Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
vrijdag 14 september 2018 om 19:38
zaterdag 15 september 2018 om 17:52
Lieve stippel, wat een naar bericht! Heel veel strekt gewenst! 
Lacer wat een naar verhaal maar wat mooi dat jullie het een mooi plekje gaan geven in de tuin.
Lau, dat is inderdaad schrikken! Wanneer heb je de volgende echo? Misschien staat het wel in de tabel, maar mijn telefoon laat die niet zijn.
Naast al die nare berichten, heb ik gisteren een mooie echo gehad. Alles zag er helemaal mooi uit en de echoscopiste vond het voor mijn termijn er heel mooi uit zien!
Gisteravond ook gelijk mijn moeder en broer verteld, maar ze zagen het dus aankomen! Mijn broer hadden in ons huis foliumzuur zien staan in een keukenkastje en heeft dat blijkbaar ook tegen mijn moeder gezegd
vind dat wel een beetje jammer!
Lacer wat een naar verhaal maar wat mooi dat jullie het een mooi plekje gaan geven in de tuin.
Lau, dat is inderdaad schrikken! Wanneer heb je de volgende echo? Misschien staat het wel in de tabel, maar mijn telefoon laat die niet zijn.
Naast al die nare berichten, heb ik gisteren een mooie echo gehad. Alles zag er helemaal mooi uit en de echoscopiste vond het voor mijn termijn er heel mooi uit zien!
Gisteravond ook gelijk mijn moeder en broer verteld, maar ze zagen het dus aankomen! Mijn broer hadden in ons huis foliumzuur zien staan in een keukenkastje en heeft dat blijkbaar ook tegen mijn moeder gezegd
zaterdag 15 september 2018 om 21:00
Haha fliwerpower. Wel grappig dat ze foliumzuur dan direct koppelen met de zwangerschap! Of eerder met er mee bezig zijn? Want ik slik dat nu al ongeveer 12 maanden
.. maar zegt natuurlijk dan niet zoveel of je zwanger bent ja of de nee.
Wel super fijn een goede echo
Ik mag dinsdag.. zow zenuwachtig ervoor
Wel super fijn een goede echo
Ik mag dinsdag.. zow zenuwachtig ervoor
zaterdag 15 september 2018 om 22:43
Oh lacer ik weet precies hoe je je voelt en wat je doorgemaakt hebt. Precies hetzelfde moest ik een week eerder meemaken. Hopelijk gaat het nu wat beter met je, al weet ik dat dat soms even moeilijk is, want ik voel me ook nog steeds k u t met momenten.
Stippeltjesbehang: neeeee, wat enorm verdrietig! Veel sterkte en een grote knuffel voor jullie!
De tabel: ook ik schrik van de tabel waarbij het mis is gegaan, zo oneerlijk!
Hier: de miskraam is voorbij, ik vloei/bloed nu nog steeds zoals een menstruatie. Verder gaat het wel redelijk, alleen nog momenten dat ik me even k u t voel en moet huilen. Maar als ik dan mn kleine ventje zie, hij maakt me zo gelukkig dan! Volgende week hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en hopelijk krijgen we dan een positief plan van aanpak.
Voor de zwangeren: ik hoop dat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschappen en dat alles goed mag blijven gaan. Fijn dat jullie echo’s goed zijn en de kleintjes het goed doen
Stippeltjesbehang: neeeee, wat enorm verdrietig! Veel sterkte en een grote knuffel voor jullie!
De tabel: ook ik schrik van de tabel waarbij het mis is gegaan, zo oneerlijk!
Hier: de miskraam is voorbij, ik vloei/bloed nu nog steeds zoals een menstruatie. Verder gaat het wel redelijk, alleen nog momenten dat ik me even k u t voel en moet huilen. Maar als ik dan mn kleine ventje zie, hij maakt me zo gelukkig dan! Volgende week hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en hopelijk krijgen we dan een positief plan van aanpak.
Voor de zwangeren: ik hoop dat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschappen en dat alles goed mag blijven gaan. Fijn dat jullie echo’s goed zijn en de kleintjes het goed doen
zondag 16 september 2018 om 08:55
Stippel, jij ook al
jij ook veel sterkte de komende tijd. Wat hebben we toch ontzettend veel mensen in onze groep waar het mis gaat. Gedeelde smart maakt in dit geval echt geen halve smart.
Mamavan, fijn dat het ergste van het fysieke deel er op zit. Ik vond het ook schelen om al een kleintje rond te hebben lopen, maar het blijft verdrietig.
Flowerpower, een goede echo! Je zou bijna vergeten dat dat ook nog kan. Gefeliciteerd!
Flowerlove en Laura, succes deze week. Ik duim voor goed nieuws.
Hier gaat alles z'n gangetje, ik begin wat minder moe te worden dus dat is fijn. Maar omdat ik nog steeds in m'n normale kleding pas wordt ik toch weer zenuwachtig of alles wel goed gaat. Maandag over een week mag ik weer naar de verlos, en dan zouden we ook naar het hartje gaan luisteren. En dan hoop ik maar dat alles gewoon klopt, letterlijk en figuurlijk
Mamavan, fijn dat het ergste van het fysieke deel er op zit. Ik vond het ook schelen om al een kleintje rond te hebben lopen, maar het blijft verdrietig.
Flowerpower, een goede echo! Je zou bijna vergeten dat dat ook nog kan. Gefeliciteerd!
Flowerlove en Laura, succes deze week. Ik duim voor goed nieuws.
Hier gaat alles z'n gangetje, ik begin wat minder moe te worden dus dat is fijn. Maar omdat ik nog steeds in m'n normale kleding pas wordt ik toch weer zenuwachtig of alles wel goed gaat. Maandag over een week mag ik weer naar de verlos, en dan zouden we ook naar het hartje gaan luisteren. En dan hoop ik maar dat alles gewoon klopt, letterlijk en figuurlijk
dinsdag 18 september 2018 om 09:14
Oh nee, Stippel, jij ook al... wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte de komende tijd!
flowerlove succes!! Was het je eerste echo? Nee toch? Ik mag morgenochtend weer, ben ook best wel zenuwachtig... ben benieuwd wat je te zien krijgt! Hopelijk een mooi hartje en misschien al wel wat armpjes en beentjes!
flowerlove succes!! Was het je eerste echo? Nee toch? Ik mag morgenochtend weer, ben ook best wel zenuwachtig... ben benieuwd wat je te zien krijgt! Hopelijk een mooi hartje en misschien al wel wat armpjes en beentjes!
dinsdag 18 september 2018 om 10:01
@dutchgirlgermanworld.. nee het is de 2de echo. Maar bij mijn vorige 2 miskramen waren de eerste echo's ook ok, dat maakt me dus zo nerveus. Nu heb ik wel 10000000 meer klachten dan bij de miskramen, maar goed het zegt ook gewoon echt niet veel.
Vandaar de zenuwen, ik houd jullie op de hoogte. Ik weet van de eerste zwangerschap dat ik een keurig baby-tje moet zien liggen in de baarmoeder, we zijn zo hard aan het duimen, en mijn man denkt aan een tweeling:) haha
Vandaar de zenuwen, ik houd jullie op de hoogte. Ik weet van de eerste zwangerschap dat ik een keurig baby-tje moet zien liggen in de baarmoeder, we zijn zo hard aan het duimen, en mijn man denkt aan een tweeling:) haha
dinsdag 18 september 2018 om 21:40
woensdag 19 september 2018 om 07:16
Succes dutchgirl. Gefeliciteerd lily super fijn. Ja de grootste risico op fout gaan id nu wel echt voorbij natuurlijk. Dus nu proberen te gaan genieten. Vanwege mijn achtergrond mag ik over 2,5 Week weer spieken bij bijna 13 weken en dan 3 weken later meer. Dus ik ga er maar lekker van genieten.
Gisteren officieel de zwangerschapskleding in de kast gelegd
Gisteren officieel de zwangerschapskleding in de kast gelegd
woensdag 19 september 2018 om 13:39