Uitgerekend in januari 2024

05-05-2023 11:54 638 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het gezellige kletstopic waarmee we elkaar (de in januari uitgerekende moeders) door de zwangerschap heenslepen, zorgen delen, grappige momenten met elkaar bespreken en vooral gelijkgestemden vinden.
NaamLeeftijdKindjeUDEchosBijzonderheden
Fietje32/36310-01-2024 :heart:
Hijodelaluna33/34113-01-2024 :heart: 15 juni echo
Honingbij33231-12-2023 :heart:
Ikeakast55535210-01-2024 :heart:
Kaassouffle29/31203-01-2024 :heart: SPONTAAN!
Manouuck34101-01-2024 :heart:
Miriammm33203-01-2024 :heart: 2 miskramen :(
Missholland8836109-01-2024 :heart: 19 juni echo
Moominn25101-01-2024 :heart:
Rainbowcloud31-35115-01-2024 :heart: :heart: :heart: :redrose:
Sprinkelmoes39212-01-2024 :heart:
Stayawhile36317-01-2024 :heart:
TinekeG422-01-2024 :heart:
Vamke38130/12-2023:heart:
:redrose: vlaflip
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 15-06-2023 08:43
90.52% gewijzigd
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier komt verlof langzaam in zicht ja. Ben er ook wel aan toe, fysiek gaat het best ok, ben alleen supermoe. Iedere keer wakker worden als ik me in bed wil omdraaien :facepalm:. Dus de laatste weken werken (tot begin dec) vind ik wel pittig. Gelukkig ook wel thuiswerkdagen dan kan ik het wat rustiger aan doen.

En er moet nog veel gebeuren - commode staat klaar maar moet nog babykleren en spullen uitzoeken en wassen :proud:. En ondertussen bij een aantal familieleden en vrienden op kraamvisite, da's nu extra leuk :heart: .

Hoe gaat 't bij jullie?
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het goed! Alles is klaar. Als hij nu zou komen, is dat qua spullen en voorbereiding ok. Voor hem hoop ik natuurlijk dat hij nog lekker even blijft zitten waar ie zit. 1 december start mijn verlof, het is echt aftellen nu! Begin nu fysiek wat meer kwaaltjes te krijgen wel, het wordt wat zwaarder allemaal. Maar.... het is nog goed te doen! Alleen veelvuldig verplaatsen op een dag (ik werkte door heel de stad en was veel onderweg van lokatie naar lokatie) dat lukt niet meer. Dus ik handel zaken lekker online af en werk iets minder per dag dan ik deed. Helemaal fijn zo!
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah fijn vooruitzich Hijodelaluna, 1 dec verlof! Fijn dat je je werk kunt aanpassen.
Verlof start hier net een weekje later.
Nu wel snipverkouden, dus doe het erg rustig aan.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat ook alles goed. Nog niet alle spullen in huis en de babykamer is ook nog niet af. Ik wou per se boven dubbel glas nu (wonen in een tochtig jaren 30 huis) en dat is vandaag eindelijk gebeurd! Nu de kozijnen nog even schilderen en raam bekleding bestellen en dan de laatste puntjes op de i.
Qua kleertjes enzo nog wel wat dingen nodig, gelukkig beginnen de Black Friday aanbiedingen nu. En ik verwacht stiekem nog wel een babyshower.
Nog 2 weken werken dus dat schiet mooi op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het met iedereen? Hier is verlof inmiddels ingegaan. Het is echt aftellen nu, de laatste dingen in orde maken en heel veel rusten:). Elke twee weken controle en een online zwangerschaps/bevalcursus die ik maar uit blijf stellen hahaha. Iedereen nog ok?
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
ah lekker hijodelaluna! Geniet ervan. Zo'n cursus is wel goed om te doen hoor, ben je een beetje voorbereid ;-).

Hier start verlof mid volgende week. Kijk er wel naar uit. Het gaat op zich prima maar het was erg druk op werk de laatste weken en ik ben verkouden. Slapen met dikke buik en verstopte neus gaat slecht dus ik kijk wel uit naar overdag dutjes doen haha.

Hoe gaat 't met de rest?
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is 't met iedereen? De eerste UDs zijn al komende week!

Hier gaat het wel goed, wel moe. Had nog covid maar gelukkig viel 't mee en testte ik vlak voor kerst weer negatief. Nu erg rustig aan doen :-p.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn al drie baby's geboren! Een paar vroegertjes;). Benieuwd wanneer de rest volgt!
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt! 14 december is ons zoontje met 38 weken geboren. Het gaat super met hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Vamke! Wat fijn dat het goed gaat :heart:.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Inmiddels staat de teller op 4! Hoera!
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hiep hiep hoera! Ben je inmiddels ook bevallen Hijodelaluna?

Onze kruimel is alweer 2 weekjes oud en we maken het goed :heart:.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Whoopsadaisies schreef:
26-01-2024 14:08
Hiep hiep hoera! Ben je inmiddels ook bevallen Hijodelaluna?

Onze kruimel is alweer 2 weekjes oud en we maken het goed :heart:.
Oeh gefeliciteerd! Volgens mij zijn we nu allemaal bevallen. Onze kleine jongen is nu 4 dagen oud:)!
Cogito ergo sum.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven