Uitgerekend juni'23

27-10-2022 12:50 208 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Mede-zwangeren! :-D
NaamLeeftijdUitgerekendEchoJongen/Meisje? Geboren
MMS2510 juni-Meisje*
Procne36/3821 juni-*
Poldermeisje6225/2613 juni-Meisje*
Klapzooitje35/3618 juni-Verrassing*
Tostikaaskipfilet32/371 juni Meisje
Sunny-9130/3116 juni-Meisje*
Donksi8834/4129 juni-*
Juffie631/3918 juni-*
Bambam2339 27 juni-10 mei?
tostikaaskipfilet wijzigde dit bericht op 15-05-2023 17:58
47.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@Sunny, wat enorm heftig van je 2e kindje :hug: Dan snap ik extra goed dat je aan het aftellen bent. Spannend dat de datum al zo dichtbij komt!

Ik herken je gevoel van klaar zijn met zwanger zijn. Hier ook geen energie, pijn in m’n rug en bekken en continu kortademig; ze is nog niet ingedaald dus er is weinig plek meer voor m’n maag en longen.
Ik denk alleen dat ik nog wel een tijdje te gaan heb (nu 37 weken). Nummer 1 en 2 bleven nogal lang zitten, dus ik vrees dat ik deze keer ook week 41 wel ga halen.

Wat betreft de naam: ik ben er zelf inmiddels wel uit, maar man twijfelt nog. Heb hem medegedeeld dat als hij voor de bevalling niet met een realistisch alternatief komt, het gewoon mijn keuze wordt ;-D Sindsdien heb ik hem er niet meer over gehoord. Op de proefdruk van het geboortekaartje staat ook de naam die ik bedacht heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt!

Bevalling ging best goed, kleine 20minuten moeten persen en toen was ze er. Ik stond zaterdagochtend de kraamhulp al op te wachten met koffie en beschuit met muisjes :-D Ik had verwacht 'erger' uit de bevalling te komen lichamelijk.

Ja, de nachten zijn even pittig met om de zoveel uur voeden. Maar ook dat bekijk ik positief, toen ik zwanger was werd ik elk uur wakker, nu ongeveer 1x per 3 a 4 uur. :)

Hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Tostikaaskipfilet wat goed om te horen! Dat geeft weer moed haha!
Ik ben vandaag precies 39 weken en het rommelt al wel lekker. Ik ben zo benieuwd wanneer ze komt! Moet wel zeggen dat ik me instel op over de 40 weken, dan kan het allemaal maar weer meevallen. Aangezien het volgend weekend zo heel warm wordt hoop ik stiekem gewoon dat ze nog lekker even blijft zitten haha!

Hoe is het nu met jou en de kleine?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren is onze dochter geboren :heart:
De keizersnede was heel heftig omdat ik vol verklevingen bleek te zitten en ook is mijn blaas flink beschadigd.
Maar naar omstandigheden maken we het nu goed en genieten we enorm! :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
@Poldermeisje, hopelijk komt ze bij jullie ook snel! Hier gaat alles gelukkig nog steeds goed. Lekker veel knuffelen en naar dr staren :biggrin: as we speak, ze ligt nu half op mn borst/buik te slapen en ze is zooooooooo mooi :flirting:

Sunny, Gefeliciteerd!
Klinkt wel heftig, hoe is het lichamelijk met je nu dan? Nu lekker genieten van je dochter. :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
We hopen vandaag weer naar huis te mogen. Wel met een katheter helaas... Deze moet ik 2 weken om mijn blaas te laten herstellen.
Ik vond de eerste 2 dagen ontzettend pittig, heel erg veel pijn gehad maar ik merk nu wel dat het langzaamaan beter gaat gelukkig! Nu vooral heel rustig aan proberen te doen de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier was gisteren de uitgerekende datum, maar er ligt hier al een paar dagen een wolk van een baby in mijn armen. Kleine dame was er binnen 3-4 uurtjes en we maken het goed. Heerlijke Kraamzorg dus we genieten volop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mms25 schreef:
11-06-2023 08:30
Hier was gisteren de uitgerekende datum, maar er ligt hier al een paar dagen een wolk van een baby in mijn armen. Kleine dame was er binnen 3-4 uurtjes en we maken het goed. Heerlijke Kraamzorg dus we genieten volop.
Gefeliciteerd! Fijn om te horen dat alles goed gaat. En 3-4 uur is lekker snel!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven