Uitgerekend 2e helft november 2018
zondag 25 maart 2018 om 16:46
Heb de tabel nu ingevuld naar wat ik uit het vorige topic kon halen, maar vul uiteraard zelf daar aan waar kan.
Groetjes,
MissSkyra9
.
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Anijsie | 34/35 | 1e | 15 november | 27 juni 20 wk echo | ||
| elastigirl | 34/27 | 1e | 16 november | meisje | ||
| TrotseJongeMama | 22/30 | 2e | 17 november | jongen | 27 juni: 20 weken echo (komt dan ook het geslacht te weten | |
| Lalameme | 23/26 | 1e | 18 november | meisje | ||
| ninaaatje | 32/35 | 3e | 19 november | meisje | ||
| cadeautje123 | 33/35 | 3e | 21 november | 12-06 geslachtsbepalingecho | ||
| florence13 | 37/37 | 1e | 23-26 november | jongen | ||
| Amy03 | 31/36 | 1e | 24 november | |||
| bozz | 30/32 | 1e | 25 november | 14-05 termijnecho | ||
| Giraffe90 | 27/28 | 2e | 25 november | jongen | 6-7 20 weken echo | |
| Gioia82 | 34/35 | 1e | 26 november | meisje | ||
| xxchillyxx | 31/32 | 1e | 26 november | meisje | 13-6 geslachtsbepaling | |
| Konijnhangoor | 31/29 | 2e | 27 november | 09-05 termijnecho | ||
| bloemetje91 | 26/28 | 2e | 28 november | 02-05 eerste echo | ||
| Appelgroen | 29/32 | 1e | 28 november | meisje | ||
| Liz001 | 34/35 | 1e | 28 november | |||
| nina.dylan | 37/45 | 2e | 29 november | 20-04 eerste echo | ||
| Sop22 | 31/32 | 2e | 29 november | |||
| MissSkyra9 | 26/32 | 1e | 30 november | jongen | 16-05 termijnecho | |
| Nochoice | 29/34 | 1e | 30 november | 20-04 eerste echo |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
58.34% gewijzigd
vrijdag 13 april 2018 om 10:53
Ik heb wel iets grotere borsten maar totaal niet pijnlijk/gevoelig geweest en ook nu niet. Wel heel moe op het eind van de dag en met vlagen misselijk. En inderdaad flinke honger. Geef daar wel iets aan toe maar wel zoveel mogelijk gezonde en gevarieerde keuzes. Ik ben ookeer prikkelbaar dan normaal haha!! Succes allemaal!!
vrijdag 13 april 2018 om 11:45
Knap dat je nog gezonde keuzes kunt maken cadeautje! Hier lukt dat zachtgezegd niet. Echt een drama. Als ik iets eet wat mij niet aanstaat op dat moment begin ik spontaan te kokhalzen. Bizar, ik lust bijna alles en ben heel mijn leven al een hele makkelijke eter. Bizar hoe dat dan ineens zo omslaat haha..
Geef er nu maar aan toe, als ik me beter voel maar weer lekker aan de salades en groente! Gelukkig blijft mijn gewicht nu stabiel alleen dan 1 kilo zwaarder dan eerder.
Geef er nu maar aan toe, als ik me beter voel maar weer lekker aan de salades en groente! Gelukkig blijft mijn gewicht nu stabiel alleen dan 1 kilo zwaarder dan eerder.
vrijdag 13 april 2018 om 12:19
Wat leuk dat zoveel mensen ook in juni op vakantie gaan! Wij hebben net twee weken schotland geboekt. Hopen dat we ons allemaal in die periode super voelen zodat we lekker van de vakanties kunnen genieten.
Inderdaad knap dat je nog gezonde keuzes kan maken cadeautje. Ik heb helemaal geen trek meer door de misselijkheid. Ik heb zelfs al meerdere keren het avondeten overgeslagen. En als ik dan wel ergens zin in heb zijn het meestal ongezonde dingen maar een dropje, ijsje of winegum. Drinken is nog meer een issue en ik zit alleen nog maar aan het water en de limonade. Ik moet echt mezelf dwingen gezondere keuzes te maken en meer te eten.
Inderdaad knap dat je nog gezonde keuzes kan maken cadeautje. Ik heb helemaal geen trek meer door de misselijkheid. Ik heb zelfs al meerdere keren het avondeten overgeslagen. En als ik dan wel ergens zin in heb zijn het meestal ongezonde dingen maar een dropje, ijsje of winegum. Drinken is nog meer een issue en ik zit alleen nog maar aan het water en de limonade. Ik moet echt mezelf dwingen gezondere keuzes te maken en meer te eten.
vrijdag 13 april 2018 om 16:59
Update! Wij hebben net een hele mooie echo met een kloppend hartje gehad!
Uitgerekende datum is nu 28 november, dus een dagje eerder. Het was een inwendige echo, zoals velen van jullie al aangaven. De gyn deed ter vergelijking ook nog een uitwendige echo, daar was ons guppie inderdaad veel minder goed te zien.
Verder was het vooral een hele vage afspraak want de gyn verwarde me meerdere keren met een een andere patient ("Je bent allergisch voor latex toch?" "Ehm... niet dat ik weet?", "Deze kamers op de IVF-gang ken je inmiddels wel." "Nee, we hebben geen IVF gehad", "Je bent nu 8,5 week toch?" "Eh.... volgens mij 7.2 weken"). Aangezien verder alles goed was, was het vooral best grappig.
Onze eerdere ervaringen in dit ziekenhuis in het voortraject waren niet heel erg positief, dus we zijn nu vooral ook heel blij dat we er als het goed is voorlopig niet meer heen hoeven.
Vanavond eerst maar eens lekker uit eten om dit alvast te vieren!
Ik ga duimen voor nog veel meer mooie echo's met kloppende hartjes voor de medeschrijvers hier die nog wachten op hun echo!
Verder was het vooral een hele vage afspraak want de gyn verwarde me meerdere keren met een een andere patient ("Je bent allergisch voor latex toch?" "Ehm... niet dat ik weet?", "Deze kamers op de IVF-gang ken je inmiddels wel." "Nee, we hebben geen IVF gehad", "Je bent nu 8,5 week toch?" "Eh.... volgens mij 7.2 weken"). Aangezien verder alles goed was, was het vooral best grappig.
Vanavond eerst maar eens lekker uit eten om dit alvast te vieren!
Ik ga duimen voor nog veel meer mooie echo's met kloppende hartjes voor de medeschrijvers hier die nog wachten op hun echo!
vrijdag 13 april 2018 om 17:35
Misschien zie ik ze vliegen hoor..
Maar zien/merken jullie al iets aan je buik?
Hier wel onvergewicht, echt 0.0 zichtbaar hoor. Maar als ik voel net boven mijn schaambot, begint het daar nu te bollen waar dat voorheen niet zo was. Liet vriend lief gister voelen die lachte mij eerst uit maar voelde het zelf daarna ook echt. Haha.
Maar zien/merken jullie al iets aan je buik?
Hier wel onvergewicht, echt 0.0 zichtbaar hoor. Maar als ik voel net boven mijn schaambot, begint het daar nu te bollen waar dat voorheen niet zo was. Liet vriend lief gister voelen die lachte mij eerst uit maar voelde het zelf daarna ook echt. Haha.
vrijdag 13 april 2018 om 17:50
vrijdag 13 april 2018 om 18:48
Ik kan mijn gewone broeken al eigenlijk niet meer aan.. heb echt een buikje al! Moet ook echt goed kijken welke kleding ik aan doe want anders zie je het meteen.
Maar dan kan komen omdat het de tweede is. Bij de eerste duurde het wat langer.
Toen ik bij de eerste zwangerschap aan mijn klas vertelde dat ik zwanger was, zei een jongen: juf, je bent nog helemaal niet dik. Ik trek mijn shirt omhoog: wow juf je bent echt wel dik.
Wat fijn Liz, zo'n mooie echo. Geniet van het uit eten gaan!!
Maar dan kan komen omdat het de tweede is. Bij de eerste duurde het wat langer.
Toen ik bij de eerste zwangerschap aan mijn klas vertelde dat ik zwanger was, zei een jongen: juf, je bent nog helemaal niet dik. Ik trek mijn shirt omhoog: wow juf je bent echt wel dik.
Wat fijn Liz, zo'n mooie echo. Geniet van het uit eten gaan!!
vrijdag 13 april 2018 om 19:48
Over vakantie trouwens... wij hebben eind juli twee weken Tenerife staan. We hadden zoiets van, nu kan het met de kleine en ik ben toch niet gelijk weer zwanger als we mogen proberen (ik moest 3 maanden wachten).
Nu vind ik dat toch wel spannend!
Oh en qua eten. Ik vind anijsmelk erg lekker, maar ik zag nu dat ik voorzichtig dien te zijn met anijs. Jammer, ik genoot er echt van Savonds. Missen jullie al iets?
Nu vind ik dat toch wel spannend!
Oh en qua eten. Ik vind anijsmelk erg lekker, maar ik zag nu dat ik voorzichtig dien te zijn met anijs. Jammer, ik genoot er echt van Savonds. Missen jullie al iets?
zaterdag 14 april 2018 om 11:01
Gefeliciteerd Liz!
Hier is al heel duidelijk een buik te zien...
moet me echt in dingen proppen en mijn jas kan ook al bijna niet meer dicht. Mijn darmen zijn altijd wat trager geweest, dus die zijn nu nog trager en meer opgezet denk ik. Ik ben vrij klein en slank, dus het valt gewoon heel snel op nu.
Eind volgende week gaan we het vertellen, dus ik ontloop zoveel mogelijk naaste familie haha. Vandaag komen wat zwangerschapsbroeken binnen, eens kijken of dat al lekker zit.
Qua eten wisselt het per dag of ik trek heb en waarin. Wel eet ik later op de avond vaak nog wat, dan heb ik minder last van maagzuur als ik in bed lig.
Hier is al heel duidelijk een buik te zien...
Eind volgende week gaan we het vertellen, dus ik ontloop zoveel mogelijk naaste familie haha. Vandaag komen wat zwangerschapsbroeken binnen, eens kijken of dat al lekker zit.
Qua eten wisselt het per dag of ik trek heb en waarin. Wel eet ik later op de avond vaak nog wat, dan heb ik minder last van maagzuur als ik in bed lig.
zaterdag 14 april 2018 om 12:03
Wat fijn al die goede echo’s! Gefeliciteerd allemaal! Ik mag maandag.... heel gespannen voor. Naast de vermoeidheid merk ik niet veel. Je ziet ook nog helemaal niks maar dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet zo vroeg. We moeten hier thuis echt op ons woorden letten omdat de kinderen het nog niet weten. Best lastig
zaterdag 14 april 2018 om 15:04
Goedemiddag dames,
Alweer ff geleden dat ik van me heb laten horen. Ik ben zo futloos haha, zie wel dat ik dikker wordt, maar dat zijn je darmen. Je organen worden allemaal naar voren geschoven. Ik heb veel honger en last van rommelende darmen, hoofdpijn en moeiheid. Mijn borsten zijn wel iets groter, maar niet meer zo pijnlijk gelukkig. Mijn rommelende darmen zijn soms zo erg dat je "plopjes" voelt, plopjes die je ook voelt als het je kindje is (bij me eerste rond de 16 weken) maar dat kan nu nog helemaal niet natuurlijk :-')
Naar berekening nu precies 9 weken zwanger. Ik ben zo benieuwd naar de echo woensdag!! Geduld wordt beloond :p heb dan dik een maand moeten wachten op de eerste echo pfff
Alweer ff geleden dat ik van me heb laten horen. Ik ben zo futloos haha, zie wel dat ik dikker wordt, maar dat zijn je darmen. Je organen worden allemaal naar voren geschoven. Ik heb veel honger en last van rommelende darmen, hoofdpijn en moeiheid. Mijn borsten zijn wel iets groter, maar niet meer zo pijnlijk gelukkig. Mijn rommelende darmen zijn soms zo erg dat je "plopjes" voelt, plopjes die je ook voelt als het je kindje is (bij me eerste rond de 16 weken) maar dat kan nu nog helemaal niet natuurlijk :-')
Naar berekening nu precies 9 weken zwanger. Ik ben zo benieuwd naar de echo woensdag!! Geduld wordt beloond :p heb dan dik een maand moeten wachten op de eerste echo pfff
♡Mirthe 21 april 2016
♡Uitgerekend 17 november 2018
zondag 15 april 2018 om 17:41
Gefeliciteerd Liz! Echt heel bijzonder zo'n eerste echo!
@TrotseJongeMama ja dat is wle lastig, een maand wachten op de eerste echo! Ik moet nu ook vet lang wachten op de tweede echo... stiekem vind ik dat toch wel erg spannend. Dat we zo lang moeten wachten komt omdat we op vakantie gaan dus dat zal ook wel wat afleiden.
@dikke worden Ik merk er nog niet zoveel van, toen ik las over die bolling @Lalameme begon ik ook gelijk te voelen, maar nog niks. Ik ben ook net wat minder ver. Vandaag precies 8 weken. Wel al een beetje aangekomen, maar ik denk dat dat ook gedeeltelijk komt doordat mn darmen nu zo traag werken. En ik heb ook net wat meer honger dan voordat ik zwanger was.
@TrotseJongeMama ja dat is wle lastig, een maand wachten op de eerste echo! Ik moet nu ook vet lang wachten op de tweede echo... stiekem vind ik dat toch wel erg spannend. Dat we zo lang moeten wachten komt omdat we op vakantie gaan dus dat zal ook wel wat afleiden.
@dikke worden Ik merk er nog niet zoveel van, toen ik las over die bolling @Lalameme begon ik ook gelijk te voelen, maar nog niks. Ik ben ook net wat minder ver. Vandaag precies 8 weken. Wel al een beetje aangekomen, maar ik denk dat dat ook gedeeltelijk komt doordat mn darmen nu zo traag werken. En ik heb ook net wat meer honger dan voordat ik zwanger was.
maandag 16 april 2018 om 12:05
Fijn hoor al die goede echo's!
Hier nog 2 weekjes wachten!
Hier ook ietsje meer n buik maar voel die bolling ook niet waar jullie t over hebben. Nog steeds eigenlijk geen klachten hier! Wat sneller honger maar dat is t dan ook wel.
Tot nu toe weinig verandering tov eerste zwangerschap, toen ook amper klachten, wel met wat vlagen misselijk wat ik tot nu toe nog niet heb gehad.
Hier nog 2 weekjes wachten!
Hier ook ietsje meer n buik maar voel die bolling ook niet waar jullie t over hebben. Nog steeds eigenlijk geen klachten hier! Wat sneller honger maar dat is t dan ook wel.
Tot nu toe weinig verandering tov eerste zwangerschap, toen ook amper klachten, wel met wat vlagen misselijk wat ik tot nu toe nog niet heb gehad.
dinsdag 17 april 2018 om 08:21
@florence13, wees juist blij dat je geen kwaaltjes meer hebt! Dat had ik ook niet bij mijn dochter, nu worden de kwaaltjes ook minder. Heb alleen last van moeheid maar dat is dan ook het enige!
@ de tabel, ik snap niet zo goed waarom die hartjes in de tabel staan bij bijzonderheden. Is dat als je een kloppend hartje hebt gezien op de echo?
De bolling voel ik ook niet boven mijn schaambot, wel merk ik dat ik iets dikker wordt, en vooral eind middag en savonds is mijn buik erg opgezet.
Morgen om 11:00 uur de eerste echo! Spannend, eindelijk!! Naar berekening nu 9w3d. Benieuwd naar de berekening volgens de echo morgen!
@ de tabel, ik snap niet zo goed waarom die hartjes in de tabel staan bij bijzonderheden. Is dat als je een kloppend hartje hebt gezien op de echo?
De bolling voel ik ook niet boven mijn schaambot, wel merk ik dat ik iets dikker wordt, en vooral eind middag en savonds is mijn buik erg opgezet.
Morgen om 11:00 uur de eerste echo! Spannend, eindelijk!! Naar berekening nu 9w3d. Benieuwd naar de berekening volgens de echo morgen!
♡Mirthe 21 april 2016
dinsdag 17 april 2018 om 08:25
dinsdag 17 april 2018 om 12:40
Florence
dan zijn die kwaaltjes toch wel fijn. Snap je vraagtekens hoor. Fijn dat je morgen al een afspraak had staan, hopen dat ze even kijken! Succes!
Hier mag ik ook morgen, trotse jonge mama, we gaan een beetje samen ook ik mag namelijk om 11 uur! Ik hoop op een mooie echo voor jou! Volgens mij loop ik ook precies gelijk met jou want vorige week heeft ze mij een dagje vooruit gezet! Dan zou mij ud ook naar de 17e verschuiven!
Hier mag ik ook morgen, trotse jonge mama, we gaan een beetje samen ook ik mag namelijk om 11 uur! Ik hoop op een mooie echo voor jou! Volgens mij loop ik ook precies gelijk met jou want vorige week heeft ze mij een dagje vooruit gezet! Dan zou mij ud ook naar de 17e verschuiven!
dinsdag 17 april 2018 om 19:40
Florence, ik schrijf mee in de Uitgerekend 10-20 nov groep. Ik ben een week verder dan jij en had bijna een week geleden precies hetzelfde. Voelde niks meer en maakte me best zorgen. Een paar dagen later begon de misselijkheid weer volop. Maar het kan ook prima dat je met 8 weken het ergste gehad hebt. Hopelijk word je morgen gerustgesteld.