Uitgerekend mei 2016

12-04-2016 13:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik vind het leuk om te schrijven en mee te lezen over zwangerschap en straks ook hoe jullie bevallingen geweest zijn?

Ik ben 21 mei uitgerekend, en ik heb nu al verlof en zit fijn in de eerste week van mijn verlof ziek thuis????
Je kunt ook meeschrijven bij het verlof groepje:)

Ik ben 1 mei uitgerekend. Al even verlof.

Wat vervelend dat je ziek bent!
Hoi! Ik doe mee, leuk. Ben ook in mei uitgerekend, maar ik moet nog ruim 2 weken bikkelen en ben ziek (wel thuis) en compleet uitgeput. Gewoon niet normaal moe, kan zelfs geen wasje meer draaien. Hebben jullie dat ook?

Beterschap Mittens!
Ik ben momenteel heek erg verkouden dus veel hoesten.. verstopte neus en door het hoesten doen mijn buikspieren pijn! En natuurlijk het ongemak van en volle blaas en hoesten ????
quote:Mittens90 schreef op 12 april 2016 @ 17:57:

Ik ben momenteel heek erg verkouden dus veel hoesten.. verstopte neus en door het hoesten doen mijn buikspieren pijn! En natuurlijk het ongemak van en volle blaas en hoesten ????

Ah herkenning hier

Gember citroen thee met honing werkt hier goed. Vicks keelpastilles. Sambucol ook een aanrader.
Vervelend! Zoutspoeling hielp bij mij! En lekker stomen onder de douche.
quote:ciambella schreef op 12 april 2016 @ 19:04:

[...]

Ah herkenning hier

Gember citroen thee met honing werkt hier goed. Vicks keelpastilles. Sambucol ook een aanrader.Vicks heb ik indeedaad! Ik dacht dat honing niet mocht tijdens de zwangerschap?
quote:Emmsama schreef op 12 april 2016 @ 19:54:

Vervelend! Zoutspoeling hielp bij mij! En lekker stomen onder de douche.

Stomen onder de douche doe ik vaak. Heerlijk! Kan niet heet genoeg

En zoutspoeling voor je. Neus of keel?
Neus. Dagje sauna kn soms ook helpen. Oh en van die korreltjes in zon buisje, kan de naam ervan niet eens tikken zo moeilijk iets van oscillo en dan nog iets. Helpt als een speer
Bedankt voor de tip! Ik moest gister zowiezo langs de huisarts voor iets anders, dus heeft hij gelijk maar mn longen enz. Onderzocht. Alles was gelukkig goed, gewoon een fikse verkoudheid! Bleh. Mn stem is gewoon weg door het hoesten handig als je nog een kleine dreumes hebt lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven