Uitgerekend maart 2017

12-07-2016 09:06 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.

Meiden, wil je dat ik iets aanpas in de tabel? Gewoon even in het vetgedrukt plaatsten in jouw reactie en dan pas ik het aan.

NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 14 maart 7/10 Geplande ks: 25/02 eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 21/09 tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 17/10 eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 24/28 17 maart 24/08 eerste kindje MissMarie 24/25 20 maart 9/09 eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 19 maart 26/09:echo 29/09:vk eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 30/09 echo/geslachtsbepaling eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 tweede kindje
Hoi meiden,

Mag ik misschien nog meeschrijven?

Ik ben zwanger van de 2de en 23 maart ongeveer uitgerekend.

Maandag positief getest en elke dag werd het streepje duidelijker.

ik ben 27 en men vriend bijna.

We hebben al een dochter van bijna 15maande.

Voor iedereen hier gefeliciteerd
Hoi,

Ik schrijf ook graag mee. Vanmorgen positief getest :-) Voor ons de eerste keer, nog een beetje onwerkelijk!

Leeftijd: vriend 29 en ik 30

UD: volgens internet/app 25 maart 2017

Nog geen afspraak bij de VK, wel al ingeschreven via internet.

Gr, Natas
Gefeliciteerd natas-v! Super leuk!

Wij hebben 10 augustus de eerste afspraak en echo staan.
Voor de nieuwen; van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie mee komen schrijven.

Anders sluiten we nu de tabel? Dan hebben we 12 dames, lijkt me mooi aantal.

Momenteel hebben we klussers aan het werk, de lunch voorzien van brood met frikandelletjes en bitterballetjes uit de airfryer... 2 broodjes gegeten, wat werd ik misselijk

Ben van tafel gegaan om even een eindje te lopen.
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
@mooiejurk dankjewel!

En hihi jaa fijn die kwaaltjes he hihi

Ik was bij het opstaan vanmorgen flink misselijk dat ik even een emmer bij me had gezet maar gelukkig bleef het daarbij. Hihi

Heb het er allemaal weer voorover.
Happymommy, ik had tot net aan toe nog vrij weinig kwaaltjes, alleen last van mn borsten.

Dus het zal nu wel begonnen zijn ben benieuwd hoe ik me morgenochtend voel.

Vanavond op visite bij vrienden, wordt meestal een latertje... Hoop het vol te houden met radler 0,0%
Mooiejurk hihi jaa ik hoop het ook voor je!!

Wij hadden gister hier thuis vrienden zitten die echt aan me vroegen, en jullie al weer bezig voor een tweede.... nee zei ik ...omg ik lieg niet graag mja zo pril moet k nog wel he hahaha.

Succes vanavond hihi
Ik vind het ook verschrikkelijk om te moeten liegen, gelukkig vertellen we het volgende week aan onze ouders
Ken het gevoel.

Wij willen deze x wachten tot na de eerste echo en dan de eerste een shirt aangeven en dan op bezoek en dan maar kijken hoelang het duurt voor ze het doorhebben hahaha ben benieuwd. Mja nog wel 3.5 week liegen Pfff
Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Voor in de tabel: mijn man is 25 en ik 24, dit wordt ons eerste kindje. Uitgerekende datum volgens internet is 20 maart (grappig dat er meerdere van ons op deze datum zijn uitgerekend voor zover we het nu kunnen weten!)

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige, dit doe ik zodra ik terug ben van vakantie!
Leuk wel toevallig inderdaad.

@vertellen; wij willen deze keer proberen te wachten tot na de eerste echo (8-9 weken). Ben echter sinds gisteren al weer misselijk dus ben benieuwd of we dat vol gaan houden... het is nog geen eens 5 weken
@vertellen: Wij willen ook proberen om het geheim te houden tot na de eerste echo. Ik betwijfel alleen of ons dat gaat lukken maar we gaan ons best doen! De vorige keer hadden we gelijk dezelfde week nog verteld en ze hebben toen ook enorm meegeleefd, dus dat maakt het nu wel lastig om het geheim te houden het liefst zou ik nu direct mn moeder bellen en het vertellen!

@kwaaltjes: ik ben heel de dag door wel wat misselijk, maar ik hoef gelukkig nog niet over te geven. En ik ben moeee!
Ik zou het het liefst ook van de Daken schreeuwen. Haha

Maar tot nu toe nog kunnen zwijgen.

Ik ben vandaag helaas ziek dankzij dochter lief. Dus de hele dag al plat.

Hopelijk morgen wat beter
Haha hopelijk lukt het ons dan om onze mond nog even te houden Happymommy!

Vervelend zeg dat je ziek bent, beterschap!
Jaa indd miss marie! Hahaa

En ja dankjewel. Beroert koorts alles zeer is het toch niet als je zwanger bent hahaha. Je mag dan zo weinig
Hey Happymommy naar dat je ziek bent. Ik was ook ziek een paar dagen na conceptie maar wist het toen nog niet. Je mag toch wel paracetamol? Sterkte iig.

Wat betreft rood vlees, misschien wat van de randjes eten? Of zeggen dat je net een buikgriepje te boven bent en je maag nog van slag is daardoor?

Hier nog niet echt kwaaltjes. Beetje misselijk bij vlagen, beetje trekkerig in het bekken, af en toe wat prikjes in de baarmoeder. Borsten voelen wat zwaar. En... opgezwollen als een spliterwt in de week :(

Bovendien ben ik bang dat mijn voeten weer een maat gaan groeien. Dat wordt weer schoenen shoppen. (Hehehe).

Ik ga de vk bellen na mijn vakantie.
Voor de tabel: mijn man en ik zijn 31 en het is onze 2e.
@honingbijtje jaa heb net toch maar een paracetamol ingenomen. Doe het liever niet. Maar zo voor het slapen 1tje...

Groeien je voeten in de zwangerschap? Oei hahaha indd een goed excuus
@happymommy ja bij sommigen groeien de voeten. Vorige zwangerschap van 39 naar 40 gegaan. En nu zitten die krap.
Oww hihi dat had k nog niet gehoord en gelukkig ook niet gehad. Nou ben benieuwd dan bij je hihi
Hee ladies,

Ik weet niet of het nog mag, maar anders wil ik ook graag mee in de tabel

Ik heb afgelopen woensdag positief getest en we zijn zo happy! Ik vraag ongeveer elk uur aan mijn vriend: en hoelang moet ik nu nog? En nu? En nu?

Ik denk er echt elke seconde van de dag aan, herkennen jullie dat?

Wordt dit minder als de tijd voorbij gaat? Anders worden het een heeele lange 9 maanden

Voor de tabel: ik ben 31, mijn vriend is 33

Volgens internet zijn we 21 maart uitgerekend en dit wordt ons eerste kindje.

Op 9 augustus hebben we een afspraak bij de vk en 17 aug gaan we voor de eerste echo. We vertellen het tegen niemand tot de 17 augustus, omdat ik erg bang ben dat het nog mis kan gaan... De 18e gaan we (hopelijk met een topgevoel) op vakantie!

Het is trouwens echt lang geleden dat ik op een zaterdagavond thuis heb gezeten. Zeker zonder wijntje.

Normaal hou ik wel van een glaasje, dus het is echt afkicken voor mij Lekker Ik Hou Van Holland kijken met een glaasje perensap. Yes!

Succes met geheimhouden voor de meiden die wel naar vrienden of de kroeg gaan vanavond!
Hoi!

Welkom meiden! Hier even een update, heb echt een rare dag gehad!

Had vannacht om 4u weer last van buikkrampen, maar echt heel erg. Half uur aan een stuk echt enorme pijn (lag te jammeren in bed, koud zweet). Twee aspirines genomen, maar niet meer kunnen slapen. Beetje gedommeld tussen 5.30 en 6.30. Daarna om 7u weer feest. Nog een aspirine, toen zag ik op het doosje dat dat helemaal niet mag... Shit!

Moesten 9u thuis weg om groep van vliegveld te halen, toch maar vriendin gynaecoloog gebeld. Die was erg bezorgd en wilde dat ik meteen langs zou komen. Dus vriend heeft me bij hun thuis afgezet, hij naar vliegveld en ik mee naar kliniek. Urinemonster, en meteen een echo. Pfff spanning.... Maaarrrr, een perfecte foetus van 6+4 weken! Jeeeej! Suuuperraar, eng en spannend om dat op zo'n scherm te zien! Ook meteen een foto gekregen.

Wel een enorme blaasontsteking zonder symptomen, dus aan de antibiotica. Ws kwam daar de kramp vandaan.

En daarna hebben ze me op het vliegveld gebracht waar vriend ook was, precies op tijd voor de groep.

Man wat een dag! Tis nu 20.38 en de hele groep ligt al onder zeil, ik denk dat ik lekker meedoe haha!

Truste dames!
Welkom nieuwe meiden!

@HappyMommy: 15 maanden is een fijne leeftijd! Mijn jongste zoon is 18 maanden. Ik ben benieuwd hoe zij zullen reageren op hun broer/zus.

@Natas: Fijn dat je mee schrijft. Leuk om hier iemand van het andere topic te zien!

@Kwaaltjes: Deze fase, het wachtbankje tot aan de eerste echo, is niets voor mij. Onzeker. Verschrikkelijk slecht slapen dankzij het nachtelijk plassen. Dan maar opstaan omdat ik weeral moet plassen. Bij het opstaan merken dat ik duizelig en misselijk ben. Eenmaal ik daar door ben heb ik even een goed uurtje en dan word ik natuurlijk weer moe. Oh en die gevoelige borsten... en die opgezwollen buik ... en ... maar nog steeds erg blij met mijn zwangerschap natuurlijk. Ik moest gewoon even kunnen zeuren.

@Honingbijtje: Mijn voeten zijn bij mijn eerste zwangerschap ook een maat gegroeid maar bij mijn tweede niet. Ze kunnen toch niet blijven uitrekken?!

Bij mijn eerste voelde ik ze ook echt groter worden. Bij iedere lange wandeling krijg ik zoveel pijn in mijn voeten. Die konden het gewicht gewoon niet aan, denk ik. Ik was er echt niet blij mee. Ik had al vrij grote voeten en steeds schoenen gekocht met als excuus "die blijven tenminste voor altijd mooi passen". Ik heb ze allemaal moeten weggeven.

@Viajera: Knuffel! Dat klinkt echt heftig. Je zal wel ongerust geweest zijn. Fijn dat alles in orde is en dat je jouw kindje al even hebt kunnen bewonderen.
Ik zag dat in het tabel dat ik ook toegevoegd was maar voor mij is het mijn tweede kindje ;)

Hoe is het verder hier met iedereen ? Ik ben nog steeds vreselijk misselijk en ben blij als ik een dag vrij ben of weekend is
@Gigi, het is aangepast.

Heb je vandaag een rustige dag?

Als er een foutje in de tabel staat, gewoon even melden.

Moe, misselijk en twee kinderen rond mijn nek, heerlijk, maar dan maak je soms al eens een foutje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven