Uitgerekend oktober 2018

30-01-2018 19:22 1023 berichten
Hier gaan we verder met de dames die in oktober 2018 zijn uitgerekend;
van 1 oktober t/m 15 oktober 2018


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Geboren
Ilse_87 30/35 Tweede 1 oktober 2018 Jongen! 3-10
Ladymum 33/33 Tweede 2 oktober 2018
JuneM 31 Eerste 2 oktober 2018 20-9
Sneeuwwitje1 31/32 Eerste 2 oktober 2018 Jongen! 20-9
Suzanne1987 30/35 Eerste 3 oktober 2018
Nell89 3 oktober 2018
Gie_Gie 30/29 Eerste 6 oktober 2018 Verrassing! 15-10
Skippy86 32/30 Eerste 6 oktober 2018 Meisje! 09-10
Twingo1981 36/37 Vierde 6 oktober 2018
Ariana12 38/36 Eerste 7 oktober 2018
Yunaaislynn 33/38 Tweede 8 oktober 2018
Cloudje29 29/30 Eerste 8 oktober 2018 Jongen! 23-9
MC11 26/26 Eerste 8 oktober 2018 Meisje!
Mellie88 29/30 Tweede 8 oktober 2018 Meisje! 17-10
Ukkie16 32/30 Tweede 9 oktober 2018 Meisje! 9-10
Girlboss01 26/30 Eerste 15 oktober 2018 Meisje! 30-9
YellowLemon 27/33 Derde 9 oktober 2018 18-9
KatherineM 29/29 Eerste 9 oktober 2018
Suzahl 28/30 Eerste 10 oktober 2018
Mariposita 36 Tweede 10 oktober 2018 7-10
Flowerss 29/30 Eerste 12 oktober 2018
Reendje 29/29 Tweede 13 oktober 2018 Jongen!
Yuki99 34/42 Eerste 15 oktober 2018 Meisje!
:hug: Dikke knuffel: Brandje83 :redrose: ; 83Angel :redrose: MissBean :redrose:

Guusje en Feijsje, ik heb jullie uit de tabel gehaald, omdat we al een tijdje niets van jullie hebben gehoord. Mocht je er weer in willen dan horen we het graag!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.85% gewijzigd
Sterkte brandje, hopelijk is het niets.

Wat leuk dat jullie het al vertellen! Ik durf dat echt niet zo vroeg. Als het nu wel goed gaat gaan we het half maart aan schoonouders vertellen , daar gaan we dan een weekend mee weg. Maar eerst de echo afwachten, ik ben nog niet eerder zo nerveus geweest.
Alle reacties Link kopieren
O nee Brandje, wat schrikken. Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Brandje, hopelijk gaat het nog goed en is er niets aan de hand... Wat spannend zeg! Naar....
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik meld mij aan bij jullie groep.
Ik ben 5w5d zwanger. Als het goed doorzet wordt dit ons 2e kindje.

Ik heb in september (met 8.5week) een missed abortion gehad en in half december (met 5 weken) een miskraam. Vind het dus erg spannend hoe deze zwangerschap gaat verlopen en of alles goed gaat.

Gelukkig mogen we a.s dinsdag al terecht voor de eerste echo. Het is dan pas 6 weken. Maar ben heel benieuwd. Slaap de laatste dagen onrustig.

Ben wel heel moe en emotioneel. Borsten doen zeer en buik zet al erg uit. Dus met de kwaaltjes lijkt het goed te zitten maar blijft spannend.

Vind het wel fijn om aan te sluiten bij een groep die rond dezelfde periode zit.

Voor het schema:
Ik ben 30, mijn man 35.
Het wordt ons 2e kindje.
Uitgerekende datum 3 oktober
Eerste echo op 6 februari
Alle reacties Link kopieren
Heel veel bloed en buikpijn. Het is klaar. Ben kapot.
Alle reacties Link kopieren
O nee, wat erg :cry: heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Brandje :swear: :hug:
Sterkte voor jullie
Sterkte @brandje :hug:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Ilse, leuk dat je meeschrijft.

Brandje, wat ontzettend klote! :cry: Sterkte....

Morgenochtend komt hier de mevrouw van Moeders voor Moeders. Ben benieuwd.
Sterkte brandje, wat rot!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen wie er ook allemaal zwanger zijn!
Ik ben 2 oktober uitgerekend. Van mijn derde kindje. De oudste 2 zijn 9 & 7 jaar.
Op 19-2 heb ik een echo en de 21 een gesprek met de verloskundige. Ik ben benieuwd, het is allemaal al weer even geleden.

Ik ben ongeveer vanaf de dag van de innesteling misselijk, en lig vaak al erg op tijd in bed.

We wilde het eigenlijk nog niemand vertellen totdat ik 12 weken was, maar met de kinderen is het lastig. Dus morgen gaan we bij de familie langs.

Ik heb zwangerschapstesten van alie express gebruikt. Waar ik al een paar dagen symptomen had (misselijkheid en gevoelige borsten) was de alie test negatief. Toen dezelfde dag een clearblue test gedaan die duidelijk positief aangaf.

@skippy86 Knap dat je de nachtdienst doet
Alle reacties Link kopieren
Och wat verdrietig Brandje, veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Guusje82, welkom! Ik doe geen nachtdienst, dat is Brandje. Ik heb wel slaapdiensten,1 x per week. Dan kan je wel gewoon slapen...
Alle reacties Link kopieren
Nee Brandje wat ontzettend naar. Doe rustig aan meid.

Welkom aan alle nieuwe meiden. Wat is het dubbel dat verdriet en blijdschap zo dicht bij elkaar ligt hè. We gaan duimen dat het verder bij iedereen goed mag blijven gaan.

Wie gaat er allemaal meedoen aan MvM? Ik heb het de vorige keer gedaan en wil nu weer. Als de echo over 2,5 week goed is, neem ik contact met ze op.
Alle reacties Link kopieren
Ah brandje dat is echt klote.
Heel veel sterkte met het verlies en verwerken. Het is zo rot. :rose:
Neem alle rust en tijd die je daarvoor nodig hebt.

Ik ga als ik een goede echo heb gehad ook meedoen met MvM.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Brandje, heb de hele dag aan je gedacht :rose: Heel veel sterkte de komende tijd...
Alle reacties Link kopieren
Idd verdriet en blijdschap ligt dicht bij elkaar. Sterkte Brandje!

Ik ga ook weer meedoen met mvm
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meeschrijven. Gisteren een positieve test. Mijn uitgerekende datum zal ongeveer 13 okt zijn. Ben ook best bang in augustus een missed abortion gehad en voor mijn dochter ook een miskraam. Telkens als ik naar de wc ga verwacht ik bloed te zien.

Ik ben 34 en mijn man is 39 we hebben een dochter van 1 jaar.

Brandje heel veel sterkte

Mvm ga ik wel weer aan mee doen maar pas na de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Brandje wat erg! Heel veel sterkte!

Ik ben erg onzeker over mijn eigen zwangerschap! Weet bijv niet wat ik wel en niet moet voelen dus telkens als ik een pijntje voel ben ik bang dat het mis is. Dan lees ik weer ergens dat die pijntjes normaal zijn en dan ben ik weer onzeker als ik ze niet voel :hyper:

En ik moet nog zo lang wachten voordat ik duidelijkheid heb! Nog ruim vijf weken en ik tel de dagen af. Ook ik kijk telkens bij elk toiletbezoek of ik niks verlies. Maar we blijven hoop houden en ik doe er in elk geval alles aan om alles goed te laten verlopen! Sorry hoor voor mijn gezeur maar moest het even kwijt! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het een beetje gaat Brandje?

Kwalen/geen kwalen tja... t hoort erbij en die onzekerheid is killing dat lijkt elke zwschap erger te worden :)

Ik houd mij vast aan t principe geen bloed = goed en in combinatie met geen (erge) krampen moet ik vertrouwen hebben in mijn lichaam.
Fijne zondag dames :)
Alle reacties Link kopieren
Brandje, wat verschrikelijk.

Welkom Ilse en Angel.

Ja dat wachten duurt zoooo lang. Ben erg ongeduldig persoon.
Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik met 7wkn n echo in het ziekenhuis omdat we net daarvoor alle fertiliteitstesten achter de rug hadden en dan standaard bij 7wkn zwangerschap een echo krijgt.
Ik wil echt nu met 8wkn n echo. Ik hoop dat ik dat kan regelen bij de verloskundige, al moet ik het zelf betalen. Dat is het me waard.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo herkenbaar, Suzanne.... De eerste week had ik dat heel erg, als ik buikpijn had bang dat het mis zou zijn. En als de buikpijn dan over was, ook weer bang omdat ik niks voelde. Inmiddels ben ik al iets meer gerustgesteld en durf ik wat meer te vertrouwen op mijn lijf. Ik geniet nu ook van elke kwaal. Gevoelige tepels, jippie! Hoera, alweer plassen! Ben kapot moe, woehoe! :yes:

Gelukkig nog maar 2,5 week wachten tot de echo voor mij. Kan me niet snel genoeg gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor jullie allemaal over 8 maanden een prachtige mooie en vooral gezonde baby. Geniet van jullie zwangerschap hoe kut de kwaaltjes soms ook zijn. En ik weet heel wat af van alle kwaaltjes ;-)

Maar klaag ook vooral gerust want zwanger zijn is gewoon echt niet altijd op een roze wolk zitten.

Dikke kus.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, vanmorgen had ik de mevrouw van MvM op bezoek. De test die ik deed kleurde net zo donker als de controlestreep, dus dat zit wel goed. Heb een leuk cadeautje gekregen als dank voor mijn deelname, en nu staan er 8 blauwe flessen en 2 witte kannetjes in de gang... Moet nog even de handigheid vinden in het opvangen van de urine. Tot 17 april mag ik meedoen.

Waarom wachten een aantal van jullie eigenlijk met meedoen tot na de eerste echo? Meedoen kan van week 6 t/m 16...
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief berichtje Brandje! Ik hoop dat jullie na de verwerking er weer voor kunnen gaan en iets na ons een kindje mogen verwelkomen.
Miss_Bean: ik heb ook met 8 weken een echo, zou niet langer kunnen wachten. Maar met dit hele proces wordt je geduld wel echt op de proef gesteld :proud:
Suzanne: zou jij niet eerder een echo willen hebben? Of is dat geen mogelijkheid bij jouw verloskundige?
83angel: spannende tijd voor jou, kan me voorstellen dat het voor jou extra onzeker is.
Welkom Guusje. Hoe reageerde de familie?
Ilse, jij ook welkom. Je kunt je gegevens zelf in de tabel zetten met de inloggegevens in de openingspost!

Ik heb vandaag weer hardgelopen. Het ging heel langzaam, maar ik merk nu wel dat ik meer energie heb. Doel voor komende week; 2x hardlopen!
Verder voel ik me wel oke, beetje moe en soms wat misselijk. Ik hoop dat ik niet heel erg ziek ga worden, want over 3 weken ga ik op vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven