Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met ons gaat het heel goed. Ik vind het zo leuk zon kleintje, ze kan zo genieten van alles.
Ik mis dit topic! (Heeft vast niks te maken met het feit dat we aan het proberen zijn voor een tweede haha)

Hoe gaat het met jullie kindjes? Zijn er al broertjes/zusjes gemaakt/in de maak?

Zoon is bijna 23 maanden. Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een andere stad en hebben nu een echt huis, met een tuin! (woonden eerst in een flat) In onze straat wonen niet veel kindjes van zijn leeftijd maar hij gaat twee keer per week naar een KDV bij ons in de buurt en dat is erg leuk. Sinds een paar weken hebben we ook een kitten en daar is hij erg gek op.

Ik heb een nieuwe baan, waar ik ook al een jaarcontract heb gekregen. Erg fijn maar ik vind het ook wel zwaar en ik vind het ook niet altijd leuk om kind te missen. Hij is ook zó leuk en het verandert allemaal zo snel! Kind is een snelle, hij heeft al een grote woordenschat en maakt zinnen van 4-5 woorden. Fysiek ontwikkelt hij ook goed, het liefst rent hij overal heen of hij racet op zijn loopfiets. Tot nu toe lijkt het erop dat hij zich volledig ontwikkelt zoals je zou willen, heel fijn dus. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Natte tosti..
Wat leuk dat je een berichtje schrijft mevrouwtomatensoep.
Fijn dat alles goed gaat met jullie zoon. Dochter hier inmiddels ook bijna 23 maanden. Volgens mij zijn jou zoon en mijn dochter op dezelfde dag jarig.

Hier inmiddels zwanger van de tweede. Zo'n 8 weken.
Oh leuk, gefeliciteerd! En inderdaad, zoon hier ook op 1-12 :)
Natte tosti..
Dank je wel! Ik hoop voor jullie ook snel een tweede op komst.

En wat heerlijk trouwens een huis met tuin!

Ik ben ook wel benieuwd naar de rest
Hee leuk dit topic.
Hier ook nr 2 op komst ruim 18 weken onderweg. Krijgen nu een zoon!

Dochter in dec 2. Motorisch nog heel snel, ze snapt alles. Alleen haar spraak is langzaam. Ze zegt hooguit 10-15 woordjes.
Ah leuk fritzz tweede op komst!! Wanneer ben je uitgerekend?
Hier eind van de middag 1e echo. Zo spannend
Nou wat leuk, ik zie opeens ons oude topic weer langsvliegen!

Hoe gaat het met jullie? Hier en met onze dochter gaat alles goed, het is een heerlijk kind we genieten zo enorm van haar!!

En ook wij hebben het geluk opnieuw een kleine te verwachten! Ik ben nu ruim 14 weken zwanger.

Hoe ging je echo kaartje? Spannend weer he. En hoe voelen de andere dames zich? Mevrtomatensoep: hoop dat het voor jullie ook snel weer zover zal zijn!
@Marilyne gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ja de echo was goed. Ruim 8 weken nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven