Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@mevrouwtomatensoep ik heb geen idee of het kwaad kan. Voor 1 keertje vast niet zo erg. Misschien morgen even met huisarts overleggen? Even ter gerust stelling.

@lentegroetjes dat is wel even schrikken bloed verlies. Fijn dat je nog 1 extra echo krijgt.

@fritzz succes met de echo morgen. Testen heeft echt geen zin meer. Kijk maar naar al die testen die je al hebt.

@lolypop jeetje jij hebt dan echt al een buikje. Hier ook slank. Klein buikje. Maar valt nog niet echt op. Meer darmen denk ik.
Ja, ik ga morgen wel even bellen.
Natte tosti..
@ fritzz hoe laat heb je de echo?? Spannend!
Vanavond om 20.30 pas! Ben de hele dag vrij dus weet amper hoe ik de dag doorkom
@ mevrouwtomatensoep, denk dat 1 keer een aspirine niet zo kwaad kan, er zijn vast ook vrouwen die (nog) niet weten dat ze zwanger zijn en ergere dingen gebruiken.

@ lentegroetjes, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het bloedverlies, is het nu weer over? Wel fijn dat je volgende week een extra echo krijgt.

@ Fritzzz, succes vanavond met de echo, ik duim voor je.

Verder eigenlijk weinig nieuws hier, vooral moe en erg weinig eetlust, heb snel een "vol" gevoel.

Slapen jullie ook zo veel?
C'est la vie
quote:fritzzzz schreef op 25 april 2017 @ 12:25:

Vanavond om 20.30 pas! Ben de hele dag vrij dus weet amper hoe ik de dag doorkom

Kijk of er een leuke film draait in de bioscoop, of zoek een fijne serie op Netflix.

Wachten duurt lang dan hè.
C'est la vie
Hoi allemaal,

Ik zou ook graag met jullie meeschrijven. Sinds vorig weekend weet ik dat ik zwanger ben! Hoelang is niet echt duidelijk, vanaf menstruatie gerekend zou ik nu 7 + 3 moeten zijn, maar heb eerder negatief getest, ook al was ik toen al wel over tijd. Mocht het wel kloppen dan ben ik 11 december uitgerekend

Ben vanmorgen langs de huisarts geweest omdat ik al een week soms kramp heb in m'n onderbuik. Soort menstruatiekramp. Zij kon er helaas niks zinnigs over zeggen: het kan erbij horen, maar het kan ook een voorbode zijn voor een miskraam. Over twee weken pas de echo, vind het wel heel spannend allemaal!
Veel echo's vandaag! Hopelijk straks veel goed nieuws. Fritzzzz, succes met de dag doorkomen... ! Ik zou inderdaad iets doen waarbij je gedachten goed afgeleid worden. Helena, Zusterrr, hoe laat zijn jullie aan de beurt?

En Mies, heb jij gisteren een kloppend hartje gezien?

Lentegroetjes, wat schrikken weer! Lijkt me zenuwslopend.

MevrouwT: ouders waren heel blij! Beide kanten erg leuke reacties gehad Nu hopen dat ze allemaal nog even hun mond kunnen houden.
Ben ook benieuwd Mies! Handig zo'n tabel waarin je kan zien wanneer wie een echo heeft.

Probeer goede afleiding te zoeken Fritzzz, ik zou lekker naar buiten gaan (hier is het lekker weer)!

Spannend Lizzie!

Hier: alles goed. Kijk uit naar de volgende echo, pas 3 mei.. duurt lang.

Merk dat er van alles in mijn lichaam gebeurd! Mijn broeken zitten ook wat strakker maar dit zal waarschijnlijk komen door mijn darmen. Verder weinig klachten, zo nu en dan een vlaag van misselijkheid en honger, heel de dag honger! Herkenbaar?
Fijn dat de ouders enthousiast reageerden!

Hier huisarts gebeld, valt weinig over te zeggen. Afwachten maar.

Vandaag wel de eerste dag dat ik wakker werd en niet zo allesoverheersend moe was! Was vergeten hoe dat voelt
Natte tosti..
@Arinna, ik heb nog geen uitgerekende datum gehoord. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen, dus dat is denk ik rond 9 december. Op 8 mei heb ik de volgende echo, dus ben benieuwd wat dan de datum wordt.

Ik ben al 2,5 week heel erg misselijk, gelukkig ‘maar’ twee keer overgeven. Het enige wat goed valt is mandarijntjes en avondeten gaat eigenlijk ook meestal wel goed, maar overdag eet ik best weinig.

Afgelopen weekend ben ik een weekendje weg gegaan naar Friesland met mijn korfbal team. Heel erg gezellig :-) wel lastig toen ik ’s nachts misselijk werd, ik heb het maar op de vermoeidheid en bbq gegooid, haha. Heel toevallig kwamen de twee moeders in het team ff bij mij checken, dus ben benieuwd of ze iets vermoeden.

Hebben jullie nog leuke ideeën om het te vertellen?

Succes allemaal!
Oooh jongens ik ben zo blij!!

Net de echo gehad en er is niks aan de hand: het kindje is de afgelopen week goed gegroeid, een mooi kloppend hartje. Ik ben nu ongeveer 6 wk en 6 dagen zwanger!

Gewoon een dikke week korter dan gedacht. Late innesteling, late eisprong, zeg het maar.

Zo blij en ook zo onwerkelijk

Vanavond lekker uit eten om het te vieren!

Voor de andere dames, veel succes met de echo's vandaag! En met afwachten @Fritzzz, pfff..
Joepie Zusterr, lekker genieten

Ik was ook een paar dagen terug gezet in datum maar ze zei dat ze het met de termijnecho beter kunnen bepalen.
C'est la vie
Oh wat fijn zusterr! Dat zal een enorme opluchting zijn!
Natte tosti..
@zusterr hoera! wat fijn!

@lizzie, welkom!

@buik: ik heb ook zo'n opgezette buik. In kilos ben ik alleen maar afgevallen de afgelopen weken (minder trek en gezondere trek) maar mijn buik zit vol met lucht! Moet echt heel goed opletten wat voor kleren ik aan trek want anders is het meteen voor iedereen duidelijk (en er wordt bij mij op werk ontzettend veel geroddeld).

@vermoeidheid: vreselijk! Ik vind het echt lastig. Vooral lange dagen op werk maar vanochtend vroeg al raakte ik bij een overleg gewoon helemaal buiten adem omdat ik bij een bord moest staan om te presenteren. "Gelukkig" heb ik net die flinke griep gehad, dus heb ik het daar maar op gegooid, dat ik nog niet helemaal de oude ben.

Vrijdag de tweede echo. Ik vind het toch wel weer spannend, ook al heb ik geen reden om te denken dat er iets mis is. Als alles goed is, vertellen we het dit weekend aan mijn schoonouders. Vind ik ook heel erg spannend, geen idee hoe ze gaan reageren.
Poeh wat gaat de tijd langzaam!
Ook hier een kloppend hartje gezien wel een paar dagen terug gezet naar rond de 14 december. Maar ze kon het lastig zien aangezien het natuurlijk nog zo klein is. Over 2,5 week krijgen we ipv de termijnecho een extra groeiecho en eind mei dan de termijnecho.
Wat fijn fritzz! Gefeliciteerd!
@zuster en fritz, Wat fijn!!

Het lijkt wel alsof iedereen wat teruggezet wordt.. mooi dat jullie een extra groeiecho krijgen fritz.

@vastha, dat is lastig dat er zo geroddeld wordt. "Gelukkig" kan je het op de griep gooien, anders is het helemaal lastig te verbergen.

Slaap lekker allemaal!
Ja gek eigenlijk dat iedereen wordt teruggezet. Blijkbaar is maart de maand van de trage eisprongen en innestelingen
Gefeliciteerd Fritzzz, gelukkig.

Hier weer (bruin) bloedverlies, maar dit keer zoveel dat ik er echt van schrok. Ga straks dus maar de gynaecoloog bellen en kijken of ik mag komen voor een extra echo.
C'est la vie
@fritzz fijn zeg!

@susieflower wat naar, goed om meteen te bellen, hopelijk kun je snel terecht en is het niks.
Susieflower oh nee wat stom. Duimen dat het goed gaat!
Voel me een beetje bezwaard om weer te bellen voor bloedverlies. Heb nu al bijna elke week een echo gehad omdat er iets was, voel me zo'n zeur.
C'est la vie
@susieflower gewoon doen hoor! Ze zijn daar wel wat gewend en je hebt een goede reden. Je bent echt geen zeur, zo zien ze dat daar ook niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven