Uitgerekend eind september/begin oktober

25-01-2015 12:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden! Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben. Vermoedelijk dus uitgerekend ergens eind september. Zijn er meer meiden net zwanger (of willen zwanger worden) en zin om daarover mee te praten?

Ik heb al 1 zoon van bijna 3, dus is mijn tweede zwangerschap. Daardoor allemaal wat minder spannend dan bij de eerste zwangerschap, maar evengoed nog wel een beetje spannend natuurlijk . Vragen zoals; zal het goed blijven gaan, word ie gezond, hoe vertellen aan je omgeving, word het een jongen of meisje etc. Het word natuurlijk wel weer een bijzondere tijd waar ik me op verheug!
Hier ook eind sept/begin okt uitgerekend. De eerste echo is 17 feb dus dan weten we precies wanneer ik uitgerekend ben. Ook 2e kindje eerste is n dochter van 1,5. Zit hier alleen dat ik zelf ook in de eerste week van okt jarig ben. We'll see!

heb je veel klachten al?
Ik ben gelukkig nog niet misselijk, wel al een paar weken regelmatig last van pijn in mijn onderbuik waardoor ik al voordat ik de test deed voor 99% ervan overtuigd was zwanger te zijn. Verder de laatste dagen best wel moe! En jij?
Ik wist t ook al iets van tevoren, omdat mijn bloeddruk weer daalde en ik duizelig werd. Dit had ik eerder ook. Misselijk ben ik ook niet, maar bij tijd en wijle wel last van maagzuur. Wel spannend hoor. Ben nu al benieuwd wat t wordt. Wel houd ik een slag om de arm dat t nog mis kan gaan natuurlijk. Vóór mijn dochter nog n miskraam met 10 wkn gehad.
Hoi meiden

Hier ook uitgerekend rond 22 sept.. Hoop dat alles goed gaat... Zoo spannend de eerste weken!

Ik heb al zoon van 7 en dochter van 5 en toch blijft het spannend. Begin misselijker te worden en erg moe..
Jaaaaaaaa deze post zocht ik ;)

Vorige week ontdekt dat we ons eerste kindje mogen verwachten :)!!!! Als alles goed gaat natuurlijk.. Maar ik ben door het dolle hihi 19 februari eerste echo, ik ben denk ik rond 30/09 of 01/10 uitgerekend.

Leuk om jullie ervaring te lezen

Ik heb wel vaak buikpijn en wat rugpijn (=mijn zwakke plek) en moet overgeven als ik warm douche (mijn favoriet) maar ik las al dat dat vaker voorkomt dus de douche wat kouder dan is het goed.

Verder voel ik me top!!!! Gevoel van gelukzaligheid heeft de overhand ;)

Hebben jullie het al aan je familie ofzo verteld? Of wanneer doen jullie dat en hoe? Ben aan het brainstormen over leuke manieren... Ideetjes ?
Hoi ik sluit me graag bij jullie aan! Gisteren positief getest, 2-3 weken...dus denk ergens eerste week oktober....

Eerste kindje en eerste ronde raak....had me ingesteld op een aantal maanden geduld hebben maar nu eerst even laten bezinken Zo gaat het ineens wel snel!

Had al een dikke week gerommel in mn buik, een week overtijd en gistermiddag flinke huilbui om eigenlijk niks haha...toen was het tijd voor zekerheid

Nu een leuke manier aan het bedenken om het de ouders te vertellen..iemand een leuk idee?

Ik denk misschien een 'promotie' naar opa en oma ( a la certificaat in een fotolijst).

Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind, voor die van mijn vriend de 3e.

X
.
Leuk hoor! Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames!
Gefeliciteerd! Ik heb afgelopen maandag positief getest. Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk.

Ik denk dat ik ook eind september, begin oktober denk ik uitgerekend.
Hoi meiden

Terug van weggeweest.

Erg misselijk en moe geweest nu weer een betere dag gelukkig.

Morgen zij wij aan de beurt voor de eerste echo.. 8 weken echo zooooo spannend!! Met deze symptomen moet het haast wel goed zitten zegt mijn vriend 😉 tja wel wat voor te zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven