Uitgerekend maart 2020

01-07-2019 11:26 1197 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend JMO Afspraken Bijzonderheden
vlaflippie 27 1e 16 februari 25/9 20wekenecho Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn
Domninoz 30 3e 26 februari J 16/9 controle zoon bijna 3, zoon 10mnd
leahv 31 3e 1 maart -
Koekiemonster26 29/32 2e 3 maart M 5-9 controle Vanishing Twin
Juffertje28 28 1e 3 maart 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho -
Sunny_Lady 33/34 1e 4 maart 2 oktober 20 weken echo Zwanger m.b.v. ICSI
Pinda1511 27/29 1e 5 maart Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7
JaneDoe00 27/29 1e 5 maart - -
Hartje83 35/39 2e 5 maart zoontje van 2
Sambabal 25/28 1e 6 maart 9-9 controle Zwanger na Gonal F en Clomid
MisseD 28 2e 6 maart - zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN
Jantientje1 30/32 2e 6 maart 23 september controle 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap
Hufflepuff 24 1e 9 maart 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger
Chloé 30 1e 11 maart Echo 12-09, 01-10, 22-10
Koffiewijck - 1e 11 maart - -
Leeuw32 32/39 1e 12 maart J 2 miskramen en zwanger via IVF
Miesje1993 26/27 1e 13 maart 25 september MA september 2018
Zonnebloem 39 2e 16 maart echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad.
Veyi 28 1e 17 maart 19/9 controle verloskundige
Jetski15 33 2de 17 maart 8-10 controle verloskundige zoon van 2

Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zitten leuke namen bij. Felix doet mij denken aan het kattenvoermerk, haha. Sorry, we hebben een kat.

Florian en Olivier vind ik wel leuk.

Jullie hebben ook een lijst voor meisjesnamen dan toch?
Zonnebloemmetje schreef:
03-09-2019 14:09
Er zitten leuke namen bij. Felix doet mij denken aan het kattenvoermerk, haha. Sorry, we hebben een kat.

Florian en Olivier vind ik wel leuk.

Jullie hebben ook een lijst voor meisjesnamen dan toch?
Klopt, maar we krijgen een jongen dus heeft weinig nut om daar nog over na te denken...
Ik vind Jasper, Lucas en Matthijs wel leuk. Rest niet geweldig, maar smaken verschillen natuurlijk.

Hier nog niet echt over de namen nagedacht. Vond een jongensnaam vorige keer heel moeilijk, dus hoop echt op een meisje haha.

Naam die ik erg leuk vind is Anne. Maar of dat hem word. Is natuurlijk nog iemand die hem leuk moet vinden.
Vind het ook zo lastig :-$ . Wij willen geen top 20 naam en geen “aparte” naam (denk aan Storm, Seppe, etc), suggesties zijn welkom : :hyper:
Net eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Alles is goed. Ook geen nevenbevindingen. Een dik potje zitten huilen. Poeh wat een opluchting.
Leeuw, ik bedoelde meer dat jullie ook een lijst met meisjesnamen maken omdat je partner niet weet wat het geslacht is. Of weet hij het wel.
Leeuw32 schreef:
03-09-2019 14:23
Vind het ook zo lastig :-$ . Wij willen geen top 20 naam en geen “aparte” naam (denk aan Storm, Seppe, etc), suggesties zijn welkom : :hyper:
Hahaha heel herkenbaar. Zal deze week ook even een lijstje maken. Misschien kunnen we nog ideeën op doen van elkaar.
Zonnebloemmetje schreef:
03-09-2019 14:37
Net eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Alles is goed. Ook geen nevenbevindingen. Een dik potje zitten huilen. Poeh wat een opluchting.
Oh wat fijn! Gefeliciteerd! Nu maar genieten en tegen iedereen het goede nieuws vertellen.
Zonnebloemtje voor meisje hebben we 2 namen: Isabel en Fien (officiele naam Josesphine), daar waren we zo over uit.

Wat fijn dat de NIPT goed is!
Meisjesnamen zijn echt veel makkelijker dan jongens. I know.

Ik hou ook niet van standaardnamen. En zou nooit voor een top 10 naam gaan. Liever al geen top 50 naam. Verder ben ik doorgaans ook van de iets langere naam, 2 a 3 lettergrepen.

In mijn hoofd zitten wel namen. Als het een jongen is, dan ligt de naam eigenlijk wel vast. Mijn vriend zou heel graag deze naam willen en ik vind het ook een mooie naam. Bij de eerste zijn we voor de naam gegaan die ik heel graag wilde. Bij een tweede zou ik mijn vriend 'zijn' naam niet willen misgunnen.
zonnebloem wat fijn! Niks aan de hand dus. Kun je het nu van de daken gaan schreeuwen :)

leeuw mooie namen. Matthijs en Lucas vind ik mooi. Lucas stond hier ook op het lijstje, maar ik twijfel erg want top10 en ook in mijn omgeving veel voorkomend. Ik vind t nog heel lastig, we wachten eerst de geslachtsecho maar af. Scheelt de helft.

Van de week voor t eerst weer werken na de vakantie (jaja onderwijs...) maar ben dus heel benieuwd hoe dat gaat! Ben nog steeds wel moe en misselijk, al is het minder. Maar lesgeven is vrij intensief...
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Zonnebloemmetje wat ontzettend fijn!! Jeetje wat zal dat een last van je schouders zijn.

Leeuw ik vind Olivier en Matthijs het leukste. Wij vonden jongensnamen ook heel moeilijk, ik denk wel dat we er bij een meisjesnaam al uit zijn. Onze dochter heeft een Scandinavische naam (mijn schoonmoeder is Noorse) dus wilden eigenlijk wel weer een Scandinavische naam. Dus mochten jullie nog leuke suggesties hebben :love: Er zitten wat kennisjes van mij op dit forum dus ik deel het maar even niet :hihi:
Wat een opluchting Zonnebloemmetje! Nu echt gaan genieten hè..

@namen.. Meisjesnamen lukt idd aardig, maar jongensnamen vind ik lastig hoor! Manlief is ook lekker kritisch, dus dat kan nog wat worden... :P

@leahv Nou, vandaag heb ik voor het eerst weer voor de klas gestaan na 6 weken... Man, man, man, heb geen druppel energie meer over! :bonk: Hopelijk verbetert dat nog!
Vandaag ook meteen aan de klas verteld, zó leuk die reacties! :heart:
@ zonnebloemmetje wat een fantastisch nieuws!!

@leeuw ik vind Matthijs en Lucas ook leuk!

@centering, hier start helaas op korte termijn geen nieuwe groep, maar had daar wel graag aan meegedaan!

@20 weken echo heb ik ook al ingepland! Op 15 oktober om 16u.

@namen
Daar zijn wij ook voorzichtig over na aan het denken. Meisjesnaam ligt al vast, maar jongensnamen vind ik echt lastig dus daar gaan we pas serieus over nadenken evt na de geslachtsbepaling. Ik vind aparte namen juist wel leuk haha. Dus wij dachten nu aan: Yent, Denz, Lux.. een korte naam dus. Oh en Sepp stond ook op onze lijst hahahha.

@Koekie ik vind Elin en Ilva hele leuke Scandinavische meisjesnamen!
Sambabal zo heet mijn dochter (Elin) :hihi: dankjewel
Koekie, dan wordt het Ilva dus. ;-)
Hahahaha hoe toevallig is dat :rofl:
Hier net termijn echo gehad. Bewegend kindje passend bij 12weken. Kom nu op uitgerekende datum 17 maart, dus gedeeld laatste in tabel;)

Ze zag alleen ook cyste waarschijnlijk vanuit eierstok, mogelijk vanuit gele lichaam maar kon ze niet meer zekerheid zeggen. Omdat hij kleiner dan 5cm is moet er waarschijnlijk niets mee maar gaat het wel nog met gyn overleggen. Krijg ik waarschijnlijk morgen bericht van.
Toch klein beetje spannend...

Naam hebben we vorige keer ook lang over gedaan. Wij willen ook liefst meer dan 1 lettergreep en liever geen top 10 maar ook niet te uniek, dus wordt ook hier weer puzzelen. En liefst niet naam die al in gebruik is in omgeving. Dus deel van namen van Leeuw die ik leuk vind vallen alsnog af.
Kijk trouwens ook nog of je met voor en achternaam geen gekke combi of initiale krijgt w.c. of b.h. ;)

Vind van je lijstje Jasper leukste Leeuw

Hmm zijn Hanne en Nora Scandinavisch genoeg? Die vind ik wel leuk
zonnebloemetje wat heerlijk dat jullie goed nieuws hebben gekregen, vast een last van je schouders!

Wij hebben gister ook een goede NIPT uitslag gekregen. Hebben wel zonder nevenbevindingen gedaan.

Jongensnamen vind ik ook echt lastig.. we hebben er 1 nu. Maar er zijn best veel zwangere in de vriendengroep van voornamelijk mijn man en echt zowat in de zelfde week uitgerekend. Ben dan zo bang dat die naam gekozen wordt door iemand anders

Maar goed, eerst maar eens wachten tot de geslachtsecho of mij gevoel daadwerkelijk klopt. Meisjesnamen hebben we er meerdere van.
Uit jouw lijst Leeuw vind ik Florian en Lucas het leukst. Laurens misschien ook een optie voor jullie?
Zonnebloemetje en kleinaapje fijn goede NIPT. En nog meer goede zag ik geloof ik voorbij komen:) Hier vandaag bloed voor afgenomen ( zonder nevenbevindingen gekozen)
@Jetski Bij mijn 8 wekenecho zagen ze bij mij ook een cyste naast de baarmoeder, van 4 bij 6. Bij de termijnecho 3 weken later was ie al een stuk kleiner. Hoefde me er écht geen zorgen over te maken zei m'n verloskundige, komt heel vaak voor en gaat vaak vanzelf weer weg...
Kleinaapje, wat fijn de goede nipt! Heb je een geslachtsecho ingepland?

Jetski, iets vooruitgezet. Maar een dagje na mij. Fijn joh dat het goed was. Wat betreft de cyste, ik hoor er vaker over en vaak verdwijnt het volgens mij. Los daarvan zou ik het ook spannend vinden.
juffertje grappig, collega’s :) Nou ben benieuwd of het mij ook zo vergaat... hoeveel dagen werk jij? Ik 2 en 3, om de week.

Fijn ook andere goede uitslagen!
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
@leahv Ja leuk! Ook basisonderwijs? Welke groep? Ik werk 4 dagen, ben heel benieuwd hoe ik er eind deze week aan toe ben... Succes de eerste dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven