Uitgerekend eind juni-begin juli 2020
vrijdag 1 november 2019 om 13:56
Hoi,
Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?
Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?
Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
donderdag 12 december 2019 om 07:14
Ze zeiden dat het twee a drie weken zou duren, maar ik had de uitslag al binnen een week.

donderdag 12 december 2019 om 12:38
Sini hartstikke mooi!!
Nou inderdaad, die bevestiging hè...
Ik mag morgen weer voor een echo, ben wat dat betreft ook heel erg verwend, maar ik kan me bijna niet eens meer voorstellen hoe ik dat eerder volhield. Je leeft er zo naartoe. Zo erg dat ik nu dus weer stress heb of alles nog steeds wel goed zit. Borsten doen minder zeer maar nog wel XL. Veel mensen weten het nu ook, vind ik ook spannend.... En gister verdorie tijdens een uitje rauwe ham gegeten
Zo stom. Baal van mezelf.
Nou inderdaad, die bevestiging hè...
Ik mag morgen weer voor een echo, ben wat dat betreft ook heel erg verwend, maar ik kan me bijna niet eens meer voorstellen hoe ik dat eerder volhield. Je leeft er zo naartoe. Zo erg dat ik nu dus weer stress heb of alles nog steeds wel goed zit. Borsten doen minder zeer maar nog wel XL. Veel mensen weten het nu ook, vind ik ook spannend.... En gister verdorie tijdens een uitje rauwe ham gegeten

Zo stom. Baal van mezelf.
donderdag 12 december 2019 om 13:16
Dat overkomt ons allemaal wel eens justagirly. Ik heb afgelopen week per ongeluk een toetje gegeten waar alcohol in zat (wel weinig natuurlijk, maar het zat er wel in). Toen ik het op had ontdekte ik pas dat er alcohol in zat. Maar goed, ik ga me er niet druk om maken. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen.
donderdag 12 december 2019 om 13:25
HIer ook een positieve uitslag van de NIPT gekregen (zonder nevenbevindingen)..dus erg fijn 
Ik ben dinsdag 3 dec wezen prikken en kreeg gister de uitslag...had hem ook niet zo snel verwacht maar blijkbaar staan ze in de race stand...hahaha..
Wel heel fijn want ben nu 12 weken en de NIPT is goed...dus dan hebben we de meeste onzekerheid wel gehad.
Nou vermoed dan dat ik ook niet nuchter hoefde te prikken..denk dat de vk het dan ook wel explicieter had laten weten (hoop ik) en anders doen we het nog wel een keer..ook geen ramp.
Succes met de echo's morgen dames! Altijd weer leuk om te zien. Ik had mn laatste afspraak 29 nov en 'pas' 8 januari mag ik weer komen..vind t best een end. Misschien dat ik binnenkort nog naar t hartjes spreekuur ga, dan kun je binnen wandelen zonder afspraak en even t hartje komen luisteren..dat vind ik wel een fijne mogelijkheid bij onze vk.

Ik ben dinsdag 3 dec wezen prikken en kreeg gister de uitslag...had hem ook niet zo snel verwacht maar blijkbaar staan ze in de race stand...hahaha..
Wel heel fijn want ben nu 12 weken en de NIPT is goed...dus dan hebben we de meeste onzekerheid wel gehad.
Nou vermoed dan dat ik ook niet nuchter hoefde te prikken..denk dat de vk het dan ook wel explicieter had laten weten (hoop ik) en anders doen we het nog wel een keer..ook geen ramp.
Succes met de echo's morgen dames! Altijd weer leuk om te zien. Ik had mn laatste afspraak 29 nov en 'pas' 8 januari mag ik weer komen..vind t best een end. Misschien dat ik binnenkort nog naar t hartjes spreekuur ga, dan kun je binnen wandelen zonder afspraak en even t hartje komen luisteren..dat vind ik wel een fijne mogelijkheid bij onze vk.
donderdag 12 december 2019 om 16:25

donderdag 12 december 2019 om 19:08
Jaaaa wij hebben weer een goede echo gehad!! Uitgerekende datum nu 29 juni. Wat geweldig om weer even te kunnen kijken. Hele mooie duidelijke foto’s meegekregen. Zo blij! Onze dochter was ook mee en die zegt nu de hele tijd, mama heeft een baby in de buik!!! Schattig!
We kiezen ook voor de Nipt en heb gevraagd of ik nuchter moest bloedprikken en dat hoeft niet, alleen als je ook op diabetes getest moet worden.
5 februari de 20 weken echo... pffff dat duurt echt een eeuwigheid! Tussendoor natuurlijk nog wel controles. Maar zo’n hartjes spreekuur had ik ook wel leuk gevonden!!
Fijn dat jullie al een goede nipt uitslag hebben! Toch ook weer een hele opluchting.
We kiezen ook voor de Nipt en heb gevraagd of ik nuchter moest bloedprikken en dat hoeft niet, alleen als je ook op diabetes getest moet worden.
5 februari de 20 weken echo... pffff dat duurt echt een eeuwigheid! Tussendoor natuurlijk nog wel controles. Maar zo’n hartjes spreekuur had ik ook wel leuk gevonden!!
Fijn dat jullie al een goede nipt uitslag hebben! Toch ook weer een hele opluchting.
donderdag 12 december 2019 om 19:35
Waarom niet uitwendig? Je bent al 12 weken inmiddels??justagirly schreef: ↑12-12-2019 19:23Gefeliciteerd Juf!
Hoe deed je dat met de echo?
Bij mij gaat het nog vaginaal, wilde dat niet in bijzijn kindje doen.
Bij mij werd het met 8 weken al uitwendig gedaan.
donderdag 12 december 2019 om 19:38
Nog meer goed nieuws, Juf, mutsje en sini! Wat een fijn topic zo
.
Mijn verloskundige heeft ook zo’n hartjesspreekuur, maar dat is helaas alleen op een tijdstip dat voor mij met werk heel slecht uitkomt. Dus moet maar even kijken of het nog gaat lukken deze maand, anders moet ik wachten tot de volgende afspraak op 6 januari.
Ik begin het wachten op de Nipt nu wel spannend te vinden... ben benieuwd wanneer ik wat hoor.

Mijn verloskundige heeft ook zo’n hartjesspreekuur, maar dat is helaas alleen op een tijdstip dat voor mij met werk heel slecht uitkomt. Dus moet maar even kijken of het nog gaat lukken deze maand, anders moet ik wachten tot de volgende afspraak op 6 januari.
Ik begin het wachten op de Nipt nu wel spannend te vinden... ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
donderdag 12 december 2019 om 19:49

donderdag 12 december 2019 om 20:07
Justagirly, beide echo’s waren uitwendig. Ik heb na de eerste echo gevraagd of dochter deze keer mee mocht. Dat was prima, bij de 20-weken echo mag ze niet mee. Dit is ook omdat het dan erg lang duurt en voor haar niet leuk is. Er als er iets gevonden wordt dat niet goed is, wil je gewoon geen kleine kinderen erbij.
Dekentje, bij ons Kun je ook deelnemen aan de CP. Ik ga het niet doen, bij dochter ook niet gedaan. Ik wil liever persoonlijke controles en heb geen zin om avonden kwijt te zijn aan die bijeenkomsten. Ook wil ik er niet vrij voor nemen later in de zwangerschap.
Dekentje, bij ons Kun je ook deelnemen aan de CP. Ik ga het niet doen, bij dochter ook niet gedaan. Ik wil liever persoonlijke controles en heb geen zin om avonden kwijt te zijn aan die bijeenkomsten. Ook wil ik er niet vrij voor nemen later in de zwangerschap.
donderdag 12 december 2019 om 20:22
Vorige keer zagen we nog niks en toen was ik 11 weken. Tsja. Ik weet niet hoe dat kan? Volgens haar was het wel normaal.Lila_Lilly_ schreef: ↑12-12-2019 19:35Waarom niet uitwendig? Je bent al 12 weken inmiddels??
Bij mij werd het met 8 weken al uitwendig gedaan.
Maar goed, ze is dus wel in opleiding nog. Maar als het anders kan wil ik dat graag wel vanaf nu, zal het morgen wel vragen en weer proberen of het dan wel lukt. Liever uitwendig dan vaginaal, natuurlijk.
donderdag 12 december 2019 om 22:11