Uitgerekend in september (met tabel)

27-12-2018 17:26 299 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tabel is vol!

Hallo allemaal,

Graag zou ik met degene die ook afgelopen week een positieve test in handen hadden en uitgerekend zijn in de eerste helft van september. willen kletsen over alles wat met onze zwangerschap te maken heeft. Ik wil om te starten hier een tabel maken, eventueel kunnen we later overgaan in een fb of whatsappgroep.



Naam Leeftijd (+prtnr) UD Kind Geslacht Bijzonderheden/kloppend hartje
DEM89 29/37 30 augustus 1e meisje
herfstblaadje89 29/32 1 sept 2e 22-01 eerste echo
PineTree 28/30 5 sept 2e kindje 30 januari 1e echo
Muni 33/30 1 sept 3e kindje 10-1 1e echo
Salacia 31/34 4 sept 2e kindje 4/4 extra echo geslacht / 20/4 twintig weken echo
Nioma 28/29 10 sep 1e 2 jan bellen ziekenhuis
Nina210 31/37 ? weten we nog niet, niet ongesteld geweest 2e 6-2 termijnecho
Summerlotte/b] 29/30 7 sept 1e kindje 22-1 1e echo
LaChouffe 29/31 10 sept? 1e kindje 23 jan 1e echo
Monchichi 30/29 4/5 sep 1e kindje 2/1 bellen met vk
Loef161 4 september 2e kindje
Roos1517 3 sept 3e
Elin33 36/39 10 sept. 1e kindje 23 januari 1e echo
Memama92 26/31 6 september 2e 24 januari 1ste echo
Timo230
hazelnootje9 32/33 11 september 2e meisje
Cakejes 40 4september 1e zwanger via ivf
Chicklit 31/34 12 sept 1e
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:03
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
79.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nina210 schreef:
03-01-2019 16:35

@fb-groep Lijkt me leuk die te starten dan, aangezien de tabel nu toch vol zit, wordt het allemaal iets persoonlijker... en kun je makkelijker op elkaar reageren. Wil iemand die openen? Of willen jullie daar nog even mee wachten?
Ik wil wel een facebookgroep aanmaken, heb dan wel emailadressen of namen nodig.
Willen jullie die prive naar mij sturen? Dan voeg ik jullie toe!
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 18:22
Ik wil wel een facebookgroep aanmaken, heb dan wel emailadressen of namen nodig.
Willen jullie die prive naar mij sturen? Dan voeg ik jullie toe!

Wat leuk Summerlotte29! Ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een fbgroep

ik heb je een pb gestuurd summerlotte!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd 😊
Alle reacties Link kopieren
DEM89 schreef:
03-01-2019 19:29
Ik heb ook een pb gestuurd 😊
Check even mijn reactie als je wil :)
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 19:42
Check even mijn reactie als je wil :)
You’ve got mail 👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Pb is gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Wat veel reacties weer hier!! Super leuk, net alles weer even bij gelezen. Welkom aan de nieuwe dames!

En de dames die zich zorgen maken, dat hoort er allemaal bij helaas.. hopelijk is t bij ons allemaal voor niks en gaat alles goed. Fijn om hier te lezen dat het herkenbaar is en we elkaar kunnen steunen.

Ik heb het vandaag ook aan mijn directe collega verteld, inderdaad ook met het idee dat ze t weet als ik ergens last van heb ;) mijn manager ga ik het denk ik na de eerste echo vertellen, heb ik de vorige x ook gedaan (was wel een andere manager).

Ik heb online een shirt besteld met “hoera ik word grote zus” erop. Die gaan we aantrekken als we naar de ouders gaan.. pfff nog kleine 4 weken geduld hebben!

Ik heb wel vandaag al even gekeken van wanneer tot wanneer ik ongeveer verlof zou hebben, heerlijk vooruitzicht :hihi:

Kinderwagen hebben we nog van de 1e, die is 2,5 als haar broertje/zusje komt.. dus ga denk ik niks extra’s aanschaffen hoor. Ze krijgt een loopfiets voor haar verjaardag en misschien dat ik een draagzak overweeg voor de wat langere stukken waar de baby dan in kan.
Alle reacties Link kopieren
Willen diegene van de facebookgroep, hun email in PB sturen?
Het lukt me niet via de naam zelf!

Groep is inmiddels aangemaakt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 20:08
Willen diegene van de facebookgroep, hun email in PB sturen?
Het lukt me niet via de naam zelf!

Groep is inmiddels aangemaakt! :-)
Gedaan. En je pb ook beantwoord ;-)
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een hoop berichten!! Kan het al bijna niet meer bijhouden ;-)

Ik heb het ook al aan een aantal mensen verteld, al vind ik het eigenlijk nog veel te vroeg, maar wil niet “liegen”. Mijn ouders, beste vriendin en 3 collega’s weten het inmiddels al haha.

Mijn eerste echo is gepland op 25 januari, heel veel zin in uiteraard! En ik ben blij dat het gelukt is voordat we op vakantie gaan. We gaan een weekje met mijn schoonouders weg en willen het ze dan ook vertellen.

Ik zal ook mijn e-mail doorsturen voor de FB-groep
Alle reacties Link kopieren
HeY dames zou iemand mijn gegevens kwijt kunnen in de tabel?
Ik krijg alleen maar rare tekentjes te zien😖
Ik ben 24 en mijn partner is 26
Tweede kindje
6 september uitgerekend.

Heb het vandaag wat meer kunnen beseffen dat ik zwanger ben en begin me steeds happier te voelen.
Alleen geef ik nog bv aan Mn dochter van 14 maand en ik wil daar nu wel van af..
Alleen ze gaat echt niet slapen zonder borst.
Het mooiste zou zijn als ze nu uit zich zelf stopt.
Iemand ervaring en of tips?

Liefs xxx
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 20:08
Willen diegene van de facebookgroep, hun email in PB sturen?
Het lukt me niet via de naam zelf!

Groep is inmiddels aangemaakt! :-)
Gedaan :)
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 20:08
Willen diegene van de facebookgroep, hun email in PB sturen?
Het lukt me niet via de naam zelf!

Groep is inmiddels aangemaakt! :-)

Heb een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook toegevoegd aan de fb groep omdat ik al vrienden op fb was van dem89. Leuk!

Fijn dat het topic afgekaderd is want er wordt inderdaad wat afgeschreven al!

Wat kinderwagens betreft, hebben wij nog niet maar wij wachten nog even af tot alles zeker in orde is..
Summerlotte29 schreef:
03-01-2019 18:22
Ik wil wel een facebookgroep aanmaken, heb dan wel emailadressen of namen nodig.
Willen jullie die prive naar mij sturen? Dan voeg ik jullie toe!
Ik heb je een pb gestuurd! Misschien stomme vraag hoor, maar blijft iedereen hier dan ook schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Elin33 schreef:
04-01-2019 11:40
Ik heb je een pb gestuurd! Misschien stomme vraag hoor, maar blijft iedereen hier dan ook schrijven?
Ik niet denk ik... ik kijk nog wel af en toe maar vind het contact op fb wel makkelijker en leuker en wat persoonlijker omdat het afgeschermd is.
Is de groep inmiddels aangemaakt? Heb nog niks voorbij zien komen op facebook?
Alle reacties Link kopieren
Elin33 schreef:
06-01-2019 11:42
Is de groep inmiddels aangemaakt? Heb nog niks voorbij zien komen op facebook?
Wat gek,

Ik heb je al 2 keer toevoegd in de facebook groep!
Zie ook prive berichten. Ik ga het even op andere manier proberen!
Alle reacties Link kopieren
Muni jullie krijgen ook een derde toch? Wat doen jullie met de auto?
[/quote]

Van harte gefeliciteerd! En ook alle andere meiden. Yes, wij krijgen ook een derde. En...wij hebben geen auto. We doen alles met de fiets/lopend of met het ov (en wonen in een klein dorp, best een uitdaging..). Ik kan niet zonder duowagen (phil & teds) en fietskar. Baby zal de eerste tijd in de draagzak gaan.

Donderdag heb ik een echo om te zien of er een hartje klopt...spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!
Ook ik kan voorzichtig beginnen met meeschrijven
Ik ben 30 en probeer al een aantal jaren zwanger te worden van een eerste kindje.
Met behulp van hormonen ben ik 2x zwanger geweest, maar dat is helaas al vroeg in een miskraam geëindigd.

3 januari zouden we weer starten in het ziekenhuis! Ik ben er alleen achter gekomen dat ik spontaan zwanger ben geworden. Zonder ongesteld te worden tussendoor en dat terwijl ik in de laatste week van november dus nog een miskraam heb gehad.
Heel spannend voor ons dus deze tijd!
Ik heb geen idee hoe ver ik precies ben, maar het is nog vroeg, dus word een september kindje als dit gaat goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
Is die facebookgroep privé?
Lijkt me wel leuk, maar niet als al mijn facebookvrienden weten dat ik zwanger ben 🤣
Zijn er nog mensen die hier graag willen schrijven? Ik heb fb een paar maanden geleden verwijderd en wil geen nieuwe aanmaken
Alle reacties Link kopieren
Jappy88 schreef:
06-01-2019 23:23
Is die facebookgroep privé?
Lijkt me wel leuk, maar niet als al mijn facebookvrienden weten dat ik zwanger ben 🤣
He Jappy! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Uiteraard, we willen het allemaal nog geheim houden :)
Alle reacties Link kopieren
Spannend muni! :heart: laat je wat van je horen?
Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie dat met de auto gaan doen. Wij (of ik eigenlijk ik vooral haha) twijfel over een gezin met 2 of 3 kinderen. Mij lijkt 3 wel heel leuk als ze wat groter zijn, alleen toch ook minder praktisch qua auto/vakanties/etc.
Mijn man wil het denk ik liever bij 2 houden vanwege deze praktische zaken met name en ook omdat hij de zwangerschap/geboorte erg spannend vindt. Ik ben zelf wat meer down to earth ;-)

LaChouffe ik wil ook liever hier blijven schrijven dan op facebook. Ik houd facebook liever prive.

Jappy wat spanned zeg, voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop er het beste van voor je :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven