Uitgerekend 21 t/m 31 Juli 2018

19-11-2017 08:57 461 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Wie is er nog meer uitgerekend tussen 21 en 31 juli 2018 en wil graag mee kletsen?
Zet je gegevens Dikgedrukt in je berichtje en ik voeg ze toe of wijzig ze in de tabel.
Op naar veel gezonde juli baby's :cheer2:
Naam #kindje UD Echo bijz.heden
Rosa02 1e 27-7 31-1 :heart: Ziekte v Crohn
Zjuuls84 2e 20-7 2-1 :heart: Zwanger door IUI
Ilona87 1e 25-7 4-1 :heart: pcos; clomid en IUI
Josine89 1e 18-7 :heart: bbz juli'17
xxroseliefxx 2e 20-7 22-12 :heart: complicaties 1e bevalling
Janeway103 1e 28-7 :heart:
IDnr2 2e 25-7 5-1 :heart:
Liesz123 1e 28-7 ? :heart:
Leyla18 1e 29-7 8-1 :heart: missed abortion juli '17
Aphrodite88 1e 25-7 2-2 :heart:
Cactusliefde 1e 22-7 9-1 :heart: 15-9 operatie bmm, kans op vroeggeboorte: verkorte bmm
Sevan 1e 26-7 3-1 :heart:
Smurfenhuisje 3e 28-7 2-1 :heart:
Siobhan85 1e 23-7 4-1 :heart:
Tamygirl 1e 29-7 26-1 :heart:
Dreamer02 2e 26-7 3-1 :heart: zwanger middels ISCI
Lauv 2e 25-7 :heart: HG
Anirac 2e 21-7 :heart: diabetes en vroeggeboorte 1e kindje
Berlin19 1e :heart:
Niccy007 1e 23-7 3-1 :heart:
Roos876 2e 28-7 1-2 :heart:
Puk32 :rose:
Lies90 :rose:
anoniem_356016 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 17:35
67.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh Lies, wat een onzekerheid! :sigh: En dubbel vervelend omdat het nog te vroeg is om met echo te kunnen kijken waardoor je ws nog wat langer in onzekerheid zit... Mag je volgende week wel vervroegd langs komen?
Ik ga heeeeel hard duimen dat het een simpele bloeding van de bmm ofzo is, kan zomaar gebeuren hoor!
Dikke knuffel voor jou! :there:
Ohh lies, hopelijk stopt het bloedverlies snel... knuff pfff wat een onzekerheid....
Sterkte en maar even beetje rustig aan doen? Lukt dat?

Ik ben vandaag naar het academisch ziekenhuis geweest. Er gaat weer enorm bloedonderzoek gedaan worden, 18 buisjes bloed met bloedprikken.
Deze arts gaat beleid maken voor de bevalling (als volgende week de echo goed is en het goed blijft gaan).
Geeft wel iets meer rust. Begin januari krijgen we de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Oh, gatver, wat een stress zo met het bloedverlies! Ik duim mee voor een plakbaby hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ohh nee Lies! Hopelijk gaat het de goede kant op.. ik duim mee! :(
Alle reacties Link kopieren
Thanks!! Bloeden is vooral nog steeds met afvegen en klein beetje ook in maandverbandje! Het voelt en ziet eruit als ongesteldheid (met afvegen) lig nu lekker in bed. Was hele dag aan t werken. Ik hoop dat t alsnog goed blijft gaan.... maar ik weet t niet...... Vk had gezegd dat t bloeden dan eigenlijk wel vandaag moest stoppen! Hoelang duurde t bloeden bij jou Joan?
Vervroegde echo mag ik! Alleen dan 3 wkn na positieve test. Dus over 2 wkn😩 officieel mag ik over 3 wkn voor de echo.....
ze zijn nog een beetje afwachtend vind ik! Maarja..... ze kunnen er natuurlijk ook niks aan doen.
Ik wil gewoon zelf graag nu meer duidelijkheid. Of t gaat goed of niet..... nu zit ik zo in twijfel en verdriet! Bah... wat een kut dag!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meeschrijven....?
Zou me graag aansluiten.
Moet nu helaas even snel weg naar een afspraak maar als jullie het oke vinden zou ik graag vanavond meer over mezelf vertellen 😀
Alle reacties Link kopieren
Bah Lies, 2 weken in onzekerheid zitten is echt ellendig... :-( Geloof dat ik in dit geval naar een echobureau ging zoeken waar ik zelf moest betalen, maar ze via een inwendige echo wel kunnen zien of het vruchtje überhaupt nog op zijn plek zit...

Roselief: spannend hoor! Ben heel benieuwd wat voor plan ze gaan maken voor jullie...
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meeschrijven....?
Zou me graag aansluiten.
Moet nu helaas even snel weg naar een afspraak maar als jullie het oke vinden zou ik graag vanavond meer over mezelf vertellen 😀
Alle reacties Link kopieren
Zitten er bij jullie eigenlijk tweelingen in de familie? Bij mij vanaf moeders kant best veel, mijn oma heeft er ook 1 gehad. Het schijnt vaak een generatie over te slaan dus ik ben altijd rete zenuwachtig voor de eerste echo :hyper:
Alle reacties Link kopieren
@Lies90
Je kan wellicht een andere VK bellen. Ik had twee dagen na de test gebeld vanwege buikpijn en nu heb ik donderdag al de inwendige echo. Ben dan 6w3d. Ze schijnen dan al wat te kunnen zien.
Ik blijf duimen voor je!
Alle reacties Link kopieren
@smurfenhuisje: hier geen tweelingen in onze families, helaas! Het lijkt mij geweldig.
Vriendin van mij kreeg een tweeling ondanks dat het in beide families niet voorkwam. Gewoon op de natuurlijke manier.
Extra spannend voor jou! Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons ook geen tweelingen in de familie, maar dat wil natuurlijk niets zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik schrijf graag even mee. Ik ben 32, en voor de eerste keer zwanger. Leuk & spannend allemaal!

Voor de tabel:
32 - 1e kindje - uitgerekend 25 juli - echo 19 december
Alle reacties Link kopieren
Och Lies wat een naar bericht, ik hoop dat het bloeden zsm stopt!! Ik leef echt met je mee. Lekker in bed liggen inderdaad en probeer je rust te pakken. Ik duim ontieglijk hard voor je!!

Hier geen tweelingen in directe familie, wel iets verder weg! Maar verwacht t niet eigenlijk haha.

Hebben jullie het ook zo koud of ligt het aan weersverandering? Helft van de dag zit ik echt te rillen..
Alle reacties Link kopieren
Zo, inmiddels even wat bijgelezen ;-)
Idnr2: Ik ben ook van plan mee te doen aan moeders voor moeders; morgen komt de vrouw hiervan langs.
Cactusliefde: dat gevoel alsof het van je gezicht af te lezen is: herkenbaar! Net als het idee dat iedereen het linksom of rechtsom opeens over kinderen & zwangerschappen lijkt te hebben, haha.
Lies90: ohh wat schrikken & wat een onzekerheid. Sterkte!
Wat de kwaaltjes betreft; hier voornamelijk gevoelige borsten, lichte kramp in onderbuik en nu en dan hartkloppingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een tweeling :couple: :hug: en mijn neven zijn tweeling. Ik testte 1 week voor nod al positief en mijn clearblue gaf ook elke keer meer aan dan ik hoor te zijn. Ik ben heel erg regelmatig, dus ik vond het gek.. mijn moeder en zus maken er al grapjes over dat het vast een tweeling is haha.

@lies wat naar zeg! Hoop je op een beetje uitsluitsel krijg je Dit! Hopelijk kan je een beetje goed slapen vannacht :hug: het bloeden was bij mij de volgende keer dat ik naar de wc ging nergens meer te bekennen en nu nog steeds niet, ook geen bruin... hopen dat dat zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve dames
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik schrijf zoals eerder vanavond al aangegeven graag mee.

@lies. . Sterkte meid. Ik hoop dat het bloeden ondertussen gestopt is...

Voor in de tabel:
30 (nou ja... zaterdag...) 2e kindje.
. Echo nog onbekend... uitgerekend ik denk ongeveer 24 juli...bijzonderheden heb ik niet echt... misschien dat ik nog borstvoeding geef aan onze eerste...
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog steeds slijm en bloed 😭

Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!!
Alle reacties Link kopieren
Hè kut Lies!

Spannend Joan!

Ik heb het ook veel koud :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Teigetje en Siobhan!

Sterkte Lies, echt heel rot. Ik zou denk ik ook een andere verloskundigenpraktijk bellen als ik jou was, je bent nu vijf weken toch? Een echo bij zes weken is niet gek, begrijp ik goed dat ze bij jou tot zeven weken willen wachten? Wat iemand anders ook al zei, dan zie je in ieder geval of het nog op de goede plek zit.
Alle reacties Link kopieren
Ja is zo..... ik hou het even in Mn achterhoofd. Ik heb net 2 stolseltjes verloren met afvegen dus ik weet eigenlijk wel zeker dat t fout gaat. Het is zo kut! Zo verdrietig..... we waren zo blij en happy en trots en enthousiast! 😰😭
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe zwangeren in dit groepje, gefeliciteerd!

@Lies: Ik vind het echt heel erg voor jullie, ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven! Ik hoop dat jullie er samen over kunnen praten, veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb zondag net ontdekt dat ik zwanger ben en heb gisteren de gyn gecontacteerd en mag midden december al langsgaan voor een eerste echo 😊

Ik ben 32jaar en voor het eerst zwanger ☺️

Uit mijn berekening vermoedelijk 31juli uitgerekende datum!

Spannend allemaal 😉

Hoop v harte dat mijn vruchtje blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Tamy Gefeliciteerd! Het wordt een drukke baby-maand in juli. Moet je vanwege bijzonderheden meteen naar de gynaecoloog?
Alle reacties Link kopieren
Ohh Lies, wat ontzettend naar! Een knuffel voor je :hug: en heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal toch nog mee valt maar het klinkt inderdaad niet zo goed.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe hier!

Hier begint het een beetje door te dringen maar ik durf nog niet echt te geloven dat het zo is. Voel nog steeds niks dus ben echt de dagen aan het tellen tot de echo, nog een weekje!

Over tweelingen, alleen mijn oma heeft een tweeling gekregen. En dus ja, met drie follikels en IUI hebben we nu ook een verhoogde kans. Maar ik gok, dat het er gewoon eentje is aangezien je zwangerschapssymptomen meestal wat heftiger zijn als het er meerdere zijn zoals ik lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven