7 1-2 :heart:
Puk32 :rose:
Lies90 :rose:
anoniem_356016 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 17:35
67.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lies en Sevan, hoe gaat het met jullie?

Josine wat bijzonder van je zusje zeg! Hebben jullie/zij wel vaker dat soort dingen? Succes vrijdag, spannend!

Hier ook PAP3A gehad aflopen voorjaar, gelukkig bleek na nader onderzoek dat er geen verdere maatregelen nodig waren. Maar schrikken was het wel. Gelukkig dat de gynaecoloog jullie heeft gezegd dat het geen probleem is om zwanger te zijn.

Tamygirl Heel herkenbaar! Zou inderdaad zoiets zeggen als maagpijn of maagzuur ofzo. Lastig! Ik ben net als Rosa ook een hele slechte leugenaar ;-D Mijn werk mag ik nu niet doen, gelukkig heb ik dat telefonisch kunnen afzeggen (werk freelance) dus dan gaat het iets makkelijker. Mijn omgeving is in de veronderstelling dat ik gewoon aan het werk ben. Eergisteren vroeg een kennis allemaal details over mijn werk en of haar zus mij kon inhuren, wat dus niet kan. Volgens mij werd ik hartstikke rood en stamelde ik wat :proud: :facepalm:

Ik had afgelopen week en aankomende week veel feestelijke gelegenheden van zowel werk als vrienden :-( Afscheidsfeestjes, etentjes, verjaardagen, kampioenschap sport van vriend. Pfff ik probeer het wat te ontlopen maar sommige dingen kom ik echt niet onder uit. Als ik een keer niet drink kom ik daar nog wel mee weg, maar zoveel dagen op rij valt zeker op (het zijn meestal dezelfde mensen die aanwezig zijn). Ik ben nog aan het bedenken wat voor excuus ik zaterdag en zondag ga gebruiken :-?

Mijn vriend is trouwens enorm enthousiast, hij heeft het er vaak over, is heel zorgzaam, leest artikelen over wat belangrijk is qua voeding enz :heart: zo fijn dat hij zo betrokken is. Ik ben wel flink emotioneel :$ al een aantal huilbuien gehad omdat ik zo moe was.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik geloof dat ik er ook niet meer bij hoor. Gister krampen en bloedverlies waarvan ook wat kleine stolsels en nu deze ochtend nog meer bloedverlies. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik weet niet waarom maar ook na twee jaar is het ons blijkbaar niet gegund. Sorry, intens verdrietig :'(
Alle reacties Link kopieren
Sevan ook al bloedverlies, wat naar :(
En puk ook, wat een nare berichten allemaal. Sterkte dames, dikke knuffel :hug:

Ik ga het pas na hopelijk een goede nipt uitslag vertellen. Mijn manager weet wel van de miskraam omdat ik toen ziek was dus hij verwacht het waarschijnlijk wel. Misschien vertel ik het hem wel eerder, maar de rest niet.

Ik dronk ook altijd veel koffie, weet niet meer precies wie het vroeg. Ik zeg gewoon dat ik met koffie probeer te minderen omdat ik vond dat ik te veel dronk :)

Ik hoef nog weinig smoezen voor dingen te verzinnen, maar heb wel het gevoel dat het van mijn gezicht af te lezen is. Ik ben echt doodop trouwens en erg emotioneel. Iemand ook last van dat je je ineens heel druk kan maken om kleine dingen?

Nog anderhalve week tot de echo. Ene kant veel zin in, andere kant vind ik het doodeng.
Alle reacties Link kopieren
Puk wat verdrietig :( Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt heel verdrietig van de berichten.. Puk, Lies en Sevan, sterkte. Ik denk aan jullie! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Neeee puk meen je niet😰

Puk en sevan vinden jullie t fijn om even Prive contact erover te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Lies, is goed hoor! Kunnen we misschien een beetje herkenning en steun bij elkaar vinden.

Dankjewel in ieder geval iedereen voor de lieve berichtjes en heel veel succes met jullie zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Ach nee puk, dat kan niet waar zijn... :sigh: Heb jij al contact opgenomen met de vk?

Hoe is het met Lies en Sevan vandaag? Hoop echt dat t bloeden bij jullie allemaal gestopt is!

Ik ben thuis gebleven van mijn werk vandaag... Heb sinds gisteravond alleen maar boven de toiletpot gehangen, kon nog geen slokje water binnen houden! :@@: Heb net een slappe thee gezet, eens zien of die wel binnen blijft...
Alle reacties Link kopieren
Rosa, ja en ook met het ziekenhuis, omdat wij zwanger zijn geworden via IUI. Het is ook niet een klein beetje bloed dus weet echt zeker dat het een miskraam is. Ze gaven aan dat er nu toch niks te zien is omdat ik er middenin zit. Dus de echo van dinsdag blijft staan. Er is dus nog een heel klein beetje hoop omdat ik zwanger ben geworden met 3 follikels, dat er nog 1tje is overgebleven. Ga ik niet vanuit.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Puk, heftig... En dan ook nog een week in onzekerheid moeten zitten... :'-(
Toch hoor je wel eens van tweeling/ drieling zwangerschappen waarbij 1 vruchtje afkomt en de ander overleefd, dus ik blijf gewoon eigenwijs voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Oh Puk! Wat ontzettend naar!
Alle reacties Link kopieren
Pfff zo heftig he Puk!

Wil je mij een mail sturen? Dan kunnen we dan even kijken hoe we contact kunnen hebben.. via mail of app ofzo!

lies90@mail.com
Alle reacties Link kopieren
Rosa, Het is heel vaag bij mij nu.. bijna geen bloed maar wel slijm met beetje bloed met afvegen. Gister dus 2 kleine stolsels en 1 wat grotere stolsel verloren... maar heb t in het water gelegd en lijkt alleen weefsels. En waarom bloed ik niet heel erg? En heb ik niet mega krampen? Maar hoezo is er wel bloed en weefsel? Het is allemaal zo vaag. Maar voor Mn gevoel zit t echt niet goed als ik dit verlies.... heb nu 11-12 een vroege echo. Dus een weekje eerder. Tot die tijd is t afwachten..... 😞
Alle reacties Link kopieren
En zeker ook als Vk foto's heeft gezien en zegt dat t er niet goed uit ziet.........
Alle reacties Link kopieren
Ai Lies, dat klinkt idd niet goed... :-[ Ook bij jou hoop ik nog steeds op een 2e vruchtje, zeker als t bloeden nu al minder geworden is...

Jullie moeten zelf maar aangeven wat jullie prettig vinden wat betreft de tabel...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop t ook zo! Niet alleen voor mezelf maar ook voor Puk en sevan!

Ik vind t wel fijn als het nu nog even zo blijft staan tot ik zeker weten duidelijkheid heb!
Alle reacties Link kopieren
Lies, Puk en Sevan een dikke knuffel voor jullie...

Welkom en gefeliciteerd aan alle "nieuwe" mee schrijfsters!

Ik schrijf niet heel actief mee, maar lees wel alles, dit door met name drukte op het werk (tot in ieder geval het einde van het jaar).

We hebben inderdaad gister onze 1e echo gehad! We hebben een mooi kloppend hartje gezien :heart: , dus tot nu toe gaat alles goed! Het ziet er (gelukkig) naar uit dat het 1 kindje is (wordt). Ik zou een tweeling naast een dreumes (van nu 15 maanden) wel erg pittig vinden denk ik.

[/Onze termijnecho staat gepland op 2 januari a.s. (ben dan bijna 12 weken zwanger)

We gaan het komend weekend aan onze ouders vertellen en met kerst tegen schoonzus en zwager. Beste vrienden met oud & nieuw (vieren we gezamenlijk) en na de termijnecho mag ook 'de rest van de wereld' het weten (inclusief mijn leidinggevende).

Ook kiezen wij er weer bewust voor geen test (nipt / combinatie etc.) te doen. Hebben we bij mijn eerdere zwangerschap ook niet gedaan. Wij willen niet voor een keuze komen te staan om de zwangerschap wel of niet af te breken.

Mijn tip, om je zwangerschap nog te verbergen, is zo min mogelijk nadruk leggen op dingen die je niet meer mag (koffie drinken, eten etc.). Hoe minder moeilijk je doet, hoe minder het opvalt!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Puk, jij ook al in onzekerheid! Ik hoop voor dat er volgende week wel een vruchtje te zien is! Lies en Sevan, hoop dar ook voor jullie!

Rosa, bah ben je zo misselijk door de zwangerschap of heb je een buikgriep erbij te pakken? Hoe gaat het nu?

Zjuuls, fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien en gelukkig 1 kindje hihi!

Vertellen, wij zijn van plan om het aan onze ouders en zussen/broer na de eerste goede echo te vertellen, of misschien na de 2de echo. Schoonouders willen een midweek/weekendje weg voor in juni boeken. Wilde ze eigenlijk nu al doen. Hebben het met een smoes kunnen uitstellen tot in december. Verder goede vrienden denk ik met oud/nieuw en de rest erna na de termijn echo. De vorige keer wisten onze ouders en goede vrienden het al snel omdat ze ook van het traject wisten. Nu hebben we het helemaal geheim gehouden! Op werk wil ik het ook pas vertellen na de termijnecho, Alleen heb ik op mijn werk nog wel eens te maken met agressie dus dat maakt het wel lastig.. ben nog in dubio..

Koffie, ik drink ook veel koffie.. probeer te minderen.. scheelt dat wij op het werk zelf zetten en werken met oploskoffie. Ik had voordat ik wist zwanger te zijn al een pot cafeïnevrije koffie meegenomen onder het mom van ik drink zoveel dat ik beter meer cafeïnevrij kan doen tussendoor.

Smoezen, is nog niet nodig. Maar straks in december volgt er een borrel met een groep vrienden. Vrees dan het dan wel op gaat vallen als ik geen alcohol drink.. maar even kijken.. misschien dat ik niet ga..

Tweeling, hier niet in de familie. De cellen van mn embryo waren op dag 4 wel al super goed doorgedeeld.. dus wie weet hihi! Zou wel even schrikken zijn denk ik en wordt dan flink druk met een dreumes ernaast..

