Uitgerekend eind februari 2019

21-06-2018 22:44 1044 berichten
Hallo dames,

Aangezien beide topics voor februari al flink vol en druk zijn, heb ik toch nog maar eentje aangemaakt voor de laatkomers ;-)

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Flow186 32 / 28 1e Meisje 11-02 :heart: 27/9 20wkn echo
Flam1ng0 24/27 1e verrassing 15-02 06/02 bevallen van een dochter!
Frederika-Jael 37 2e Meisje 19-02 :heart: 26-9 GUO
Miss Bean 32 2e Meisje 22-02 :heart: 4/10 20 wkn echo
NelVeerkamp 26/34 1e Meisje 25-02 :heart: 5 maart bevallen
Sparkandshine 37 / 42 2e Jongen 26-02 :heart: ?
ideetje88 30 1e verrassing 27-02 20-02-2019 bevallen van een dochter!
Navy-Blue 31 1e Meisje 28-02 :heart: 02-02-2019 bevallen!
Mintel88 30/30 1e ? 07-03 :heart: 14/9 geslachtsecho
Pippo22 :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
85.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer later even op alle anderen, maar gefeliciteerd Flamingo! Wat fijn dat het goed gaat. Geniet van elkaar :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ahhh gefeliciteerd Flamingo! ❤❤ Wat fijn dat het zo goed gaat.

Nel ik ben het met je eens hoor! Echt veel meiden hier. Volgens mij ben ik de enige hier die zeker een jongetje krijgt.

Ik ben helemaal niet lekker. Veel buikpijn waar ik misselijk van word. Hoofdpijn en zweetaanvallen en ik voel me snel flauw. Vannacht onwijs slecht geslapen dus mijn lieve papa heeft net zoon opgehaald en mag logeren. Gelukkig vond hij het een superleuke verrassing. Hoef ik me daar niet schuldig om te voelen. Hang nu wat rond. Ga zo maar weer naar bed. Het voelt echt anders dan een beginnende bevalling, maar lekker is het niet pff... baby is in ieder geval ook druk met de voorbereidingen 😂. Das fijn, dan zijn beeb en ik het eens!
Alle reacties Link kopieren
Flamingo, gefeliciteerd!! Lekker genieten samen. :jump:

Dat gaat best rap zo!

De eerste nacht thuis ging wel goed. Nou ja, wij hebben weinig geslapen maar ons meisje wel.
Ik heb heel veel last van stuwing. Al drie dagen. Hopelijk krijg ik geen borstontsteking, daar ben ik een beetje bang voor. Ik heb een paar hechtingen, maar voel er nauwelijks iets van.

De kraamhulp was er vandaag, maar vind het toch gek een 'vreemd' mens in je huis. In mijn huis zit je al snel op elkaars lip.

Verder moe moe moe moe moe. En mijn geheugen is echt prut, dus ik lees alles van jullie maar ik onthoud niks. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Navy, wat fijn, lekker thuis! Hopelijk heb je vannacht al iets meer slaap kunnen pakken. Hoe gaat het nu met de stuwingen? Als je het niet vertrouwd misschien even contact leggen met een lactatiekundige? Ik begreep dat borstontstekingen heel pijnlijk zijn. Hopelijk wordt je dat bespaard!

Spark, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Fijn dat je vader even in kan springen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat er iets door zet of zijn het meer griepachtige verschijnselen?

Ik heb me gister in de watten laten leggen bij een welnesscentrum. Massage, gezichtsbehandeling, heerlijk! Enige nadeel is dat ik echt niet meer lang op mijn rug kan liggen en daardoor niet altijd een even relaxte houding had. Maar het was het meer dan waard!
Hier met baby afgesproken dat ze in ieder geval blijft zitten tot Valentijnsdag en dat de weeën dan niet eerder mogen starten dan 3 uur 's middags. Ik heb die dag een tweede gesprek voor een hele leuke functie. Fingers crossed!
Bed staat hier nu ook op klossen. Mein liebe, wat is dat hoog! Ik heb haast een trapje nodig om in bed te kunnen kruipen🙈
Alle reacties Link kopieren
Neehoor Nel allebei niet. Het waren voorweeen, maar niet zo hevig of regelmatig dat ik dacht dat ik zou bevallen. Is nu ook rustig en voel me prima.
Alle reacties Link kopieren
Wilde eigenlijk eerder reageren, maar ben nog steeds verkouden helaas en had afgelopen dagen weinig puf om te reageren. Ik dacht gisteren dat het wat beter ging, maar vandaag is het weer minder. Ondanks dat ik nu wel echt klaar begin te raken met zwanger zijn, hoop ik dat de bevalling nog even op zich laat wachten tot ik me weer iets fitter voel, want dat zie ik nu echt even niet zitten. Maar goed ben ook pas 37.4 dus heb nog even.

Spark, ik heb echt geen voorgevoel over het geslacht. Iedereen vraagt het (en sommigen houden bij hoog en laag vol dat je dat aanvoelt :facepalm: ), maar ik heb echt geen idee. Ik dacht eerst een meisje, toen een jongen en nu weet ik het niet meer haha. Dat gevoel van ik wil ook een baby herken ik heel erg, ben zo benieuwd en heb er zin in om kennis te maken! Hoe voel jij je inmiddels? Fijn dat je vader in kon springen en je zoon op kon halen.

Nel, ik heb geprobeerd om de kleine te sturen door met mijn handen ergens anders heen te gaan, maar helaas reageert de baby daar niet op. Ik heb me er maar bij neergelegd dat dit het even is voorlopig. Hopelijk is de baby het met mij eens dat het wel erg krap wordt en duurt het niet lang meer voor hij zich meldt. Fijn dat je een go hebt gekregen om thuis te bevallen als je dat graag wilt. Ik wist niet dat een hoger bmi een contra kon zijn daarvoor. Ik wil trouwens ook meedoen aan de trend om niet de uitgerekende datum te halen! Klinkt trouwens niet verkeerd om je nog even te laten verwennen bij zo’n welness zeg! Wat spannend dat gesprek voor een nieuwe functie. Volgens mij ben jij dan de enige die hoopt dat de kleine nog even blijft zitten haha. Maar goed valentijnsdag duurt ook niet lang meer.

Navy, ben je inmiddels een beetje gewend thuis met de kleine? Ik kan me voorstellen dat dat ook weer even wennen is als je het opeens echt alleen moet doen. Hoe staat het inmiddels met de slaap? Wat goed om te horen dat je dochter het zo goed doet. En je schrijft dat je het zwanger zijn soms een beetje mist, daar kan ik me op dit moment echt niets bij voorstellen, want ik ben er behoorlijk klaar mee haha. Wat mis je er precies aan? Misschien kan ik nog even bewust afscheid nemen :biggrin:

Hier merk ik dat ik nu wel echt vocht vast ga houden. Mijn handen en voeten worden dikker en ik krijg nu echt zo'n plofhoofd. Gisteren was ik ook echt ontzettend duizelig opeens dus ik ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Morgenochtend moet ik weer naar de verloskundige, dus ik ben benieuwd. Ik ben trouwens echt heel benieuwd naar de namen van de kindjes die al geboren zijn. Ik snap dat jullie die niet delen op het forum, zou ik zelf ook niet doen, maar ben wel echt nieuwsgierig haha.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, hoe was het bij de verloskundige? Bloeddruk oké? Vervelend dat vocht vasthouden lijkt me. Hoe voel je je verder? Al weer iets beter?
Jammer dat de baby zich niet laat sturen. Lekker eigenwijs😉 gelukkig zitten we tegen het einde aan. Nog even en dan is je buik weer gewoon van jou.

Spark, hoe is het nu? Nog voorweeen of heeft er al iets doorgezet?

Hier alles rustig. Vannacht na het plassen wat menstruatiekrampen, maar gelukkig zet het niet door. Functie waarvoor ik donderdag een gesprek hebt lijkt me echt heel gaaf, dus ik zou stiekem enorm balen als ik nu zou bevallen. Nog even een weekje afwachten en dan is ze van harte welkom.
Als ik de hond wakker kan krijgen ga ik zo nog maar een rondje wandelen. Hebben jullie nog leuke plannen voor de komende week?
Alle reacties Link kopieren
Spannend ideetje! Ik hoop toch voor de balans in deze groep dat jij ook een jongetje krijgt hoor! 😉

Ik ben ook wel benieuwd naar je afspraak. Hopelijk alles in orde.
Wat je zei over de namen van de babies heb ik ook! Ben stiekum ook heel erg nieuwsgierig.

Nel hier is het op dit moment rustig. Ik doe wat was en kijk tv. Ik ben sinds donderdagnacht wel echt aan de laatste loodjes merk ik. Het rommelt vaker, gisteren ook enorm onrustig gevoel, maar geen buikpijn of weeen. Echt alles is een beetje teveel. Bekken voelt echt zwaar, buik enorm in de weg, om niks harde buiken en ik kan op sommige momenten alleen nog maar zuchten. Het ik ben er helemaal klaar mee gevoel neemt toe en volgens sommigen is dat het teken dat het niet zo lang meer duurt dus we zullen het wel zien. Ik heb morgen weer controle.

Ik had een druk weekend met een feestje bij mijn ouders (meer dan een uur hier vandaan) waar ik weer voorweeen had tijdens het eten en daarna. Zakte weer af dus zoon lekker mee naar huis genomen. Gisteren schoonouders op visite en vandaag even lekker niks. Ik ben alleen. De kleine man is op het kdv dus ik neem het er even van.

Spannend Nel een sollicitatie. Ik zou dat nu niet zien zitten en wacht even de bevalling af voor ik daar weer voor ga. Snap dat je heel graag na de gesprekken wilt bevallen. Hopelijk werkt ze mee! Succes donderdag!
Alle reacties Link kopieren
Zeker spannend Nel. Ik hoop zelf ook nog op sollicitatiegesprek te gaan over twee weken. Eerst maar zien of ik uitgenodigd word..

Bij mij is het ook rustig, maar heb steeds meer lichamelijk ongemak. Steken, zere onderrug en harde buiken.

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de namen. Onze buren hebben net een meisje gekregen en ik was gewoon een beetje opgelucht dat ze niet ‘onze’ naam heeft gekregen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige. Bloeddruk was gelukkig prima. Verloskundige zei dat ik een bescheiden buik heb, maar heel compact en helemaal gevuld met kind. Vandaar ook het gevoel dat er geen plek genoeg meer is en dat mijn buik beurs voelt.
Nel, dag eigenwijze heeft de kleine niet van een vreemde haha, dat is zowel mijn vriend als mij niet vreemd :yes: Ik voel me verder nog niet heel veel beter. Volgens de verloskundige wacht je lichaam meestal met bevallen tot je weer een beetje bent opgeknapt dus daar hoop ik dan maar op. Ik hoop voor jou dat de kleine nog even lekker blijft zitten en je donderdag nog op gesprek kan! Hier trouwens niet echt plannen nog voor komende week, moet alleen morgen naar de internist ivm de zwangerschapsdiabetes. Ik kijk meestal smorgens een beetje wat ik die dag ga doen.

Spark, wat jij beschrijft over hoe je je voelt herken ik helemaal. Hier ook steeds meer gerommel en krampen en het begint mij ook steeds zwaarder te vallen en er klaar mee te raken. Maar goed nog even! Klinkt alsof je een druk weekend hebt gehad, hopelijk heb je vandaag lekker rustig aan kunnen doen en een beetje bij kunnen komen.

Mintel voor jou dus ook nog spannend voor een nieuwe baan! Hopelijk wordt je uitgenodigd en kan je nog op gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Fijn ideetje, dat je bloeddruk goed was! Hopelijk vandaag ook goed nieuws bij de internist? En maar lekker rustig aan blijven doen tot je je weer beter voelt! Hier mijn oude liefde greys anatomy weer hervonden en nog een stapel boeken om de dagen mee door te komen. Lukt het je om de dagen een beetje door te komen met het krappe gevoel in je buik?

Mintel, spannend! Ik hoop voor je dat je wordt uitgenodigd. Het lichamelijke ongemak klinkt herkenbaar. Denk dat we allemaal steeds meer kwaaltjes ervaren🙈

Hier ook benieuwd naar de namen! Misschien dat de dames die al bevallen zijn een pb kunnen sturen als ze de naam willen delen?

Flow, hoe is het met jou? UD gehaald en nog aan het wachten?

Hoe is het met de kersverse moeders?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik kom weer even een update geven :-D
We zijn nu een weekje thuis en gelukkig gaat het slapen iets beter. Nog steeds weinig natuurlijk, maar ik val tenminste weer in slaap tussen de voedingen door.

Helaas wil de borstvoeding nog steeds niet zo erg lukken. Soms drinkt ze wel even maar vaak ook laat ze los of valt ze in slaap. Gister is een lactatiekundige geweest en zij zegt dat het best nog even kan duren maar dat ze verwacht dat het goed komt. Ik ben iets minder positief want dat kolven komt mijn keel uit eerlijk gezegd en ik weet niet hoe lang ik dat nog volhoud. Het voelt best beperkend om elke 3 uur zo lang bezig te zijn met de voeding.

Verder blijf ik me een beetje weemoedig voelen, ik snap er niks van. Ideetje, jij vroeg wat ik dan miste aan het zwanger zijn. Ik mis mijn buik, het getrappel, maar vooral gewoon de vrijheid. Ik had nooit gedacht dat ik deze gevoelens zo erg zou hebben, want ik was er zo klaar voor. Maar de muren komen soms echt op me af in deze kleine woning. Ik ben van de week en vandaag wel eventjes met haar naar buiten geweest en dat helpt een beetje. Ik weet niet of dit babyblues zijn of wat anders, maar ik hoop dat het snel overgaat want ik wil de wolk iets rozer ;)


Gelukkig ben ik erg blij met ons lieve meisje! Ze huilt weinig en knort zo schattig af en toe :monkey:


Nel, succes met je gesprek straks! En Mintel, jij ook aan het solliciteren! Heb je al wat gehoord?

Spark, hoe is het met jou, nog steeds onrustig?
Ideetje, ben je weer beter?

Ik vind het wel weer tijd voor een nieuwe baby hoor!
Frederika, hoe is het met jou. Als het goed is heb jij de ks inmiddels achter de rug en geniet je nu lekker van je kindje.

Flamingo en Miss bean alles goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nel, op zich een goede afspraak gehad bij de internist. Het was meer een voorlichting over hoe nu verder. Een week of 6 na de bevalling moet ik weer terug naar de internist voor controle en daarna moet ik jaarlijks op controle bij de huisarts voor mijn suikers. Dat laatste omdat je na zwangerschapsdiabetes een flink verhoogde kans hebt om diabetes type 2 te ontwikkelen. Maar goed veel informatie gehad in ieder geval. Greys anatomy blijft een heerlijke serie! gelukkig zijn er genoeg seizoenen om je mee te vermaken! Met de krapte in mijn buik gaat het redelijk, maar de verkoudheid blijft aanhouden. Ik voel me vandaag voor het eerst eigenlijk weer een beetje beter, maar heb sinds een paar dagen een hele vervelende blafhoest erbij met hoestbuien waar ik voor mijn gevoel soms bijna in blijf. Die hoestbuien doen vooral ook zeer in mijn buik dus heb nu een hoestdrank gekregen die je beperkt mag gebruiken tijdens de zwangerschap en dat helpt wel. Hopelijk zet de verbetering door en ben ik met een paar dagen weer fit. Het mooie weer zal daar hopelijk ook bij helpen! Hoe is jouw gesprek gegaan vandaag? Heb je al wat gehoord of weet je wanneer je iets hoort?

Navy, vervelend dat de borstvoeding nog niet zo wil lukken en je zo blijft voelen. Volgens mij is het wel heel normaal dat je de eerste weken echt niet zo op een roze wolk zit, maar als het baby blues zijn zou het wel snel weer over moeten gaan. Hopelijk doet het mooie weer je goed en kan je vanaf nu wat vaker met de kleine naar buiten.

Hoe is het met de andere meiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de sollicitaties?!

Navy knap dat je de borstvoeding zo volhoud! Slim om een lactatiedeskundige mee te laten kijken. Hopelijk komt het nu snel goed op gang. Snap je helemaal als je zegt dat het enorm intensief is en tijdrovend. Ik vond dat bij zoon destijds ook echt tegenvallen. Alles staat onderhand in het teken van voeden. Hopelijk straks niet meer zoveel kolven dat zal schelen. Wat je zegt over die blues begrijp ik ook heel goed. Je moet jezelf echt weer opnieuw uitvinden. Zeker die eerste periode staat niks meer in het teken van jezelf voor je gevoel en alles in het teken van je baby. Die balans komt vanzelf steeds meer terug, beloofd! Als je je echt zo blijft voelen helpt het je misschien om eens bij je huisarts aan de bel te trekken? Ik kwam door praten destijds erachter dat heel veel moeders hetzelfde meemaken maar niemand het hardop zegt. Dat vond ik zo'n opluchting! Het is echt normaal dat je je draai moet vinden en je lichaam is ook zo aan het veranderen de eerste week. Ik huilde zelfs als vriend countrymuziek opzette in de auto. Ik kon er niet tegen, sloeg nergens op! (Nou zijn wij geen countryfans hoor, hij had een bevlieging geloof ik)
Geef jezelf wat tijd! Het komt echt goed en als je vragen hebt stel ze! Ik was zo opgelucht toen ik erover kon praten. Heb ook heel vaak gedacht waarom vertelde niemand mij dit!!!

Ideetje ik vind het best ingrijpend klinken zeg zo'n verhoogd risico op diabetestype II en jaarlijks controleren. Hopelijk loopt het met een sisser af allemaal.
Kun je nog even vooruit met je serie od komt het einde in zicht? ( of zeg ik nu iets superdoms? Ik volg het nl niet 😂) Ik hoop dat je verkoudheid snel over is, ik hoor echt van iedereen dat het zo'n hardnekkig virus is, niet tof.

Hier is alles weer redelijk rustig! Ik hen inmiddels eindelijk een ingedaalde baby dus dat verklaart het gerommel ook wel. Ik ben nog wat babykamer aankleding aan het shoppen online, hou het huis beetje bij en kijk wat tv. Heerlijk dit weertje, zoon knap er ook helemaal van op! Echt een buitenkind, lekker in zijn zandbak of fietsen. Maakt de dagen met hem alleen ook een stuk relaxter zeg.
Ik heb morgen nog gauw een afspraak voor hem bij de kapper geregeld. Ik heb het weer hoor! Ineens dacht ik nee die lange pieken moeten er echt weer af. En dat moet dan NU. Lekker hormonaal 😂 Ik zag ineens allemaal horrorfoto's voor me in het babyalbum van zijn aanstaande broertje. Vriend lacht me dan uit, maar gaat braaf morgen met hem naar de salon..... met instructies en plaatjes. 😱🙈🙈🙈 Ik wilde vorige week al, maar toen ging hij logeren. Ik heb het dus al heel knap een week geparkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden ik zie 100 typfouten. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de internist! Ze houden je goed in de gaten 😉. Ik duim voor je dat de hoestdrank snel z'n werk doet in combinatie met dit heerlijke zonnetje. Combi van snotteren en weeën opvangen lijkt me niet ideaal haha.

Navy, goed dat je de lactatiekundige hebt ingeschakeld! Houd je jezelf goed in de gaten? Ik heb steeds geroepen dat ik heel graag borstvoeding wil geven, maar niet ten koste van mijzelf en hoe ik in m'n vel zit. Hopelijk kun je voor jezelf een goede afweging maken.
Fijn dat jullie nu een beetje naar buiten kunnen! Lukt het al om weer echt stukjes te wandelen of kost het herstel veel tijd?
Die babyblues lijkt me niet gek. Hoor het wel vaker van dames. Je hormonen krijgen weer zo'n optater. Logisch dat je jezelf weer terug moet vinden. Lief zijn voor jezelf, genieten van de momenten van je dochter en je lekker laten verwennen!

Spark, fijn dat de baby is ingedaald! Kun je met een gerust gevoel boodschappen halen😉. Leuk om je hormonale verhalen te lezen haha. Ik heb daar zelf eigenlijk geen last van (of in ieder geval niet bewust). Bijzonder hoe iedereen de laatste loodjes op een andere manier door maakt.

Hier net gehoord dat ik de baan heb! Superleuk. De arbeidsvoorwaarden moeten nog wel besproken worden, maar ik verwacht dat we daar uitkomen. Mooie uitdaging voor na mijn verlof dus. Nu ben ik helemaal klaar voor de baby. Laat de weeën maar starten haha😉. Ik heb verder geen klachten, dus ik ben bang dat het nog wel ff kan duren😅. Zo maar eens lekker naar buiten en genieten van het prachtige weer!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nel! Wat leuk! En nou hup vol in de weeen!

Zouden Flow en Frederika al bevallen zijn? Ik ben erg benieuwd. Jij, ideetje em ik schelen maar een dag met elkaar dus wie weet wie van ons eerst is. Ik heb nu weer menstruatiepijn, maar zal zo wel zakken. Ik zet persoonlijk nog steeds in op ergens eind volgende week.

Ik lach trouwens maar om mezelf wat dat hormonale betreft. Ik had dat vorige zwangerschap ook totaal niet. Ik ben me er nu echt van bewust dat ik dingen overdrijf, maar ben niet te stoppen joh. Tussen weten en voelen zit kennelijk nogal een verschil bij mij. Weinig ruggegraat. 😂
Alle reacties Link kopieren
Navy
Wat jammer dat de borstvoeding niet goed loopt... is het aanhappen moeilijk? Of je productie op gang krijgen?
Ik las wel dat het begin soms moeilijk kan zijn met kindjes die vroeger worden geboren.

Ons meisje valt ook wel vaak in slaap aan de borst, ik probeer dan mijn borst wat te stimuleren zodat er melk komt en ze wel moét slikken. Uiteindelijk drinkt ze nu al langer dus ze leren het wel.

Gefeliciteerd met de baan Nel!

Haha Spark, ik moet lachen om je verhaal. Dat belooft voor de hormonen na de bevalling 😜

Hier gaat het eigenlijk echt goed. Onze meid slaapt in blokjes van 2u snachts, dus is echt goed te doen. Kan ik ook telkens goed slapen tussendoor. We hebben echt niet te klagen :)
Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby zich toont!
Succes meiden!
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Spark, fijn om wat herkenning te lezen. Het gaat vandaag weer ietsje beter en ik moet ook niet verwachten dat ik meteen gewend ben aan dit nieuwe leven :)

Nel, ik zei ook altijd dat ik over zou gaan op kunstvoeding als borstvoeding niet zou lukken. Maar blijkbaar vind ik het toch een dingetje, had ik niet verwacht van mezelf (die kunstvoeding ziet er ook minder lekker uit haha). Gefeliciteerd met je baan, super goed!

De productie is wel weer goed (was na de stuwing ineens minder). En ze drinkt soms best een tijdje aan de borst (10-15 min). Maar andere keren laat ze steeds los of valt ze in slaap. Flamingo, hoe weet jij of je kindje voldaan is? Heel fijn dat het zo goed gaat (en dat je lekker kan slapen)!

Vandaag heb ik haar in de draagdoek gehesen en heb ik wat boodschapjes gedaan. Vond het een hele belevenis, haha. En mijn gewone jas paste er overheen. Zo klein is ze! :-)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik me daar tot nu toe nooit veel zorgen over gemaakt... er is me op het hart gedrukt dat ze de eerste dagen aan enkele druppels genoeg hebben en zolang je voedt op vraag, het oké is.

Ik kreeg al snel last van stuwing, en hoor ze sindsdien ook echt duidelijk slikken wanneer ze drinkt. Ze komt goed bij, wordt zelf wakker voor voedingen, ... ik ben er altijd vanuitgegaan dat het dan wel goed zit :)

Wat fijn, in de draagdoek. Heb ik ook al een keertje geprobeerd, leuk om ze zo dicht bij je te hebben maar toch ‘handsfree’ te zijn 😜
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Spark, fijn dat de baby eindelijk is ingedaald! En inderdaad, wat een ontzettend heerlijk weer! Wij hebben vandaag nog een heerlijk rondje over strand gewandeld en lekker bij de strandtent iets gedronken, heb echt een voorjaarsgevoel :sun: En je hormonale verhalen zijn zo herkenbaar. Soms weet ik gewoon van mezelf dat ik onredelijk ben, maar kan ik me toch niet inhouden :facepalm: Ik ben ook benieuwd wie de volgende met baby gaat zijn. Ik heb wel steeds vaker last van krampen in mijn onderbuik en onderrug, maar niks regelmatigs dus ik verwacht het komende dagen ook nog niet echt. Zou ook wel fijn zijn als ik even nog een paar dagen echt op kan knappen en echt weer helemaal beter ben, want hoewel ik me beter voel zit ik nog steeds helemaal verstopt en kan ik nog niet goed ademen.

Nel, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super fijn nog zo net op de valreep voor de komst van de kleine.

Flamingo, fijn om te horen dat het allemaal goed loopt bij jou. Hopelijk kan je lekker genieten van deze eerste periode.

Navy, ik kan me voorstellen dat het een hele onderneming is om zo de deur uit te gaan. Stoer dat je het wel gedaan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wat super dat je de baan hebt gekregen Nel! Gefeliciteerd!

Het is echt genieten met de zon, fijn ook om naar buiten te kunnen met de draagzak.

Ik heb vorige week weer slecht nieuws gehad. Ik heb nu niet alleen last van de nier, maar ook van de galblaas. Ik mocht vorige week al ingeleid worden als ik dat wilde, maar de gynaecoloog raadde aan om het weekend nog
even af te wachten zodat de baby iets sterker is. Morgen gaan we kijken wanneer ik ingeleid moet worden. Ik vind het heel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Mintel, wat vervelend zeg. Zouden je klachten over moeten zijn na de bevalling? Spannend hoor, dat je morgen hoort wanneer je ingeleid wordt! Hopelijk snel en heb je snel je baby in je armen en hopelijk snel van je klachten af!
Alle reacties Link kopieren
Ach Mintel, wat vervelend!
En spannend dat je nu snel ingeleid wordt. Nog even volhouden.

Ik was vanochtend even bij ons nieuwe huis kijken, dat is een flinke bouwval nu. Er blijkt toch meer gedaan te moeten worden dan we dachten. Helaas is mijn vriend daardoor weinig thuis omdat hij daar aan het klussen is. Een ding weet ik zeker, ik plan noooooit meer zulke live events tegelijk. :-?
Alle reacties Link kopieren
Dank allemaal voor de felicitaties dames! Wel lastig om het nog stil te houden. Ik ga mijn werkgever pas inlichten na de bevalling heb ik me voorgenomen. Dus ik kan het nog niet zo hard van de daken schreeuwen als ik zou willen haha.

Mintel, wat ontzettend balen! Hopelijk morgen een fijne datum en kun je de dagen wegstrepen. Ik duim voor je dat de klachten na de bevalling verdwijnen. Hebben ze daar iets over gezegd?

Navy, kan me voorstellen dat het veel is; en een klushuis en een baby. Ik vond verhuizen rond de 20 weken zwanger al zwaar🙈. Wanneer hopen jullie te verhuizen?
Hoe loopt het nu met de voedingen?

Flamingo, klinkt alsof je heerlijk aan het genieten bent van jullie meisje. Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat!

Ideetje, je strandwandeling klinkt heerlijk! Hoe is het met de krampen? Zet er al wat door of is het weer afgezwakt?

Spark, Hoe is het met jou? Menstruatiepijn nog ergens toe geleid of voorwerk?

Hier even helemaal klaar met zwanger zijn. Afgelopen nachten belabberd geslapen, heel veel rugpijn, geen goede houding kunnen vinden. Echt aan het aftellen tot de bevalling begint, maar helaas lijkt er op af en toe een krampje na weinig te gebeuren...
Hopelijk vannacht weer wat meer slaap.

Hebben jullie een goed weekend gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven