Uitgerekend eind februari 2019

21-06-2018 22:44 1044 berichten
Hallo dames,

Aangezien beide topics voor februari al flink vol en druk zijn, heb ik toch nog maar eentje aangemaakt voor de laatkomers ;-)

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Flow186 32 / 28 1e Meisje 11-02 :heart: 27/9 20wkn echo
Flam1ng0 24/27 1e verrassing 15-02 06/02 bevallen van een dochter!
Frederika-Jael 37 2e Meisje 19-02 :heart: 26-9 GUO
Miss Bean 32 2e Meisje 22-02 :heart: 4/10 20 wkn echo
NelVeerkamp 26/34 1e Meisje 25-02 :heart: 5 maart bevallen
Sparkandshine 37 / 42 2e Jongen 26-02 :heart: ?
ideetje88 30 1e verrassing 27-02 20-02-2019 bevallen van een dochter!
Navy-Blue 31 1e Meisje 28-02 :heart: 02-02-2019 bevallen!
Mintel88 30/30 1e ? 07-03 :heart: 14/9 geslachtsecho
Pippo22 :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
85.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spark Welkom en gefeliciteerd! We hebben op dezelfde dag de eerste echo. Aftellen maar...

Ideetje, wat je schrijft over een brok in de keel herken ik wel. Ik heb meer daar last van dan van de echte misselijkheid. Het wordt ook wel het globusgevoel genoemd, leerde google mij. Ik maak me er maar niet te druk om. Hoewel het lastig is en ik het echt niet fijn vind voelen, lijkt het me nog altijd minder erg dan kotsend boven de wc hangen ;-)

Navy, spannend om nu ook nog een huis te moeten zoeken! Hopelijk vinden jullie snel een plek om een fijn gezin te kunnen vormen!

Wij zijn nu voorzichtig aan het rondkijken naar een huurwoning. We moeten over ongeveer 3 maanden onze woning uit (verkocht) en ik verwacht dat ons nieuwe huis er pas over een jaar staat.

Bedankt allemaal voor de felicitaties! Zoals de plannen nu zijn trouwen we pas na de zwangerschap. Ik wil graag strak in een mooie jurk en volledig kunnen genieten van de dag. Dat lijkt me met een dikke buik (en bijkomende vermoeidheid?) niet echt ideaal. Voor die tijd moeten we nog even kijken hoe we de zaken regelen. We hebben nu een samenlevingscontract en testamenten.

Ik ben de afgelopen dagen zóó moe. Echt een slappe vaatdoek. Anderen die dit herkennen? Ik vind het nu best pittig om mijn werkdagen vol te houden en doe 's avonds eigenlijk helemaal niets meer. Ik heb mezelf gister echt van de bank moeten trekken om nog een rondje met de hond te lopen :-$ .
En mijn borsten zijn volgens mij in een halve dag een halve cup gegroeid. Misschien dat ik dit weekend wel vast voor een zwangerschapsbh ga kijken. Ik heb al een behoorlijke cup van mijzelf en mijn bh's zitten nu niet echt lekker. Aan de andere kant voelt het ook heel stom om met 6 weken al een zwangerschapsbh te moeten kopen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Navy, wij zijn niet getrouwd, wel al 8 jaar samen. We hebben wel een samenlevingscontract aangezien dat met de aankoop van het huis makkelijk was, super romantisch dus :facepalm: Ik wil heel graag trouwen, maar mijn vriend staat helaas niet echt te springen. Ik ben misschien ouderwets in dat opzicht, maar ik zou gevoelsmatig graag dezelfde achternaam willen dragen als onze kinderen. Mijn vriend heeft wel gezegd dat hij zou willen trouwen als de kinderen bij de bruiloft kunnen zijn dus misschien komt het in de toekomst er nog eens van.

Flamingo, spannend dat je niet weet hoe het gaat zijn met de financiën als je er straks uit moet. Zou bij mij echt voor stress zorgen zoiets. Hopelijk valt dat bij jou mee. In andere opzichten hebben jullie alles inderdaad netjes voor elkaar haha. Krijgen je nu dan ook vaak de vraag wanneer er een kleine komt?

Spark and Shine, wat is een fluxus? Vind je het vervelend om in het ziekenhuis te moeten bevallen? Hoe zit dat met de anderen? Het is nog even weg, maar weten jullie al waar je willen bevallen? Ik heb uberhaupt geen keus en moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ik te ver weg woon van het ziekenhuis. Als er dan met spoed iets zou zijn dan duurt het te lang om er te komen, dus vandaar dat ik verplicht naar het ziekenhuis moet. Dat vind ik trouwens niet erg, want ik vind het het sowieso een prettig idee dat wanneer het nodig zou zijn, dan alle hulp in de buurt is.

Nel, lijkt me pittig om in je zwangerschap nog naar een tijdelijk huis te moeten verhuizen. Maar goed dat hoef je misschien niet alles uit te pakken, alleen de noodzakelijke dingen. De vermoeidheid herken ik wel, maar ik heb nu vakantie dus ik kan me er lekker aan overgeven en overdag even slapen als dat nodig is. Ik moet er denk ik wel meer aan toegeven dan ik nu doe. Ik zou me er trouwens niet druk over maken dat je nu al een zwangerschapsbh moet komen. Als het lekkerder zit is dat alleen maar prettig toch? Ik merk ook dat mijn borsten groeien en er anders uit gaan zien. Nu heb ik van mezelf een heel bescheiden cup b, dus misschien wordt het nog eens wat de komende 9 maanden :biggrin:

Ik was gisteren trouwens echt even flink van slag. Toen ik naar de wc ging gisteren eind van de middag had ik opeens wat bruine afscheiding in mijn ondergoed zitten. Schoot natuurlijk gelijk in de paniek en heb er echt even flink om gejankt. Mijn miskraam in mei begon namelijk ook zo. Maar goed sindsdien heb ik alleen maar weer heldere afscheiding gehad en ik heb ook niet meer buikpijn dan op de andere dagen dus daar probeer ik me aan vast te houden. Ben wel heel erg aan het twijfelen of ik de gynaecoloog even moet bellen.
Alle reacties Link kopieren
Nel idd ik ben soms oom niets waard zo moe en geen fut meer voor iets hebben bah en idd werken valt me op dit moment ook erg zwaar.

Ideetje ik moet in het ziekenhuis bevallen mag niet thuis heb bij mijn vorige bevalling zo veel bloed verloren en ik had met de zwangerschap diabetes dus moest met 38 weken ingeleid worden. Moet deze keer ook optijd nu getest worden.

Ik heb zwangerschap kleding al aan heb zo mega buik al dat ik soms niet eens kan verbergen voor de buiten wereld en me eigen kleding kneld zo in me buik doet gewoon zeer pff. En bhs heb ik ook al aan die zijn ook aardig gegroeid al.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje
Als je dat kan geruststellen, zou ik zeker even naar de gyn bellen. Heb je nog bruinverlies gehad?

Het zorgt inderdaad wel voor wat stress die ook vermeden had kunnen worden, die financiën maar ik hoop op wat goodwill van de personen die hier invloed op hebben. Ik zelf kan er niets aan doen dus probeer het in dat opzicht los te laten, maar dat is niet altijd simpel.

Man en ik zijn al geruime tijd samen, dus wij worden al jaaaaren gevraagd wanneer er kinderen komen. Hebben het ook altijd op iets anders kunnen afschuiven; eerst afstuderen, eerst trouwen, eerst verhuizen, ... en hebben nu dus ook geen excuses meer haha.
Bijna niemand vraagt het nog, maar gaat er ‘gewoon vanuit’ dat het wel snel zo ver zal zijn.


Nel
Ik ben ook zeer moe. Ook vakantie hier en eigenlijk weinig zin om buiten te komen of iets te ondernemen. Lig de hele dag in de zetel te snoozen. Hopelijk veranderd dat weer snel, want is niet echt m’n gewoonte. (al heeft bovenstaande werkstress daar ook wel invloed in)

Ik heb sowieso ookal een behoorlijke cup en merk dat ze nu toch ook groeien. Ik vrees voor cup meloen aan het eind van de zwangerschap 😅
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Een fluxus is extreem bloedverlies. Ik heb een bloedtransfusie gehad. Omdat kans op herhaling groot is willen ze medische bevalling met vanaf de start een waakinfuus om ergste te voorkomen. Ik vind het een prettige gedachte dat we dit nu allemaal weten en ik waarschijnlijk minder naar de kl@te ga bij deze bevalling. Ik ben ook niet bang om te bevallen...ik merk wel dat ik na een pittige zwangerschap met veel ziekenhuis vorige keer nu wel minder vertrouwen in mijn lichaam heb. Bij elk pijntje ben ik alert....maar hopelijk zakt dat na de eerste plaatjes van de baby en een goed gesprek met de nieuwe verloskundige af.

Hoe is het nu met je bruine afscheiding? Snap dat je meteen paniek voelt dan...zo'n eerdere miskraam is ook gewoon een trauma. Als je gespannen blijft gewoon bellen om je gerust te laten stellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens ook erg moe en in vlagen behoorlijk misselijk of aan het kokhalzen. Ben benieuwd of ik nog ga spugen binnenkort of het hierbij blijft. Tot nu toe word het steeds ergere misselijkheid. Ik kwam er dus aan begin van onze vakantie achter dat ik zwanger ben. 3 weken hebben we en vanaf maandag beginnen we weer met werken. Ik denk dat als ik kijk hoe ik me nu voel als ik niks doe dat werken nog een leuke uitdaging kan worden. Zeker bij deze temperaturen zonder airco.
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost, ik heb geen bruinverlies meer gehad, maar ik heb wel even gebeld naar het ziekenhuis. Vanmiddag om 15.00 uur kan ik langs komen. Super spannend. Ik hoop heel erg dat mijn vriend mee kan, maar die is aan het werk en kan moeilijk vrij krijgen op deze korte termijn.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje
Ik duim voor je dat alles in orde is en je een mooi klein beebje ziet.


Ook effe ego:
Eerste keer spugen is een feit. Buh, wat haat ik dat toch.
Tot nu toe eigenlijk nooit echt misselijk geweest, meer een knoop in m’n maag, maar na 4 crackertjes (in 30+ min want kreeg ze echt niet binnen) en een rondje stofzuigen voelde ik dat het anders was deze keer.
Manlief dus lekker verwelkomd tijdens de lunchpauze met een kop boven de pot. Hiphoi !
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Succes ideetje! Zal aan je denken.

Flamingo wat rot! Ik heb stevig gespuugd bij de zwangerschap van zoon. Het is echt naar. Hopelijk valt het mee. Wist je dat gember kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Ideetje, ben zo benieuwd!
Ik denk dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, maar heb er nog niet diep over nagedacht.

Hier ook een heel bescheiden cup, ik zou het wel leuk vinden als ze wat groeien haha. Kan me er nu nog weinig bij voorstellen, cup meloen zal ik niet halen in elke geval ;)

Spark, dat klinkt heftig fluxus en een bloedtransfusie. Gelukkig kunnen ze er nu op tijd bij zijn en heb je geen angst voor de bevalling.

Hier niet veel bijzonders te melden, nog steeds geen symptomen en voel me verder prima.
Flamingo, hopelijk blijft het bij die ene keer spugen (maar dat zal wel niet).
Alle reacties Link kopieren
Nou de echo was op zich goed. Er was nog geen kloppend hartje te zien, maar dat was volgens de gynaecoloog geen reden tot zorg met 6.0 weken. Op de echo was wel een mooi dooierzakje te zien en volgens de gynaecoloog zag het eruit zoals het eruit zou moeten zien, mogelijk een dag of 2 korter zwanger. Hij zag in ieder geval geen reden tot zorg op basis van de echo. Net voor ik naar het ziekenhuis ging wel weer een klein beetje bruinverlies gehad. Volgens de gynaecoloog moet ik het nu gewoon afwachten tot volgende week. Ook bij heel veel goede zwangerschappen zien ze bloedverlies (rood of bruin). Ik moet nu alleen bellen als ik echt ga vloeien. Pff blijft dus spannend komende week. Als alles goed is dan moeten we volgende week een hartje kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Flamingo weet er alles van ik werk in de thuiszorg en heb emmer bij me hahaha. Zo niet lekker maar goed.
Hopen dat het straks wat weg gaat.

Ideetje gelukkig dat alles goed was nu lekker rustig aan doen.

Mijn vriendin heeft net verteld dat ze zwanger is en begin februari uitgerekend is haha en heb me mond dicht gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er nog geen kloppend hartje te zien was Ideetje. Maar gelukkig zag alles eruit zoals het eruit moet zien. Ik had in week 5 ook een beetje bruinverlies. Maar ik las dat het inderdaad best veel voor komt in de eerste weken. Wel een spannende week voor je!

Haha Pippo, ik zie nu een beeld voor me van jou boven een emmer in de gang van het huis van een client van je. Leuk dat een vriendin ook zwanger is. Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden ;)
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, Fijn dat alles goed lijkt te zijn! Jammer genoeg nog geen kloppend hartje, maar die zie je dan vast over 8 dagen! Aftellen maar...

Pippo, knap dat je je mond dicht kon houden. Ik weet niet of mij dat was gelukt...

Navy, fijn dat je je goed voelt!

Ik ben gister om 8 uur in bed gaan liggen :-$ Heel diep geslapen. Hopelijk voel ik me vandaag wat fitter en kan ik de dag wat beter volhouden. Hoewel ik nu al weer aan het gapen ben :facepalm: :facepalm: Nog 1,5 week tot de echo. Dit en volgend weekend een aantal festivals op de planning staan met vrienden. Ik ben benieuwd hoe ik die door kom met deze vermoeidheid.
Qua bevalling lijkt het mij nu heel erg fijn om thuis in mijn eigen omgeving te bevallen. Ik heb er ook nooit echt heel bewust over nagedacht; mijn moeder is ook thuis bevallen en dat klonk altijd wel aanlokkelijk (rustig in bad kunnen, nog wat kunnen klungelen thuis en lekker in een vertrouwd bed uit kunnen rusten). Maar goed, op dat moment moet je toch maar zien hoe 't loopt.

Weten jullie al hoe je het straks wilt doen met werk? Ik werk nu 40 uur en ik wil denk ik 1 dag ouderschapsverlof op nemen. Vriend gaat of 4x9 doen of ook naar 32 uur...
Alle reacties Link kopieren
Hey Ideetje dat is een goed bericht! Voel je je gerustgesteld? Snap dat het nog fijner is als je een hartje al kan zien, maar 6 weken is net vroeg. Is het bruinverlies gestopt?

Ik ben na de geboorte van zoon 3 dagen gaan werken. Vriend is 5 blijven doen. Bewuste keuze, omdat hij meer verdient dan ik. Ik doe dit werk voor de lol, eigenlijk kom ik uit de jeugdhulpverlening en gehandicaptenzorg. Ik zag de slaapdiensten niet zitten met een kleintje thuis en ik wil ook niet behandelen nu, maar gewoon de deur dicht kunnen trekken na een werkdag. Misschien dat ik als de kinderen ouder zijn weer terug wil. Ik mis de pubers wel!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor alle ego posts meiden. Zal nu ik er weer ruimte voor heb in mijn hoofd ook even op jullie reageren :facepalm:

Pippo en SparkandShine, beide dus veel bloedverlies gehad bij de vorige bevalling. Lijkt me heftig en lijkt mij deze keer wel een fijn idee om in het ziekenhuis te zijn, maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk.

SparkandShine, Ik ben wel enigzins gerustgesteld door de echo, maar de spanning blijft. Gelukkig heb ik sinds gisteravond ook geen bruinverlies meer dus dat helpt ook. Ik probeer positief te blijven, al zit de spanning er goed in en lukt dat niet altijd. Ik ga mezelf de komende dagen bezig proberen te houden. Gelukkig voel ik me qua misselijkheid iets beter dus dat kan dan ook wat makkelijker. Mag ik vragen hoe het kwam dat je met je vorige zwangerschap veel in het ziekenhuis bent geweest? Hopelijk valt het komende periode bij jou ook mee met de misselijkheid. Het is voor een goed doel maar bah want kan je je vervelend voelen he.

Flamingo, bij jou de misselijkheid dus ook begonnen :-( Was vast een gezellige thuiskomst voor je man... Gember kan inderdaad helpen en ik kreeg van de huisarts de tip om 3 keer per dag 25 gram vitamine b6 te slikken. Dit zit ook in Emesafene wat gegeven wordt bij zwangerschapsmisselijkheid. Ik heb het gevoel dat het helpt.

Navy, fijn dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dit zo en ben jij een van de gelukkigen zonder kwalen.

Pippo, pff lijkt me zwaar om op die manier te werken, vooral als je ook nog lichamelijk werk moet doen. Sterkte! Ik had trouwens ook mijn mond niet kunnen houden denk ik als een vriendin dat nieuws had gebracht! Leuk hoor om samen zwanger te zijn!

Nel, fijn dat je goed hebt geslapen, hopelijk merk je verschil vandaag en kan je van het weekend lekker naar het festival. Valt het dan niet op dat je niet drinkt of ga je het tegen die vrienden vertellen? Ik wil als de kleine is geboren 24 uur gaan werken, ik werk nu 32 uur. Ik heb het er nog niet met mijn vriend over gehad, maar het lijkt mij leuk als hij ook een dag thuis is. Hoe we het verder doen qua opvang, hebben we het eigenlijk nog niet over gehad. Ik weet wel dat mijn moeder een dag in de week op wil passen dus daar maak ik graag gebruik van. Mijn schoonouders wonen hier wat verder vandaan dus die kunnen waarschijnlijk niks betekenen voor structurele opvang, zelfs als zouden ze het willen.

Hoe gaat het met de rest van jullie qua slapen? Ik slaap niet zo denderend, wordt 's nachts vaak misselijk wakker en kan dan moeilijk in slaap komen en ben elke morgen vroeg wakker, zo rond 6 uur/half 7. Gelukkig ben ik nog vrij tot 1 augustus dus kan ik heerlijk luieren en overdag slapen als ik moe ben.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, fijn om te lezen dat je iets meer gerust bent gesteld. Ik kan me voorstellen dat de spanning blijft en pas echt kan worden weggenomen na de echo volgende week. Hopelijk kun je veel afleiding vinden en heb je niet al te veel last van kwaaltjes de komende dagen!
Fijn dat je deze dagen vrij hebt, nu je zo slecht slaapt. Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik lig iedere keer in coma.

Fijn dat je moeder op wil passen! Ik verwacht ook dat mijn schoonmoeder wel een dag in de week wil oppassen. Mijn ouders hebben beiden drukke banen en ik verwacht dan ook niet van hen dat ze willen of kunnen oppassen. In de weekenden wil mijn moeder vast wel eens bijspringen.
Ik denk dat het enorm opvalt dat ik niet drink tijdens de festivals. Maar ja, om daarvoor nou wel een slok bier te nemen.... dat was ik toch ook niet van plan. Maar gewoon eens zien hoe het loopt. Ik wil het eigenlijk voor de echo niet verder vertellen, buiten mijn moeder en haar vriend om.

Spark, fijn een positie waarin je kunt kiezen om voor de lol te werken! Ik vind mijn werk gelukkig heerlijk, maar we kunnen de inkomsten ook wel gebruiken met het nieuwe huis op de planning. Hoewel... ik ben misschien ook wel gewend aan luxe :mrgreen: :-$ Het zou vast met wat minder goed kunnen.


Helaas, mijn nacht van 10 uur heeft niks geholpen. Ik zit schaamteloos te gapen op het werk en te vechten tegen dichtvallende ogen.... :zzz: :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Klopt ja leuk samen zwanger wezen ben ook samen zwanger met me nichtje ook samen zwanger geweest van onze 1e en haar 1e.

Ik slaap snnachts slecht ben een buik slaper helaas kan dat nu niet doet me zeer.

En mijn moeder past ook op elke dag ik heb geen opvang.
Super fijn!

En het werk is wel heel zwaar ja dus we gaan zien hoe ver we komen
Alle reacties Link kopieren
Ideetje
Ach, het forum is er ook voor egoposts toch! Fijn dat de vk in ieder geval zeer gerust was, ik hoop dat jullie volgende week een hartje kunnen zien.
Fijn dat het bruinverlies gestopt is.

Haha pippo, ik zie je al gaan met je emmer. Verschrikkelijk :’)
Lijkt me wel speciaal zo samen zwanger zijn.


Vandaag (voorlopig) niet moeten spugen.
Heb al 2 getoaste boterhammen & twee droge stukjes stokbrood gegeten. Volgens mij komt het goed vandaag. Ga m’n zwangerschapsvitamine vanaf nu ‘s avonds eten, avondeten smaakt me over het algemeen het beste dus dat lijkt me beter.
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Flamingo, fijn dat je niet meer hebt hoeven spugen tot gistermiddag. Is het de rest van de dag ook goed gegaan?

Hier nog steeds doodmoe. Gister na het werk direct een half uur gaan liggen, maar dat gaf weinig verlichting. Vanavond vertellen we het nieuws aan mijn moeder. Mijn schoonouders zijn al op de hoogte, dus het voelt niet lekker om het voor hen nog een paar weken geheim te houden. Ik ben erg benieuwd hoe ze reageren.

Ik merk dat nu de echo heel voorzichtig dichterbij komt, ik ook steeds banger word dat het mis zou kunnen gaan. Ik ben me stiekem al zo aan het verheugen op het mogen vasthouden van zo'n kleintje en het daarvoor mogen rondlopen met een enorme buik. Aan het kunnen vertellen aan alle mensen die ons lief zijn. Het maakt wel heel kwetsbaar, vind ik. Vooral omdat we er helemaal geen invloed op hebben en alleen maar kunnen hopen dat alles goed gaat. Herkennen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat herken ik wel, Nel. Vooral vorige week was ik me echt heel bewust van het feit dat het allemaal wel goed moet zijn, een hartje, de groei, ... maar deze week (en sinds het spugen, hoe ironisch) ben ik weer veel optimistischer.

Je hebt er inderdaad zelf geen enkele invloed in & of ik doe nu alsof ik niet hoop, het zou sowieso een enórme teleurstelling zijn om te zien dat het niet goed is. Daarom probeer ik met volle teugen te genieten van elke dag. Ookal voel ik me soms echt kak (pardon my french), mentaal pept me dat dan weer op dat ik allerlei symptomen heb. Ach wat doe je eraan.

Gisteren niet meer hoeven spugen en ook vandaag (nog) niet. Hopelijk was het iets eenmalig. Ik moet echt elk uur of twee eten, of ik word enorm hongerig en misselijk.
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Nel, dat herken ik ook. Hoewel ik nog even moet wachten op de echo raak ik steeds meer 'gewend' aan zwanger zijn. Ik verheug me ook zo op een dikke buik en een klein baby'tje. Op sommige momenten denk ik dat het vast goed komt, en soms ben ik ineens zo bang dat ik er bij de echo achter moet komen dat het bijvoorbeeld al een paar weken gestopt is met groeien. Lijkt me verschrikkelijk.

Ik heb vanochtend de allerlaatste test gedaan die ik in huis had :facepalm: En die was hartstikke positief, maar het geeft natuurlijk geen enkele garantie. Helaas kunnen we er weinig aan doen en probeer ik er net als Flamingo echt van te genieten.
Leuk dat het vanmiddag aan je moeder gaat vertellen!

Qua werk wil ik denk ik 28 tot 32 uur werken, werk nu 32 uur. Mijn vriend heeft aangegeven ook een dag thuis te willen zijn. Maar hij is zzp'er en zal die uren ergens wel in moeten (willen) halen.
Mijn ouders passen nu op de kinderen van mijn broer en willen ook op ons kind passen (ik schreef eerst 'onze kinderen', niet te hard van stapel lopen ;-) ). Maar ze zijn al wel wat op leeftijd dus even kijken hoe dat in de praktijk gaat. Schoonouders zijn wat jonger, maar werken beide nog en zien het volgens mij niet zo zitten om een vaste dag op te passen.

Flamingo, fijn dat je niet meer hebt hoeven spugen. Wel jammer van de misselijkheid.
Ik ga dit weekend trouwens een paar dagen met vriendinnen naar jouw land... :-D
Alle reacties Link kopieren
Nel, veel plezier met vertellen vanavond, dat zijn echt de leuke momenten! Ik werd gewoon een beetje emotioneel van je laatste stukje, want het is zo herkenbaar. Ik vind de onzekerheid echt zwaar, ik had vandaag ook weer een klein beetje bruinverlies dus dat blijft gewoon terug komen en daarmee ook telkens die spanning. We gaan het vanavond ook vertellen aan mijn broer en schoonzus, maar daardoor twijfel ik wel weer of we dat al moeten doen. Aan de andere kant als het mis gaat, zullen we het ook delen dus we gaan het wel gewoon doen. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Flamingo, fijn dat je kwaaltjes ook een positieve kant hebben en dat je er daardoor meer in gaat geloven. Fijn dat je kan genieten en niet meer hebt gespogen. Hopelijk is het iets wat niet al te vaak terug gaat komen voor je. Ik had gisterenmorgen niet moeten zeggen dat de misselijkheid minder werd, want gistermiddag kwam het weer even hard terug... Gaat echt op en af, maar vind het erg vermoeiend om constant het gevoel te hebben te moeten spugen, maar niet echt moeten.

Pippo, hoe is het met jou? Hou jij het nog een beetje vol met werken?

Hopelijk kunnen we dit weekend allemaal lekker uitrusten en Nel heel veel plezier op het festival, hopelijk kan je je ogen openhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje ik ben nu ook aan het werk haha ik heb vanmiddag geslapen we hebben van het weekend feest dus hopen dat ik het vol ga houden vast wel. Ben het weekend lekker vrij.
Maar rij nog steeds met een emmer rond haha en moet zo vaak plassen pff word er gek van.

Ik kreeg net een berichtje dat het shirt voor me zoontje morgen binnen komt met de tekst.
Papa is mijn beste vriend mama is lief en ik ben stoer want ik word grote broer met vel neon groene letters op een zwart shirt. Zo gaan we het iedereen vertellen straks.

Dagen vliegen nu wel wat meer voorbij vind ik gelukkig. Kan niet wachten om me niet meer hoeven te verbergen die dikke buik haha.

En gewoon lekker kunnen genieten het word wel steeds moeilijker om in de blijdschap verborgen te moeten houden dit vind me man ook maar nog even tanden op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
NelVeerkamp schreef:
05-07-2018 12:59
Ideetje, fijn om te lezen dat je iets meer gerust bent gesteld. Ik kan me voorstellen dat de spanning blijft en pas echt kan worden weggenomen na de echo volgende week. Hopelijk kun je veel afleiding vinden en heb je niet al te veel last van kwaaltjes de komende dagen!
Fijn dat je deze dagen vrij hebt, nu je zo slecht slaapt. Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik lig iedere keer in coma.

Fijn dat je moeder op wil passen! Ik verwacht ook dat mijn schoonmoeder wel een dag in de week wil oppassen. Mijn ouders hebben beiden drukke banen en ik verwacht dan ook niet van hen dat ze willen of kunnen oppassen. In de weekenden wil mijn moeder vast wel eens bijspringen.
Ik denk dat het enorm opvalt dat ik niet drink tijdens de festivals. Maar ja, om daarvoor nou wel een slok bier te nemen.... dat was ik toch ook niet van plan. Maar gewoon eens zien hoe het loopt. Ik wil het eigenlijk voor de echo niet verder vertellen, buiten mijn moeder en haar vriend om.

Spark, fijn een positie waarin je kunt kiezen om voor de lol te werken! Ik vind mijn werk gelukkig heerlijk, maar we kunnen de inkomsten ook wel gebruiken met het nieuwe huis op de planning. Hoewel... ik ben misschien ook wel gewend aan luxe :mrgreen: :-$ Het zou vast met wat minder goed kunnen.


Helaas, mijn nacht van 10 uur heeft niks geholpen. Ik zit schaamteloos te gapen op het werk en te vechten tegen dichtvallende ogen.... :zzz: :zzz:
Mijn inkomsten zijn wel nodig hoor....ik heb alleen een flinks stap achteruit gedaan, maar ik vind het leuk dus daar ga ik nu voor. Gewoon beter te combineren. Ik heb ooit voor ik vriend leerde kennen zelfs nog bij een fastfoodrestaurant gewerkt omdat ik door de crisis helaas geen kant op kon dus op zich ben ik niet zo moeilijk. Gelukkig nu betere tijden 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven