Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even de foto's van de nub naast elkaar gelegd en de echofoto van mn zoontje (zie je achteraf ook duidelijk, destijds had ik geen idee) en de nieuwe erbij en het lijkt erop dat dat een meisje wordt :)
Niks geen zekerheid natuurlijk, maar volgens mij is het wel duidelijk te zien. Nog een jongetje lijkt me net zo leuk, maar heb toch net een geslachtsbepaling gepland over 2,5 week (met 14,5 week) :)

Mn zoontje is zo enthousiast over de nieuwe baby dat hij het waarschijnlijk ook wel leuk vindt om te zien, dus hij mag mee! Heb er nu al zin in!
Ben benieuwd van Zee. Zou leuk zijn als je ook nog een geslaagd nub test hebt:) op mijn echo foto kan ik helaas geen nub test uitvoeren😭.

Hoe is het verder met iedereen?
Wij kregen dinsdag de uitslag van de nipt: geen bijzonderheden en geen nevenbevindingen. Heel fijn! Had vorige week woensdag pas geprikt, dus vond het supersnel!
Ben stiekem wel heel benieuwd of er een jongen of meisje in mijn buik zit.ik wil shoppen :-D
Ha dames,

Leuk om weer even bij te lezen. Wat is de NUB? Wij wachten gewoon tot de 20 wk echo om uit te vinden wat het wordt. Ben wel heel benieuwd!

Vandaag een telefoontje van de vk gehad, nipt uitslag was goed. Wij hebben degene met nevenverbindingen gedaan. Blij met de uitslag. Hopelijk met de 20 wk echo ook alles goed, nog iets minder dan 6 weken.

Mijn energie niveau begint weer te stijgen. Heb s avonds niet meer het gevoel al om half 9 naar bed te willen. Ik had me voorgenomen lekker te blijven sporten, maar daar heb ik op dit moment de puf nog niet voor.
Kate en koekie: fijn die goede uitslag van de nipt!
En ook fijn kate dat je weer wat meer energie hebt. Hoeveel weken ben je nu?

Ik wacht ook op de 20 weken echo voor het geslacht. Ben zo benieuwd. Ik kom er niet uit met de nipt.

Ik blijf vooral moe, nu in de vakantie doe ik ook steeds een dutje als zoon ook zn middagdutje heeft. Maar helpt niet zo veel helaas. Hoop ook dat ik snel weer energie krijg.
Verder voel ik me gelukkig goed en mn buik groeit door!

Heb echt al een buikje, en dat was bij mn eerste zwangerschap nog niet zo snel.
koekie3 schreef:
03-05-2019 15:03
Wij kregen dinsdag de uitslag van de nipt: geen bijzonderheden en geen nevenbevindingen. Heel fijn! Had vorige week woensdag pas geprikt, dus vond het supersnel!
Ben stiekem wel heel benieuwd of er een jongen of meisje in mijn buik zit.ik wil shoppen :-D
Fijn nieuws! En wat snel joh!!
Mijn nipt was ook goed! :)
Super fijn!
Fijn vanzee!
Mooi Vanzee!

Zijn jullie al over op de zwangerschapsbroeken? Ik ben nu 14 weken en heb echt al een buikje, dus twee fijne broeken gekocht. Zo’n elastiekje door het knoopsgat van mn gewone broeken is ook niets ;)
Mooi bericht, vanzee! Top!
@ kate hier al weken zwangerschapsbroeken, dat gaat zo snel bij de 3e. Wilde mezelf niet langer kwellen.
Vanochtend hadden we een pretecho. Oudste zou meegaan bij de 12 wk echo maar toen was ik opgenomen en ik had geen vervoer voor oudste tot haar grote verdriet. Nu dus een herkansing geregeld. We konden zelfs zien dat we een derde meisje krijgen!
Wauw Koekie, wat bijzonder! Van harte! ❤️
Wat leuk Koekie, drie meisjes!

Ik heb nog geen zwangerschapsbroeken, maar ze komen eraan, mn zusje is net bevallen, dus ik neem de hare :) vooralsnog even een elastiekje door mn knoopsgat aan het einde van de middag!
Leuk koekie, 3 meiden!

Ik moet ook binnenkort ook over op de zwangerschapsbroeken..
Nu heb ik nog wel gewone broeken aan maar als het even kan, trek ik gauw mn pyjama broek aan haha.

Mijn vakantie is weer om.. deze week weer aan het werk, zie er wel een beetje tegenop. Ik kon de rust goed gebruiken.
Bij mij ook Sneeuwball, echt jammer! Zit je ook in het onderwijs?

Ik heb net een leuke kinderwagen tweedehands op de kop getikt :) beetje vroeg misschien, maar precies die ik wilde!
Hebben jullie een fijne vakantie gehad? In welke tak van sport in het onderwijs werk je, vanzee? Leuk, kinderwagen scoren! Welke heb je gekocht? Groot gelijk dat je een tweedehandse hebt gekocht. Scheelt zoveel geld (al hebben we de aanschaf er wel uit met 3x gebruik haha)
Wij hebben gisteren ook een tweedehands kinderwagen gekocht. Kamertje hebben we ook al. En een nieuwe box, haha. Nu is het even klaar ;-)

Sinds gisteren ook zwangerschap broek aan, moet er wel aan wennen! Heb telkens het idee dat m'n broek afzakt, haha.
Dezelfde als die ik had, een easywalker sky, had hem toen aardig afgeragd en weggegooid. Destijds had ik hem ook voor €50. Hij heeft een lekkere grote babybak en vooral als wandelwagen vind ik hem ook superchill. Ik maak graag veel kilometers :)
Welke hebben jullie?

Ik geef Nederlandse les aan volwassenen, Torrey. Wat doe jij voor werk?

Mn box en commode heb ik nog, dus die hoef ik alleen af te stoffen, maar dat doe ik tegen die tijd wel ;)
Ik heb ook wel zin om door de oude kleertjes heen te gaan. Ben benieuwd wat ik nog heb!
Oh wow, wat zijn jullie er al vroeg bij met alles!

Wij hebben juist de kinderwagen verkocht, we willen een andere. Maar weten ook nog niet wat.

Commode staat nog bij zoon in zijn kamer en gebruiken we ook nog voor hem, dus denk dat er een nieuwe commode komt voor baby.

Wij gaan denk ook pas shoppen vanaf 20 weken, dat we het geslacht weten. Hebben we ook zo gedaan met zoon.

Ik werk inderdaad ook in het onderwijs, het speciaal onderwijs. Dus ik heb best wel een pittige baan. Ik hoop dat ik het ga redden om te werken tot 36 weken!
Wat fijn dat jullie nipt testen allemaal goed zijn!

Ik durf nog niet echt iets te kopen eerlijk gezegd. We weten in ieder geval wel dat we een zoontje krijgen😍, dus dat maakt het wel gemakkelijker om spullen uit te zoeken.
Veel dingen zou ik voor een meisje niet anders kopen dan voor een jongetje denk ik. Alleen kleertjes wel een beetje anders, maar ik ben sowieso niet van het roze en blauw :)
M'n kinderwagen is iig donkerblauw en dat vind ik leuk voor jongens en meisjes.

Wat leuk dat je een zoon krijgt, pluisje! Had je daar al op gehoopt?
Wat leuk, nog twee dames in het onderwijs! Ik geef les op het HBO.

Op de broeken na heb ik nog niets gekocht, dat vind ik nog even iets te snel gaan. Man en ik gaan van de zomer het babykamertje beginnen (dan hebben we daar rustig de tijd voor) dus dan ook meubeltjes bestellen. Kinderwagens heb ik al wel naar gekeken, maar wat een keus o_o Moeders, ik kan jullie advies goed gebruiken! Wat is nou echt handig/belangrijk? Is een Joolz of Bugaboo het geld echt waard? Het lijkt me niet echt nodig zoveel geld, maar misschien zweren jullie bij deze merken. Tips en advies is heel erg welkom :)
Ik zou kijken of je lekker veel bagageruimte hebt en vooral of het zitgedeelte van de wagen comfortabel is voor wat langere tijd als het kindje al wat groter is ook. Ze liggen maar relatief kort in de bak. En ik zou echt voor tweedehands gaan, die dingen zijn nieuw echt duur en je gebuikt ze relatief kort. En als je alles erbij moet kopen als regenhoezen, adapters voor maxi cosi en voetenzakken enzo ben je ook snel weer veel geld verder. Een dikke voetenzak vind ik ook cruciaal, maar dat is pas voor later :)
Een beetje robuust en hufterproof vind ik ook wel essensieel.

En als je veel wandelt zou ik een stevige wagen nemen en als je veel met de auto bent, juist een die makkelijk te klappen is en een beetje licht is. Ligt eraan wat jezelf allemaal wilt :)

Oja! Als je lang bent, moet je ook even kijken of je niet scheef gaat lopen, maar de meeste zijn wel verstelbaar.

Ik weet niks van die merken die je zei.
van zee enige waar ik op hoop is dat ik een gezond kind krijg😉 meisje of jongen maakt ons daarom niets uit
Iedereen hoopt dat die een gezond kind krijgt, maar het kan toch zijn dat je stiekem ergens op hoopte of juist altijd al had gedacht dat je een jongen of meisje zou krijgen?
Maar ik begrijp dat dat bij jou niet zo was :)
(Mij maakt het ook echt geen klap uit)
Gezondheid is zeker het belangrijkste, pluisje. Grappig, Kate, ik werk ook bij een hbo.
Heb nog niks gekocht voor de baby en hoef ook weinig te kopen. Onze wagen (Joolz) is nog prima, de babykamer schuift door en de meeste kleren kunnen vast nog een ronde mee. Tzt alleen wat meubels versjouwen en dat is het. Oh en een naam.. dat is hier altijd wel een ding. Gaan we over een paar weken maar eens aan beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven