Uitgerekend eerste helft oktober 2019

28-01-2019 07:38 655 berichten
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
Florazon 28/32 4 1 7 oktober 2019 mk oktober 2018
:heart:
16-3 termijnecho
Intake:21-02
Luiwammes 38/38 13 1 4 oktober 2019
Rosedanjoe 29/32 2 1 28 september :heart:
Jongetje
S0po 28/33 1 1 2 oktober :heart:
Starsuus 35/48 6 2 3 oktober :heart:
Roodborstjes19 27/29 1 1 1 oktober 2019 21 feb eerste Echo
Pinguin00 24/34 66 1 5 oktbober Zwanger dankzij icsi, miskraam augustus 2018
Ootje18 37/36 5 2 7 oktober 28 feb eerste echo
Yoehoee 33/38 3 2 4 Oktober
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 Eerste echo en intake 6-3
Fayen 29/34 1 1 17 oktober 2019
Pinklady 30/33 3 1 13 oktbober Eerste echo 12-3 en intake 20-3
Keda82 37/37 2 3 2 oktober :heart:
dancemacabre 30/33 1 1 8 oktober :heart: , termijnecho 21-3
:hug: Fofinha88
Lolanu


Tabel = vol! :-]



Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.

Viva ik heb je voor nu uit de tabel gehaald. Als je toch wel weer mee wil schrijven kan dit uiteraard altijd.
anoniem_63aeba267e24a wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:06
64.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuke baan, Roodborstjes. Ik snap dat het wel lastig is nu. Wanneer wil jij het op je werk vertellen?

Tjongejonge, ik word echt steeds vroeger moe.... ik zit gewoon nu al achter mn bureau te gapen. Net bij een bespreking zat ik volgens mij de andere mensen in de bespreking een beetje glazig aan te kijken. En dan heb ik vanavond ook nog een etentje waar ik niet echt onderuit kan.
Starsuus :hug: !! Wat een emotionele rollecoaster zo een 1e trimester! Snap het wel dat je met wat je al mee gemaakt hebt extra bang bent om het weer mee te maken. Gelukkig is je vriend positief! Hou je daar aan vast!
Doen je eigen verloskundige geen echo's?

Roodborstje vervelend zo veel risico's in je werk. Wil je het misschien daarom al sneller vertellen? Na een eerste echo?

Haha luiwammes, die borsten :-D .. sinds dit weekeind herkenbaar haha.

Ik geloof dat ik na 12 weken mag stoppen met de nachten.. ik kan er goed tegen want slaap heel goed overdag dus ik vind het niet perse zwaar, het is ook rustiger dus de afgelopen nachten reeks was ik een zomervakantie aan het uitzoeken 8-) Ik denk wel dat ik tijdelijk ga afbouwen of ermee stoppen omdat het toch bewezen niet gezond voor je is. Al ben ik bang dat ik het daardoor juist zwaarder krijg omdat de werklast in de andere diensten veel hoger ligt. Hoe is dat bij jou fonfinha?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik kan niet wachten om te stoppen met nachten. Bij mij is het zeer wisselend. Werk op de intensive care van een ziekenhuis. Vannacht was het gigantisch druk. Pas om een uur of 4 kunnen zitten voor een half uurtje. Toen was ik echt helemaal gesloopt.
Maar ik ben ook slechte slaper en heb ook altijd veel moeite met terugschakelen.
Maar volgens mij moet je sws tot 12 weken nachten doen, maar zou ik op moeten zoeken.
Nog 2 te gaan :zzz:

Starsuus snap dat je het spannend vind. Is een heftige periode geweest.
Ahh fonfinha wat toevallig.. we doen hetzelfde werk :-D jammer dat je dienst zo druk was vannacht.. wanneer wil jij het op het werk gaan vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Rosedanjoe wat leuk! Collega's! Haha!
Denk bij 12 weken. Jij?
Haha!
Ik denk na de eerste echo als alles goed is aan mn leidinggevende ivm de planning van het rooster.. De collega's wil ik het echt pas na de termijn echo vertellen.. Al zal ik het miss wel iemand in vertrouwen vertellen als ik me heel ziek voel op het werk. Of als er een werksituatie zich voordoet die echt niet handig is voor een zwangere.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie ergens toch collega's zijn! Lijkt me wel heftig om nachtdiensten te draaien die zo druk zijn. Zit zelf in het onderwijs dus op wat 10 minuten gesprekken na een heel regelmatig rooster :)

Roodborstje, dat lijkt me idd wel lastig met je werk. Je gaat toch op alles letten en denkt over alles veel meer na.

Ik heb het vorige keer met 6 weken verteld op m'n werk omdat ik het niet meer vol hield om tot vijf uur nog achter de computer te kruipen. Heb een vrije heftig klasje dus zodra ik na schooltijd andere taken ging doen, stortte ik een beetje in. Ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn. Maar m'n directeur weet van de miskraam dus ook dat we er mee bezig zijn. Hoop dat ik oog kan rekken tot na m'n echo en dan dus ook de voorjaarsvakantie.

Luiwammes, bij mij neemt de vermoeidheid ook steeds een beetje toe.

Ow en meiden, moeders voor moeders was net bij mij, en die gaf aan (zonder dat ik er zelf over begon) dat menstruatiekrampen bij deze periode horen, dus no worries!
Alle reacties Link kopieren
Oh kijk, grappig dat ze er zelf al over begint, dan hoort het er echt helemaal bij.

Moeders voor moeders wil ik ook aan mee doen, wil alleen wel de eerste echo afwachten, vind het zo stom als ik erna moet komen met sorry het leeft niet.

Ik ga het op m'n werk vertellen na de 8 weken echo. 1 collega weet het al. Is in mijn beroep ook heel normaal om snel te vertellen omdat je een hoop gewoon niet meer mag. Dat gaat opvallen als je blijft vermijden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik zou graag met jullie meeschrijven als dat mag :). Afgelopen weekend heb ik positief getest en mijn (zelf berekende) uitgerekende datum is 16 oktober. Het is nét niet meer de eerste helft van oktober, maar ik zou het toch leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Ken een aantal van jullie ook al uit een ander topic.
Alle reacties Link kopieren
Hee wat gezellig Mikaelson!
Van harte gefeliciteerd! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mikaelson schreef:
04-02-2019 19:43
Hoi dames, ik zou graag met jullie meeschrijven als dat mag :). Afgelopen weekend heb ik positief getest en mijn (zelf berekende) uitgerekende datum is 16 oktober. Het is nét niet meer de eerste helft van oktober, maar ik zou het toch leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Ken een aantal van jullie ook al uit een ander topic.
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Heey mikaelson

Gezellig dat je mee komt schrijven! Tuurlijk ben je welkom!

Ego: net een uur op de bank geslapen, tot vriendlief me maar even wakker maakte omdat ik anders vanavond niet meer slaap. Is de eerste avond dat ik zo ver weg was op de bank :zzz:
florazon wijzigde dit bericht op 04-02-2019 21:49
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Mikaelson en natuurijk gefeliciteerd!

Wat mooi dat er al sommige mensen zijn die contact hebben met moeder voor moeders. Na de echo wil ik daar ook iets mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel :)! Het nieuws begint ondertussen een beetje te landen en we zijn echt superblij. Begin nu ook wel een klein beetje symptomen te krijgen.

Welke zwangerschapskwaaltjes hebben jullie? En wanneer kwamen ze bij jullie opzetten?

Fijn om hier wat ervaringen te kunnen delen! :-D
Alle reacties Link kopieren
loluna ik heb een vriendinnetje in de medische molens dus krijg van dichtbij mee hoe vervelend het is als het niet lukt. Vandaar dat ik wel meteen heb ingeschreven. Maar snap ook heel goed dat je wacht tot na de echo.

mikaelson symptomen nemen stap voor stap toe, en zijn soms ook weer even helemaal weg. Maar met vlagen iig: beurse, grotere borsten, heel vroeg wakker (tussen 5 en 6), acne, lage rugpijn, veel dorst en sinds een paar dagen ook: veel plassen en enorm moe vanaf een uur of acht 's avonds.
Alle reacties Link kopieren
Met vlagen pijnlijke borsten en met vlagen buikkramp en rugpijn. Soms wat snel geïrriteerd en heb het idee dat ik wat sneller op de bank in slaap val.

Maar eigenlijk voel ik me nog heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa de eerste echo in deze groep vandaag! Lolanu ik duim voor een heel mooi plaatje!

Ego: lig al vanaf vijf uur te draaien, dat wordt een middag dutje denk ik, heb gelukkig de mazzel dat ik vandaag vrij van :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Lolanu ik duim ook!! Zet maar een trend, met een schitterende echo :flirting:
Hoe laat heb je de afspraak?

Ik ben gisteren om negen uur naar bed gegaan, haha! Heerlijk geslapen tot een uur of zes en toen nog lekker blijven liggen tot half acht. Voel me nog steeds duf, maar gelukkig niet meer zo kapot als gisteren! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mag ik ook meeschrijven? Sinds anderhalve week weet ik dat ik zwanger ben van onze derde. Vind het behoorlijk spannend, omdat het vorig jaar mis gegaan is...
vanwege de miskraam mag ik volgende week donderdag al voor een eerste echo. Heel fijn! Bij een goede echo wil ik wel in de tabel.

Leuk dat hier ook wat meiden van mijn leeftijd meeschrijven. Het is toch anders dan toen ik 28 was en voor het eerst zwanger was.

Gefeliciteerd allemaal en hopelijk volgen er de komende week een paar mooie echo’s!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Keda! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het was mij idd ook opgevallen dat de gemiddelde leeftijd hier vrij hoog is. Grappig is dat :-] Wat vervelend van die miskraam. Hoe oud zijn je andere kindjes?
Alle reacties Link kopieren
Mijn andere twee kids zijn 6 en 7. Schelen 13 maanden. Toen in shock, nu hartstikke leuk. En dus ook al een tijdje uit de luiers... We hebben lang getwijfeld over een derde. Maar zijn er nu helemaal klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Wow! Mijn vriend en zijn zus schelen ook een jaar. Dat lijkt me idd wel even heftig voor de ouders (bijna alsof je een tweeling hebt :lol: ), maar is voor de kinderen super leuk! Ook grappig: mijn vriend scheelt 9 jaar met zijn jongere broer. Beetje soortgelijke situatie dus! Mooi man, nog een kleintje erbij. Dat beleef je nu misschien wel heel anders dan toen. Mijn zoon is nu ruim 3, dus ook een redelijk leeftijdsverschil. Zal wel weer even moeten wennen, haha. “Oh ja, luiers. En borstvoeding. De kinderwagen inklappen. En de maxicosi in de auto bevestigen... Hoe deden we dat ook alweer...” Nu al zin in! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Lolanu, heel veel plezier vandaag! Ik duim voor een heel mooi plaatje :heart: .

Keda, welkom. Ik vind de mix van leeftijden hier ook wel leuk! Ook leuk dat er dames bij zijn die al 1 of meerdere kinderen hebben. Kunnen de dames die voor t eerst zwanger zijn mooi van profiteren ;-) .

@symptomen; ik heb met name al een paar dagen last van mijn darmen en word elke ochtend heel misselijk wakker. Zakt naar verloop van tijd wel af en tot nu toe nog niet hoeven overgeven. Verder heb ik tot nu toe weinig symptomen. Mijn borsten zijn voor mijn gevoel niet groter en ze doen ook geen pijn. Ben wel iets vermoeid, maar niet zo heftig als sommigen van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja ik zie ons nog klungelen met die maxicosi.... heb ik daar nou niet bepaald zin in. :hyper:
3 is ook best een pittige leeftijd vond ik?! Best een eigen wil, vaak heel erg toe zijn aan school en dan komt er ook nog eens een baby bij!
Hoe heeft je man destijds dat ervaren dat er nog zo’n klein baby’tje kwam?
Alle reacties Link kopieren
Shit shit shit, vandaag geassisteerd bij ok waarbij geen gas nodig was. Kat ging helemaal niet goed en toch gas moeten gebruiken, uiteindelijk los moeten koppelen omdat ze een soort aanval kreeg maar daardoor vol in de gassen gestaan..

Volgens m'n collega kan het niet perse heel veel kwaad maar word wel altijd voor gewaarschuwd.

Pff maak me gelijk onwijs zorgen.

Maargoed dat was even mijn ego dingetje.. Gefeliciteerd nieuwe meiden! Leuk zo het groepje. En veel plezier op de echo vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven