Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Oh nee stippel dit meen je niet!! Wat vreselijk voor jullie. Heb er geen woorden voor. :hug:
Laat je idd onderzoeken in de hoop dat er hierna geen teleurstellingen meer komen.
Heel veel sterkte Meis!!

Ik schrik echt als ik alle namen zie staan onder de tabel bij wie het mis is gegaan.
Oh nee wat verdrietig.. je bericht lacer maakt echt zoveel indruk. En stippel jemig... Ik heb er geen woorden voor.

Ik heb een spannende week achter de rug. Woensdagavond licht roze bloed gehad. Het was heel weinig maar toch die zorgen direct..
Lieve stippel, wat een naar bericht! Heel veel strekt gewenst! :hug:

Lacer wat een naar verhaal maar wat mooi dat jullie het een mooi plekje gaan geven in de tuin.

Lau, dat is inderdaad schrikken! Wanneer heb je de volgende echo? Misschien staat het wel in de tabel, maar mijn telefoon laat die niet zijn.

Naast al die nare berichten, heb ik gisteren een mooie echo gehad. Alles zag er helemaal mooi uit en de echoscopiste vond het voor mijn termijn er heel mooi uit zien!
Gisteravond ook gelijk mijn moeder en broer verteld, maar ze zagen het dus aankomen! Mijn broer hadden in ons huis foliumzuur zien staan in een keukenkastje en heeft dat blijkbaar ook tegen mijn moeder gezegd :facepalm: vind dat wel een beetje jammer!
Haha fliwerpower. Wel grappig dat ze foliumzuur dan direct koppelen met de zwangerschap! Of eerder met er mee bezig zijn? Want ik slik dat nu al ongeveer 12 maanden ;-).. maar zegt natuurlijk dan niet zoveel of je zwanger bent ja of de nee.

Wel super fijn een goede echo :-)
Ik mag dinsdag.. zow zenuwachtig ervoor
Oh jee, Stippel. Wat een naar bericht voor jullie! Ik had je echt gegund dat het deze keer goed zou blijven gaan. Heel veel sterkte voor jou! :hug:
@Flower wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Wij hebben donderdag de echo. Ik wil er nu echt heel graag heen. Wat die hormonen allemaal wel niet met je onzekerheid doet.. pff
Oh lacer ik weet precies hoe je je voelt en wat je doorgemaakt hebt. Precies hetzelfde moest ik een week eerder meemaken. Hopelijk gaat het nu wat beter met je, al weet ik dat dat soms even moeilijk is, want ik voel me ook nog steeds k u t met momenten.

Stippeltjesbehang: neeeee, wat enorm verdrietig! Veel sterkte en een grote knuffel voor jullie!

De tabel: ook ik schrik van de tabel waarbij het mis is gegaan, zo oneerlijk!

Hier: de miskraam is voorbij, ik vloei/bloed nu nog steeds zoals een menstruatie. Verder gaat het wel redelijk, alleen nog momenten dat ik me even k u t voel en moet huilen. Maar als ik dan mn kleine ventje zie, hij maakt me zo gelukkig dan! Volgende week hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en hopelijk krijgen we dan een positief plan van aanpak.

Voor de zwangeren: ik hoop dat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschappen en dat alles goed mag blijven gaan. Fijn dat jullie echo’s goed zijn en de kleintjes het goed doen ❤️
Stippel, jij ook al 😢 jij ook veel sterkte de komende tijd. Wat hebben we toch ontzettend veel mensen in onze groep waar het mis gaat. Gedeelde smart maakt in dit geval echt geen halve smart.

Mamavan, fijn dat het ergste van het fysieke deel er op zit. Ik vond het ook schelen om al een kleintje rond te hebben lopen, maar het blijft verdrietig.

Flowerpower, een goede echo! Je zou bijna vergeten dat dat ook nog kan. Gefeliciteerd!

Flowerlove en Laura, succes deze week. Ik duim voor goed nieuws.

Hier gaat alles z'n gangetje, ik begin wat minder moe te worden dus dat is fijn. Maar omdat ik nog steeds in m'n normale kleding pas wordt ik toch weer zenuwachtig of alles wel goed gaat. Maandag over een week mag ik weer naar de verlos, en dan zouden we ook naar het hartje gaan luisteren. En dan hoop ik maar dat alles gewoon klopt, letterlijk en figuurlijk 😄
Ow dames ik mag vandaag. Ben best wel zenuwachtig. Al zegt heel mijn lichaam je bent zwanger.
Misselijk in de nacht en ochtend, grotere tepels, overgeven met tandenpoetsen.. dikker buikje..

We gaan het zien :-)
Oh nee, Stippel, jij ook al... wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte de komende tijd!

flowerlove succes!! Was het je eerste echo? Nee toch? Ik mag morgenochtend weer, ben ook best wel zenuwachtig... ben benieuwd wat je te zien krijgt! Hopelijk een mooi hartje en misschien al wel wat armpjes en beentjes!
@dutchgirlgermanworld.. nee het is de 2de echo. Maar bij mijn vorige 2 miskramen waren de eerste echo's ook ok, dat maakt me dus zo nerveus. Nu heb ik wel 10000000 meer klachten dan bij de miskramen, maar goed het zegt ook gewoon echt niet veel.

Vandaar de zenuwen, ik houd jullie op de hoogte. Ik weet van de eerste zwangerschap dat ik een keurig baby-tje moet zien liggen in de baarmoeder, we zijn zo hard aan het duimen, en mijn man denkt aan een tweeling:) haha
Spannend flowerlove! Ik duim voor je, kan me voorstellen dat je het superspannend vindt. En haha, een tweeling... als ons dat toch nog overkomt valt m’n vriend flauw denk ik 😂
Hoe laat mag je?
Yeah een positieve exho. Vandaag 10 weken en 1 dag zwanger. En een zeer beweeglijk kindje ;-).
Nu weer over 2 weken terug .
Wat fijn Flowerlove! Gefeliciteerd! :)
Superfijn flowerlove! Gefeliciteerd!! Verandert de uitgerekende datum dan voor jou? 15 april? Zijn zo ongeveer gelijk!
Ja van 13 april naar 15 april inderdaad
Flowerlove wat fijn!!

Wij hadden vanavond echo, mega zenuwachtig na de berichten van afgelopen dagen en ging er echt met een dubbel gevoel heen.
Maar wederom een kloppend hartje en een mooie groei vergeleken bij de vorige echo.
En we zijn uit de risico zone zei de verloskundige. Zo opgelucht!
Wat een fijn nieuws Lilly! Je bent vast helemaal opgelucht! Wij mogen om 8:30 en ik slaap sinds half 6 al niet meer.. word nu wel echt zenuwachtig!
Super lilly en flowerlove!! :cheer:
Hopen dat de goede berichten aanhouden dutchgirl!!
Succes dutchgirl. Gefeliciteerd lily super fijn. Ja de grootste risico op fout gaan id nu wel echt voorbij natuurlijk. Dus nu proberen te gaan genieten. Vanwege mijn achtergrond mag ik over 2,5 Week weer spieken bij bijna 13 weken en dan 3 weken later meer. Dus ik ga er maar lekker van genieten.
Gisteren officieel de zwangerschapskleding in de kast gelegd :-)
Yaaaay hier is ook alles goed! Een kloppend hartje en een heel erg beweeglijk kindje! En het hartje horen kloppen! 😍 Zo blij!
Yeah super fijn dutchgirlgermanworld, erg fijn he, wanneer mogen jullie nu weer op controle?
Hier nog niet het hartje horen kloppen, maar dat gaan ze bij ons pas doen vanaf de 20 weken. Want dan maken ze geen echo's meer.

Fijn allemaal goed nieuws tot op heden deze week.
Wat super fijn Flowerlove en Lilly!
Ik ben zo blij voor jullie.

Hier neemt de spanning ook toe. Morgenavond mogen wij..
Wil iemand mij uit de tabel halen? Ondanks de maar 2% kans hebben we vandaag een slechte echo gehad, het hartje klopte niet meer.

Ik hoop dat jullie allemaal prachtbaby's gaan krijgen.

Liefs, Biekkie.
Oh nee biekkie!! Had je controle of had je zelf het gevoel dat het niet goed zat? Met hoeveel weken is het gestopt?
Heel veel sterkte meid! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven