Uitgerekend 2e helft januari-1e helft februari 2019
maandag 21 mei 2018 om 10:31
OM HET OVERZICHT TE BEWAREN IS DIT TOPIC GESLOTEN VOOR NIEUWE DAMES, SORRY!
Hoi dames!
Hier maloe84 met een account dat ook door jullie zelf is aan te passen. De twee topics met uitgerekend in januari zitten al aardig vol. Ik ben zelf rond 26 januari uitgerekend (nog heel pril dus) van onze derde en heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad, wat het extra spannend maakt.
Wie heeft zin om mee te schrijven?
= Kloppend hartje
zwanger010
Hoi dames!
Hier maloe84 met een account dat ook door jullie zelf is aan te passen. De twee topics met uitgerekend in januari zitten al aardig vol. Ik ben zelf rond 26 januari uitgerekend (nog heel pril dus) van onze derde en heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad, wat het extra spannend maakt.
Wie heeft zin om mee te schrijven?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Geslacht | Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Tammie 8 | 30 | Eerste | 19 januari | |||
| Bollebo16 | 29 | Tweede | |
20 januari | 29 juni 3e echo (termijn) | |
| Maloe84 | 34 | Derde | |
20 januari | controle 8 januari | miskraam augustus 2017 en februari 2018 |
| Criminalmind | 30 | Tweede | |
26 januari | 13 aug controle | |
| Zandkasteel | 29 | derde | |
29 januari | 9 juli termijnecho | 4 miskramen gehad |
| w002 | Tweede | 2 februari | ||||
| yogayup | 37 | Eerste | |
2 februari | wachten op uitslag nipt, 3/8 reguliere controle | |
| Kells3v | 24 | Eerste | 3 februari | 27 juni intake + echo vk - 28 juni echo zkh | vroege echo gehad om bbz uit te sluiten - vruchtje zit op de goede plek | |
| Appeltje30 | 30 | Eerste | 5 februari | 24-8 16 weken afspraak VK en 17-9 20 weken echo | ||
| Happy-life | 25 | Tweede | 6 februari | |||
| Spraakwater | 30 | Eerste | 6 februari | NIPT goed, termijnecho goed! | ||
| anouukkjjee | Eerste | ? | begin februari | 21 juni eerste echo | ||
| menx | 35 | tweede | 8 februari | 13 juli gyn en verlos | zwanger mbv IUI, geplande KS | |
| Ladyjaney | Derde | 11 februari | 26 juli termijnecho |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.20% gewijzigd
donderdag 14 juni 2018 om 23:35
Oh nee zwanger010 ik ben hier echt oprecht verdrietig van
wat een ontzettend klote nieuws zeg! Ik heb even net bijgelezen na een lange en drukke dag. En dan lees ik dit. Ik leef zo met je mee. Ik ken het gevoel. Het is zo oneerlijk. Probeer er goed over te praten en pak je rust. Ik herken de woorden die de vk toen ook tegen mij zei. Ik werd ook bijna 2 welen teruggezet. En het kan, het kan echt dat het nog goedkomt. Maar probeer daar niet vanuit te gaan want anders is de klap alsmaar groter. Ik wou dat ik iets kon doen om je troosten. Meid houd je taai! Een hele dikke knuffel voor jou
De meiden die morgen de echo hebben. Heel veel succes/plezier! In het bijzonder ben ik bij jou yogayup.
De meiden die morgen de echo hebben. Heel veel succes/plezier! In het bijzonder ben ik bij jou yogayup.
vrijdag 15 juni 2018 om 07:11
Yogayup Ik hoop het ook zo voor jou!! Als het goed is lig jij nu lekker te slapen, hoop dat je overdag ook wat afleiding hebt zodat de uren snel gaan
De anderen ook bedankt voor de lieve wensen! Ik had tot nu toe best vertrouwen in dat het goed zit maar word nu inderdaad ook meer met de neus op de feiten gedrukt door jouw verhaal zwanger010. Het is niet vanzelfsprekend dat het goed zit.
Tammie sterkte met de tranen! Irritant soms of niet? Ik heb het tot nu toe nog kunnen verbloemen
Ik zal me straks weer melden met hopelijk goed nieuws..
De anderen ook bedankt voor de lieve wensen! Ik had tot nu toe best vertrouwen in dat het goed zit maar word nu inderdaad ook meer met de neus op de feiten gedrukt door jouw verhaal zwanger010. Het is niet vanzelfsprekend dat het goed zit.
Tammie sterkte met de tranen! Irritant soms of niet? Ik heb het tot nu toe nog kunnen verbloemen
Ik zal me straks weer melden met hopelijk goed nieuws..
anoniem_63d3fc0b0b19b wijzigde dit bericht op 15-06-2018 07:49
11.65% gewijzigd
vrijdag 15 juni 2018 om 07:37
Dank je wel voor je lieve berichtje BolleBoBolleBo16 schreef: ↑14-06-2018 23:35Oh nee zwanger010 ik ben hier echt oprecht verdrietig vanwat een ontzettend klote nieuws zeg! Ik heb even net bijgelezen na een lange en drukke dag. En dan lees ik dit. Ik leef zo met je mee. Ik ken het gevoel. Het is zo oneerlijk. Probeer er goed over te praten en pak je rust. Ik herken de woorden die de vk toen ook tegen mij zei. Ik werd ook bijna 2 welen teruggezet. En het kan, het kan echt dat het nog goedkomt. Maar probeer daar niet vanuit te gaan want anders is de klap alsmaar groter. Ik wou dat ik iets kon doen om je troosten. Meid houd je taai! Een hele dikke knuffel voor jou
![]()
vrijdag 15 juni 2018 om 07:51
Dankjewel! Lief van je, helemaal omdat omdat je zelf in zo'n rotsituatie zit. Wel goed van je om initiatief te nemen en gewoon de vk te bellen. Ik zou willen dat we meer voor je konden doen. Denk wel aan je!zwanger010 schreef: ↑15-06-2018 07:36Toi toi toi criminalmind!!
Hier krampen dus ik denk dat ik de vk straks ga bellen om te kijken hoe het ervoor staat.
vrijdag 15 juni 2018 om 09:53
vrijdag 15 juni 2018 om 10:26
Wat fijn voor je criminalmind! Gefeliciteerd!
Ik mag iig vanmiddag weer een echo laten maken om te kijken of het hartje nog klopt. De vk heeft ook al contact opgenomen met de gyn en mijn situatie uitgelegd. Het kan dus zijn dat ik misschien al eerder in het ziekenhuis mag kijken. Daarna is het afhankelijk van de exacte omstandigheden wat er precies gaat gebeuren. Zolang het hartje klopt iig afwachten. Ik zou nu mijn foliumzuur weer moeten slikken, maar dat voelt heel dubbel nu...
Ik mag iig vanmiddag weer een echo laten maken om te kijken of het hartje nog klopt. De vk heeft ook al contact opgenomen met de gyn en mijn situatie uitgelegd. Het kan dus zijn dat ik misschien al eerder in het ziekenhuis mag kijken. Daarna is het afhankelijk van de exacte omstandigheden wat er precies gaat gebeuren. Zolang het hartje klopt iig afwachten. Ik zou nu mijn foliumzuur weer moeten slikken, maar dat voelt heel dubbel nu...
vrijdag 15 juni 2018 om 16:44
Goed nieuws, we hebben een baby met een hartslag gezien. Wel nog een stuk priller dan berekend, nl 6w3d. Wat op zich ook wel past bij de late positieve test. Voor nu heerst ergens opluchting, maar ik kijk ook uit naar de echo over 3 weken of het dan groter is geworden en het hartje nog beter klopt.
Thanks lieve iedereen voor de support!
Thanks lieve iedereen voor de support!
vrijdag 15 juni 2018 om 17:44
vrijdag 15 juni 2018 om 18:54
Na even van de radar te zijn geweest ben ik er weer!!!
Zwanger010 wat een naar bericht. Wel fijn dat ze je gauw gaan opvangen als het nodig is! Denk aan je!
Criminal en yoga wat een goed nieuws! Heel fijn!
Schoonvader is gisteren geopereerd... kregen pas om 18.00 een telefoontje hoe het was gegaan dus was een lange dag... en grotendeels was het geslaagd maar hij moest nog terug naar de OK voor nog eens 1,5 uur opereren. Na een nachtje IC is hij vandaag begin vd middag naar de afdeling gegaan nu op naar een spoedig herstel!
Kwa zwangerschap niet veel te melden, ja nog steeds intens moe.... slaap smiddags gerust 1,5-2 uur. Verder eigenlijk geen kwaaltjes..
Zondag aan m'n eigen ouders vertellen en dan aftellen naar de echo op 27 juni.
Zwanger010 wat een naar bericht. Wel fijn dat ze je gauw gaan opvangen als het nodig is! Denk aan je!
Criminal en yoga wat een goed nieuws! Heel fijn!
Schoonvader is gisteren geopereerd... kregen pas om 18.00 een telefoontje hoe het was gegaan dus was een lange dag... en grotendeels was het geslaagd maar hij moest nog terug naar de OK voor nog eens 1,5 uur opereren. Na een nachtje IC is hij vandaag begin vd middag naar de afdeling gegaan nu op naar een spoedig herstel!
Kwa zwangerschap niet veel te melden, ja nog steeds intens moe.... slaap smiddags gerust 1,5-2 uur. Verder eigenlijk geen kwaaltjes..
Zondag aan m'n eigen ouders vertellen en dan aftellen naar de echo op 27 juni.
vrijdag 15 juni 2018 om 19:31
Lieve yogayup, wat een fijn nieuws! Het zal vast ook wel een geruststelling zijn geweest! Hebben ze nog iets gezien op de echo mbt de bloedingen?
Hier helaas heel slecht nieuws, het hartje is gestopt met kloppen. Ik had er ook al een hard hoofd in, maar wat nu extra rot is, is dat ze me in het zkh niet als een spoedgeval zien vanwege de eerdere bloeding. Dus ik heb waarschijnlijk pas in de loop van de week een plek voor de curettage, en dat maakt me ontzettend bang! Dat bloedverlies was zo verschrikkelijk slopend en dat wil ik niet nog eens moeten mee maken, maar de vk heeft uitgebreid voor me gebeld (verschillende zkh) maar helaas.
Heeeeeel erg kut!!!
Hier helaas heel slecht nieuws, het hartje is gestopt met kloppen. Ik had er ook al een hard hoofd in, maar wat nu extra rot is, is dat ze me in het zkh niet als een spoedgeval zien vanwege de eerdere bloeding. Dus ik heb waarschijnlijk pas in de loop van de week een plek voor de curettage, en dat maakt me ontzettend bang! Dat bloedverlies was zo verschrikkelijk slopend en dat wil ik niet nog eens moeten mee maken, maar de vk heeft uitgebreid voor me gebeld (verschillende zkh) maar helaas.
Heeeeeel erg kut!!!
vrijdag 15 juni 2018 om 19:50
Och nee, zwanger010, het zullen mijn hormonen wel zijn, maar de tranen staan mij in de ogen. Naar en verdrietig!
Vreselijk dat je nu moet wachten.
Hier geen oorzaak op de (uitwendige trouwens) echo te zien van het bloedverlies. Dat maakt dat ik nog niet helemaal gerust & blij ben, ook omdat het allemaal nog zo pril is. We hebben het hartje ook even kunnen horen. Ik probeer positief te denken, that’s All I can do. Het eerste trimester vind ik maar een zenuwslopende wachtbank so far.
Hier geen oorzaak op de (uitwendige trouwens) echo te zien van het bloedverlies. Dat maakt dat ik nog niet helemaal gerust & blij ben, ook omdat het allemaal nog zo pril is. We hebben het hartje ook even kunnen horen. Ik probeer positief te denken, that’s All I can do. Het eerste trimester vind ik maar een zenuwslopende wachtbank so far.
vrijdag 15 juni 2018 om 20:04
yogayup schreef: ↑15-06-2018 19:50Och nee, zwanger010, het zullen mijn hormonen wel zijn, maar de tranen staan mij in de ogen. Naar en verdrietig!
Ja, het is écht een genadeloze verlenging van de wachtbank! Zo heb ik het bij mijn zoontje ervaren, maar gelukkig kwam ik er toen goed doorheen. Het is je gegund dat je over een week of acht opgelucht adem kunt halen!!!
Dank je wel voor je lieve berichtje
vrijdag 15 juni 2018 om 22:04
Ohnee zwanger010, wat superverdrietig zeg:(( En extra zuur dat je nog even moet wachten op de curretage. Dikke knuffel voor jou
Criminal en yogayup: fijn dat de echo goed was! So far so good.
Hier nog 3 dagen wachten op de eerste echo. Spannend, maar ben wel positief. Hoe langer ik geen bloed zag, hoe meer vertrouwen ik heb gekregen. Maar toch, het blijft het 1e trimester..
Hier nog 3 dagen wachten op de eerste echo. Spannend, maar ben wel positief. Hoe langer ik geen bloed zag, hoe meer vertrouwen ik heb gekregen. Maar toch, het blijft het 1e trimester..
vrijdag 15 juni 2018 om 22:44
Dank je Malou en toi toi toi!!maloe84 schreef: ↑15-06-2018 22:04Ohnee zwanger010, wat superverdrietig zeg:(( En extra zuur dat je nog even moet wachten op de curretage. Dikke knuffel voor jou
zaterdag 16 juni 2018 om 07:38
@Zwanger010: wat verschrikkelijk. Ik zat nog even terug te lezen en zag dat je miskraam de vorige keer bij 12 weken was? Weten ze ook waarom je toen zo veel bloedverlies hebt gehad? Veel bloedverlies is op deze termijn niet gebruikelijk volgens mij, waarschijnlijk zien ze je daarom niet als spoedgeval. Maakt het niet minder heftig en angstig allemaal natuurlijk. Je zei dat je al krampen had, is er iets op gang gekomen? Heel veel sterkte.
@Maloe: spannend, bijna de echo! Ik moet nog een weekje langer wachten.
@Yogayup wat fijn dat de echo goed was! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt en dat je er wat meer vertrouwen in krijgt.
Hier is de misselijkheid begonnen, vooralsnog vooral als ik een paar uur niet heb gegeten (zoals 's morgens). Ik denk dat ik, zoals ik op meerdere sites las, inderdaad maar een cracker ofzo op m'n nachtkastje ga leggen.
Vandaag gaan we het mijn ouders vertellen... Echt super spannend.
Fijn weekend iedereen!
@Maloe: spannend, bijna de echo! Ik moet nog een weekje langer wachten.
@Yogayup wat fijn dat de echo goed was! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt en dat je er wat meer vertrouwen in krijgt.
Hier is de misselijkheid begonnen, vooralsnog vooral als ik een paar uur niet heb gegeten (zoals 's morgens). Ik denk dat ik, zoals ik op meerdere sites las, inderdaad maar een cracker ofzo op m'n nachtkastje ga leggen.
Vandaag gaan we het mijn ouders vertellen... Echt super spannend.
Fijn weekend iedereen!
zaterdag 16 juni 2018 om 09:01
Ik was toen weliswaar al 12 weken, maar het kindje was kleiner. Was waarschijnlijk al met acht weken gestopt met groeien. Dus dat maakt het verschil een stuk kleiner, in mijn ogen dan...spraakwater schreef: ↑16-06-2018 07:38@Zwanger010: wat verschrikkelijk. Ik zat nog even terug te lezen en zag dat je miskraam de vorige keer bij 12 weken was? Weten ze ook waarom je toen zo veel bloedverlies hebt gehad? Veel bloedverlies is op deze termijn niet gebruikelijk volgens mij, waarschijnlijk zien ze je daarom niet als spoedgeval. Maakt het niet minder heftig en angstig allemaal natuurlijk. Je zei dat je al krampen had, is er iets op gang gekomen? Heel veel sterkte.![]()
Ze weten niet waarom het de vorige keer zo mis is gegaan, daar was geen aanwijzing voor.
Er is nog niets op gang gekomen, maar zodra ik ook maar een druppel verlies dan moet ik de vk bellen om te kijken hoe het gaat. Indien nodig kan ze dan meteen een ambulance regelen.