Wie gaan er allemaal de combinatietest of nipt doen? Vorige keer hebben wij een combinatietest gedaan, nipt kon toen nog niet. Kwam geen verhoogd risico uit. Denk dat we dit keer weer een test doen en neig toch wel naar de nipt ondanks de kosten. Wij zijn 35 en 37 en zwanger middels isci dus wel wat meer risico op.. Wil het dan ook gewoon van te voren weten zodat we ons er op in kunnen stellen en op kunnen voorbereiden. Weet niet of ik de zwangerschap zal afbreken, denk bij een zware handicap met weinig kan op leven wel..
Sterkte Puk, lies en sevan...wat verdrietig. Zijn jullie nu thuis?

Ik ben nogal vermoeid na het bezoek aan academisch ziekenhuis (is op 2 uur afstand hiervandaan). Gistermiddag werd ik enorm misselijk. Savonds overgegeven. Vanmorgen weer.
Zou morgen naar een concert gaan. Woon nogal in een uithoek, dus weer enorm veel reistijd...liefst zou ik afzeggen...maar vind dat ook weer lullig.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Zjuuls! :cheer2: Fijn dat je echo zo goed gegaan is! Gaan jullie nog iets speciaals verzinnen om het te vertellen?

Dreamer: Ik heb geen flauw idee... Braken is sinds vanmiddag gelukkig gestopt, heb zelfs al een boterham binnen kunnen houden! Wel nog wat diarree, maar dat heb ik door mijn crohn sowieso al snel... Hoop dat het een virusje is, die gaat normaal sneller voorbij dan de zwangerschap! :lol:
Ben voorzichtig met de agressie op je werk hoor! Neem aan dat je ook ander werk aangeboden krijgt van zodra je buik zichtbaar wordt?

Roselief: kan me voorstellen dat het vermoeiend voor je was... Vandaag maar even rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen! Ben je wel nog wat wijzer geworden gisteren over een evt plan voor je bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen, heel veel dank voor het medeleven & de lieve berichtjes. Bij mij nam het bloeden vrij snel af en is binnen een dag gestopt. Het was wel rood maar niet zoveel als een ongesteldheid en geen stolsels. Ook geen krampen, wel af en toe lichte buikpijn. Ik en vriend waren echt enorm geschrokken maar tot nu toe zet het niet door. Borsten doen nog veel pijn, kortademig maar niet misselijk. Het enige is afwachten tot de vroege echo, vandaag precies over een week. Lies en Puk, laten we even vasthouden en hopen tot de echo! En ik zeg dat wel heel dapper maar ik ga zelf nu even niet perse van veel goeds uit. Veel sterkte en liefs :) 💛

Felicitaties aan alle nieuwelingen 🐣
Alle reacties Link kopieren
Sevan! Wat fijn!!! Bij jou klinkt het dan nog best positief als je geen kramp en stolsels hebt en het binnen een dag klaar was (zei Vk tegen me dat ze t liefste had dat t binnen een dag zou stoppen en geen stolsels!) super spannend je echo. Hopelijk goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte meiden, ik zal aan jullie denken.

Mijn zusje en ik hebben eigenlijk nooit iets van elkaar gevoeld. Dit is echt voor het eerst. Het is ook niet dat we tweeling zijn. Er zit zelfs 4,5 jaar tussen ons. Het lukte niet meer bij mijn ouders.

Ik heb vandaag mijn collega's en mijn leidingevende ingelicht. Ik ben zo ziek dat ik niet verwacht dat dit zomaar over is. Daarom mijn verhaal uitgelegd. Nu is het ook minder raar als ik weer eens een dagje ziek thuis blijf. Voelt voor mezelf wel fijner. Ook heb ik vandaag reispilletjes gehaald. Mijn buurvrouw heeft deze tijdens haar zwangerschap aangeraden gekregen van de HA. Kijk of ze bij mij ook helpen. Ik hoop het zo want ik ben zo klaar met netflix!
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een probleem!

Ik heb tegen een vriendin al een paar keer gezegd dat ik graag mee wil naar dat ene festival. Dit was allemaal voordat ik zwanger werd. Maar nu start de voorverkoop vanavond en wil ze eigenlijk direct een kaartje kopen.

Alleen een festival wanneer ik hoogzwanger ben zie ik niet zo zitten. Hoe lul ik me hier nou uit? Ik wil het pas over een maand vertellen (het is een beetje een verre vriendin). HELP :facepalm: :facepalm: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is het festival?
Zeggen dat je niet kan omdat dat weekend wat anders gepland staat een optie? Hoe duur zijn de kaartjes? Is het een optie om ze toch te kopen en evt te verkopen als je het verteld hebt? Pfoe lastig! Moet je de kaartjes per se nu kopen of kan het ook over een maand?

Sevan goed nieuws, hopelijk blijft het zo!

Zjuulz yes fijn een goede echo!

Rozelief als je je echt niet goed voelt, zeggen dat je ziek bent hoor! Jij bent nu even het belangrijkste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven