Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Hey Dames,
Fijn zeg appelflap 007 een goede termijn echo.
We zijn inderdaad al een facebook begonnen erg fijn. je kan je via endomiel aanmelden even een pb sturen!!!
Gezellig als je erbij komt.

En voor Lau_Ngi natuurlijk hetzelfde, super leuk als jullie erbij komen. En super leuk dat vertellen he.
Tot op facebook.
Ja gezellig als jullie erbij komen op Facebook! Jullie kunnen mij ook een berichtje met je naam sturen, volgens mij kan iedereen iemand toevoegen.

Appelflap jij ook gefeliciteerd met je goede echo! En Lau_ngi heel begrijpelijk hoor, even afstand nemen. Hopelijk is het nu gedaan met die nare berichten en kunnen we de leuke dingen gaan delen!
Hallo allemaal,

Wat leuk! Ik zou graag mee willen lezen en schrijven!

Ik ben 24 jaar en mijn vriend 25. Op het moment 12 weken zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum door de verloskundige is 8 april! Momenteel heb ik twee echo's gehad en de volgende is 15 oktober, dan hoor ik voor de eerste keer het hartje. Bij dit bezoek zal ik alleen zijn, omdat mijn vriend in het buitenland werkt. De groei van het kindje is tot nu toe perfect!

Momenteel alleen last van moeheid en ben ontzettend emotioneel. Al kunnen beide dingen ook vanuit andere situaties naar voren zijn gekomen.

In ieder geval ontzettend fijn en leuk om me bij jullie toe te kunnen voegen! :-D
Welkom xLimbua! Gezellig dat je mee schrijft. Als je bij de Facebook groep wil (geheim en verborgen) dan moet je mij even een pb sturen met je naam.

Appelflap ik heb je een pb gestuurd! Flowerpower, jou ook.
Volgens mij ben ik wel de enige die mensen toe kan voegen omdat ik de beheerder ben, maar ik kan nog een beheerder toevoegen als dat handig is.

Appelflap wat fijn een goede echo! Altijd een hele geruststelling.

Ik heb vandaag bloed laten prikken, er was een ontzettende wachtrij maar gelukkig kwam er een eind aan. Nu hopen op een goede uitslag, voor de nipt krijgen we die binnen 2 weken.
Welkom limbua!

Ik heb helaas geen Facebook dus kan daar helaas niet op aan sluiten. Wie weet in de toekomst nog.

Ik heb vandaag weer een echo gehad, of beter gezegd aangevraagd bij het echo centrum omdat manlief vorige keer niet mee kon en het ook leuk vond om weer te zien.
Kleine frummel bewoog nu al veel meer. Bizar in anderhalve week tijd.
Wel kwam op haar meting weer 2 dagen minder ver uit. Ze zei meteen dat dit niks geks is, maar ik dacht ik ben nu al 3 keer iets terug gezet. Scheelt steeds maar weinig maar maakte me toch even zorgen.
Maar ja na het zien van de live beelden thuis ( kreeg een stick mee ) heb ik besloten dat ik die zorgen echt los moet laten. Kleine bewoog heerlijk, heel mijn buik zag er mooi uit en een krachtig hartje.

Ben nog steeds een beetje moe maar verder merk ik dat het steeds beter gaat.

Wat goed dat je al bloed bent wezen prikken endomiel. Heb de papieren ook al maar het is me nog steeds niet gelukt om te gaan.
Nipt doen wij niet dus heb alleen het standaard onderzoek.
Ik heb helaas ook geen fb.

@lilly: ik snap wel dat je je zorgen maakt, maar je bent nu al redelijk ver en iedere keer nog een mooie echo, zou dan ook stoppen met zorgen maken en er vooral lekker van genieten.

Ik heb straks mijn termijnecho. Superzenuwachtig nu al. Hoop echt dat t allemaal goed zit. Weinig tot geen symptomen meer dus ben benieuwd..
Fairytale, hoe was de termijn echo??
Jaaaaa alles zag er heel goed uit! Zooo opgelucht. :cheer2:
Hij of zij bewoog de hele tijd, hoge hartslag van 165. Superleuk om te zien! :love:
Gefeliciteerd Fairytale! :cheer:

Ik mag dinsdag a.s. ook eindelijk! De afgelopen week duurde echt te lang......

De kwaaltjes worden gelukkig al minder, maar ondertussen wel enorm verkouden geworden. Ik hoop dat het snel wegtrekt.

Hier ook geen Facebook.... Misschien is een Whatsapp-groep nog een idee?
Jaaaa fairytale wat fijn!!!!

Wij hebben het inmiddels aan iedereen bekend gemaakt. Ook op mijn werk weten ze het. Allemaal positieve reacties.
Nu hoeven we ook niet meer stiekem te doen. Haha.

Ohh zebrastrepen, hier ook verkoudheid! Irritant hè. Voel je je net wat beter is je energie weer laag door de verkoudheid.
Wat een hoop facebooklozen in de groep. Wel jammer. Zeker om straks foto's te delen is Facebook wel relaxt.
Fijn van de goede echo.
Hier ook onwijs verkouden. Lang leve de zuurtjes en tips van iedereen wat je mag gebruiken voor je keel.
En fijn mijn baarmoeder is voelbaar
. Hooray
Wat fijn een goede echo! Voor mij was dat bewegen ook zo'n eyeopener. Op de een of andere manier kwam toen het besef en geloof veel meer binnen!

Mijn lijf heeft het behoorlijk zwaar.. afgelopen donderdag flauwgevallen en ben er behoorlijk van geschrokken. Mijn ijzer blijft laag en het gaat nog even duren voordat de medicatie aan gaat slaan. Ik heb het daarom ook overal vertelt nu en het is wel fijn dat iedereen om mij heen mij echt wel goed in de gaten houdt.
Goede echo gehad vandaag! Hij/zij was zelfs al aan het schoppen! :flirting: uitgerekende datum is naar voren geschoven: 16 april! Ook bloed voor de nipt laten afnemen.

Ik word extra vaak gecontroleerd vanwege mijn nierziekte. Elke 4-6 weken naar de gynaecoloog en een extra uitgebreide echo bij 30 weken.

Voor nu voel ik me goed (op de verkoudheid na, bah!), ik hoop dat dat nog lang zo blijft!

Wat vervelend dat jij je niet zo goed voelt Lau. Krijg je al ijzertabletten?

En hoe is het met de rest van de dames?
Fijn Zebrastrepen en Lily met jullie goed echo!!

Lau, dat is inderdaad even schrikken, hoe gaat het nu met je?

Hier gister goede termijnecho gehad, het werd net wakker toen wij aan het kijken waren, dus lekker aan het rekken en strekken :flirting: ! Uitgerekende datum is nog steeds 25-04.
Wat fijn al die mooie echo’s!!

Ik vind het maar raar dat de termijn echo voorlopig ook meteen de laatste echo is tot aan de 20 weken.
Ik heb 18 oktober pas weer een controle afspraak maar daar wordt geen echo gemaakt.
Er van uit gaan dat alles dan maar goed is. Haha.
Fijn dat het goed gaat met alle kleintjes!

Heel raar idd dat er geen echo's meer komen tot de 20 weken echo. Maar ja, binnenkort kunnen we ze gaan voelen bewegen dan heb je een ander soort bevestiging dat het goed gaat.

Wij hebben de uitslag van de nipt gehad, alles was goed :D ik ga nu ook de 20 weken echo alvast plannen, dan heb ik weer wat om naartoe te leven.
Wij hebben over anderhalve week weer een echo. Bij ons doen ze het wel met 16 weken. Gewoon controle maar ze zeiden dat ze dan ook altijd even kijken. Dus dan hebben we geluk zo te lezen.

@endomiel ik heb je een berichtje gestuurd voor de Facebook pagina.
Hier ook echo's tot de 20 weken. Doen ze als een soort extra. Vinden ze zelf leuk en wij dus ook. Vandaag bij 13 weken weer een goede echo gehad. Ik krijg nu steeds meer vertrouwen in mijn lijf nu. En de klachten worden nu wel minder :-). Yeah.. over 6 weken de 20 weken echo.. weer een spannend termijmtje
Fijn die extra echo's Flowerlove. Hier ook nog een echo met 16 weken.

Gisteren goede uitslag van de NIPT! Toch weer een mijlpaal ;)
Wat fijn dat jullie nog echo’s hebben tussendoor.
Mijn termijn echo was met 10 weken en op 1 of andere manier kan ik toch nog niet helemaal zeker zijn. Volgende week weer afspraak en dan gaan we hopelijk het hartje horen.
Hebben jullie allemaal al de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo?
wij hebben gisteren de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 10 november mogen we weer. Dus nu aftellen tot dan.

Kwaaltjes nemen iets af, alleen de vermoeidheid blijft. En m'n gewicht is nog steeds onder start maar ja zolang het niet meer daalt vind ik het wel prima.
Endomiel ik heb ook nog steeds die vermoeidheid. Bij mijn dochter knapte ik met 16 weken op.
11 november klinkt helemaal niet ver! Dan zit je gewoon al weer op de helft!
Beginnen jullie buikjes al te groeien?
@lilly: in de ochtend geen buikje, maar de avond lijk ik wel 6 maanden zwanger! Zijn nog steeds allemaal darmen dus, kan mijn baarmoederrand ook nog niet voelen. Ben benieuwd wanneer het komt. Kan vooral niet wachten tot de eerste schopjes, dat lijkt me zo gezellig!
Wat fijn dat alles goed gaat bij jullie!

Afgelopen week de uitslag gehad van de NIPT test, alles was goed! :)
A.s. maandag heb ik een afspraak staan dan ben ik 15 weken. Dan ga ik voor de eerste keer het hartje horen, ben zo benieuwd!

Ik heb ook één vraagje, vanochtend heb ik mijn buikomvang gemeten en mezelf gewogen. Ik merk dat ik wat afgevallen ben en mijn buikomvang is afgenomen. Ik ga dit sowieso bespreken met de verloskundige, maar hebben meerdere van jullie dit?
Ja afgevallen ben ik ook, maar door misselijkheid en evt darm problemen is dat natuurlijk best logisch.
Buikomvang heb ik nog nooit gemeten dus geen idee. Zou me daar niet te druk om maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven