Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
donderdag 21 januari 2016 om 15:27
Bloempje en eenhoorn hoe gaat het nu met jullie?
Fijn dat de echo goed was Chuck! Ik mag met 2 weken weer, kan niet wachten
Vandaag een dagje vrij en heb zowaar in totaal 7 uur kunnen slapen. Met wat pauzes tussendoor, maar toch 2 keer zoveel haha. Vandaag doe ik rustig aan. Vanochtend ronde boodschappen gedaan in het dorp en vanmiddag de 'ehbo' koffertjes gemaakt voor onze (schoon)ouders. Met een Nijntje boekje, rompertje, speentje, slabbetje etc. Ik ben zo benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen als ze het cadeaupapier hebben verwijderd Haha. Ik denk dat ze het nog niet helemaal verwacht hadden van ons, niet nu al zeg maar. Voor beide wordt dit het eerste kleinkind.
Fijn dat de echo goed was Chuck! Ik mag met 2 weken weer, kan niet wachten
Vandaag een dagje vrij en heb zowaar in totaal 7 uur kunnen slapen. Met wat pauzes tussendoor, maar toch 2 keer zoveel haha. Vandaag doe ik rustig aan. Vanochtend ronde boodschappen gedaan in het dorp en vanmiddag de 'ehbo' koffertjes gemaakt voor onze (schoon)ouders. Met een Nijntje boekje, rompertje, speentje, slabbetje etc. Ik ben zo benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen als ze het cadeaupapier hebben verwijderd Haha. Ik denk dat ze het nog niet helemaal verwacht hadden van ons, niet nu al zeg maar. Voor beide wordt dit het eerste kleinkind.
donderdag 21 januari 2016 om 15:32
Zoveel moeten werken de laatste dagen, ik was doodop. Nu gelukkig 3dagen vrij. Heb al mijn energie in het werk gestopt merk ik. Gisteravond voelde ik mij voor het eerst echt beroerd Pff met moeite vanmorgen naar het werk gegaan. Hier staat ook een drop pot waar ik niet meer dan 1dropje van durf te pakken haha.
Eennnnnn we hebben ons boontje gezien ( zo noemde de verloskundige het) hihi. Met een kloppend hartje. Nu nog in twijfel of we de combinatietest gaan doen. Toch wel een moeilijke keuze, ik dacht dat ik er uit was maar twijfel zo erg. nu 2weken om te beslissen.
Dit weekend gaan wij eindelijk onze ouders inlichten... Super spannend
@ eenhoorn hoe is het nu met je? Alweer thuis? Verschrikkelijk om je zolang zo beroerd te voelen. Hopen dat er weken aankomen dat het beter gaat.
@bloempje hoe gaat het met jou? Is er al iets veranderd, helpt de rust een beetje?
Eennnnnn we hebben ons boontje gezien ( zo noemde de verloskundige het) hihi. Met een kloppend hartje. Nu nog in twijfel of we de combinatietest gaan doen. Toch wel een moeilijke keuze, ik dacht dat ik er uit was maar twijfel zo erg. nu 2weken om te beslissen.
Dit weekend gaan wij eindelijk onze ouders inlichten... Super spannend
@ eenhoorn hoe is het nu met je? Alweer thuis? Verschrikkelijk om je zolang zo beroerd te voelen. Hopen dat er weken aankomen dat het beter gaat.
@bloempje hoe gaat het met jou? Is er al iets veranderd, helpt de rust een beetje?
donderdag 21 januari 2016 om 23:16
Met de ene meting 27 en de andere meting 26 augustus. Dus laat nog maar even zo staan. Over 2 weken weer naar de vk dan kijken wat er voor een datum uitkomt.
@jeetje bloempje dat is al wel wat beter, maar het zal geen fijn gevoel geven elke keer als je naar de wc gaat. Hopen dat het een keer ophoudt.
@jeetje bloempje dat is al wel wat beter, maar het zal geen fijn gevoel geven elke keer als je naar de wc gaat. Hopen dat het een keer ophoudt.
vrijdag 22 januari 2016 om 08:37
vrijdag 22 januari 2016 om 12:27
Ok shoot me... hormonen!!!!!!!
Ik ben dus een rocker en een metalhead he... even voor de beeldvorming. En als ik ergens een hekel aan heb is t nederlandstalige muziek en al helemaaaal aan Marco Borsato.
En nu door die gestoorde hormonen moet ik om dit liedje https://www.youtube.com/watch?v=YzmI5F_Yu1o dus elke keer kei en keihard huilen. Helemaal met die beelden van diertjes erbij.
Ik ben dus een rocker en een metalhead he... even voor de beeldvorming. En als ik ergens een hekel aan heb is t nederlandstalige muziek en al helemaaaal aan Marco Borsato.
En nu door die gestoorde hormonen moet ik om dit liedje https://www.youtube.com/watch?v=YzmI5F_Yu1o dus elke keer kei en keihard huilen. Helemaal met die beelden van diertjes erbij.
vrijdag 22 januari 2016 om 14:59
Nou dames, vanmorgen ook eerste echo gehad, en alles zag er heel goed uit! Ongeveer 9 weken nu, precieze termijn wordt bij de volgende echo bepaald. We willen de combinatie test gaan doen, dus daar moet ik nu een afspraak voor gaan maken. Dan zal ik ook de termijnecho krijgen.
Dit weekend gaan we het aan de familie vertellen, spannend!
Dit weekend gaan we het aan de familie vertellen, spannend!
vrijdag 22 januari 2016 om 19:02
Fijn dootje van je goede echo.
Leuk dat jullie het gaan vertellen dootje en meme. Veel plezier!
Ik had van de week alleen intake. Ik krijg donderdag de termijnecho.
termijnecho 28 januari
We twijfelen nog over combinatietest. Geen verhoogt risico en het blijft een kansberekening. Lastige keuze.
Ik heb alleen nog sokjes gekocht. Verder niks. Wel al beetje rongekeken op internet.
Ik lig nu lekker even op bed.
Fijne avond iedereen.
Leuk dat jullie het gaan vertellen dootje en meme. Veel plezier!
Ik had van de week alleen intake. Ik krijg donderdag de termijnecho.
termijnecho 28 januari
We twijfelen nog over combinatietest. Geen verhoogt risico en het blijft een kansberekening. Lastige keuze.
Ik heb alleen nog sokjes gekocht. Verder niks. Wel al beetje rongekeken op internet.
Ik lig nu lekker even op bed.
Fijne avond iedereen.
vrijdag 22 januari 2016 om 20:17
Ik heb al twee baby boxen opgehaald, haha! Bij de prenetal en de babydump! Wel een aanrader trouwens, bij de prenetal zat er luiers in en fles, sokjes,speen enz. En bij de baby dump zat er een rompertje in en lepels en bakjes voor eten en een drinkbeker en ook een speen. Echt handig. Nu nog wachten op die van de Etos,Kruidvat en zorgverzekering haha.
vrijdag 22 januari 2016 om 23:47
Dootje gefeliciteerd!
Ik heb nog niets gekocht, vind het nog veel te spannend. Deze keer ook geen dozen besteld gezien het feit dat er vorige keer eentje bij de buren werd bezorgd drie maanden na m'n miskraam, terwijl ik de box had geannuleerd. Dame die ik ken heeft hetzelfde meegemaakt, alleen was zij gelukkig wel thuis. Ik voelde me zo rot, buren wisten niets van zwangerschap/miskraam en die zullen nu wel denken...
Ook mij deze keer niet opgegeven voor wekelijkse mailings enzo. Wil het wel weer in gang gaan zeggen met 11-12 weken, want ik vind het wel erg leuk.
Houdt iemand van jullie een 9 maanden boek bij? Durfde daar ook niet in te beginnen deze keer, maar heb besloten vanaf morgen te gaan schrijven!
Ik heb nog niets gekocht, vind het nog veel te spannend. Deze keer ook geen dozen besteld gezien het feit dat er vorige keer eentje bij de buren werd bezorgd drie maanden na m'n miskraam, terwijl ik de box had geannuleerd. Dame die ik ken heeft hetzelfde meegemaakt, alleen was zij gelukkig wel thuis. Ik voelde me zo rot, buren wisten niets van zwangerschap/miskraam en die zullen nu wel denken...
Ook mij deze keer niet opgegeven voor wekelijkse mailings enzo. Wil het wel weer in gang gaan zeggen met 11-12 weken, want ik vind het wel erg leuk.
Houdt iemand van jullie een 9 maanden boek bij? Durfde daar ook niet in te beginnen deze keer, maar heb besloten vanaf morgen te gaan schrijven!
zaterdag 23 januari 2016 om 01:47
Nee dat snap ik heel goed in jouw situatie bloem! Door jouw verhaal wacht ik met die dozen bestellen tot na de 12 weken.
Ik heb het dagboek van Pauline Oud. Erg leuk opgesteld en ik denk voor later een leuke herinnering. Mijn moeder heeft dat soort boeken ook van ons bijgehouden de eerste twee jaar. Erg leuk om nu terug te lezen!
Ik heb het dagboek van Pauline Oud. Erg leuk opgesteld en ik denk voor later een leuke herinnering. Mijn moeder heeft dat soort boeken ook van ons bijgehouden de eerste twee jaar. Erg leuk om nu terug te lezen!
zaterdag 23 januari 2016 om 10:19
Meme ik had het het dagboek van Pauline bij vorige zwangerschap. Super tof boek, wat nu een soort aandenken/herinnering is geworden van m'n zwangerschap. Echo foto's heb ik er ook ingeplakt. Nu wilde ik een andere dus heb nu mama? Ik?!? Is een wat vrijer boekje, je hebt meer ruimte om zelf te schrijven of iets te plakken of te tekenen, maar ook erg leuk en met grappige tekeningen.
zaterdag 23 januari 2016 om 14:03
Ja klopt.
Ik merk inderdaad dat het wel 'spannender' wordt, hoe meer de afspraak nadert, hoe meer ik eraan denk. Zo stond ik gisteren heel serieus onder de douche me af te vragen hoe ik dat met m'n schaamhaar ging doen en wat nou hygiënisch genoeg was voor als ik maandag evt. een inwendige echo moet.
zaterdag 23 januari 2016 om 14:30
Super Dootje, een mooie echo! Geweldig om te Zien he?
Bubje jaaaa spannend! De echo is waarschijnlijk gewoon inwendig, uitwendig is er nog niet veel te zien volgens mij. Ik ben idd ook nog even gaan douchen en heb het maar weg gehaald hahaa. Agh ze kijken er niet eens naar.
Dingen kopen: alleen een badje op aandringen van manlief. Die had zoooooo'n mooie gezien op marktplaats. Ikzelf vond het nog te vroeg maar heb hem toch maar opgehaald. Ze vroeg of ik een zoon of dochter Kreeg en schaamde me een beetje.. Hadden toen nog geen eens een echo gehad.
Verder wil ik echt nog even wachten. Wij hebben wel al een ledikantje gekregen en kunnen ook een wieg en box overnemen. Super! Wij krijgen een wiegje die je aan het plafond kunt ophangen boven je voeteneind, echt heel schattig!
Chuck hoe is het nu met de kwaaltjes?
Bloempje, hoe gaat het bij jou?
Bubje jaaaa spannend! De echo is waarschijnlijk gewoon inwendig, uitwendig is er nog niet veel te zien volgens mij. Ik ben idd ook nog even gaan douchen en heb het maar weg gehaald hahaa. Agh ze kijken er niet eens naar.
Dingen kopen: alleen een badje op aandringen van manlief. Die had zoooooo'n mooie gezien op marktplaats. Ikzelf vond het nog te vroeg maar heb hem toch maar opgehaald. Ze vroeg of ik een zoon of dochter Kreeg en schaamde me een beetje.. Hadden toen nog geen eens een echo gehad.
Verder wil ik echt nog even wachten. Wij hebben wel al een ledikantje gekregen en kunnen ook een wieg en box overnemen. Super! Wij krijgen een wiegje die je aan het plafond kunt ophangen boven je voeteneind, echt heel schattig!
Chuck hoe is het nu met de kwaaltjes?
Bloempje, hoe gaat het bij jou?