uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
quote:Kim87 schreef op 03 december 2015 @ 06:14:

Wij willen het denk ik ook wel weten, ben veel te nieuwsgierig!

Vandaag voor het eerst misselijk wakker geworden, bah. Probeer nu langzaam iets naar binnen te werken.Jeetje ochtendmisselijkheid het is bij jou begonnen. Gelukkig heb ik dat nog niet, alleen als ik iets te veel of de zwaar heb gegeten. Hoe ver ben jij nu kim
Ik heb al de hele morgen last van mijn onderbuik... pffff zouden het mijn darmen zijn of...? Word er onzeker van!
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 03 december 2015 @ 12:29:

Ik heb al de hele morgen last van mijn onderbuik... pffff zouden het mijn darmen zijn of...? Word er onzeker van!Ja dat zal het vast wel zijn, maak je niet druk. Der gebeurt nu van alles in je buik. Je zou dan toch wel wat moeten voelen. Ik maak me juist zorgen omdat ik niets voel haha en bij jou is het andersom
Probeer me er niet druk over te maken nee maar onbewust doe je het toch! Het is alweer te lang geleden om het nog te herkennen eigenlijk! Ja maar misschien regeerde jou lichaam er zo op door niks te laten blijken / voelen... ieder lichaam is natuurlijk anders... komt best goed met ons 😉
Live, Love, Laugh
Jaa klopt ik heb ook echt het idee dat ik ieder moment m'n menstruatie kan komen. Maar inderdaad dat is niet want inderdaad we zijn zwanger hahah..

Maar ik heb ook echt rommelende buik beetje m'n darmen ofzo geen idee? Voor de rest helemaal niks maar dan ook niks..
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
tinus me too!! Heel vervelend die darmen hahaha maar ja het zal wel... nog 25 dagen!! Klinkt nog zo ver weg....
Live, Love, Laugh
mama jaa inderdaad zo vervelend maja haha lekker laten gaan ons lichaam en ons kleine mini mensje is hard aan het werk!

Ja echt he klinkt inderdaad heel ver weg. Ik denk dat mijn eerst intake ook rond die tijd zal zitten, ik kan ook niet wachten.

Hihi ik vind het zooo bijzonder dat dit kan dat twee mensen die van elkaar houden z'n mensje kunnen maken. En dat dat dan in je groeit, ik kan niet wachten op de dag dat ik het voel bewegen. Mijn eerste zwangerschap dus geen idee hoe dat zal zijn.
Ik heb het ook, alleen zeurend gevoel af en toe onderin de buik en verder niks.. Maakt het soms nog moeilijk te geloven. En elke keer nog even m'n broekje checken op bloed.. Maar gelukkig geen bloed te zien! Wel afscheiding.. Hebben jullie dat ook?

Zou blij zijn als ik het hartje heb zien kloppen!!

Naam voor een meisje weten we al, moeten kiezen uit twee.. Naam voor een jongen is lastig!!

Ben ook benieuwd hoe m'n zoontje zal reageren!! Die is al 7 dus snapt het helemaal! Hou nu m'n mond nog dicht anders weet heel de wereld het!
Ik zat gisteravond te kroelen met zoon en toen wilde ik het ook vertellen aan hem. Niet zo handig, want dat blijft hij dan roepen, haha. Nog maar even wachten. Hoe ga jij dat doen Teagirl? Ik wil het onze ouders met Kerst vertellen dan ben ik 8 weken, maar de rest nog niet. Wanneer vertel ik het dan aan zoon? Voelt raar om dan nog niks te zeggen. Stom, maar toch voelt het zo.

Kwaaltjes, ik heb 's morgen het minst last. Na de lunch begint het maagzuur en dat blijft. Ik kan ook heel vol zitten van eten of de hele dag honger hebben. Verder veel buikpijn. Dat herken ik dan nog wel van de eerste keer. Hopelijk zijn het mn darmen. Voor bandenpijn is het nog vroeg, toch? Of groeit het nu al?

Oh en Tea ik heb ook veel afscheiding. Denk steeds dat ik bloed voel...
Twijfel, Fijn dat het voor jou uiteindelijk met spuiten is gelukt! Ja ik ben zo blij dat het toch in 1 keer is gelukt. Ik was er al heel bang voor dat de clomid steeds minder goed zou gaan werken etc.

Het lijkt me op zich heel leuk om het als een soort verassing te houden tot de geboorte maar ik denk dat uiteindelijk de praktische overwegingen + de nieuwsgierigheid zwaarder wegen voor ons nu. Ik wacht wel gewoon de 20 weken echo af; ik ga geen extra echo inplannen hiervoor

Ik heb zelf wel een lijstje namen die ik erg leuk vind maar we hebben het er samen nog niet echt over gehad. Ik heb ook zoiets van dat soort dingen komen wel als de tijd er naar is. Leef gewoon van moment naar moment zeg maar. Leef nu heel erg naar de echo toe bijvoorbeeld. Dan wordt het inderdaad een stuk echter.

Niet te druk maken om een beetje pijn in je buik hoor! Ik voel ook de hele tijd mijn buik en volgens mij is dat harstikke normaal. Dat is je baarmoeder die groeit en je darmen die wat ruimte gaan maken etc. Volgens mij kan je ook al nu bandenpijn hebben.

Hebben jullie al een boek over zwangerschap enzo gekocht? Ik heb gister bij bol de grote geboorte gids besteld, die ligt als het goed is nu in mijn brievenbus. Zo veel zin om te lezen wat er allemaal gebeurt in je buik!
Jeetje wat is er veel geschreven! Ik kan denk ik niet op als reageren.

Wij willen denk ik wel het geslacht weten, lijkt ons leuk en praktisch want er is tegenwoordig niet zoveel uniseks kleding voor baby's te koop. Maar ik ga er geen extra (vroege) echo voor laten maken, ik wacht wel tot 20 weken.

Wij hebben nu wel namen in ons hoofd, hopelijk vinden we die in augustus ook nog mooi

Ik voel 's ochtends m'n darmen en als ik nodig moet plassen krijg ik meer buikpijn. Verder geen buikpijn maar de zijkant van m'n borsten is héél gevoelig! En ik ben zo moe, echt zo moe, ik wil nu slapen...

Ik heb geen boek over zwangerschap gekocht. Heb wel een app en misschien haal ik een boek uit de bibliotheek. Had ik de vorige keer ook gedaan en was leuk om te lezen.
Hier ook rommelende darmen. Buikpijn en dan ontlasting. Ik maak mij daar geen zorgen over. Ik herken het inmiddels wel. Ik kan het ook nog steeds moeilijk bevatten hoor...ik ben alleen zenuwachtig voor de 1e echo. Gezonde zenuwen. Ik sta er heel anders in dan de laatste keer merk ik. Alleen mijn ouders weten het. Voorlopig is dat voldoende.

Een gyn kan op dit moment ook weinig voor mij doen, dus ik ga toch maar in januari bellen voor een afspraak ipv eerder. Hier ook geen boeken gekocht. Internet is my friend
Hallo iedereen,

ten eerste van harte gefeliciteerd iedereen.

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een positieve test heb na 3 keer. Action lichte streep, Etos lichte streep en CB stond Zwanger 1 a 2 weken. Als ik het nu uitreken ben ik ongeveer 11 augustus uitgerekend.

Dit is mijn eerste keer en vind het heel eng om de 1e drie maanden door te komen. Dit komt omdat ik er bewust voor heb gekozen om alleenstaande moeder te worden en het is na poging 1 al gelukt wat ik nooit had verwacht. 4 januari heb ik de eerste echo omdat ik precies tussen de feestdagen in zit.
Welkom cyn en gefeliciteerd! Wat ontzettend dapper dat jij er alleen voor gaat. Jij kunt dit hoor uiteindelijk moet elke zwangere vrouw het toch "alleen" doen. En voor morele steun , kom je lekker bij ons!
Thnx, sta ook 1000% achter mijn beslissing dus dat komt ook goed!! Maar dat het zoveel stress kon opleveren hahah, eerst het continue wachten op de periode, alle symptomen dat ik het wel werd. En nu wachten tot de 3 maanden voorbij zijn. Moet er ff doorheen en indd het is toch altijd fijn als je even een vraag kunt stellen.
@cyn: neem de dagen zoals ze komen. Realisme is goed, maar ervan gaan stressen is niet bevorderlijk voor jou en je baby. Het is ook allemaal erg onwerkelijk he? Het idee dat er miljoenen celletjes bezig zijn om met elkaar een kindje te vormen.
Goedemiddag meiden,

Ik lees even stiekem met jullie mee.

Ik heb gisteren en eergisteren een hele licht positieve test gehad, morgen testen we nog een keer.

Hopelijk zal deze positief zijn en mag ik met jullie mee schrijven.

Wat is het toch een spannende tijd hé!

Mocht ik vanaf morgen mee komen schrijven omdat ik een positieve test heb (en een dikkere streep).

Dan zal ik mezelf ook even voorstellen.

Groetjes

Miliza
Welkom cyn en van harte gefeliciteerd! Wat stoer van jou om er een voor te gaan echt super zeg! 👍👍👍 ik ga je aan de tabel toevoegen.. Zou jij nog even je leeftijd en bv 1e echo aan mij door willen geven..

Veel buikpijn vandaag maar het zal wel goed zijn ik lees dat er meerdere zijn die daar last van hebben! Ik wil het mijn dochtertje na de 1e echo gaan vertellen want dan mag ook iedereen het weten . Ze vraagt namelijk al maanden wanneer ze een broertje of zusje krijgt dus ik ben zo nieuwschierig naar haar reactie als ze hoort dat mama een baby'tje in haar buik heeft...

Heb nog boeken van de 1e keer, maar tegenwoordig is een app ook zo handig hahaha...
Live, Love, Laugh
quote:miliza schreef op 03 december 2015 @ 17:44:

Goedemiddag meiden,

Ik lees even stiekem met jullie mee.

Ik heb gisteren en eergisteren een hele licht positieve test gehad, morgen testen we nog een keer.

Hopelijk zal deze positief zijn en mag ik met jullie mee schrijven.

Wat is het toch een spannende tijd hé!

Mocht ik vanaf morgen mee komen schrijven omdat ik een positieve test heb (en een dikkere streep).

Dan zal ik mezelf ook even voorstellen.

Groetjes

MilizaMiliza zal ik je aan de tabel toevoegen want dan word hij gesloten? Zou lullig zijn als er net iemand voor je is en een streep is een streep hoor!
Live, Love, Laugh
Hoi hoi,

ja ik neem het met de dag. Is indd nog onwerkelijk en dat zal het meeste ook wel zijn.

Ja ik ben 36, 1e echo 4 januari. Waarschijnlijk rond de 11e uitgerekend, daarover hoor ik 4 januari meer.
Welkom miliza! Hoe onwerkelijk ook; een streep is inderdaad een streep! Dus gefeliciteerd

@mama: wat vervelend van die buikpijn. Bij mij is het dan "gewoon" ontlasting. Bij jou ook?

Niet teveel zorgen maken hoor!
Spannend hoor cyn. Zo leuk, je eerste echo. Je weet echt niet wat je ziet!
Toevoegen mag altijd, maar ik vind het zo spannend.

Mijn man 'zag' nog niks terwijl ik toch echt een minuscuul streepje zag (zonder me er op blind te staren).

Ik verwacht uitgerekend te zien op 14/15/16 augustus, mijn cyclus is vrij onregelmatig.

Gaat de tabel/topic t/m 14 augustus?

Groetjes
Miliza en cyn gefeliciteerd ❤

@Cyn knap van je hoor zo alleen. Dapper! En ik heb dat ook dat ik heel erg tegen de eerste 3 maanden aan hik. Maja heb er al 1 opzitten haha.. Maar inderdaad we moeten het loslaten en ons lichaam het werk laten doen! En er lekker van genieten, immers waren we hier allemaal al z'n tijd op aan het wachten

@Miliza ik had dat ook ik had maandag een heel licht streepje dat was van een test van internet sensitest. Toen hield ik het niet meer uit dus na het werk gelijk een CB gehaald en die zei zwanger. 😄😍

Dus ik raad je aan z'n test te halen van CB die aangeeft zwanger niet zwanger. Dan ben je gelijk uit de onzekerheid. Maar alsnog inderdaad streep is streep haha
Ik begrijp je wel hoor miliza. Helemaal als je man niks ziet en jij wel. Die action testen zijn ook vreselijk. Vaak zie je het beter als je de test verticaal houdt. (Streepjes onder elkaar)

Testte je ook voor nod?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven