Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Met ons mannetje ook alles goed! Hij is morgen alweer 10 weken, Pff snel gaat het alweer!
Mij werd geadviseerd om met 4 weken af en toe een flesje te geven ivm flesweigeren. Hoop dat jullie jochie er niet te moeilijk over doet!! Ik ben na 5 weken gestopt met de borstvoeding ivm terugkerende spruw en borstontsteking. De fles ging in een keer goed, maar het is geen flinke eter, flesjes gaan maar zelden leeg. Hij groeit echter prima, is nu 5,6 kg bij 59 cm!
Leuk om te horen hoe het met de anderen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen hoe het gaat.
Ik hoop dat de fles goed gaat!

En juf wat vervelend die spruw en ontsteking!
Nu alles weer helemaal goed?

Hier is baby bijna 13 weken en slaapt al bijna het klokje rond. Volgens mij leeft hij op lucht want hij eet echt nog geen 500cc per dag maar groeit als kool!
Vorige week 62 cm en 6 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat het goed gaat bij jullie!

Dochter is vandaag precies 11 weken en ook niet zo’n grote eter... maar ook wel een kleintje, denk zo’n 4.5 kilo nu. Maar het gaat goed met haar gelukkig! Nog steeds wel wat last van krampjes zo nu en dan, maar verder een vrolijk meisje dat het liefst lekker aan het babbelen en lachen is :love:.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat! Gelukkig bij iedereen goed :-)

Onze dochter is nu 8 weken en hier gaat alles ook lekker. Ik heb meer m’n handen vol aan dochter van 3 dan aan de baby haha Doorslapen denk ik nog niet over na, ben al blij als ze 2 x komt ipv 3 x. Ze spuugt wel veel, ook op ons haha dus ik draai veel wassen. Gelukkig lekker drogen in de tuin met dit weer. Ik vind het leuk dat ze wat ouder is nu, ik voel mij fitter en er is meer interactie :-)
sanpellegrino wijzigde dit bericht op 14-09-2020 16:20
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino inderdaad, de interactie is superleuk! Smelt elke keer weer hoor.
Vannacht heeft onze kleine grote man doorgeslapen voor de eerste keer.
Gewoon van 22 tot 7:30 o_o
Ik was natuurlijk wel wakker vannacht om een uur of 4, maar hoop dat dit nu doorzet.
Alle reacties Link kopieren
En, heeft je zoontje de nacht weer doorgetrokken? Echt mijn droom dat mijn dochter dat voor de 1e verjaardag gaat doen, haha! Trekken jullie kleintjes de warmte? Ik heb de indruk dat het onze dochter weinig doet, alleen ietsje vaker drinken.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee dus hè.
Gewoon ongeveer weer om de 3, 4 uren hoor :-D
Nee geen last van de warmte nu hoor.
Korte broek aan en naar buiten :sun:
Heerlijk, nog even dit weer!
Alle reacties Link kopieren
De meesten hier zitten nu rond een half jaar...
Wat een mijlpaal!
Hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa klopt..
Gaat goed!
Hij is geweldig, ik ben nog steeds verliefd.
Nog steeds bv, helaas komt ie s' nachts weer vaker... 3 X. Zou wel weer eens een nacht willen doorslapen.
Bijzonder wel, dat de 1e 6 maanden al voorbij zijn. Ik vind het gewoon een beetje eng hoe snel het allemaal gaat. Sentimenteel gevoel soms.... hormonen spelen nog weleens wat bij mij heb ik het idee. Lichamelijk verder goed mezelf aan t worden weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat gevoel qua hormonen die opspelen ook!
Heel raar...
Gebruik jij anti conceptie? En zo ja? Wat?
Alle reacties Link kopieren
Ja, een lichte pil die tegelijk met borstvoeding kan.... waarvan ik alweer 4 vergeten ben :-?
Ik geef de naam later even door, weet ik zo niet.
Delamonie 75 mg.
En jij ?
Alle reacties Link kopieren
Hee, ja het gaat zeker snel! Ik ben alweer net zo lang aan het werk als dat mijn verlof duurde.

Gelukkig hier ook alles goed, al hoor ik mevrouw nu huilen door de babyfoon omdat ze niet wil slapen... Dat inslapen ‘s avonds gaat nog niet zo lekker, maar overdag en ‘s nachts slaapt ze gelukkig over het algemeen prima. Iemand nog tips, haha? Maar verder is het zo’n vrolijk meisje, vooral dat schaterlachen is zo leuk :love:.

Maar 3x nachtvoeding is niet niks zeg justagirly! Hopelijk wordt dat snel wat minder!

Hier ben ik sinds kort gestopt met borstvoeding, was niet echt meer te combineren met werk en (mede) daardoor nam mijn productie ook nogal af. Maar vind het goed zo, ook wel weer lekker om m’n lichaam helemaal voor mezelf te hebben :).
Hoi!
Hier ook alles goed, Idd bijna een half jaar!! Ik vind het zo leuk hoe snel die ontwikkeling gaat!! Hij zit al op handen en knieën en rolt alle kanten op. Super leuk. Het slapen overdag is hier wel een dingetje, soms langer bezig met hem in slaap te krijgen dat dat hij slaapt! De nachten gaan goed, klokje rond meestal.
3x in de nacht is wel heel heftig!! Leuk om weer wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Goh, wat grappig, die van mij doet bijna niks anders dan gewoon liggen, dikke luilak 🤣
Ja ik wil nog niet helemaal stoppen met de borstvoeding, ik vind het zo lief...
Maar ik weet wel dat dat binnenkort toch gaat gebeuren.
Ik hou ook enorm van hem te laten lachen inderdaad! Echt geweldig! :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven