Uitgerekend januari 2019

15-05-2018 20:33 594 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik weet dat er al een topic is voor uitgerekend in december/januari, maar die zit zo vol dat ik een nieuwe start.

Deze is voor iedereen die uitgerekend is in januari 2019 en graag wil meeschrijven.

Je kunt de tabel zelf aanpassen:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Telefoonsnoer 31 2e 5 januari nnb 14-06 termijnecho :heart:
-Dudette- 31 2e 6 januari nnb 03-08 volgende afspraak :heart:
Ikkepuk 35 1e 7 januari nnb
Luka12 27 1e 9 januari nnb 05-06 eerste echo
JoyJoy1 27 1e 12 januari nnb 26-06 termijnecho
Sunny-91 26 2e 13 januari nnb 05-07 termijnecho
Mieremuis 38/44 1e 15 januari nnb 2018: MA 9wk, zoontje*18wk
smikkie87 30 3e 15 januari nnb
xtulp 28 2e 15 januari nnb
MQ11 1e 17 januari nnb 25-06 termijnecho :heart:
Luni1 27 1e 19 januari 2019 nnb 24-07 geslachtsbepaling en controle :heart:
Kabouterb 30 1e 18 januari nnb 05-07 termijnecho :heart:
BolleBo16 29 2e 20 januari nnb 29-06 termijnecho :heart:
Sali1985 32 1e 21 januari nnb 04-07 termijnecho :heart:
Lunakit 27 1e 22 januari nnb 02-07 termijnecho
Roos4892 26 1e 24 januari nnb
Donderwolkje84 28 1e 24 januari nnb 13-06 eerste echo, 10-07 tweede echo, 10-09 20 weken echo
Dikke knuffel voor Laura1986, Ro_Ki en A31:redrose:

Yourlocalhero en Zandkasteel zijn uit de tabel gehaald omdat ze langere tijd niet hebben meegeschreven. Mochten jullie er toch weer bij willen dan mag dat natuurlijk!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:32
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
56.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bibi16 schreef:
21-05-2018 23:08
Wel fijn om naar de echo’s toe te leven hè. Ik kan niet wachten totdat het volgende week woensdag is. Telefoonsnoer al as donderdag. Ik ga duimen op een goede echo met kloppend hartje.

Wat betreft slapen. Dat gaat op zich wel goed. Maar ben elke dag vroeg wakker (rond half 7) en val dan niet meer in slaap. Ik heb uren overdag dat ik de marathon kan lopen maar ook uren dat ik echt aan het instorten ben van de moeheid. Herkent iemand dat?
Ik ben helemaal nog niet ongeduldig of zenuwachtig voor de echo eigenlijk. Heel raar. Had ik bij de eerste wel. Maar nu heb ik echt zoiets van 'we zien het wel'.

Dat slapen heb ik ook. was vanmorgen om 4.22 uur wakker en kon niet meer slapen. o_o uiteindelijk viel ik rond 6 uur in slaap en 20 minuten later ging de wekker. Dus ik voel me nu alsof ik een zware kater heb. Op zulke momenten zou het toch handig zijn als ik koffie zou lusten. :proud:
Hahah telefoonsnoer. Ook al zo’n nachtbraker dus ;) Ik ben ook niet zenuwachtig ofzo en heb net als jij zoiets van we zien het wel. Maar ik heb er wel zin in. Wauw 7+5 alweer klinkt voor mij echt nog ver weg.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er ook zin in hoor. Ben vooral benieuwd wat dochter ervan gaat vinden. Die moet mee naar de echo want we moeten heel vroeg (wilde we zelf ivm werk) maar daardoor kunnen we niet dochter eerst naar oma brengen.
Alle reacties Link kopieren
@Joyjoy oeii vervelend die misselijkheid zeg, wanneer is die bij jou begonnen? Ik heb momenteel nog nergens last van, nouja behalve slecht slapen/enorm warm 's nachts en opgeblazen buik (darmen) maar daar teken ik wel voor als het dit blijft. Ben wel pas 5w2d dus kan nog komen natuurlijk. Rare blijft dat ik zo licht en slecht slaap maar mega fit overdag ben, normaal ben ik een koukleum en snel moe dus echt het tegenovergestelde nu haha.

@Bibi haha that was me! Vervelend he zo warm/zweten 's nachts en dan te bedenken dat het einde deze week 30 graden wordt en de week erna ook (ofja dat voorspellen ze nu) dramaaaa haha, dan ben ik stiekem wel blij dat ik in de winter uitgeteld ben (als alles goed gaat)

Ik kan me voorstellen als je zwanger van de 2e bent dat je er minder mee bezig bent en de tijd veel sneller gaat dan bij de eerste!
Vandaag over 2 weekjes de eerste echo en kan niet wachten. Vandaag wel even naar de dokter om het nieuws te vertellen, maar die kan toch niks dus helaas ;-)
Merk dat het vaker plassen nu wel begint en mijn darmen die zorgen voor mijn opgezette buik is wel vervelend, want vraag me af hoelang ik het nog verborgen kan houden. Hoop nog 7 weken op mijn werk, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ps. Jippieee ik sta erbij in de tabel! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ga hier ook voorzichtig meeschrijven als jullie dat goed vinden. Ik heb alles wat hiervoor geschreven is wel gelezen, maar het is teveel om overal op te reageren.

Wij weten nu net dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Sinds december zijn we aan het proberen geweest. Vorige maand was het ook raak, maar dit werd helaas een hele vroege miskraam. Gelukkig was mijn cyclus gelijk weer normaal en had ik binnen no time een positieve ovulatietest waar ik helemaal niet op gerekend had.
Afgelopen zondag heb ik een eerste positieve zwangerschapstest gehad, vandaag de tweede. Duidelijker kunnen ze niet zijn en ook mijn boobs zijn een stuk groter. Verder eigenlijk nog nergens last van, alleen wat moe.

Ik ben momenteel op vakantie. Morgen gaan we naar huis en donderdag ga ik een digitale test doen van CB die me kan vertellen hoeveel weken ik nu ben. Ik denk dat mijn uitgerekende datum op 26 januari ligt. Als donderdag de test nog steeds positief is ga ik daarna de verloskundige bellen. Spannend allemaal!

Ik geniet er al wel van, ik loop de hele dag met een glimlach op mijn gezicht en zou het het liefst al aan iedereen willen vertellen. Daar wachten we nog wel even mee, en we hebben ook nog geen idee hoe we dat aan gaan pakken. Onze gezinnen zijn niet zo vaak allemaal bij elkaar omdat iedereen ver bij elkaar uit de buurt woont. Uitdaging dus!

Ik hoop voor iedereen op goede echo’s en gezonde baby’s in januari!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Donderwolkje, gefeliciteerd!

Ik heb net de verloskundige gebeld en ik heb 7 juni mijn eerste echo en intake ingepland. Dan ben ik ongeveer 7+4 weken zwanger. Spannend! Ik had in eerste instantie een afspraak op 14 juni, maar dat vond ik toch wel heel lang duren, dus ik heb het even verzet. Dan hoef ik in ieder geval een week minder in onzekerheid te zitten ;)

Ik werk nu 40 uur en ik hoop dat ik terug kan naar 24 of 28 uur als dat financieel haalbaar is. Mijn vriend is in ieder geval doordeweeks een dag vrij, dus dat is wel fijn.

Ik ga toch maar meedoen met Moeders voor moeders. Ik kan de flessen wel ergens verstoppen in de tuin ;) Alles voor het goede doel!

Hebben jullie ook zo'n last van pijnlijke borsten? Bij mij zijn ze al best veel gegroeid, dus ik zal binnenkort nieuwe bh's moeten gaan kopen. Positiekleding heb ik voorlopig nog niet nodig denk ik. Het scheelt misschien dat dit mijn eerste kindje is.
Alle reacties Link kopieren
Luni1 schreef:
22-05-2018 14:29
Ik ga toch maar meedoen met Moeders voor moeders. Ik kan de flessen wel ergens verstoppen in de tuin ;) Alles voor het goede doel!

Hebben jullie ook zo'n last van pijnlijke borsten? Bij mij zijn ze al best veel gegroeid, dus ik zal binnenkort nieuwe bh's moeten gaan kopen. Positiekleding heb ik voorlopig nog niet nodig denk ik. Het scheelt misschien dat dit mijn eerste kindje is.
Als je wilt kun je volgens mij een soort boodschappentas krijgen waarin precies de 2 kratjes passen. Dan kun je ze daarin buiten zetten. De informatrice die bij mij kwam bood dat tenminste aan. Ik vond het zelf niet nodig omdat ze vrij uit het zicht staan.

Positiekleding niet nodig voorlopig denk ik, maar al wel 2 weken terug nieuwe bh's gekocht. Een cupmaat groter en een breedtemaat groter. Zit nu nog een tikkie ruim. Maar vorige zwangerschap had ik dus alleen een cupmaat groter genomen en kon ik daarna nog een keer nieuwe kopen en uiteindelijk ook nog van die tussenstukjes moeten halen.
Hoop dat ik het nu met een grotere breedtemaat ondervangen heb. Zitten nu op het strakste haakje en er is dus nog iets ruimte in de cups.


@Donderwolkje: Welkom! Ben je nu al verder dan bij je miskraam?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk nog niks aan mijn borsten, best vreemd toch? Of is dit niet gek? Hmm..

Welkom donderwolkje, spannend he die eerste wachtweken! Helemaal als je vorige keer een vroege miskraam had dus ik duim ook voor jou!

Ook ik heb me vorige week ingeschreven bij Moeders voor moeders maar nog niks gehoord, zal nog wel komen denk ik.

Net bij de dokter geweest om het te vertellen en die feliciteerde me maar gaf gelijk aan dat de eerste weken het nog mis kan gaan dus een voorzichtige felicitatie. Wel gek dat iemand je feliciteert, terwijl verder nog niemand het weet haha
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik heb op moederdag positief mogen testen. ❤

En ben nu 5.3 weken zwanger van ons 2e kindje. (ons zoontje is 2.5 jaar)

Vorige zwangerschap erge hg gehad vanaf eind week 5. Dus daar ben ik nu weer bang voor. Vandaar dat we het hier al wel aan onze ouders bekend hebben gemaakt.

Vind het ook wel weer enorm spannend die eerste weken.

Oja hier de uitgerekende datum tot nu toe 20 januari.

Hoop voor ons allemaal een fijne zwangerschap :)

Ga nu even jullie verhalen wat beter lezen 🤗

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt er een hoop geschreven zeg, ik doe m’n best alles bij te lezen. Welkom en gefeliciteerd ook voor de nieuwelingen!

Ook ik kan echt niet wachten op de eerste echo, ben om de een of andere reden heel bang dat het toch niet goed zit. We hebben er ook zo lang op gewacht dat je toch twijfelt.

We hebben het inmiddels als wel aan onze zussen vertelt en mijn vader. Ik heb een paar dagen slecht geslapen maar verder valt het mee. Merk wel dat ik sneller buiten adem ben en het vaker warm heb. Dat is gelukkig niet erg want ben een enorme koukleum! Eigenlijk voel ik me best goed nu!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! :heart:

@telefoonsnoer: al zenuwachtig voor morgen? Hoelaat mag je? :)

@kabouterb: ik merk ook dat ik minder goed tegen de warmte kan. Eerst kon ik uren liggen bakken in de zon maar nu zoek ik al snel de schaduw op. Gelukkig zijn we niet in de zomer uitgerekend ;-)

Hier zijn de kwaaltjes echt begonnen.. heel de dag misselijk, geen zin in eten, moe en een enorm zere spier in mn bil. Had ik de vorige zwangerschap ook, dus dat vind ik wel een fijn teken. Het doet enorm zeer, want af en toe kan ik amper lopen maarja toch voelt het goed dat het herkenbaar is :lol: vorige keer had ik het alleen de eerste weken dus hopelijk is dat nu weer het geval!
Alle reacties Link kopieren
Nou op mijn werk ging het ook lekker vandaag, niemand weet het nog natuurlijk maar een collega van 8 weken vertelde wel al dat ze zwanger is. Toen zei ze “ja dit keer voel ik me echt zwanger; misselijk, pijnlijke borsten en alles want de vorige keer had ik een positieve test maar voelde totaal geen symptomen en bleek het een leeg vruchtzakje te zijn”.
Uhhhh waattttt :@@: Ik kon natuurlijk niet zeggen dat ik pas 5w2d ben en ook totaal geen symptomen heb (op honger en wat lichte krampjes na) maar domme ik ging dat erna meteen Google-en en werd mega angstig en onzeker. Ben snel van internet afgegaan en probeer positief te blijven pff nog kleine 2 weekjes tot de eerste echo.
Ik wil genieten van zwanger zijn en niet steeds bang voor miskraam, leeg vruchtzakje of buitenbaarmoederlijke zwangerschap... zuchttt morgen weer nieuwe poging en op naar 5 juni! Stom he, vind het zelf ook echt stom van mezelf!
Alle reacties Link kopieren
Sali1985 schreef:
23-05-2018 16:52
Nou op mijn werk ging het ook lekker vandaag, niemand weet het nog natuurlijk maar een collega van 8 weken vertelde wel al dat ze zwanger is. Toen zei ze “ja dit keer voel ik me echt zwanger; misselijk, pijnlijke borsten en alles want de vorige keer had ik een positieve test maar voelde totaal geen symptomen en bleek het een leeg vruchtzakje te zijn”.
Uhhhh waattttt :@@: Ik kon natuurlijk niet zeggen dat ik pas 5w2d ben en ook totaal geen symptomen heb (op honger en wat lichte krampjes na) maar domme ik ging dat erna meteen Google-en en werd mega angstig en onzeker. Ben snel van internet afgegaan en probeer positief te blijven pff nog kleine 2 weekjes tot de eerste echo.
Ik wil genieten van zwanger zijn en niet steeds bang voor miskraam, leeg vruchtzakje of buitenbaarmoederlijke zwangerschap... zuchttt morgen weer nieuwe poging en op naar 5 juni! Stom he, vind het zelf ook echt stom van mezelf!
Ach dat is even schrikken, maar dat je geen kwaaltjes hebt hoeft echt niets te betekenen! De een heeft er gewoon meer last van de ander... al snap ik wel dat je soms even wat wil voelen ter bevestiging! Maar ga indd vooral niet googlen.... makkelijker gezegd dan gedaan maar daar staan zoooveel verschillende verhalen op :@@: probeer positief te blijven en te genieten dat je je nog zo goed voelt! Het kan zomaar ineens omslaan ;-)
En bij de meesten beginnen de kwaaltjes pas na 6 weken. Al hoeft dat bij jou natuurlijk niet zo te zijn.. zelfs als je dan nog een kwaaltjes hebt hoef je niet te schrikken ;-)
Alle reacties Link kopieren
@Sali1985

Wat de één beleeft, zegt helemaal niets over een ander.

Ik zie het aan zwangerschappen bij bekenden ook, eerste x niks aan het handje, tweede keer supermisselijk. Ik zelf merkte het de eerste keren meteen aan mijn borsten, nu merk ik daar nog helemaal niets van. Eerste keer had ik migraine, tweede keer niet, derde keer niet en nu weer wel.. Het is een totale loterij volgens mij!

@Sunny-91
Ik hoop deze keer heeeeeeel erg dat de rugpijn/pijn in mn bil wegblijft, vorige keer vanaf 16 weken last van gehad en het is niet meer weggegaan tot ruim in het derde trimester. Yoga, fysio, magnesium hielp allemaal niks. Vreselijk.. :cry: Maar jij weet dus ook hoe dat voelt, ik hoop dat het weer weg gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ah sali, laat je niet gek maken hoor! Het wil echt niks zeggen. Knuffel!!

Ik ben vandaag eerder naar huis gegaan op het werk nadat een collega me naar huis stuurde omdat ik stond te kokhalzen. Blijf morgen denk ik thuis want anders sta ik opnieuw bij dezelfde collega te kokhalzen waarschijnlijk. Ik heb nog niks gezegd maar denk dat ik volgende week wel moet. Kan moeilijk voor een 3e week op rij ziek zwak en misselijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sunny, die spierpijn in mijn billen heb ik ook! Ik wist niet dat dat een kwaaltje kan zijn. Verder niet gesport of zo, dus ik wist ook niet waar het door kwam. Het is gelukkig al wel iets minder geworden. Heb jij daar lang last van gehad de vorige keer?

JoyJoy, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Het lijkt mij lastig om het zo verborgen te houden. Hopelijk wordt het snel wat minder. Ik heb nog helemaal geen last van misselijkheid, maar wat niet is kan nog komen. Even afkloppen ;)

Sali, iedere zwangerschap is anders, dus ik zou je geen zorgen maken. Die kwaaltjes komen misschien nog wel en geen kwaaltjes hoeft niets te betekenen. Dat wachten tot de eerste echo duurt lang hè?! Ik ben ook de dagen al aan het aftellen...

Morgen komt moeders voor moeders langs. Ik hoop zo dat ik een duidelijke streep te zien krijg... Op zondag was de Kruidvat test nog knalpositief, maar ze zal wel een minder gevoelige test gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de verloskundige gebeld, ik hoefde m'n naam maar te zeggen en ze wist direct wie ik was :) ze was heel blij voor ons dat ik weer zwanger ben, en ze snapte ook heel goed dat ik nergens op durf te hopen, ze zei 'voor nu is het gewoon even een gegeven' en zo is het ook, voor mij is het nog geen baby in januari. Jammer maar helaas dat ik er nu zo in sta, maar zelfbescherming.
Aanstaande dinsdag middag de eerste echo trouwens! Dan dik 7 weken en hopelijk een hartje en een vruchtje op schema, bij ons zoontje* liep ik de eerste echo al een week achter.

Gelukkig vallen de kwaaltjes mee, en dat houd ik graag zo! De eerste en de tweede zwangerschap echt ziek geweest, de tweede het ergste, ook ischias erbij, spugen, doooodmoe...
Nu wel wat moe, vandaag 1,5 uur middagslaapje bijvoorbeeld. Beetje misselijk maar ik zit lekker aan de Emesafene en dat scheelt enorm! De hele dag misselijk zijn vreet ook energie, plus dat je slecht eet dus met een pilletje vind ik t zo wel best :P
Alle reacties Link kopieren
@zenuwpijn in bil: vorige keer begon het ook met 6 weken. Toen was het even heel heftig maar daarna is het gezakt en had ik er af en toe nog last van. Geen idee precies hoelang het heftig was... maar ik herkende het nu direct! Dat had ik niet gemist... :-|
Ik hoop ook enorm dat het niet erger word deze keer... hier is het maar aan 1 kant maar dat trekt wel helemaal door naar mn been en rug.. echt een k*t gevoel!

@joyjoy: wat vervelend zeg dat je zo moet kokhalzen! Dan is het indd helemaal lastig om het verborgen te houden :-| sterkte ermee!

@luni: leuk dat ze morgen komt! De test zal vast nog steeds heel positief zijn :) ik kreeg de vorige keer een heerlijk zachte omslagdoek, die gebruik ik nu nog steeds! Deze keer doe ik niet mee aan mvm.

@Mieremuis: fijn zeg dat je dinsdag al terecht kan! Ik ga voor je duimen :heart:
En als die pilletjes goed werken is dat alleen maar fijn toch!
Alle reacties Link kopieren
@donderwolkje en @shar, Welkom! Als jullie in de tabel willen, maar niet weten hoe dan wil ik jullie er wel inzetten.

@Shar, ik herken de HG. Ben je ook opgenomen geweest? (Ik gelukkig niet, maar man wat voelde ik me ellendig!!!). Het was erger dan de bevalling, terwijl ik daar heel bang voor was, want mensen zeiden dat dat toch het heftigste was. En ja, mijn bevalling was niet ongecompliceerd, maar toch, de HG was veel k**ter.
Welke medicijnen heb jij toen gekregen? Ik kreeg emesafene, maar kotste er nog dwars doorheen.

Ik ben afgelopen najaar zwanger geweest, maar toen namen mijn geur- en misselijkheid symptomen in de loop van mijn (eerste trimester)zwangerschap juist af. Dat was voor mij een teken dat het niet helemaal goed zat.

Ik ben nog aan het twijfelen over het informeren van de huisarts. Heb jij dat wel gedaan? Of loop je bij de gyn vanwege je eerdere ervaring? (Ik niet).
Alle reacties Link kopieren
Beide ik ben er weer onder een andere naam. Mijn vorige naam was B..i..b..i. 1.6.

Donderwolkje en shar welkom.

Ik zal vanavond even uitgebreid reageren.
Alle reacties Link kopieren
AUTUMNGIRL93 schreef:
16-05-2018 12:21
Hallo allemaal, ten eerste iedereen gefeliciteerd! :heart:

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep. 6 mei een positieve test gehad en het met moederdag aan onze ouders vertelt. Ben nu ruim 5 weken en volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 13 januari. 5 juni de eerste echo, hoop dat de tijd een beetje snel gaat!
Hoi allemaal! Allereerst gefeliciteerd! Mag ik me hier ook nog aansluiten? Bovenstaande had mijn verhaal kunnen zijn want het klopt precies met mijn data, grappig!
Ik ben 27 en als alles goed gaat zullen we ons eerste kindje krijgen. Ik voel me redelijk goed. Ontzettend moe en juist nu natuurlijk een hele drukke tijd privé en op het werk, ik werk in de zorg. Maar we slaan ons er door heen. Verder vlagen van misselijkheid maar ik teken er voor. Kan iemand mij in het schema zetten? Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

@Telefoonsnoer, ik ben nu verder dan bij mijn miskraam. De test was nu ook veel duidelijker! Heb er daarom wel vertrouwen in.

@Kabtourb, herkenbaar! Ik heb er ook last van dat ik snel buiten adem ben. Begon vorige week opeens met sporten, al voordat ik een positieve test had gedaan. Ik vond het zo raar, heb daar normaal niet zo’n last van, maar het sporten ging voor geen meter. Nu snap ik waarom.

Ik twijfel nog heel erg of ik me aan ga melden voor moeders voor moeders. Ik heb last van smetvrees (vroeger heel erg gehad, nu onder controle maar gaat nooit helemaal weg geloof ik) en ik durf het daarom niet zo goed. Ben bang dat het me heel veel stress op gaat leveren.

Ik ben gisteren terug van vakantie gekomen. Vanochtend een test van CB gedaan en die gaf 2-3 weken zwanger aan. Straks ga ik de verloskundige bellen!
Alle reacties Link kopieren
Super lief jullie reacties dames! Doet me goed :heart:
Toen mijn vriend thuiskwam ging het eigenlijk al weer beter en ben nu ook weer positief. Flink wat krampjes, verder niks dus we gaan rustig door. Nog 1,5 week tot de echo..eindelijk aftellen!

@Joyjoy hoe gaat het vandaag? zo vervelend he vooral om het verborgen te houden. Gelukkig is het voor het goede doel, houd je daar maar aan vast dan.

@telefoonsnoer vandaag je eerste echo he? Zo spannend!! Veel succes/plezier en laat ons maar iets weten!

@Luni ik ben benieuwd hoe het was met moeders voor moeders. Ik heb me 8 dagen geleden ingeschreven en een bevestigingsmail gekregen, maar tot heden niks gehoord. Kan dat kloppen?

@Mieremuis super spannend, helemaal na wat je hebt meegemaakt. Ik duim keihard voor jullie!!

Eergisteren bij de huisarts geweest; fijn om het daar te delen en ze hebben het nu in het systeem gezet voor evt medicatie.

@Donderwolkje ahh leuk he die testen! Ben benieuwd wanneer je naar de vk mag. Meedoen met moeders voor moeders is geen verplichting en ik zou jezelf geen extra stress bezorgen hoor, wij doen wel voor jou mee ;-)
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!!

Hier vanmorgen eerste echo gehad en het hartje klopt :heart: . Over 3 weken terug voor termijnecho.
Liep wel wat achter (3 dagen op eigen berekening) maar ze heeft er nu nog geen datum aangehangen. Zei dat ik maar gewoon even uit moest blijven gaan van eigen berekening en dat zij pas met de termijnecho dus definitief zegt hoe lang en wat de uitgerekende datum is.

Ook folder voor de NIPT meegekregen. Dat zal over 4 weken bloedprikken zijn ongeveer. Je hebt blijkbaar 2 opties. Ik ga voor de uitgebreide optie waarbij de ook nevenbevindingen delen. Dus niet enkel Down, Patau en Edwardssyndroom.

@Luni: de test van MVM bij mij was vanaf 10 HCG, dus net zo gevoelig als early testen. Dus zou me er niet zo druk om maken. Die vrouw zei ja we hebben hele gevoelige testen.... maar ik zag op het zakje wat op tafel lag dat het vanaf 10 was. Dus dat sloeg ook nergens op.

Wat klote dat sommige van jullie zo gruwelijk misselijk zijn zeg. Dat lijkt me echt vreselijk! Heel veel sterkte en ik hoop dat het heel snel minder wordt.

Die zere billen herken ik ook niet gelukkig. Ik heb eigenlijk nog steeds helemaal niets behalve dat ik moe ben 's middags en 's nachts vaker wakker. Dus ik klaag niet :proud:

We gaan het komende week aan onze ouders vertellen. Daarna als de echo over 3 weken goed is ook aan de rest van de wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven