Uitgerekend 2e helft januari-1e helft februari 2019

21-05-2018 10:31 459 berichten
Alle reacties Link kopieren
OM HET OVERZICHT TE BEWAREN IS DIT TOPIC GESLOTEN VOOR NIEUWE DAMES, SORRY!

Hoi dames!

Hier maloe84 met een account dat ook door jullie zelf is aan te passen. De twee topics met uitgerekend in januari zitten al aardig vol. Ik ben zelf rond 26 januari uitgerekend (nog heel pril dus) van onze derde en heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad, wat het extra spannend maakt.

Wie heeft zin om mee te schrijven? :cheer2:
:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd Kindje Geslacht Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Tammie 8 30 Eerste :heart: 19 januari
Bollebo16 29 Tweede :heart: 20 januari 29 juni 3e echo (termijn)
Maloe84 34 Derde :heart: jongetje! 20 januari controle 8 januari miskraam augustus 2017 en februari 2018
Criminalmind 30 Tweede :heart: 26 januari 13 aug controle
Zandkasteel 29 derde :heart: 29 januari 9 juli termijnecho 4 miskramen gehad
w002 Tweede :heart: 2 februari
yogayup 37 Eerste :heart: geheim! 2 februari wachten op uitslag nipt, 3/8 reguliere controle
Kells3v 24 Eerste :heart: jongetje! 3 februari 27 juni intake + echo vk - 28 juni echo zkh vroege echo gehad om bbz uit te sluiten - vruchtje zit op de goede plek
Appeltje30 30 Eerste :heart: 5 februari 24-8 16 weken afspraak VK en 17-9 20 weken echo
Happy-life 25 Tweede :heart: verrassing! 6 februari
Spraakwater 30 Eerste :heart: verrassing! 6 februari NIPT goed, termijnecho goed!
anouukkjjee Eerste ? begin februari 21 juni eerste echo
menx 35 tweede :heart: 8 februari 13 juli gyn en verlos zwanger mbv IUI, geplande KS
Ladyjaney Derde :heart: meisje! 11 februari 26 juli termijnecho
zwanger010 :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.20% gewijzigd
Happy-Life hoe is het met je schoonvader? Wat een lange, spannende dag was dat met de operatie.

Zwanger010 wat naar die onzekerheid maar wel prettig dat je de vk meteen mag bellen bij een druppel bloed. Jij had toch ook nu dat weekend weg en die crematie? Hou je het een beetje vol?

Veel plezier met vertellen aan je ouders spraakwater!! Benieuwd hoe ze reageren!

Maloe spannend maar je mag gelukkig bijna. Hopelijk voor jou ook een mooie echo!
Oh Thanks criminalmind dat je zo attent bent om naar de rest te informeren. Ik heb ook zeker die interesse in de rest van de dames hier, maar ik zat even zo in mijn cocon voor gisteren.

Malou, maandag mag jij toch? In de ochtend of moet je nog een hele dag wachten?
Jeetje zwanger010! Wat ontzettend klote! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jou het vele bloedverlies en pijn bespaart blijft. Al zal het meer pijn van binnen doen (je hart). Praat er over als je er aan toe bent want dat helpt en pak je rust. Een hele dikke knuffel voor jou meid!

Criminalmind nog even terugkomen op jouw vraag. Ik heb wel wat meer vertrouwen in deze zwangerschap, maar blijf wel op mijn hoede en ben nog steeds voorzichtig blij. Ik merk ook dat ik er weinig mee bezig ben ter bescherming voor mezelf.
Wat fijn dat je gisteren een goede echo hebt gehad. Een geruststelling denk ik.

Happy life wat een spannende dag was het zeg! Hoe gaat het nu met je schoonvader?

Yogayup wat fijn dat je echo ook goed was. Hoeveel dagen ben je teruggezet? Op naar de volgende echo!

Degene die het dit weekend gaan vertellen. Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de reacties.

Wie hebben aankomende week allemaal een echo? Zo spannend weer hè.

Maandagochtend hebben wij de intake bij vk. Maar dat is meestal niet erg boeiend. Zijn alleen maar vragen die je moet beantwoorden. Ze doen verder niks.
bollebo ik ben een dikke (anderhalve) week terug gezet. Succes morgen bij de intake. Bij ons combineren ze dat met een echo. Nog even volhouden qua vertellen (en met je al dikker wordende buik)

zwanger010 denk aan je! Hoe is het vandaag?

happy life hoe gaat het met jouw schoonvader?
Dag lieve dames!

Zwanger010, ik heb aan je gedacht de afgelopen dagen. Sterkte

Yogayup fijn dat je echo goed was! Hoe gaat het verder met je?!

Happy life ik ben ook benieuwd hoe het gaat met je sv!

Malou nog even geduld het is bijna zover! Lastig he die laatste dagen doorkomen. Extra zenuwen en de tijd gaat langzaam. Nog heel even!

Spraakwater laat je weten hoe ze reageerde :mrgreen: ?!

Wij zijn nu een weeke weg met mijn schoonouders. Druk! Maar gelukkig kan ik me tot nu toe even terugtrekken om een tukje te doen. Mijn buik is aardig bol in de avond en valt wel op. Hopelijk hebben ze nog niets door, vrijdag als we terugkomen hebben we een echo weer en als die goed is vertellen we het ze.
@Maloe: veel succes/plezier vandaag bij de echo!

@Zwanger010: Hoe gaat het met je? Hoe ben je het weekend doorgekomen? :hug:

@Zandkasteel: Met een weekje weg is 'veel te lekker gegeten vandaag!' altijd een goed excuus toch? :-D Hopelijk kun je het ze vrijdag vertellen!

@BolleBo: Succes bij de verloskundige vandaag!

Wij hebben het dit weekend aan onze ouders verteld. Mijn ouders waren totaal verrast, zagen het niet aankomen. Vinden het wel super leuk! Schoonmoeder had al een voorgevoel, dat is wel grappig. Mocht er iets mis gaan zou ik graag met hen praten (zeker mijn moeder) dus het is fijn dat ze het weten.

Zijn jullie veel misselijk? Ik moet nu echt iets eten voor ik opsta, anders gaat het mis. En ik heb al m'n handtassen/rugzakken nu vol met 'nood'eten :)
Zwanger 010 hoe gaat t nu met je?

Yogayup wat super zeg een goede echo. Gelukkig na zoveel bloedverlies! Hopelijk blijft t nu weg.

Malou veel plezier met de echo vandaag, spannend!

Spraakwater leuk dat je t vertelt hebt! Balen van je misselijkheid,hier gelukkig nog geen last van.

Hier woenssag de echo, begin t nu wel spannend te vinden. Ik geloof er helaas nog steeds niet echt in na m'n vorige miskraam. M'n borsten worden weer minder vol en dat was de laatste keer ook toen t misging. Gisteren ook gedroomd dat t misging :facepalm:
Zwanger010 wat vreselijk, heel veel sterke! :(

Wat spannend, al die echo's die eraan komen. Hopelijk krijgen jullie allemaal kloppende hartjes te zien! Ik moet zelf nog een weekje wachten op de echo...

Misselijkheid is hier ook begonnen. En ik lust lang niet alles meer. Hebben jullie dat ook?
Is toch ook niet erg yogayup, ik denk er ook niet altijd aan.

Maloe benieuwd hoe het bij jou gaat!

Spraakwater wat leuk dat jullie het verteld hebben! Fijn hoor, ik merk dat ik zelf ook de behoefte heb om het gewoon te kunnen zeggen maarja eerst onze ouders vertellen.
De misselijkheid valt bij mij mee al word ik tijdens het ontbijt vaak licht in mijn hoofd en niet helemaal lekker. Herken ook erg wat ladyjaney zegt dat bepaald eten echt tegen staat, vooral avondeten met groenten, aardappels en vlees :-P
Ha Ladies,

Weekend was heel naar, veel angst, en helaas blijft die nog even voortduren, want vandaag word ik niet meer gecuretteerd, tenzij ik opeens veel bloed verlies.
Mijn curettage staat nu gepland op de dag dat ik de vorige keer was uitgerekend, bizar gewoon. Ondertussen ben ik nog erger misselijk geworden ook. Gemeen grapje die Hcg die gewoon doorgaat😣
Oh bah zwanger010 je ongeluk houdt ook maar niet op heh... wat een bizar toeval. En inderdaad een wrange grap dat je lijf doorgaat met hcg.
Heel veel sterkte!!
Oh 010 wat een drama. Hoe lang is dat nog wachten? Heel veel sterkte.

Onze echo was goed, een mooi kloppend hartje :heart: en mogelijk al een dag of 5 verder, dus bijna 9 weken. Maargoed, over 2,5 week termijnecho, dan zullen we het wat beter weten. Heel opgelucht na 2 miskramen. De vk wilde extra echo’s plannen vanwege de 2 miskramen maar dat hoeft voor mij niet, een echo is ook maar schijnzekerheid en de kans dat het misgaat is klein. Ik heb er nu een goed gevoel over. Ik moest toen beloven dat als ik toch twijfelde of wat dan ook ik zou bellen, nou vooruit ;-)
Och zwanger010, wat een fuck up zeg. Sterkte.

malou wat enorm fijn! En heerlijk dat je al verder bent en wat een opluchting!
Wat fijn maloe! En heel lief dat ze zo meedenken over de eerdere miskramen en extra echo aanbieden.

Veel kmuffels voor jou zwanger010!

Hier nog steeds onwijs emotioneel, huilde net omdat ik een vaas kapot liet vallen - moet niet gekker worden...
Dit weekend veel vrienden op de hoogte gebracht, dus de vreugde weer wat meer aan het verspreiden. Heerlijk!
Zwanger010 wat ontzettend oneerlijk hoe je lichaam kan reageren. Ik had dat bij mijn vorige miskraam ook. De verloskundige vroeg toen voor de echo of ik klachten had en die had ik zeker. Maar tijdens de echo was al gebleken dat het hartje gestopt was met kloppen al een enige tijd geleden. Dus hoe rot is het dan dat je lichaam nog HCG produceert. Meid heel veel sterkte. Ik hoop dat het deze keer veel minder bloedverlies/krampen geeft. Ik denk aan je! Hopelijk snel een goede zwangerschap.

Malou wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Trouwens wel dubbel om een bericht over een miskraam (verdriet) en een goede echo (blijdschap) in één bericht te plaatsen. Wat fijn dat je er nu meer vertrouwen in hebt. Probeer toch een beetje te genieten.

Aagh Tammmie :hug: Het is maar een vaas he ;-) Leuk die hormonen he. Leuk dat je het al aan het vertellen bent. Leuk die reacties dan he.

Ik ben gisterenavond echt zo tekeer gegaan tegen mijn man. Ik was zo woest. Hahah om echt maar één klein dingetje. Ik denk toch liever Tammie dat ik huil dan dat ik boos op mijn man bent (wat een klein beetje onterecht was).
Lieve allemaal,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!
Malou wat fijn dat je nu na twee miskramen nu iig goed nieuws hebt!! Heel fijn! Ik ben blij voor je!

Yogayup, zeg dat wel! A really nasty fuckup! Vandaag zelfs een paar keer overgegeven, zo naar!
Hoe is het met jou? Gaat alles ok? Volgende keer termijnecho?

Ja, echt zuur is dat hè Bollebo? Dat je lichaam nog vol in de zwangerschapsmodus zit terwijl er niets meer is om zwanger voor te zijn. Dank voor je wensen! Eerst de curettage en herstel maar afwachten...
En ja misschien raar in een berichtje, maar liever zo dan nog meer miskramen toch??

Ik gun jullie allemaal mooie baby’s begin volgend jaar!
Ps zou iemand de tabel voor mij willen aanpassen? Ik wil er nl graag uit
Zwanger010; heel veel sterkte! Ik weet niet hoe het werkt met die tabel, sorry!
@zwanger010 wat een vervelende tijd in afwachting tot de curretage. Heel veel sterkte en heb je uit de tabel gehaald! Hopelijk mag je in 2019 ook nog een baby verwelkomen :hug:

@malou fijn van de goede echo! op naar de 12 weken grens :-]

@spraakwater leuk dat jullie het verteld hebben, de reacties zijn vaak zo leuk!

Schoonvader: gaat goed, heeft wel een longontsteking erbij gekregen. Maar hij is gisteren thuis gekomen. Ben het er niet mee eens.... want hij had gisteren ochtend nog koorts en als ex-verpleegkundige stuur je iemand na een OK met koorts gewoon niet naar huis!! de arts had zelfs gezegd ja de koorts kan ook nog van de (broek)prothese komen.... uhm halloo als daar een verdenking van is stuur je iemand helemaal niet naar huis. Maar mn schoonvader is eigenwijs en mn schoonmoeder heeft hem ook gewoon liever thuis, nou dan zoeken ze het toch uit :facepalm: begrijp me niet verkeerd ben blij dat hij thuis is maar hij had beter nog een paar nachtjes ziekenhuis bij kunnen boeken...

Vertellen: Afgelopen zondag dan eindelijk m'n eigen ouders en zus ingelicht en waren super blij, en wat ik al vermoede is dat mijn moeder dus wel dacht dat ik zwanger was :lol: maar toch kwam het zelfs als verrassing omdat ze er niet vanuit durfde te gaan.

Kwaaltjes: Ik mag enorm afkloppen, ben nu 2x beetje misselijk geweest en voel me verder prima. Wel die moeheid, maar daar is wel wat aan te doen :zzz: Ookal maakt het me ook wel onzeker dat ik geen kwaaltjes heb of het wel allemaal goed gaat daarbinnen.... :huh: nog een week wachten op de echo.....
Bij m'n vorige zwangerschap was ik smorgens wel wat misselijk en at ik voor ik opstond.
010, hoe gaat het? Ik denk aan je!

@bollebo: bedoel je dat je het ongepast vond de 2 tegengestelde berichten? Het is ook dubbel natuurlijk.

@yogajup, hoe is het met jou?
Happy-life; fijn dat ze zo leuk reageerden! En wat gek dat je schoonvader met koorts naar huis is gestuurd zeg!

Hebben jullie het ook zo koud? Ik denk dat het met vermoeidheid te maken heeft, maar ik loop in een dik vest en 's avonds lig ik met een dekentje op de bank. Terwijl ik het tijdens mijn vorige zwangerschappen juist zo warm had!

Die vermoeidheid is ook wel irritant zeg... Ik heb een dreumes en een peuter in huis lopen en dat maakt het nog wel wat erger denk ik. Toen ik zwanger was van mijn oudste gaf ik er gewoon aan toe en lag ik lekker op de bank series te kijken. Tijdens de zwangerschap van mijn jongste was de oudste 1 en kon ik ook nog wel rust nemen. Maar nu... Ik kan niet wachten totdat ze naar de peuterspeelzaal en basisschool gaan haha!
Ik heb juist zweetaanvallen, soort van opvliegers ofzo. Gisteren was ik wel echt ziek inclusief overgeven. Vandaag alleen nog maar misselijk gelukkig.
Ik heb het geluk dat ik net deze maand mijn sabattical was begonnen, dus ik kan de hele dag slapen en rustig aan doen en dat heb ik ook hard nodig na de afgelopen 2 bewogen jaren (wel veelal leuk).

Ik vind het zo knap hoe vrouwen hun eerste maanden doorkomen met werk, misschien zelfs kinderen en dan ook nog zwanger met alle toeters en bellen. Dus groot respect voor jullie allemaal.

Ik heb as maandag een gesprek/intake/echo? bij de gynaecoloog, ivm mijn leeftijd. Ik wil eigenlijk vooral info en dan bij de kraamkliniek echt blijven zolang het medisch niet noodzakelijk is. Bij de kraamkliniek heb ik 6 juli weer een afspraak en intake staan en dan zou ik ruim 9 weken zwanger zijn. Beetje gedoe hier op het eiland.

Zwanger010: hoe is het nu met je? Denk aan je.

W002: hopelijk heb je een prachtige echo vandaag. Ik duim voor je.
@Zwanger010: Hoe gaat het met je?

@anouukkjjee: Hoe was je echo?
Lieve W002, ik hoop dat je gisteren goed nieuws hebt gehad. Denk aan je!
@ yoga , ik heb een goede echo gehad, dankje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven