Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Jeetje Vlindertje, wat een schok moest dat geweest zijn en wat een moeilijke keuzes heb je moeten maken.
Sterkte!

Torrey: jongens zijn super leuk!

Mijn borsten zijn wel wat groter, maar vooral voller. Ben er ook blij mee, ik hoop zo dat ze blijven. Was na zoon niet l, dus heb nu ook weinig kans haha
Alle reacties Link kopieren
Wow vlindertje, wat een moeilijke beslissing en wat verdrietige afloop. Wens jullie veel sterkte en alle goeds voor de toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje, wat ontzettend verdrietig, Vlindertje! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jemie, wat een verhaal vlindertje. En zeker met deze verdrietige uitkomst. Veel sterkte voor jou en je gezin.
Heel veel sterkte Vlindertje😘
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de warmte goed doorstaan? Ik vond het gisteren heerlijk, vandaag was het koelste hoekje van het huis nog niet genoeg.

Wie schrijven er allemaal nog mee? Ben het overzicht een beetje kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel op Tenerife. Gaat allemaal prima, maar merk wel een conditie van.... niks haha. En dat lange stukken lopen ook niet handig of comfortabel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat lekker op het water dit weekend, dus dat was wel te doen met af en toe een duik, maar voelde me ook wel wat minder comfortabel. Heb weer snel last van harte buiken, net als de vorige keer, dus hou me vrij rustig. M'n buik is ook ineens aan het groeien.
Alle reacties Link kopieren
@Vlindertje, wat een heftig nieuws! Ben er helemaal stil van.... heel veel sterkte voor jou en gezin.
Alle reacties Link kopieren
Na het bericht van Vlinder, vind ik het bijna gênant om kwaaltjes te benoemen.
Hoop niet dat het heel ongevoelig overkomt...

Heb eindelijk minder last van misselijkheid, halleluja. Geen rare trek meer, dus kan nu weer ‘normaal’ eten. En krachttraining gaat weer stukken beter 💪 Ik vind het wel lastig dat mijn buik begint te groeien, jaren (soms extreem) bezig geweest met een platte buik en nu een dikke toeter hahahha... doe wel veel oefeningen voor na de bevalling om zsm weer te sporten. Wat is jullie ervaring hiermee?

Voelen jullie de beeb al?
Alle reacties Link kopieren
Ja, voel hem elke dag, echt leuk! Vind het zo gezellig gevoel :)

Ik kan echt niet sporten, ik krijg als ik even een keer te hard trap op de fiets, stofzuig of de tuin veeg al een harde buik, maar was vorige keer weer snel in vorm en goed in conditie, dus daar ga ik deze keer ook weer vanuit :)

Ik snap wel je gevoel hoor! Het is gek als je lijf ineens zo veranderd, maar als je niks geks doet met extreem eten ofzo komt het vast snel weer goed! En vergeet niet je rust te pakken ;)
Alle reacties Link kopieren
Maar wat voel je dan...?
Heeft iemand al een 20 weken echo gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee 18/6 krijgen wij een uitgebreide van een uur.
Alle reacties Link kopieren
Torrey, waar is je vraag op gericht, op de harde buiken of hoe schopjes voelen?

Wij hebben morgen de 20 wk echo
Alle reacties Link kopieren
Onze 20 weken echo was goed, gelukkig geen bijzonderheden. Het is nog steeds een meisje en ze was de hele tijd wakker en lekker aan het bewegen. Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn koekie!

Op de schopjes. Harde buiken zijn wel duidelijk ;)

Ik denk dat ik hem afgelopen week gevoeld heb toen hij aan het protesteren was omdat ik op m'n buik lag.
Fijn koekie, een goede 20 weken echo!

Ik heb hem volgende week vrijdag. Spannend en ben ook zo benieuwd naar het geslacht. Ik heb al gedroomd dat het een meisje is en ook een jongen haha.
Onze 20 weken echo hebben we inmiddels ook gehad.. gelukkig ook alles goed!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, pluisje!

Over die schopjes, eerst voelde het als borrelen in mijn buik en nu zijn het echte bonken, net zoiets als m'n dochters per ongeluk doen, maar dan van binnen
Alle reacties Link kopieren
@pluis, wat fijn!

Ik was gisteren precies en ook de 20 wk echo. Kindje alles prima. Alleen placenta ligt laag, deels over baarmoedermond. Hopelijk trekt nog bij straks als baarmoeder groeit.

Voel niets in mijn buik, terwijl been echt wel actief was hehehe... nou ja, komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Fijn die goede echo's! Wij hebben hem woensdag.

Heb veel last van harde buiken en pijn in mn buik en blijk een blaasontsteking te hebben. Hopelijk worden die harde buiken minder als die blaasontsteking over is, fingers crossed!

De kleine beweegt als een malle, soms voel ik hem helemaal draaien en doen. Veel schopjes ook. Mn vriend en zoontje hebben hem ook gevoeld :)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag de 20w echo gehad. Het is nog steeds een jongetje ;-)

Hij had er alleen geen zin in en was de boel flink aan het dwarsbomen. Dus allerlei houdingen geprobeerd en nog gelopen / gesproken, maar nee... Hij bleef verkeerd liggen. Hij lag ook met z'n hoofd onder m'n navel dus dat beeld was dan donkerder. En z'n handje had hij bij / voor z'n hartje.

Voor wat ze nu gezien heeft was alles goed. Alleen bij het hartje heeft ze iets niet kunnen zijn (wel het belangrijkste gezien en dat was goed), dus vrijdag even terug komen naar ZKH. Ik heb een uitgebreide medische echo gehad ivm m'n suiker. En de hart echo is dan ook uitgebreider blijkbaar.

Ben er verder wel positief over :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ze het nog eens goed nakijken dan :)

Bij mij was ook alles goed gelukkig.
Door de harde buiken ben ik alleen gedeeltelijk uit de roulatie en heb ik mijn festivalkaartje moeten verkopen, want zoiets trek ik niet. Dat is wel een beetje jammer. Maar alles voor het goede doel. Met de baby gaat het prima :)
Vandaag de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit!

En we krijgen nog een jongen! 2 broers, super leuk.

Balen vanzee van je festival. Maar daar staan en je niet goed voelen, is ook niet fijn.

Hoe gaat het verder met de rest?
Torrey, vandaag terug geweest naar het ziekenhuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven