Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen
woensdag 12 december 2018 om 11:52
| Naam | Uitgerekende datum | Gezinssituatie | Leeftijd v/m | Bijzonderheden | Echo | [/td]
| Stippeltjesbehang | 13-8 | 2 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen | 37 en 43 | Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken | 7-1 |
| Koekoekk | 17-8 | kindje van 2 jaar | 29/35 | Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken | |
| MargeSimpson | 18-8 | 1 zoontje | 33/35 | 2016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken | |
| Zot-83 | 7-8 | zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) | 35/40 | | 17-12 |
| -Anna89- | Augustus | ||||
| Alfirin | 24 juli | nog geen kinderen | 35/30 | Miskraam oktober 2018 | |
| Mijnnaamislaura | 8 Augustus | 1 zoon van 1 jaar | 32/32 | ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e | |
| Nijn-tje | 22/8 | 37/37 | 1 kind, eerste kind met vriend | in 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) | |
| SantaMaria | [29-07] | 1 zoon van 6 jaar | 38/32 | Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 | 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho |
| *Frozen_Star* | Nog geen kinderen | 33/30 | Miskraam september 2018 | 3-1 echo 4-1 intake |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
maandag 24 december 2018 om 20:32
Stippel, fijn dat het er goed uitzag voor het aantal weken! Hoever dachten jullie zelf dat je was? Spannend dan zeg de komende 2 weken!!
Alfirin, ja bij m’n eerste zwangerschap kotsmisselijk geweest 24/7, 9 mnd. Toen niks gehad, hoopte steeds dat het wel zou verdwijnen. M’n laatste weer hetzelfde tot het misging. 2 verschillende medicatie geprobeerd. Pillen die mensen die chemo ondergaan slikken: hielp ook zo goed als niet.
Die missslijkheid is een fijne bevestiging maar kan ook zo zwaar zijn.
Ik ben er ook wel een beetje vang voor.
Nu wel misselijk maar nog te doen, eten lukt ook nog wel.
Leuk dat je familie het weet nu!!
Biekkie, ja tot 12 weken je buik verbergen kan wel lastig zijn!
Koekkoek, snap je onzekerheid.. hopelijk ben je morgen weer wat zekerder.
‘Eerste’ kerstdag met schoonfamilie zit erop: heb knallende koppijn
Maar wel verteld, leuk!! En ze snappen helemaal onze onzekerheid nog.
Vriend ruimt op nu en ik op de bank:)
Alfirin, ja bij m’n eerste zwangerschap kotsmisselijk geweest 24/7, 9 mnd. Toen niks gehad, hoopte steeds dat het wel zou verdwijnen. M’n laatste weer hetzelfde tot het misging. 2 verschillende medicatie geprobeerd. Pillen die mensen die chemo ondergaan slikken: hielp ook zo goed als niet.
Die missslijkheid is een fijne bevestiging maar kan ook zo zwaar zijn.
Ik ben er ook wel een beetje vang voor.
Nu wel misselijk maar nog te doen, eten lukt ook nog wel.
Leuk dat je familie het weet nu!!
Biekkie, ja tot 12 weken je buik verbergen kan wel lastig zijn!
Koekkoek, snap je onzekerheid.. hopelijk ben je morgen weer wat zekerder.
‘Eerste’ kerstdag met schoonfamilie zit erop: heb knallende koppijn
Maar wel verteld, leuk!! En ze snappen helemaal onze onzekerheid nog.
Vriend ruimt op nu en ik op de bank:)
maandag 24 december 2018 om 22:23
Hier kerstavond met onze beste vrienden overleefd.
“Wil je een wijntje?” Uhh nee, ik moet morgen werken...
van t een kwam t ander waarop ik vertelde dat ik met oud en nieuw ook niet ga drinken. M’n vriend heeft sinds kort diabetes type 1 en is nog een beetje zoekende in z’n diabetes. Hij gaat met oud en nieuw een drankje doen en ik dus niet... “of ben je soms zwanger?”
Heb t er voor nu maar even op gegooid dat er toch iemand nuchter moet zijn om te kunnen handelen mocht t met hem niet goed gaan.
Ben blij als al die feestdagen weer achter de rug zijn.
Morgen de chocolademousse nog zien af te wimpelen.. heb het recept aan m’n moeder gevraagd onder het mom van misschien kan ik het voor 2e kerstdag ook maken.
Nu heeft ze dus een dubbele portie gemaakt zodat ik t mee kan nemen morgen en niet zelf hoef te maken voor 2e kerstdag
“Wil je een wijntje?” Uhh nee, ik moet morgen werken...
van t een kwam t ander waarop ik vertelde dat ik met oud en nieuw ook niet ga drinken. M’n vriend heeft sinds kort diabetes type 1 en is nog een beetje zoekende in z’n diabetes. Hij gaat met oud en nieuw een drankje doen en ik dus niet... “of ben je soms zwanger?”
Heb t er voor nu maar even op gegooid dat er toch iemand nuchter moet zijn om te kunnen handelen mocht t met hem niet goed gaan.
Ben blij als al die feestdagen weer achter de rug zijn.
Morgen de chocolademousse nog zien af te wimpelen.. heb het recept aan m’n moeder gevraagd onder het mom van misschien kan ik het voor 2e kerstdag ook maken.
Nu heeft ze dus een dubbele portie gemaakt zodat ik t mee kan nemen morgen en niet zelf hoef te maken voor 2e kerstdag
maandag 24 december 2018 om 22:38
Frozen neeeeee! Ooh man dat is niet handig.. wel goed gedaan bij je vrienden!
Klinkt heftig Nijn de vorige keren!
Hier ook kerst overleeft, net thuis; kind op bed en zelf ook. Man ik ben KAPOT! Wat een slopende dag.. klagend gevoel in buik en sinds vanavond misselijk pffff niet te zuinig! Morgen gelukkig pas in de middag iets; ochtend maar eens uitslapen ofzo.
Klinkt heftig Nijn de vorige keren!
Hier ook kerst overleeft, net thuis; kind op bed en zelf ook. Man ik ben KAPOT! Wat een slopende dag.. klagend gevoel in buik en sinds vanavond misselijk pffff niet te zuinig! Morgen gelukkig pas in de middag iets; ochtend maar eens uitslapen ofzo.
dinsdag 25 december 2018 om 10:42
Oh nijntje, zo irritant als mensen het zo vragen. Ik heb dan altijd een heel bitchy antwoord; als dat zo zou zijn, denk je dan dat ik het zo aan je had willrn vertellen? Gegarandeerd dat ze het niet meer vragen, maar oké het is ook echt een bitchy reactie dus het kan wat ongemakkelijk zijn!
Haha frozen, wel heel lief van je moeder! Maar weet je nu al of er iets in zit wat je niet mag? Want als er geen rauwe eieren inzitten kan het toch gewoon?
Koekoek wat fijn die misselijkheid. Naja niet fijn om te zijn, maar wel ter bevestiging lijkt me. Hoop dat je wat hebt kunnen bijslapen en je straks wel gewoon kan eten!
Ik zoek me suf naar kwaaltjes. Heb er wel een paar, maar dat leek vorige week sterker aanwezig dan nu. Heb nu vooral gevoelige borsten, moe, rug en buikpijn, rare smaak (niet continu) en met momenten echt een mega ruk humeur. Arme vriend. Maar dat alles vind ik nog niet overtuigend....Merk dat ik echt heel onzeker ben.
Stippel hoe voel jij je na gisteren?
Haha frozen, wel heel lief van je moeder! Maar weet je nu al of er iets in zit wat je niet mag? Want als er geen rauwe eieren inzitten kan het toch gewoon?
Koekoek wat fijn die misselijkheid. Naja niet fijn om te zijn, maar wel ter bevestiging lijkt me. Hoop dat je wat hebt kunnen bijslapen en je straks wel gewoon kan eten!
Ik zoek me suf naar kwaaltjes. Heb er wel een paar, maar dat leek vorige week sterker aanwezig dan nu. Heb nu vooral gevoelige borsten, moe, rug en buikpijn, rare smaak (niet continu) en met momenten echt een mega ruk humeur. Arme vriend. Maar dat alles vind ik nog niet overtuigend....Merk dat ik echt heel onzeker ben.
Stippel hoe voel jij je na gisteren?
dinsdag 25 december 2018 om 10:44
Frozen, whahahahaha geweldig! En nu? Hoe ga je nu onder die chocomousse uitkomen? Je zou je ook zo erg kunnen uitleven op de rest dat je te vol zit en na 1 hapje zeggen ohhh zoooo lekker maar ik kan echt niet meer, wat zonde! Kun je wat in een bakje doen voor morgen/vanavond?
Mijn jongste heeft ook diabetes, pas 2 jaar. Sterkte voor je vriend, het valt niet mee. Alcohol kan je heel hoog van gaan zitten dus hou m maar goed in de gaten ja.
Ik heb vannacht weer amper geslapen. Amper misselijk, maar slapen is wel een dingetje.
Namens mij, mijn hond en mijn enorme buik(die net weer een week helemaal plat was) fijne dagen gewenst.
Mijn jongste heeft ook diabetes, pas 2 jaar. Sterkte voor je vriend, het valt niet mee. Alcohol kan je heel hoog van gaan zitten dus hou m maar goed in de gaten ja.
Ik heb vannacht weer amper geslapen. Amper misselijk, maar slapen is wel een dingetje.
Namens mij, mijn hond en mijn enorme buik(die net weer een week helemaal plat was) fijne dagen gewenst.
dinsdag 25 december 2018 om 11:00
Wauw wat een mooie buik al Biekkie! Ik ben stiekem een beetje jaloers! Hier grote onzekerheid door de laatste dagen, last van buik, minimaal maar toch bloedverlies bij afvegen en het lijkt of m’n buik minder gespannene voelt. Ik merk dat ik er steeds meer van uit ga dat het weer mis is, zoooo naar. Ik hoop dat ik tot 2/1 kan wachten met echo en dat ik voor die tijd geen ergere ‘het is mis’ symptomen krijg. Wat is dit toch eng zeg, bah.
Fijne dagen dames!
Fijne dagen dames!
dinsdag 25 december 2018 om 11:27
Koekoekk, knuffel. Het is vooral als je eerder miskramen hebt gehad zo eng hé. Ik durf ook niet te geloven dat t nu goed gaat. Ik heb zelfs de IVF arts gemaild of als het binnen een week afgelopen is ik meteen aan de pil kan voor poging 3, alle cryo's zijn op.
Geen reactie op gehad, maar ze heeft me wel in de echo planning gezet met 6 weken... Normaal doen ze dat met 7 weken en mag ik pas de 30e testen en t doorgeven.
Bij mijn 3 kinderen nooit een miskraam gehad, toen was ik jong. De kans is nu gewoon een heel stuk hoger. Ik zou zo graag een kindje willen met mijn vriend.
Hij is pas 27 en zou een geweldige papa zijn.
Hou vol, hopelijk vliegen de dagen voorbij en heeft iedereen in dit topic in januari een mooi kloppend hartje gezien en blijven ze nog 100 jaar doorkloppen.
Geen reactie op gehad, maar ze heeft me wel in de echo planning gezet met 6 weken... Normaal doen ze dat met 7 weken en mag ik pas de 30e testen en t doorgeven.
Bij mijn 3 kinderen nooit een miskraam gehad, toen was ik jong. De kans is nu gewoon een heel stuk hoger. Ik zou zo graag een kindje willen met mijn vriend.
Hij is pas 27 en zou een geweldige papa zijn.
Hou vol, hopelijk vliegen de dagen voorbij en heeft iedereen in dit topic in januari een mooi kloppend hartje gezien en blijven ze nog 100 jaar doorkloppen.
dinsdag 25 december 2018 om 11:33
Oh Koekkoek, shit dat je je nog zo onzeker voelt..
Heb je nu meerdere malen wat bloed gezien bij het afvegen? Volgens mij komt het best geregeld voor bij een goede zwangerschap maar ik zou er ook erg onzeker van worden.
Hoe is het met de misselijkheid?
Weinig aan je buik voelen is denk ik Oke. Ik voel eerlijk gezegd bijna niks aan m’n buik. Alleen die eerste week menstruatie achtig gevoel.
Kippetje, zijn toch best wat symptomen die je beschrijft. Maar als het minder is dan een eerdere keer ga je toch vergelijken he.
Biekkie, mooi buikje al! Mijne is ook bol
Dat slapen ja, er he. Slaap ook heel slecht. Ben al doodmoe en moet vandaag nog de hele dag met mijn familie. Ben echt niet te genieten geloof ik..
Stippel, hoe is het? Nog wel
vol vertrouwen?
Hier groeit het vertrouwen wel wat (durf het bijna niet op te schrijven). Wordt steeds misselijker.. wordt nog wat met eten straks!!!
Hele fijne erste kerstdag dames!!!
Hoe is het met de misselijkheid?
Weinig aan je buik voelen is denk ik Oke. Ik voel eerlijk gezegd bijna niks aan m’n buik. Alleen die eerste week menstruatie achtig gevoel.
Kippetje, zijn toch best wat symptomen die je beschrijft. Maar als het minder is dan een eerdere keer ga je toch vergelijken he.
Biekkie, mooi buikje al! Mijne is ook bol
Stippel, hoe is het? Nog wel
vol vertrouwen?
Hier groeit het vertrouwen wel wat (durf het bijna niet op te schrijven). Wordt steeds misselijker.. wordt nog wat met eten straks!!!
Hele fijne erste kerstdag dames!!!
dinsdag 25 december 2018 om 12:40
Dat hoop ik ook Biekkie; allemaal kloppende hartjes die het zeeeeer lang blijven doen!
Nijn het bloed was echt heel weinig en alleen gister, maar die krampen die ik gisterochtend had, of nahja niet eens krampen; gewoon een zere opgezette buik; ik weet gewoon niet wat het was en vind dat enorm lastig. Tepels lijken minder gevoelig, misselijkheid is wisselend. Gelukkig nog steeds een gore smaak ik m’n mond en af en toe wat bekkenklachten. Dus ik hoop gewoon op een kerstwonder en dat ik gewoon enorme groeipijn had dit weekend. Ik ben gewoon oprecht nooit in mijn leven zó bang en onzeker geweest, dat vind ik zoals jullie merken gewoon enorm moeilijk en kan ik nergens echt kwijt. Dus sorry als ik soms zo door zeur, maar het betekent enorm veel voor me dat ik dat hier kwijt kan. Fijne eerste kerstdag!
Nijn het bloed was echt heel weinig en alleen gister, maar die krampen die ik gisterochtend had, of nahja niet eens krampen; gewoon een zere opgezette buik; ik weet gewoon niet wat het was en vind dat enorm lastig. Tepels lijken minder gevoelig, misselijkheid is wisselend. Gelukkig nog steeds een gore smaak ik m’n mond en af en toe wat bekkenklachten. Dus ik hoop gewoon op een kerstwonder en dat ik gewoon enorme groeipijn had dit weekend. Ik ben gewoon oprecht nooit in mijn leven zó bang en onzeker geweest, dat vind ik zoals jullie merken gewoon enorm moeilijk en kan ik nergens echt kwijt. Dus sorry als ik soms zo door zeur, maar het betekent enorm veel voor me dat ik dat hier kwijt kan. Fijne eerste kerstdag!
dinsdag 25 december 2018 om 12:51
@Frozen Die chocolademousse kom je niet meer onderuit vrees ik 
@Biekkie wat een mooi buikje en mooie hond!
@Koekoekk Ow bah die onzekere gevoelens... Konden we die maar ver weg op zolder wegstoppen ofzo! Heb je nog last gehad van bloedverlies?
@Sterrenkaars Wanneer had jij ook alweer positief getest? Hoeveel DPO zou dat dan geweest zijn als je afgaat op de echo?
Hier een &*@# nacht gehad. Kon niet slapen omdat ik een ontzettend branderig gevoel aan mijn doos had. Had ik al een paar dagen. Maar gisteren voor de verloskundige speciaal van die frisse Chilly doekjes gebruikt zodat je doos ruikt alsof je er een rol mentos in hebt verstopt.
En zo voelde die dus ook vannacht
Zou dat schrale ook door de hormonen kunnen komen?
Toen ik eenmaal sliep heb ik een vreselijke nachtmerrie gehad over dat het mis ging
Nu knallende koppijn en gaar.
Probeer mezelf niet gek te laten maken en vertrouwen te houden. Maar vind het op dit moment even heel moeilijk. En dat vind ik dan ook weer verdrietig omdat ik het zo graag anders zou willen voelen en meer genieten.
Pffff sorry voor deze niet Kersterige klaagzang
Ga mezelf nu maar lekker optutten en mijn feestgezicht opzetten. Hopelijk komt het feestgevoel dan vanzelf.
Fijne dagen gewenst met een vleugje misselijkheid, zonder moeilijke gerechten die je niet kunt afslaan, blijde momenten en heeeeeel veel liefde!
@Biekkie wat een mooi buikje en mooie hond!
@Koekoekk Ow bah die onzekere gevoelens... Konden we die maar ver weg op zolder wegstoppen ofzo! Heb je nog last gehad van bloedverlies?
@Sterrenkaars Wanneer had jij ook alweer positief getest? Hoeveel DPO zou dat dan geweest zijn als je afgaat op de echo?
Hier een &*@# nacht gehad. Kon niet slapen omdat ik een ontzettend branderig gevoel aan mijn doos had. Had ik al een paar dagen. Maar gisteren voor de verloskundige speciaal van die frisse Chilly doekjes gebruikt zodat je doos ruikt alsof je er een rol mentos in hebt verstopt.
En zo voelde die dus ook vannacht
Zou dat schrale ook door de hormonen kunnen komen?
Toen ik eenmaal sliep heb ik een vreselijke nachtmerrie gehad over dat het mis ging
Probeer mezelf niet gek te laten maken en vertrouwen te houden. Maar vind het op dit moment even heel moeilijk. En dat vind ik dan ook weer verdrietig omdat ik het zo graag anders zou willen voelen en meer genieten.
Pffff sorry voor deze niet Kersterige klaagzang

Ga mezelf nu maar lekker optutten en mijn feestgezicht opzetten. Hopelijk komt het feestgevoel dan vanzelf.
Fijne dagen gewenst met een vleugje misselijkheid, zonder moeilijke gerechten die je niet kunt afslaan, blijde momenten en heeeeeel veel liefde!
dinsdag 25 december 2018 om 12:56
Lieve stippel wat ben je toch een leuk lief mens! Dank voor je lieve wens aan mij, gelukkig geen bloes meer verloren.
Ik snap je angst goed en je nachtmerrie ook, lastige situatie waar je inzit hoor!
Ik moet wel lachen om je rol mentos opmerking
helemaal stuk hier! Heb je geen blaasontsteking? Vitamine c drinken en slikken, extra water, cranberrysap enzo.. en van de week even plasje wegbrengen? Just to be sure..
Pff ik vind die kerst maar heftig zo met enge gevoelens, voelt het ineens helemaal niet zo belangrijk; jammer!
Ik snap je angst goed en je nachtmerrie ook, lastige situatie waar je inzit hoor!
Ik moet wel lachen om je rol mentos opmerking
Pff ik vind die kerst maar heftig zo met enge gevoelens, voelt het ineens helemaal niet zo belangrijk; jammer!
dinsdag 25 december 2018 om 13:09
Zo herkenbaar, ik heb die jurk aangetrokken en mijn vriend gevraagd een foto te maken als aandenken
.
Van de vorige zwangerschap heb ik alleen een vaag zelfgemaakt fotootje.
Ik jank echt de halve dag en de andere helft probeer ik heel koelbloedig net te doen of ik niet eens zwanger ben.
Koekoekk, bloed is ook gewoon eng. Ik heb bij de 3e en 4e miskraam 1tot 3 dagen bloed gezien bij t afvegen, op 13 dpo dat was innestelingsbloeding.
Kop op meiden, op de uitkomst hebben we toch geen invloed, we houden elkaar hier gewoon op de been tot we "veilig" zijn.
Van de vorige zwangerschap heb ik alleen een vaag zelfgemaakt fotootje.
Ik jank echt de halve dag en de andere helft probeer ik heel koelbloedig net te doen of ik niet eens zwanger ben.
Koekoekk, bloed is ook gewoon eng. Ik heb bij de 3e en 4e miskraam 1tot 3 dagen bloed gezien bij t afvegen, op 13 dpo dat was innestelingsbloeding.
Kop op meiden, op de uitkomst hebben we toch geen invloed, we houden elkaar hier gewoon op de been tot we "veilig" zijn.
dinsdag 25 december 2018 om 13:13
dinsdag 25 december 2018 om 13:21
Spannend frozen! Hopelijk werkt ie zonder gedoe!
Biekkie ja logisch. En inderdaad bah voor die onzekerheid. Als ik een goede echo heb volgende week veranderd er denk ik wel veel voor mij. Bij beide misgelopen zwangerschappen heb ik geen enkele goede echo gehad, dus die mijlpaal zou enorm schelen! Ik geniet nu in ieder geval volop van m’n bekkenpijn en ga straks maar eens een feestjurken aantrekken om me daarna vol te vreten bij de schoonfamilie
jammer als je daar geen drank mag trouwens
enjoy dames!
Biekkie ja logisch. En inderdaad bah voor die onzekerheid. Als ik een goede echo heb volgende week veranderd er denk ik wel veel voor mij. Bij beide misgelopen zwangerschappen heb ik geen enkele goede echo gehad, dus die mijlpaal zou enorm schelen! Ik geniet nu in ieder geval volop van m’n bekkenpijn en ga straks maar eens een feestjurken aantrekken om me daarna vol te vreten bij de schoonfamilie
dinsdag 25 december 2018 om 14:45
@koekkoek
Wat een narigheid zeg die signalen die eigenlijk niks hoeven te zeggen maar je zo onzeker kunnen maken. Ik heb ook geregeld steken en krampjes, maar ga er steeds vanuit dat het mijn maag en darmen zijn. Verder is het een waiting game...
Wat een leuke foto Biekkie! Echt al een buikje. Ik ben niet slank dus bij mij zie je nog niks. Ik pas m'n broeken ook nog, dus ik denk niet dat ik al echt een babybuikje krijg. Dat is dan weer iets dat ik voor nu niet erg vind
Ik wil jullie allemaal iig een fijne kerst wensen met (indien gewenst) gematigde kwaaltjes en goeie smoesjes
Wat een leuke foto Biekkie! Echt al een buikje. Ik ben niet slank dus bij mij zie je nog niks. Ik pas m'n broeken ook nog, dus ik denk niet dat ik al echt een babybuikje krijg. Dat is dan weer iets dat ik voor nu niet erg vind
Ik wil jullie allemaal iig een fijne kerst wensen met (indien gewenst) gematigde kwaaltjes en goeie smoesjes
dinsdag 25 december 2018 om 16:34
dinsdag 25 december 2018 om 17:31
Aaaah Biekkie dat is echt niet tof! Wat een onzekerheid, bah! Echo duurt ook nog wel even dus, vragen of je eerder kan als het je niet lukt?
Alifrin best handig als je nog niet meteen je kleding hoeft in te ruilen!
Hoe is jullie kerst dames? Ik vind het wel heftig met al die gierende hormonen om dan sociaal wenselijk te doen bij dingen als politiek ofzo pff!
Alifrin best handig als je nog niet meteen je kleding hoeft in te ruilen!
Hoe is jullie kerst dames? Ik vind het wel heftig met al die gierende hormonen om dan sociaal wenselijk te doen bij dingen als politiek ofzo pff!
dinsdag 25 december 2018 om 17:35
@Lieve Biekkie Laat je niet gek maken door die stomme testen. Ik weet het: dit zegt de persoon die zelf wel 50 testen heeft gedaan 
Maar ik weet daardoor ook dat het echt zo per dag kan verschillen. Je kunt morgen even testen ter geruststelling. Maar dan zou ik er daarna echt een paar dagen tussen laten.
Na mijn laatste knalstreep ben ik zelf gestopt met testen omdat ik er anders alleen maar onzeker van kan worden.
Hopelijk morgen weer een mooie streep
Maar ik weet daardoor ook dat het echt zo per dag kan verschillen. Je kunt morgen even testen ter geruststelling. Maar dan zou ik er daarna echt een paar dagen tussen laten.
Na mijn laatste knalstreep ben ik zelf gestopt met testen omdat ik er anders alleen maar onzeker van kan worden.
Hopelijk morgen weer een mooie streep
dinsdag 25 december 2018 om 20:25
Biekkie, ik heb doorgetest tot mijn officiële testdatum. In mijn miskramen kwam ik er zo achter dat het mis was gegaan, doordat ik utrogestan gebruik krijg ik (meestal) geen bloedverlies.
Ik zou morgen/overmorgen nog testen in zoveel mogelijk vergelijkbare omstandigheden. Evt 2 HCG bepalingen met een dag of 3-4 er tussen, of hij mooi oploopt. Hier wilde de huisarts daar aan meewerken.
Ik vandaag niet zo’n goede dag. Vandaag 7+6 en uitgerekend vandaag behoorlijk misselijk. Heel fijn met kerst natuurlijk. Hoop dat het weer wat bijtrekt.
Ik zou morgen/overmorgen nog testen in zoveel mogelijk vergelijkbare omstandigheden. Evt 2 HCG bepalingen met een dag of 3-4 er tussen, of hij mooi oploopt. Hier wilde de huisarts daar aan meewerken.
Ik vandaag niet zo’n goede dag. Vandaag 7+6 en uitgerekend vandaag behoorlijk misselijk. Heel fijn met kerst natuurlijk. Hoop dat het weer wat bijtrekt.
dinsdag 25 december 2018 om 20:27
Ik reageer morgen hopelijk uitgebreider. Vanmiddag verdwenen al mijn symptomen. Geen gekke smaak, geen pijnlijke borsten alleen nog het continue ik word ongesteld gevoel. Ben bèst wel ongerust. Doe morgen maar alvast een testje. Mocht het niet goed zitten dan zal die minder positief zijn dan gister, toch? Ik lees vaak verhalen van vrouwen die na een miskraam bij een volgende zwangerschap direct voelen dat het goed zit. #mijnietgezien
dinsdag 25 december 2018 om 20:52
@Kippetje_s Ow bah, hopelijk is het loos alarm. Symptomen kunnen ook met de dag komen en gaan.
Wat die testen betreft zegt dat helaas niet altijd wat. Ik testte de vorige keer knal positief toen het al lang mis was gegaan achteraf. En zelfs na mijn miskraam heb ik nog lang (fel) positief getest. HCG kan nog lang in je lijf blijven.
Hoop dat je je morgen weer op en top zwanger voelt!
@Koekoekk Nou ik vind de kerst ook al wel een bevalling op zich zeg! Knallende koppijn en afwisselend kotsmisselijk van de honger of omdat ik teveel heb gegeten. Dat gecombineerd met mijn zeer gezellige, lieve maar ook ontzettende drukke vriend met dito kinderen en ouders...

Je kunt mij afserveren...
Gelukkig mogen we morgen nog een dag met mijn ontzettend lieve en drukke familie
Wat fijn dat je geen bloed meer had! Wel jammer van die bloes
Wat die testen betreft zegt dat helaas niet altijd wat. Ik testte de vorige keer knal positief toen het al lang mis was gegaan achteraf. En zelfs na mijn miskraam heb ik nog lang (fel) positief getest. HCG kan nog lang in je lijf blijven.
Hoop dat je je morgen weer op en top zwanger voelt!
@Koekoekk Nou ik vind de kerst ook al wel een bevalling op zich zeg! Knallende koppijn en afwisselend kotsmisselijk van de honger of omdat ik teveel heb gegeten. Dat gecombineerd met mijn zeer gezellige, lieve maar ook ontzettende drukke vriend met dito kinderen en ouders...
Je kunt mij afserveren...
Gelukkig mogen we morgen nog een dag met mijn ontzettend lieve en drukke familie
Wat fijn dat je geen bloed meer had! Wel jammer van die bloes
dinsdag 25 december 2018 om 21:02
Sorry ik miste een aantal berichten.. kippetje wat lastig he? Zoals stippel zegt komen en gaan symptomen, hoe lastig ook! Heftige tijd zo he?
Hier inmiddels aan beide gezinnen verteld, fijn om te delen! Fijn die openheid, ook als het wel misgaat. Iedereen ook voorbereid gezien onze laatste twee keer, iedereen was super lief en begripvol. Het voelde eigenlijk enorm verbindend en dat is fijn!
Hahaha stippel echt he? Schiet mij maar lek als iedereen door elkaar springt en schreeuwt en my God! Maar sch het was ook gezellig. Wij hebben morgen lekker een dag met zn drietjes, fijn even kalm!
Hier inmiddels aan beide gezinnen verteld, fijn om te delen! Fijn die openheid, ook als het wel misgaat. Iedereen ook voorbereid gezien onze laatste twee keer, iedereen was super lief en begripvol. Het voelde eigenlijk enorm verbindend en dat is fijn!
Hahaha stippel echt he? Schiet mij maar lek als iedereen door elkaar springt en schreeuwt en my God! Maar sch het was ook gezellig. Wij hebben morgen lekker een dag met zn drietjes, fijn even kalm!
dinsdag 25 december 2018 om 21:26
Kippetje hopelijk zijn je symptomen morgen weer gewoon terug en zijn ze vandaag gewoon even iets minder.
Wat stippel ook al schreef zeggen die testen helaas niet alles. Ik heb na m’n miskraam toch zeker een maand nog knal positieve testen gehad.
Koekoek fijn dat je geen bloed meer hebt verloren! Wat kan je dat toch direct weer onzeker maken he.
Ik kreeg vanavond ineens een bord carpaccio voor m’n neus gezet..
Gelukkig hadden we over zo’n soort scenario al nagedacht dus m’n vriend gooide ‘m er direct in. De smoes dat ik er laatst ziek van ben geworden leek te helpen. Ik heb echt een inieminie hapje genomen en gedaan alsof ik t echt heel vies vond. Direct erna werd ik ook overspoeld door een golf van misselijkheid dus hij was aardig geloofwaardig.
Chocolademousse heb ik ook geruild zonder gedoe.
M’n buik is echt zo opgezet vandaag. Strakke jurkjes kan ik niet aan zonder dat ik de opmerking zou krijgen of ik soms ben aangekomen.
Nu de tweede kerstdag nog overleven.
Wat stippel ook al schreef zeggen die testen helaas niet alles. Ik heb na m’n miskraam toch zeker een maand nog knal positieve testen gehad.
Koekoek fijn dat je geen bloed meer hebt verloren! Wat kan je dat toch direct weer onzeker maken he.
Ik kreeg vanavond ineens een bord carpaccio voor m’n neus gezet..
Gelukkig hadden we over zo’n soort scenario al nagedacht dus m’n vriend gooide ‘m er direct in. De smoes dat ik er laatst ziek van ben geworden leek te helpen. Ik heb echt een inieminie hapje genomen en gedaan alsof ik t echt heel vies vond. Direct erna werd ik ook overspoeld door een golf van misselijkheid dus hij was aardig geloofwaardig.
Chocolademousse heb ik ook geruild zonder gedoe.
M’n buik is echt zo opgezet vandaag. Strakke jurkjes kan ik niet aan zonder dat ik de opmerking zou krijgen of ik soms ben aangekomen.
Nu de tweede kerstdag nog overleven.