Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Fijn justagirly!

Hier gaat het eigenlijk wel heel goed. Deze week het hartje weer beluisterd en die klonk goed. 😄 We moeten nu een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Dat kan al vanaf 18 weken werd ons verteld.
Ik vind het lang duren, de laatste echo ligt alweer 3 weken achter ons: de eerstvolgende afspraak staat pas 6-1.
Zou zo graag even luisteren of kijken of alles goed gaat...
Ben ook wel weer nieuwsgierig naar een echo. Zal wel een pretecho worden met 16 weken. Aankomende dinsdag controle. We kregen vandaag ook een goede uitslag van de NIPT (met nevenbevindingen). Erg blij mee!
Wij hebben ook de uitslag van de nipt en alles was goed (zonder nevenbevindingen)

Wij hebben 30-12 nog een controle om het hartje te luisteren.

6-1 geslachtsbepaling.

Ik voel de baby trouwens al, herken het van m’n vorige zwangerschap. Ben morgen 13 weken.
Wat fijn, die goede uitslagen. Hier ook een goede NIPT uitslag gekregen vandaag, erg bij mee! Nu verder lekker onbezorgd zwanger zijn. Los van vermoeidheid voel ik mij ook heel goed. Moet wel een beetje gaan kijken naar andere kleding, heb nog een aantal broeken die goed zitten, maar weinig nette opties voor werk. Ach, komt wel goed. Zin in kerst, dan gaan we het aan familie vertellen! Morgen 12 weken.
Nog meer goede berichten! Wat fijn!

Dat is wel vroeg of niet dekentje? Scheelt inderdaad dat je het van de vorige zwangerschap herkent denk ik, ik voel nu bij 14 weken nog niks. Ben wel benieuwd wanneer dat gaat komen :).

Bij mij gaat het precies zo drominique: de echo was 3 weken geleden en 6 januari dan pas weer controle. De 20 weken echo is dan 31 januari. Ik ben dan al 20 weken en 5 dagen, dus vind dat eigenlijk best wel laat... maar de telefoniste stelde dat voor en ging achteraf pas rekenen hoe ver ik dan al was. Maarja, we laten de afspraak nu maar staan.

Ik vind kerst dan juist wel weer handig, want ik draag dan vooral jurkjes en die zitten lekkerder dan (hoge) broeken :).
Oeps zie nu dat ik wel verkeerd geteld heb en 19 weken en 5 dagen ben bij de 20 weken echo. Dat scheelt weer :).
Ja dat is heel erg vroeg Dekentje!
Mijn vk zei dat dat nu wel heeeel knap zou zijn als je wat kunt voelen. Met daarbij dat mijn placenta zo ligt dat wij ook snel iets moeten kunnen voelen. Maar dat is nog niet zo.
Ik ben nu 13+4.
Aaaah, helaas ligt mijn placenta nu nog aan voorkant, maar met kantelen van de baarmoeder kan dit nog wijzigen. Vorige keer begon ik heel voorzichtig iets te voelen vanaf 15 weken. Dus ik reken dit keer zeker niet op eerder.
Gefeliciteerd allemaal met de goede uitslagen! Wij kregen vandaag ook te horen dat alles goed is, nipt met nevenbevindingen. Toch even weer opgelucht!
Ik merk dat ik nu begin te groeien. Nog niet in gewicht, maar mijn broeken zitten echt niet meer lekker. Vandaag 13 weken. Ik heb 1 zwangerschapsbroek, maar die zakt de hele dag af, dat zit ook niet lekker. Mijn kleding van de vorige zwangerschap ligt bij vriendinnen, die moet ik binnenkort maar weer eens terugvragen! Ik voel voel ook nog niets, volgens mij de vorige keer ook pas met 18 weken ofzo. Dus dat zal nog wel even duren!
Wat fijn Juf! Ik heb ook het idee dat je bij de tweede eerder plopt hoor, haha! Zojuist wel weer lekker gesport, ik had daar elke keer ‘s avonds geen puf voor. Het moest nu ook uit mijn tenen komen, maar blij dat ik gegaan ben.
Iedereen gefeliciteerd met de mooie berichten; heel fijn zo voor kerst! Geniet er van allemaal!
Fijn al die goede berichten!

Ik heb in de sale wat zwangerschapsbroeken met 50% korting op de kop kunnen tikken de afgelopen dagen. Zo fijn! Ze zitten heerlijk!
Dat is fijn LilaLilly!
Ik ben nu jurkjes voor kerst aan het passen en het is overduidelijk dat ik zwanger ben :-D
Vriend zegt nu ook steeds dat hij mijn buik zo mooi vindt :flirting:
justagirly schreef:
24-12-2019 19:03
Dat is fijn LilaLilly!
Ik ben nu jurkjes voor kerst aan het passen en het is overduidelijk dat ik zwanger ben :-D
Vriend zegt nu ook steeds dat hij mijn buik zo mooi vindt :flirting:

Aaah lief hè? Mijn vriend is ook zo lief over mijn buikje elke keer (is vooral vetrol, maar dat maakt niet uit).

Sini, voel jij je iets minder bagger of helaas nog niet?

Wij vandaag ook de sleutels van ons nieuwe huis gekregen, helemaal super.

Fijne Kerst allemaal!
Een paar dagen ietsje beter gevoeld maar dat was helaas van korte duur. Natuurlijk gelijk weer veel te enthousiast gedaan 🤭
We houden hoop haha!
Gefeliciteerd met de sleutel!
SanPellegrino schreef:
24-12-2019 19:17
Aaah lief hè? Mijn vriend is ook zo lief over mijn buikje elke keer (is vooral vetrol, maar dat maakt niet uit).

:-D wat lief.

Wij vandaag ook de sleutels van ons nieuwe huis gekregen, helemaal super.

Gefeliciteerd!! :cheer2:

Fijne 2e kerstdag iedereen🎅🎄
Gefeliciteerd met de sleutel!

Ik wens jullie heel fijne dagen alsnog.
Ik heb gister een mooie echo gezien, kindje was zo duidelijk in beeld, echt leuk.
Nu ga ik pas over 3 weken weer !
Ben nu 14 weken en alles gaat zo goed dat ze voorstelde nu wat meer tijd ertussen te laten. Vind ik helemaal prima!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik ga straks op jacht naar alcoholvrije bubbels voor Oud & Nieuw.
Hier gaat het erg goed! Bijna geen klachten. De vermoeidheid wordt ook al stukken beter. We zijn inmiddels al een beetje bezig met de babykamer. Nog niet met verven hoor, maar we hebben wel al her en der wat behangetjes meegenomen (testers) en wat kleurkaarten van de bouwmarkt. Ook hebben we al 1 meubelstuk gekocht die er al mooi staat te zijn. Het wordt nu allemaal wel al heel echt. :heart: Ik was vanmorgen samen met mijn man aan het douchen en toen zei hij, he je hebt al echt een buikje. :heart: Ik vind het zelf nog wel meevallen hihi. Hoewel mijn gewone broeken niet echt lekker meer zitten. Ik heb nu zwangerschapsbroeken aan. Ik vind ze heerlijk zitten!

@justagirly: leuk!! Ik moet helaas ook nog best lang wachten. Tijd tussen de laatste en de volgende (20 weken) echo is zelfs 9 weken! :(
Ik heb nog geen oproep gehad voor de 20 weken echo. Wacht het nog even af.

Verder hier echt doodmoe, combi van veel te drukke werkweken (normaal probeer ik onder de 60 te blijven, nu zit ik er dik boven) stress van de feestdagen en toch ook echt de zwangerschap
Wauw Drominique, werkweken van 60+ uur, dat is dus elke dag van de week 10 uur werken? Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag? Mijn productiviteit stagneert echt boven de 45 uur. Icm zwangerschap ook echt wel pittig.

Ik merk dat ik nog best moe ben, had ik niet verwacht maar is verder niet erg. Vriend is begonnen met klussen. Ik volgende week weer gewoon werken. Heb 20 weken echo alvast ingepland bij de termijn echo, ik krijg hier ook geen oproep voor verder. Denk dat we tussentijds een geslachtsbepalende echo gaan doen :-)
O qua kleding: normale broekje zitten inmiddels bijna allemaal vervelend. Maar zwangerschapsbroeken vind ik ook echt nog ellende. Zit niet lekker en je moet lange bovenkleding dragen, omdat die broeken zo laag eindigen. Ik ben geen fan haha
Ik draag altijd lange bovenkleding. ;-D Vind van die korte truitjes echt vreselijk zitten haha.

Wij moesten zelf een afspraak maken voor de 20 weken echo. Dat gaf de vk uiteraard wel door. We worden er dus niet voor opgeroepen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven