Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
@Fitz: Dat herken ik wel die menstruatiekrampen maar zelfs die heb ik niet echt meer gevoeld de laatste tijd haha.

@bubje: dat is zoooo klote ! Ik ken het gevoel (had t zelfs om de 3min en 45sec lang) maar na een goede nachtrust voelt je lichaam weer als herboren.

Ik heb vlokken in m'n urine en moet elke 5min naar de wc dus heb nu een testje in t zkh om te kijken of het vruchtwater is (denk t niet).
Echt verschrikkelijk dat het gewoon weer weg kan gaan en geen bevalling wordt... Ik vind het maar gemeen. Tot nu toe steeds nog wel krampen, maar wel een stuk minder al.

Ik ben benieuwd naar wat eruit het testje komt!
Luiksewafel ook dat had ik, vlokken en dus slijmerig bloed en af en toe een flinke "plas" afscheiding. Bij mij bleek het ook geen vruchtwater te zijn, maar ik ben blij dat ze het wel even gecheckt hebben. Toen m'n vliezen uiteindelijk braken was het wel duidelijk, man wat een golf.

Bubje, oh grr wat frustrerend. Kan me voorstellen dat je op bent. Heb je binnenkort nog controle staan?

Het is erg leuk om ineens zo'n mini te hebben. We hebben ook erg geluk met onze kleine meid. Ze doet het echt volgens het boekje. Nu ligt ze naast me op de bank te murmelen, haha.

Het overvalt me soms wel een beetje allemaal. De liefde die je voelt is zó intens, dat kun je van tevoren echt niet weten. Ook mijn man is helemaal overdonderd. Prachtig om te zien.
Vanmiddag controle dus dat is wel fijn.

Mooi om te lezen dat het goed met haar gaat. Die liefde lijkt me echt prachtig, ik kan niet wachten om het zelf mee te maken.
En is er wat uitgekomen Luiksewafel?

Hoe was je controle Bubje?

Hier zojuist gestript. Ik heb nu 1cm ontsluiting en de baarmoeder voelde al goed week. Ze kon zijn hoofdje aanraken. Dat vond ik maar apart haha.

Morgen een controleafspraak in het ziekenhuis (als het strippen niks doet) en dan eventueel woensdag weer strippen.

Het viel mij trouwens echt onwijs mee. Fijn is het niet, maar ik kan nou niet zeggen dat het echt pijn deed. Daar was ik verbaasd over, want was behoorlijk zenuwachtig en las toch dat het vaak als pijnlijk word ervaren.

Ik zeg; kom maar op met die baby's.
Het klinkt goed fitz! Laat die kleine nou maar komen!

Ik ben de slijmprop trouwens niet vantevoren verloren. En bij de gyn op de stoel braken m'n vliezen echt. En ik heb staan kijken van de hoeveelheid haha.
Haha was het zoveel Meme?

Ik heb vanmorgen controle gehad in het ziekenhuis. Alles was nog goed. Je merkt alleen wel heel duidelijk dat ze je het liefst z.s.m inleiden. Overigens wel een hele lieve gynaecoloog. Maar waarbij de verloskundige zegt dat doorlopen tot 42 weken geen probleem is, vinden zij langer dan 41 weken onnodig risico.

Ik dacht zelf qua inleiden aan a.s maandag met 41.5, maar ze begon eerst al over morgen. Heb het uiteindelijk naar zaterdag gekregen. Natuurlijk had ik voet bij stuk kunnen houden. Maar op mijn verzoek heeft ze mij nogmaals gestript en ik zat nu op net geen 3cm ontsluiting en de baarmoedermond (of die 'tuut'? weet het niet meer ) was voor 2/3 verstreken, dus ik had zelf zoiets als die nog uit zichzelf komt zal het wel komende dagen zijn. En een ingeleide bevalling met al wat ontsluiting en verweking schijnt iets minder spannend te zijn dan wanneer alles dicht zit. We gaan het meemaken..

Dus zaterdag is er sowieso weer een baby bij! Ik vond de 10e wel een mooie datum. En toen dacht ik nog oh dalijk wordt het de 11e (dan is neefje jarig), maar ze zei dat ik echt gegarandeerd nog die dag beval.

Nog niks gehoord van Bubje en Luiksewafel. Hopelijk is het bij jullie al zover!
Fitz wat fijn om naar uit te kunnen kijken. Als het voor zaterdag spontaan gebeurd: mooi. En anders heb jij zaterdag je baby in je armen!

Jaaaa Bubje en Luiksewafel... Spannend!! Hoe is het??
Dames, hier even een snelle update. Onze dochter is gisteren geboren. Het was slopend. De bevalling heeft in totaal iets van 38 uur geduurd, uiteindelijk is het een keizersnee geworden. Daar ging de verdoving niet goed, waardoor ik haar niet geboren heb zien worden. We moeten nu dus flink bijkomen!
quote:bubje schreef op 07 september 2016 @ 10:04:

Dames, hier even een snelle update. Onze dochter is gisteren geboren. Het was slopend. De bevalling heeft in totaal iets van 38 uur geduurd, uiteindelijk is het een keizersnee geworden. Daar ging de verdoving niet goed, waardoor ik haar niet geboren heb zien worden. We moeten nu dus flink bijkomen!Oh Bubje, ze is er! Maar lieverd wat klinkt dit ontzettend heftig. Neem de tijd, rust goed en denk goed aan jezelf en aan je kleine meid!
Gefeliciteerd Bubje! Geniet ervan en laat heel goed voor je zorgen!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Nu na een paar dagen nog steeds ellende: knallende hoofdpijn zodra ik overeind kom, komt waarschijnlijk door de ruggenprik. Totaal geen roze wolk hier.
Balen Bubje, een voor jou!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Hè Bubje, wat kl*te! Hoe gaat het met je dochter? Lukt het wel om te voeden? Als je blijft liggen, ben je dan oke? Ik hoop dat je goede kraamzorg hebt en dat je je snel beter voelt. Sterkte meid.
Zo hehe, ik ben weer een beetje mens gelukkig. Gisteren hebben ze in het ziekenhuis opnieuw een blood patch geplaatst en die doet het tot nu toe. We mochten gisteravond dan ook naar huis.

Doordat ik zo zwak was na de bevalling/keizersnee hebben we uiteindelijk gekozen voor flesvoeding. Mijn lichaam moet echt even alleen met zichzelf bezig zijn. Ik vind het prima, dochter doet het er goed op.

Nu gaan we echt genieten!
Knip
thisisit wijzigde dit bericht op 07-09-2017 21:48
98.52% gewijzigd
Bubje, fijn dat jullie thuis zijn. Wst een rotstart op deze manier. Je hebt gelijk dat je meteen fv bent gaan geven. Je weet sowieso niet of borstvoeding lukt en het vergt toch extra energie. Hoe groot/zwaar was jullie meisje? En hoe gaat het nu met haar? Ik hoop dat het goed gaat met jullie!

Thisisit, hoe uit de zware start zich bij jullie zoon? Fijn dat hij snachts rustig is. Als je kan slapen scheelt dat een hoop he.

Luiksewafel, ben jij inmiddels al bevallen?
Hallo meiden, hier inderdaad ook al bevallen van een prachtig meisje. We maken het goed en we genieten heerlijk van elkaar.
Hehe, ik kan eindelijk wat van mij laten horen. Het duurde een aantal dagen voordat ik achter de laptop zat, vervolgens was ik mijn wachtwoord vergeten en was het een heel gedoe om een nieuwe te kunnen aanmaken.

Ik ben op 7 september bevallen van een zoon!

Bevalling was vrij heftig, maar kijken er wel goed op terug en toen hij er eenmaal uit was, was alles gelukkig in orde. Het duurde redelijk lang en hij liet dipjes zien op het CTG tijdens de weeën. Uiteindelijk bleek dat hij een knoop had in de navelstreng.

Inmiddels genieten wij volop. Echt een heerlijk ventje. Hij doet het ook prima. We grappen nu ook al naar elkaar dat hij ons dalijk vast gaat terugpakken met enorme darmkrampen oid. Voor nu genieten wij er gewoon lekker van dat het vrij soepel loopt.

Luiksewafel gefeliciteerd!

Bubje hoe is het nu? Heftig om te lezen zeg..

Hoe is het met de rest??
Wat leuk!
E
Gefeliciteerd Fitz! Fijn dat het nu zo goed met hem gaat.
Helaas ligt ons dochtertje al een week in het ziekenhuis, ze huilt extreem veel en nu houden ze daar ter observatie. Ze zien wel dat ze pijn heeft maar weten niet hoe het komt. Morgen weer evaluatie, hopelijk mag ze gewoon weer mee naar huis. Want ze laten je kind daar gewoon veel huilen, ze was nml helemaal schor heel naar. Hoe is het bij jullie?
Ah wat sneu Marie-louise. Heftig zeg. En wat sneu dat ze haar laten huilen. Hopelijk mag ze gauw weer mee naar huis en weten ze wat er aan de hand is. Of misschien kunnen ze wat tips meegeven. Hoe oud is ze nu?

Hier gaat het prima. Ik vind alleen de krampjes zo ontzettend zielig. Maar wij hebben sinds afgelopen dagen beter door hoe wij hem kunnen troosten.
He, wat ontzettend naar lijkt me dat, Marie-louise. En dat ze haar ook nog eens laten huilen... Bah. Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag!

@Fitz: Lastig, krampjes. Wat helpt dan bij hem? Wel "mooi" hoe je je kind dan steeds beter leert kennen en erachter komt wat wel en niet helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven