Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Een voordeel aan alles gelijk uitkotsen zodra het er in gaat is dat het ook nog niet als kots smaakt...
quote:my-little-appletree schreef op 02 februari 2017 @ 15:30:

Een voordeel aan alles gelijk uitkotsen zodra het er in gaat is dat het ook nog niet als kots smaakt...

Herkenbaar.... Ik zoek het eten er ook een beetje op uit, niet te pittig en te kruidig enzo.

Ik was gister de hele dag spuug vrij, vanochtend wel gespuugd, en de hele dag nog moe en misselijk.

Hopelijk gaat het snel over voor je!
quote:rosings schreef op 02 februari 2017 @ 15:35:

[...]

Herkenbaar.... Ik zoek het eten er ook een beetje op uit, niet te pittig en te kruidig enzo.

Ik was gister de hele dag spuug vrij, vanochtend wel gespuugd, en de hele dag nog moe en misselijk.

Hopelijk gaat het snel over voor je!

"Kots vriendelijk" eten is wel een must deze dagen idd, voor mij alleen nog gewoon brood ofzo. Yoghurt met cruslie was een heel slecht idee vanochtend.

Ik hoop dat het bij jou ook snel over gaat, nog even volhouden rond deze tijd zit de piek.
Joepie, nekplooi was al goed.

Mooie foto's, zelfs 3D beelden gekregen

Bloed getrokken, hopelijk geen telefoon volgende week, dan is alles zeker oké.

Vingertjes geteld, echt schattig je kon alles mooi zien.

En -vermoedelijk hij- bewoog ook wat, op het einde een koprol gemaakt zelfs.
Liezelies dat is inderdaad schrikken, gelukkig ben je gerustgesteld!

Zwangerschapssport.... ik ben niet actief op dit moment... ik wil denk ik de zwangerfit programma doen via fysio vanwege mijn diabetes en vorige keer erg veel last had van mijn bekken ( krijg dan €50 vergoed) en de zwangerschapsyoga hier in de buurt wordt niet vergoed maar ik wil dat denk wel ff volgen... vorige keer niets gedaan had toen strikte bedrust. In het zh zeiden ze dat zij het wel zouden leren... nou echt niet hea.... en hier heb je ook partnerles dus dan kan hij ook wat tips krijgen hihihih

misselijkheid vervelend dames... ik had er vanochtend ook weer echt last van nadat ze de nekplooi hadden gemeten... heel hard drukken op me buik... half uur lang want de baby lag niet goed!

Wow Rieta mocht je al 3D mee krijgen leuk zeg! Hier alleen nekplooi gemeten en gekeken of maag en blaas gevuld was... we zagen de baby ook nog ff drinken. Hoe zo vermoedelijk hij? Nub? Foto?
Jeetje hopelijk gaat het kotsen en de misselijkheid snel voorbij voor de dames die daar nog last van hebben!

Rieta wat fijn zeg. Die koprol is wel een echt bonus!

Ik heb vandaag per ongeluk 2 dingen gegeten die ik niet mag:

- blauwe kaas, dat bleek van rauwe koemelk. Ik had het niet gecheckt op de verpakking. Dacht dat het het niet rauwe

Koemelk is als het uit een verpakking komt en niet op de voorkant staat.... toch wel

- een (heerlijk) stuk chocolade taart met een soort mouse erin. Later bedacht ik me dat die chocolademousse natuurlijk van rauwe eieren gemaakt is....

Wel een beetje suf. Het zal vast niet heel erg zijn, maar hopelijk was er toch niks mis mee. Had ook al een keer salami gegeten. Dat schijnt ook niet meer te mogen. Toch iets beter opletten de aankomende maanden.
Van rauwe eieren kan alleen jij ziek (salmonella) worden, de baby niet.

Rauwmelkse zachte kazen is idd niet zo goed, maar de kans dat er iets gebeurd id echt heel klein. Je kan er nu ook weinig meer aan doen, zou me er ook geen zorgen over maken.

Jakkes wat vervelend dames dat gespuug nog steeds, lijkt me zo naar (ik vind spugen een van de naarste dingen die er zijn)

Vandaag weer een echo gehad, wat groeit de kleine hard! Deze x niet echt beweeglijk. Maar alles weer top!

Over 3 weekjes weer en als het goed is weten we dan wat het wordt!!!

Ik heb echt een zwangerbuikje sinds deze week. Steeds minder broeken zitten nog lekker.
lola, de gyn denkt dat ze iets zeg tussen de beentjes.

Maar ze ze i zelf dat dit wel absoluut niet zeker is.

Volgende echo (9/3) zal ze het opnieuw checken.
Hopen dat de kwaaltjes gauw weg zijn meiden! Ik ben alleen nog weleens erg moe,verschilt per dag.

Gaan jullie nog een pretecho doen voor de 20weken echo? Ik vindt t zolang duren voor ik de kleine weer zie..hopen dat er ook gauw iets te voelen is!
Echo's zijn leuk he

Ik heb 22 feb een controle echo en 16 maart de 20 weken echo.

Ik wil wel graag weten wat het wordt, ben erg nieuwsgierig al
Het is nu 3 weken geleden dat ik een echo had en ik moet nog een week wachten. Duurt laaang. Ik wil onze baby zien en voelen haha.
wij hebben de 24ste weer echo... pret echo... duurde me te lang... dan geslachtsbepaling hihihih... ik denk hier een jongen... als ik op de echo een nub gezien heb dan moet dat van een jongetje zijn hihihih... dan 2 bengels hier...oh jeej hiihihihi
Ik heb de 22e weer een echo en dan is ook het geslacht bekend!

Vorige week keek de vk nog wel maar ze zei dat ze nog nix zag en ik zag ook nix. Als ik dan van de nub uitga, is het dan een meisje?! Ik hoop het zo! We hebben nl ook al een mooie naam voor een meisje.

20wkn echo is ook al gepland, dat gebeurd bij een Echocentrum.
Wat bedoel je met de min?
Ow ik bedoel de nub theorie! Ik pas het ff aan!
Ow laat maar! Ik heb net ff goed doorgelezen hoe dat met de nub zat...haha

Ik heb net ff de echo van do en 3wkn terug bekeken. Hmmm weet niet of ik iets kan zien...ik zie wel iets dat op een meisje zou moeten lijken,maar dat kan ook gewoon iets anders zijn
kunnen we hier foto's plaatsen? Volgens mij krijgen wij een jongetje als je naar de nub kijkt...

echo met nub moet wel met 12+ weken gemaakt zijn.
Dan moet je plaatjesplakrechten aanvragen en je plaatje op een website uploaden (tinypic.com wordt hier vaak gebruikt) en dan kan je de weblink van je plaatje er in zetten als je op het foto icoontje klikt (met de berg en de zon)

Ik ben wel benieuwd!
Het moet wel kunnen geloof ik! Spannend om nog even te moeten wachten!!!!!
Ben ook benieuwd!
1 dag niet spugen was iets te optimistisch om met de medicatie te stoppen... Bleh :(
Volgens mij kan ik het niet zien op de foto, beentjes waren niet echt opgetrokken...

Maar ja, de gyn heeft wel zelf eens gekeken nadat ik het gevraagd had.

Zeker was ze niet, maar ze dacht iets te zien tussen de beentjes, wat zou wijzen op een jongetje.

Mijn vriend zegt nog steeds dat het meisje zal worden, ik weet het echt niet.

Heb nog niet echt een voorgevoel van jongen of meisje...

Maandje wachten, dan zou ze het wel met zekerheid kunnen zeggen zei ze...

Ah rosings, balen zeg!

Ik hoop dat het snel overgaat, je bent nu toch al week of 14 ver zeker?
Balen zeg die misselijkheid... toch maar ff doorgaan met de medicatie... k ben nu juist misselijk van de medicatie die ik krijg voor me laag hb... bah

Wat een gedoe dan om hier een plaatje te kunnen uploaden...
Wat ontzettend balen dat gespuug meiden! Echt niet fijn!

Ik ben net weer bij de vk geweest...de kleine wou het hartje niet laten horen dus heeft ze een echo gemaakt! Heeeeel vervelend ;)

Alles is goed! 18 maart pas de 20weken echo,duurt lang nog...

Heb sinds afgelopen week erg veel last van mijn rug,ben ik mee bekend..toch maar een afspraak gemaakt bij de fysio...
hihih nooit vervelend een echo! of was je wel beetje gestresst omdat je het hartje niet kon horen?

Hoe ver ben je nu?

18 maart klinkt ver weg maar dat is het zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven