Uitgerekend juni 2019 (met tabel)

16-10-2018 13:31 622 berichten
Hier ons doorstarttopic inclusief tabel!

Wegens overweldigende belangstelling van zwangere vrouwen is de tabel momenteel VOL

Naam Lftd #Kind Uitger.da Afspraken :heart: J/M/O Bzh
spinnetje_ 26/43 - 5-6-19 - :heart: M -
Suikerwafel 28/28 2 9-6-19 - :heart: J vrouw draagt kind
Broodje hagelslag83 35/35 3 14-6-19 - - - -
Beelicious 35 3 13-6-19 - - 💙 Ks in wk38
Calm 34/31 2 14-6-19 - :heart: - -
CHL 28 2 21-6-19 - - M -
Juul2014 27/27 2 21-6-19 2 jan contr vk :heart: - -
eneriirene 30/31 1 21-6-19 4-1 geslachtsecho :heart: - -
Zonnebloem111 30/32 1 24-6-19 - :heart: - zwangerschapsafbreking mei 2018 bij 15 wk
Enorah 29/28 2 27-6-19 - :heart: - -
Stringy 29/34 1 28-6-19 6-2 20wekenecho :heart: J onder controle bij gynaecoloog
:hug: Alfirin :hug: KoekoekK :hug: XLau :hug:

Modji, Rokje, Cantate, Stroopwafel654321: van jullie hebben we al een tijdje niks meer gehoord, voor het overzicht hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als je weer mee wil schrijven, altijd welkom! [/
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 21:47
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow wat wordt er veel geschreven! Sorry als ik niet op alles reageer :)

Kwaaltjes zijn mij nog niet zo erg als ik hier van een aantal lees. Af en toe wat zeurderige bandenpijn en af en toe een vlaag van misselijkheid maar moeheid is redelijk over en eigenlijk voel ik me kiplekker. :)

Calm kan me voorstellen dat dat heftig is met zo'n kleintje erbij. Voel je niet schuldig hoor!

Koekoek welkom.!

Cleidy, ik mag gewoon bij de VK. 12 nov eerste echo. Heb trouwens dit keer maar 1x getest. Eigenlijk omdat ik maar 1 test in huis had.

Beroep: ik werk ook in het onderwijs maar geef geen les, zit meer op kwaliteit/beleid en geef ook voorlichting aan scholieren over onze opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Callie, zo dat is schrikken zeg. Ik hoop dat het gewoon van de sex kwam, als je het vaker hebt gehad! Lijkt mij trouwens wel onhandig dan.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat schrikken callie!

Ik werk en ben in opleiding. Soms best zwaar en merk dat ik er nu meer moeite mee heb dan anders. De eerste tijd met baby wordt zwaar, want dan moet ik fulltime blijven werken, maar als de baby 1 is kan ik gelukkig naar 4 dagen
fleur1234 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 14:00
4.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ alfirin heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel weer zwanger!

@callie, oei dat is schrikken! Ik hoop dat het daarbij is gebleven en niet erger wordt.

@calm, beterschap voor je dochter!

Ik heb net van alles teruggelezen, maar ik vergeet vast wat dames om nog op te reageren.

Ik heb opeens weer heel veel zin in drop, net als tijdens mijn vorige zwangerschap. Zonder na te denken drop gekocht en toen bedacht ik dat de laatste keer dat ik dat kocht tijdens mijn vorige zwangerschap was haha. Wel jammer inderdaad dat je dat juist tijdens de zwangerschap niet onbeperkt kan eten.

Verder word ik steeds misselijker en ben ik ook erg moe. Maar ik ben sowieso al vaak moe, dus ik weet niet of dat een zwangerschapsverschijnsel is ;-)

Ik heb trouwens "maar" 2 testen gedaan. 1 met een licht streepje voor nod, en 1 op nod die veel donkerder was. Nu zijn de testen op. Ik wil wel nog een keer testen maar nieuwe kopen vind ik ook zo zonde.

Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
@CallieB: Feit dat het gepaard gaat met de seks, zal waarschijnlijk betekenen dat het niet echt met het kindje te maken heeft. Je zult nu wel wat beter doorbloed zijn, waardoor de kans dat een vaatje springt wat groter is denk ik.
Bloeden nu helemaal gestopt?

Ik mag weer aan het werk nu. Oh wat ben ik moe =(
Alle reacties Link kopieren
Ook al even geleden dat ik geschreven heb. helaas sinds donderdagavond bloedverlies, vrijdag verloskundige gebeld maar moet wachten tot de 29ste. Het lijkt nu wel wat minder te worden en geen klonten verloren. Nog even 9 dagen in spanning dus.

iemand nog leuke ideeën om het te vertellen? Als alles goed verloopt willen wij het rond sinterklaas bekend maken.
- zip -
anoniem_638fbb62d66fa wijzigde dit bericht op 29-07-2019 14:28
98.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Stroopwafel-654321: Wat een vreselijke onzekere tijd voor jullie nu. Is het bloedverlies nog bezig? Ik hoop dat alles goed verloopt voor je.
Ik heb bij mijn miskraam vorige keer ook geen stolsels verloren, leek op een matige menstruatie.. was wel pas 4 weken en 4 dagen toen het startte. Bij mij begon het met gigantische menstruatiekrampen aan 1 kant.. voelde niet goed, liep naar toilet en toen direct helder rood bloedverlies ging ermee gepaard.
Heb jij last van buikkrampen erbij?

@CallieB: Gelukkig was het eenmalig!

Ik had vandaag ook weer vervelende krampen, borsten leken iets minder gevoelig, voelde me wat neerslachtig.. had er een hard hoofd in..
Maar vanavond is alles weer goed. Borsten zijn nu zelfs zeer pijnlijk. Hopelijk waren het mijn hormonen en niet mijn intuïtie ;)
Alle reacties Link kopieren
@cleidy: ja, mijn man was ook heel blij, super leuk om het zo samen te doen en het nu alleen nog samen te weten.

@callie: schrikken zeg!

@stroopwafel: wat vervelend joh, die onzekerheid! Hoop voor jullie dat alles goed is.

Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen, gek hoor om dat zo te zeggen. Mijn borsten zijn nog steeds erg pijnlijk en ik ben 's ochtends steeds enorm vroeg wakker, verder valt het mee qua kwaaltjes. Ik denk dat ik me woensdag ga aanmelden bij de verloskundige.
We hebben samen al bedacht hoe we het gaan vertellen, aan onze ouders willen we het tijdens een etentje vertellen na de eerste goede echo (hopelijk rond 7 weken). Ik wil dan een toetje maken waar iets van roze en blauwe muisjes opzitten als hint. De rest van de familie wil ik het denk ik tijdens Sinterklaas vertellen, met een gedichtje. Maar daar twijfel ik nog wel een beetje over, want dan ben ik nog maar 10 weken.. Dus dat is wel wat vroeg!
Alle reacties Link kopieren
xlau, ik ben nu 5 weken en 5 dagen. Ik heb ook een miskraam gehad voor ons eerste kindje met 5 weken en 3 dagen. Toen geen buikkrampen gehad maar wel echt veel stolsels verloren. Nog geen buikkrampen gehad en gaan maar van het beste uit. morgen nog een weekje en dan de echo die duidelijkheid zal geven. Bloeden leek vanmorgen gestopt maar toen ik even in de benen was bleek het helaas van niet. lijkt nu wel minder te worden gelukkig.

Gelukkig veel afleiding van onze dochter van 13,5 maanden :)
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb nog iets stoms.. Ik durf niet zo goed seks te hebben.. M'n man wil graag en ik heb ook best zin, maar ik ben toch bang dat het niet goed is! Ook al weet ik wel dat het prima kan hoor, toch voelt het nog een beetje spannend! Herkenbaar voor iemand?
Alle reacties Link kopieren
@Stroopwafel: Fijn dat je afleiding hebt in je kleine meid. Ik duim voor je mee dat alles goed is =).

@Rokje: Ik herken het wel hoor. Je leest overal dat het geen kwaad kan, maar toch ben je bang dat het daardoor mis kan gaan.
Dames wat een heftige verhalen hier met bloedingen, naar als je dan moet wachten. Hopelijk allemaal goed nieuws en gauw zekerheid!

Rokje ik herken dat wel hoor, alhoewel mijn libido ook sterk keldert zodra ik zwanger ben. Nu ook fikse bandenpijn dus dat helpt ook niet 😉 ah man wat verwelkom ik die pijn, zo gek!

Van de week maar eens afspraken maken bij VK enzo 😄

Zeg dames; als alles goed gaat en we in juni een kindje mogen krijgen dan hebben we het wel ultiem uitgekiend met verlof! 😁
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven hier, ik weet sinds vrijdagmiddag dat ik zwanger ben van baby nr 2 :cheer2:

CHL, 34/41, 2e, 24-6

Wij gaan het vd week vertellen aan onze familie, heb voor zoon een shirtje besteld met Stoer ik word grote broer.

Maar mijn kant vermoed al iets, sterker nog, doordat mijn moeder zei dat ik een zwanger buikje had ben ik gaan testen... en gisteren op verjaardag van mijn nichtje rook het ineens naar paarden... stond er een moeder die naar de manege was geweest een paar meter verderop. Dus zwangere buik en neus :biggrin:

Ik heb verder eigenlijk nog geen kwaaltjes, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
@Koekoek: Die geweldige conclusie had ik ook getrokken =)! Moet toevallig een vakantie aanvraag briefje invullen voor mijn werk. Twijfel wel wat ik moet invullen nu. Wil het liefst dus vakantie na mijn verlof nog. Ik denk dat ik het de roosteraar ook maar gewoon vertel. In de zorg is het toch al allemaal lastig plannen in de zomervakantie.

@CHL: welkom! leuk dat je mee schrijft. Je kunt zelf je gegevens in de tabel invullen met de beschreven accountgegevens. Hoe oud is je zoontje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf toegevoegd aan de tabel, hoor!

Zoon wordt eind januari 2, dus is nu 21 maanden. We hebben 6 jaar over de eerste zwangerschap gedaan, dus het is deze keer vlot gelukt. Zeker gezien ik nog steeds borstvoeding geef en mijn eerste menstruatie pas 16 maanden na de bevalling was. We zijn ook de jongste niet meer natuurlijk, dus het had geen 6 jaar kunnen duren, dan was het bij 1 kind gebleven.
- zip -
anoniem_638fbb62d66fa wijzigde dit bericht op 29-07-2019 14:28
94.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Rokje, ik vind het ook heel spannend om seks te hebben. Ben me enorm bewust van alles wat ik voel en het maakt me onzeker om nog niet te zien dat alles op de juiste plek zit en het hartje klopt. Natuurlijk staat overal dat seks geen kwaad kan, maar het voelt anders.

Ach Stroopwafel, wat naar! Hopelijk krijgen jullie snel de bevestiging dat alles helemaal prima zit.

@verlof, ja perfect!!
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:18
98.85% gewijzigd
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:19
0.00% gewijzigd
Cleidy ik herken dat juist niet; ik deed vanmorgen een extra testje ‘want die lag er toch nog’, maar die was net zo als vrijdag en niet dikker dan teststreep dus ik werd er juist onzeker van. Aan de andere kant; een streep is een streep en dus ook gewoon oke, zeker met alles wat ik voel. Maar na de CB test met indicator voor de foto kap ik er mooi mee en wacht het maar gewoon af! Gek hoe zulke dingen werken.. 😅
Alle reacties Link kopieren
@stroopwafel wat naar! Vervelend dat je niet eerder bij de verloskundige langs kan. Ik duim voor toch goed nieuws volgende week!

Hier trouwens ook slecht nieuws... Ik heb ook bloedverlies sinds vanmiddag. Geen stolsels zoals bij m'n eerste miskraam en niet voortdurend maar wel helderood. Ook geen krampen trouwens maar dat had ik ook niet bij mijn eerste miskraam. Dat was bij 5.6 weken en ik zou nu 5.3 zijn gok ik.
Ik voelde een druppel toen ik net in een koffietentje zat met mijn moeder vanmiddag. Snel naar de wc en het druppelde echt eruit. Daarna alleen uurtje later en zojuist een klein beetje bloedverlies. Ik vrees het ergste maar als het bloeden vanavond en vannacht niet erger wordt, durf ik nog een beetje hoop te houden. Morgenochtend ga ik de verloskundige bellen.
@Cantate: wat vervelend dat jij aan het vloeien bent :-[ Gelukkig heb jij geen krampen erbij! Ik hoop dat jij een rustige nacht tegemoet gaat zonder bloedverlies :hug:
Alle reacties Link kopieren
@ Cleidy: Ik heb nu ook 4 testen gedaan. Telkens om de dag. Geeft mij ook wat zelfvertrouwen dat het nu mogelijk wel goed gaat! Streep vanmorgen was ook echt een mooie voor 4 weken en 2 dagen. Ik heb er nu nog 1. Die doe ik vrijdag pas voor ik de verloskundige op bel.. dat zou dan ook de laatste zijn :p

@Cantate: Ohh wat eng! Hopelijk is het niks en komt alles goed. :hug:
Cantate hopelijk stopt het snel en is het niets! Wat naar zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven