Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
dinsdag 22 oktober 2019 om 19:39
Ik mis dit topic! (Heeft vast niks te maken met het feit dat we aan het proberen zijn voor een tweede haha)
Hoe gaat het met jullie kindjes? Zijn er al broertjes/zusjes gemaakt/in de maak?
Zoon is bijna 23 maanden. Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een andere stad en hebben nu een echt huis, met een tuin! (woonden eerst in een flat) In onze straat wonen niet veel kindjes van zijn leeftijd maar hij gaat twee keer per week naar een KDV bij ons in de buurt en dat is erg leuk. Sinds een paar weken hebben we ook een kitten en daar is hij erg gek op.
Ik heb een nieuwe baan, waar ik ook al een jaarcontract heb gekregen. Erg fijn maar ik vind het ook wel zwaar en ik vind het ook niet altijd leuk om kind te missen. Hij is ook zó leuk en het verandert allemaal zo snel! Kind is een snelle, hij heeft al een grote woordenschat en maakt zinnen van 4-5 woorden. Fysiek ontwikkelt hij ook goed, het liefst rent hij overal heen of hij racet op zijn loopfiets. Tot nu toe lijkt het erop dat hij zich volledig ontwikkelt zoals je zou willen, heel fijn dus. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Hoe gaat het met jullie kindjes? Zijn er al broertjes/zusjes gemaakt/in de maak?
Zoon is bijna 23 maanden. Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een andere stad en hebben nu een echt huis, met een tuin! (woonden eerst in een flat) In onze straat wonen niet veel kindjes van zijn leeftijd maar hij gaat twee keer per week naar een KDV bij ons in de buurt en dat is erg leuk. Sinds een paar weken hebben we ook een kitten en daar is hij erg gek op.
Ik heb een nieuwe baan, waar ik ook al een jaarcontract heb gekregen. Erg fijn maar ik vind het ook wel zwaar en ik vind het ook niet altijd leuk om kind te missen. Hij is ook zó leuk en het verandert allemaal zo snel! Kind is een snelle, hij heeft al een grote woordenschat en maakt zinnen van 4-5 woorden. Fysiek ontwikkelt hij ook goed, het liefst rent hij overal heen of hij racet op zijn loopfiets. Tot nu toe lijkt het erop dat hij zich volledig ontwikkelt zoals je zou willen, heel fijn dus. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Natte tosti..
dinsdag 22 oktober 2019 om 19:54
vrijdag 25 oktober 2019 om 21:43
Nou wat leuk, ik zie opeens ons oude topic weer langsvliegen!
Hoe gaat het met jullie? Hier en met onze dochter gaat alles goed, het is een heerlijk kind we genieten zo enorm van haar!!
En ook wij hebben het geluk opnieuw een kleine te verwachten! Ik ben nu ruim 14 weken zwanger.
Hoe ging je echo kaartje? Spannend weer he. En hoe voelen de andere dames zich? Mevrtomatensoep: hoop dat het voor jullie ook snel weer zover zal zijn!
Hoe gaat het met jullie? Hier en met onze dochter gaat alles goed, het is een heerlijk kind we genieten zo enorm van haar!!
En ook wij hebben het geluk opnieuw een kleine te verwachten! Ik ben nu ruim 14 weken zwanger.
Hoe ging je echo kaartje? Spannend weer he. En hoe voelen de andere dames zich? Mevrtomatensoep: hoop dat het voor jullie ook snel weer zover zal zijn!