Uitgerekend maart 2017

12-07-2016 09:06 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.

Meiden, wil je dat ik iets aanpas in de tabel? Gewoon even in het vetgedrukt plaatsten in jouw reactie en dan pas ik het aan.

NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 14 maart 7/10 Geplande ks: 25/02 eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 21/09 tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 17/10 eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 24/28 17 maart 24/08 eerste kindje MissMarie 24/25 20 maart 9/09 eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 19 maart 26/09:echo 29/09:vk eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 30/09 echo/geslachtsbepaling eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 tweede kindje
Gefeliciteerd Kimberley!

Wij vinden het ook super moeilijk om voor ons te houden.

Bedankt voor de vitamine tips, ik heb de mama compleet plus gekocht.
Gefeliciteerd Kimberley!!

Mijn vriend was erbij toen ik testte, dus ik hoefde het niet te vertellen.

Verder idd onwijs moeilijk om het niet te vertellen! 1 vriendinnetje weet het wel, dus kan er iig met 1 iemand over kletsen! Met hoeveel weken wil je het gaan vertellen?
Heee meiden,

Ik zou ook graag meeschrijven als dit kan.

Ik ben er net achter dat ik ook zwanger ben.

Geloof het nog niet echt maar de test is wel echt een knaller.

Ben al eens zwanger geweest en toen is het vrij snel misgegaan dus ben nu wel wat gespannen als ik naar het toilet ga.

Vrijdag maar eens contact opnemen met de vk.

Uitgerekende datum is volgens internet 24 maart.

Jullie allemaal gefeliciteerd dames! En hopelijk zijn het allemaal plakkerds.
Carpe diem
KimJ gefeliciteerd!! Wat leuk!! We schreven samen in het topic zwanger worden 4maanden+

Inderdaad extra spannend als je al een miskraam achter de rug hebt.. Gewoon positief blijven!
If you can dream it you can do it
Jaaa ! Ik was even een tijd afwezig en zag jouw nieuws!

Echt top meid !

Hoe voel je je ?

Al een beetje geland bij jou?
Carpe diem
Gefeliciteerd voor de nieuwe dames. Leuk om met zoveel meiden te schrijven en ervaringen te delen.

Toch mensen om mee te praten.

@kwaaltjes: zeer pijnlijke borsten, heb met mijn cup a normaal nergens last van. Maar nu is elke hobbel op de fiets bijzonder pijnlijk. Volgens mijn man staan ze behoorlijk strak.

Helaas weinig eetlust, terwijl ik weet dat juist nu gezond eten extra belangrijk is. En dan wordt het de komende dagen zo warm.

@vertellen aan partner: had hem na de test gelijk gebeld, hij was op zijn werk, niet zo'n handige timing maar ik kon niet wachten.
KimJ het is een beetje geland maar nog steeds onwerkelijk en bij jou?

Qua kwaaltjes zijn mijn borsten inderdaad ook redelijk gevoelig maar leuker nog, ze zijn nu al behoorlijk gegroeid!

En heel herkenbaar kokosnoot.. dat niet kunnen wachten haha
Heel erg onwerkelijk nog en ook wel een beetje bang.

Ik kon ook niet wachten hoor heb meteen m'n vriend gebeld.

De vorige keer had ik de test ingepakt maar hij is vandaag pas laat thuis dus geen geduld meer haha.
Carpe diem
Gefeliciteerd ook Kim!!!

Hahaha indd hopelijk allemaal plakkers!!
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!! hopelijk hebben we deze keer allemaal goede zwangerschappen!
He kim wat fijn dat jij ook een positieve test heb. Wilde toevallig net gaan kijken in het topic zwanger worden na miskraam/(en). Super leuk. hopelijk hoeven we beide niet meer terug!

Vertellen bij de 2e zwangerschap het op een bord geschreven en eten erop gelegd (keek ze eten echt in ze mond) haha. Nu gewoon verteld.

Happymommy, fijn is zo test dan he! Kan gelijk je hele avond goed maken

Gigi hoe was je gesprek bij je vk?
Jeetje wat is er al weer veel geschreven! Leuk!

Mn man is druk aan het lezen in het boek van Kluun. Hij vind het een geweldig boek!

@testen; Door de vorige miskraam wist ik hoe de symptomen voelden. Ik had deze keer al 7 dagen na de eisprong last van mn borsten, exact zelfde gevoel als toen het misging. Daardoor wist ik dus al dat ik zwanger was. En inderdaad, 5 dagen voor nod was de test al positief, mn man lag nog op bed, dus heb hem met het leuke nieuws wakker gemaakt, wel voorzichtig blij natuurlijk.

Heeeeel stiekem, heb ik gehoord dat mn beste vriendin ook zwanger is, 1 week verschil. Heb het nog niet van haarzelf gehoord... ik hoop zo dat het waar is !
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
@phlox jaa zo een test kan dan toch echt deugd doen hahaha. Zo goed om te zien dat het dus nog lekker oploopt!

@mooiejurk dat zou onwijs leuk zijn!!!

Spannend dus
phlox wat gezellig ! En inderdaad hopelijk mogen we hier blijven tot maart

mooiejurk is inderdaad een leuk boek van kluun. Heb 'm zelf ook gelezen , denk niet dat m'n vriend daar zin in heeft haha.

Wauw dat zou inderdaad wel heel leuk zijn!

Ik had het ook met m'n beste vriendin , helaas ging het bij mij mis.
Carpe diem
Aahhhh dat zou zo leuk zijn Mooiejurk! Lijkt mij echt zo leuk als iemand die dichtbij mij staat ook zwanger zou zijn. Ik hoop stiekem dat mijn schoonzusje ook weer zwanger is en het ons nog niet heeft vertelt
Ja ik hoop het echt ook. Ik zal het binnenkort wel horen.

Heb je vermoedens kimberleysth?
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
Een paar maandjes terug is haar zwangerschap verkeerd afgelopen :( ik heb geen echte vermoedens maar ik weet dat ze het wel weer direct gingen proberen. Daarom hoop ik er op. Zou zo leuk zijn!!
Zo veel geschreven! Weet niet of ik jullie bij ga houden hoor dames merk dat de misselijkheid toeneemt en weinig zin dus om veel te forummen helaas.

@man vertellen, ben gewoon met de test naar beneden gelopen en gezegd dat er twee streepjes waren. Al cadeau genoeg toch
Tabaa vervelend zeg dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt het snel weer minder!

@man vertellen: hij lag nog lekker in bed en ik kwam zo hard huilend binnen (van blijdschap natuurlijk!) dat hij gelijk door had wat er aan de hand was ik had ook gezegd dat ik ging testen dusja!

Hoe is het bij jullie met de kwaaltjes? Ik heb zelf eigenlijk zo goed als nergens last van en zelfs dat maakt me onzeker... misschien moet ik er juist blij mee zijn, maar nu zou ik liever wat bevestiging voelen dat ik toch echt zwanger ben!
Haha ja ik voel me ook nog heel goed. Ik zit ook te wachten op die misselijkheid of andere tekens dat ik zeker weet dat ik zwanger ben. Maar Miss_Marie ik denk dat dat nog wel gaat komen hoor

Vervelend Tabaa dat jij al zo misselijk bent! Hoop dat dat snel beter voor je wordt.
Gisteravond was ik heel erg misselijk. Gelukkig was het ook opeens weer over.

M'n borsten doen wel echt zeer , slaap altijd op m'n buik maar dat gaat nu lastig. Dat word nog wat haha.

En wat ben ik moe zeg ppfffff...

tabaa sterkte meid ! Erg vervelend dat het nu al zo erg is.
Carpe diem
@Tabaa: erg herkenbaar. De laatste dagen druk met kindjes en werk, met die kwaaltjes erbij kies ik er ook sneller voor om even te gaan liggen ipv te forummen.

Wel fijn om dan in één keer veel leesvoer te hebben, maar overal op reageren wordt dan moeilijk.

@vertellen man: Ik heb het de vorige twee keer al huilend met de positieve test in handen verteld. Telkens een idee over hoe ik het leuk ging brengen maar op dat moment zo emotioneel dat ik het niet kon verbergen en ook niet wilde wachten. Dit keer lag er een cadeautje klaar. Dat heb ik gegeven en zijn reactie stiekem gefilmd. Heerlijk om te herbekijken
Dat filmen is echt superleuk Sue! Geweldig om inderdaad terug te kunnen kijken en dan het gezicht van je man te zien. Wou echt dat ik ook iets leukers had gedaan haha maar gelukkig ben ik niet de enige die haar enthousiasme niet de baas was
Afspraak bij de VK op 8 augustus

Wordt er bij jullie ook direct een termijnecho gemaakt?

Hier nog weinig last van echte kwaaltjes. Slaap alleen iets onrustiger en minder eetlust maar dat kan ook aan het weer liggen
@natas soms wat steken in men borsten en een gevoel van een opgezette buik.

Heel veel meer klachten ook nog niet.

Ja ik heb de afspraak 10 augustus en wordt meteen op een kloppend hartje gecontroleerd.

De eetlust en de slapeloze nachten zijn hier ook maar kan indd aant weer liggen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven