uitgerekend half mei 2021

09-09-2020 11:37 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.

inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
Naam LeeftijdHoeveelste kindHartje? Geslacht?uitgerekende datumbelangrijke afspraak
UnexpextedMum392:heart:9 mei15 december 20w echo
Boterkaaseitje26/272:heart:10 mei-
Limbogirly34/352:heart:10 mei20 oktober termijnecho
MQ1128/292:heart:12 mei-
Nikelover29/342 :heart: 13 mei21 december 20-weken echo
miss-oops35/362?15 mei-
Roos7312:heart:15 mei-
Maya88321 :heart: ca 16 mei-
Moeflon26/313?18 mei-
Beatle199029/312:heart:21 mei-
Grand_allegro34/341:heart:21 mei-
Appeltje252:heart:+/- 22 mei-
Liss_222:heart:ca 27 mei -
anoniem_400689 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 21:50
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mq! Fijn dat t goed gaat ondanks de inleiding.
Hier ook alles prima, behoorlijk last van m'n schaambot waar ze tegenaan ligt dus waggel echt een beetje als een pinguïn maar verder geen klagen. Ruim 36 weken dus ik hoop dat ze nog even blijft zitten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd MQ!! Fijn om te horen dat het nu zo goed gaat!

Gaat al opschieten bij jou UnexpectedMom!

Die laatste maand duurt lang hè Nikelover. Toevallig heb ik vannacht voor het eerst voorweeën gehad denk ik, echt een soort krampen die je voelt opkomen en wegebben, dus ik kan me goed voorstellen dat je hoopt dat het binnenkort gaat doorzetten.

Hier vandaag 36.5 weken, dus Roos, wij zitten echt heel dicht op elkaar qua uitgerekende datum! Het gaat hier voorlopig best nog goed. Afgelopen woensdag lag de baby goed en al iets ingedaald maar nog niet vast in het bekken. Hij is nog steeds vreselijk actief en heeft me al een gekneusde rib bezorgd. Volgens mij maakt hij nog bewegingen waar hij eigenlijk geen ruimte meer voor heeft, echt pijnlijk soms. o_o
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd MQ! Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine!

Grand_Allegro ja die voorweeën zijn vervelend he! Ik heb er vooral in de nacht last van, als ik net lekker wil gaan slapen haha. En herkenbaar hoor, dat schoppen tegen de ribben. Auw! Gelukkig is mijn baby 2 weken geleden ingedaald en is het sindsdien minder!

Ik had vanmorgen een standaard controle bij de gynaecoloog voor mijn bloeddruk. Helaas was deze te hoog en na allerlei onderzoeken blijk ik een beginnende zwangerschapsvergiftiging te hebben. Ik ben dan ook per direct opgenomen en er is ook meteen een ballonkatheter geplaatst. Die is er ruim een uur geleden uit gevallen en nu is het even wachten of het voor voldoende ontsluiting heeft gezorgd. Ik hoop het wel, want het bezorgde me wat flink pijnlijke weeën.
Bij voldoende ontsluiting beginnen ze morgenochtend met inleiden o_o . Spannend!

Roos7, die druk op het schaambot. Verschrikkelijk he, ik waggel ook alleen nog maar haha. Ik heb die druk pas sinds de baby is ingedaald. Is jouw baby ook al netjes ingedaald?
Alle reacties Link kopieren
Wauw nikelover spannend! En succes!!

Ik ben de 20e uitgerekend GA. Baby ligt hier al vast in t bekken inderdaad, misschien omdat t de 2e is dat t wat makkelijker gaat.
Bewegingen worden wel wat minder uitgestrekt gelukkig. T is meer woelen en duwen, maar prettig is anders soms.
Alle reacties Link kopieren
@nikelover spannend!

@roos7 hier de 26e uitgerekend ook van de 2e de baby ligt ook al ingedaald in de bekken. Fijn om horen. Het is alweer bijna mei kan niet wachten.

@MQ gefeliciteerd!

@grand allegro schiet ook al op fijn dat je je nog goed voelt.

Hier morgen 36 weken gevoel dat alles down under beetje beurs is. Hij loopt
Zoals mijn eerste zoontje weer lekker voor op
De groei dus van mij mag hij er met 38 weken
Wel uit komen hahaha.
Veel succes nog met de laatste loodjes allemaal :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Nikelover, echt heel spannend nu! Je kindje kan er dus al zijn. Ik ben benieuwd!

Roos: ik ben de 19de uitgerekend. Vrijdag heb ik weer controle, dus ik ben benieuwd of hij dan verder ingedaald is dan vorige week.

Voor jou gaat het ook al opschieten Liss :)
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op Koningsdag is mijn zoontje geboren. Na een korte bevalling van slechts 3,5 uur! Het was kort maar zeer krachtig en heftig.
Maar wat ben ik ontzettend blij dat hij er is! Ik zit op een roze wolk :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nikelover!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nikelover! En wat snel, 3,5 uur!!
Wow al 2 baby’s geboren! Ik ben morgen 39 weken en ga nog op en neer of ze mag komen of nog even moet wachten! Vind het toch spannende periode! Hoe zal de bevalling gaan?

Hier ook echt pijn aan mijn schaambeen en slaap mede hierdoor slecht. Gelukkig geen voorweeen. Ze was afgelopen donderdag aan het indalen, maar nog niet volledig ingedaald. Heb het idee dat het inmiddels wel zo is, maar dat dacht ik donderdag ook!

Dagen dat m’n peuter naar de opvang gaat, probeer ik lekker uit te rusten. De dagen dat ik alleen thuis ben met hem zijn nu toch stiekem wel pittig! Hebben jullie dat ook?

Zet hem op allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nikelover!

Ja vind ik ook pittig limbo, kan gewoon niet zo veel meer met m doen dus iets vaker een filmpje aan dan me lief is maar t is niet anders. Komt wel weer goed als baby er is.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, hoe is het met jullie? De laatste loodjes of zijn er inmiddels al meer baby’s?

Hier eind april onze 2e kleine man mogen verwelkomen, na weer pre eclampsie. Helaas, maar gelukkig doet hij het goed!
Alle reacties Link kopieren
Hier is op Moederdag, 9 mei, onze zoon Rens geboren met 38.4 weken. De bevalling begon spontaan, maar hij is uiteindelijk met de keizersnede gehaald. Eigenlijk zou ik ingeleid worden vanwege een hoge bloeddruk, maar die datum hebben we niet gehaald. Helaas heb ik een infectie opgelopen tijdens de operatie, waardoor we 5 dagen in het ziekenhuis moesten blijven, maar inmiddels zijn we weer thuis.
De kleine man doet het goed, hij was op het randje geen dysmatuur, maar groeit nu :) en ikzelf moet nog rustig aan herstellen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden!
Hier is vorige week ons meisje geboren. Bevalling uit t boekje precies zoals gehoopt. Achteraf wel een nachtje moeten blijven maar dat was beter safe than sorry. Super tevreden meisje dus we weten soms niet wat we mee maken. Heel ander kind dan haar grote broer.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd GA en Roos!

Jeetje GA dat klinkt als een heftige bevalling, hoe gaat het nu met je? En met de kleine man?

Opvallend veel pre eclampsie in dit topic zeg! Ik moet ook eerlijk zeggen dat is er deze keer behoorlijk meer last van heb. 4 weken na de bevalling nog steeds hondsmoe... gyn zegt dat het nog wel even duurt, omdat mijn lijf een behoorlijke tik heeft gehad. Hebben jullie daar ook zo een last van?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Roos! Fijn dat jullie dochtertje het zo goed doet!

Beatle: het gaat nu stukken beter, mijn conditie is wel echt weg, maar inmiddels zijn we dagelijks aan het wandelen, dus dat komt vast wel weer. Vervelend dat je nog zo moe bent. Ik ben na 3 weken ook nog wel moe, ik kan in principe iedere dag nog wel een middagdutje gebruiken. Doe het niet altijd, maar dan stort ik begin van de avond wel in. Maar het is al vele malen beter dan in het begin.
Onze zoon doet het prima! Groeit nu goed, eet en poept bizar veel en slaapt over het algemeen tussen de voedingen door de hele nacht. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven