Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen

12-12-2018 11:52 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die in of rond augustus is uitgerekend na één of meerdere miskramen. Wat is het super om weer een positieve test in handen te hebben. Maar ooooh die onzekerheid... Laten we elkaar er doorheen slepen, oppeppen, moed inspreken en verdriet en blijdschap delen. En dan hopelijk straks in de zomer van 2019 heeeeel veel blakende baby's! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

[/td] [table]
NaamUitgerekende datumGezinssituatieLeeftijd v/mBijzonderhedenEcho
Stippeltjesbehang13-82 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen37 en 43Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken7-1
Koekoekk17-8kindje van 2 jaar29/35Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken :heart: Kloppend hartje gezien
MargeSimpson18-81 zoontje33/352016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken :redrose:
Zot-837-8zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) 35/40 :heart: :heart: Twee kloppende hartjes / 3 miskramen (2015 en 2x zomer 2018)17-12
-Anna89-Augustus
Alfirin24 julinog geen kinderen35/30Miskraam oktober 2018:heart: kloppend hartje
Mijnnaamislaura8 Augustus1 zoon van 1 jaar32/32ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e :heart: klopt! 13-3 20 wk echo
Nijn-tje22/837/371 kind, eerste kind met vriendin 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) :heart: Kloppend hartje gezien
SantaMaria[29-07] 1 zoon van 6 jaar 38/32 Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho
*Frozen_Star*Nog geen kinderen33/30Miskraam september 20183-1 echo 4-1 intake
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
Stippel, ik hoop dat het een beetje meevalt ❤️ fijn dat het een goed gesprek was.

Ik heb net omdat ik 2 uur ergens moest wachten ivm afspraak dochter, gewinkeld. Allemaal baby spullen... En dat vind ik ergens eng want tja, ben pas 9.5 . Was nogal wat in de aanbieding.
Donderdag echo ik hoop echt zo dat het hartje blijft kloppen!
Oeh!! Wat leuk biekkie!! Shoppen voor de baby is zoooo leuk!! Ik snap dat het spannend is.. maar het komt vast goed! Positief blijven is het enige wat je kan doen! En stiekem ook gewoon een heel klein beetje genieten! :hug:
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Laura, ja was leuk en eng haha ik heb het thuis in een kast diep weggestopt.
Vandaag weer echo.
Ik merk nu dat ik steeds meer vertrouwen krijg en dan juist weer in paniek schiet omdat ik uit zelfbescherming beter denk dat het toch misgaat.

Zondag voelde ik me echt raar, dacht nou volgens mij is het klaar. Maandag lichte paniek aanval maar na een paar uur dacht ik ach, heb het zelf niet in de hand, stressen helpt niet en we zien wel.
Ben ipv gevoelens weg te stoppen juist heel bewust erover na gaan denken. Elk uur 5 minuten. Als er tussendoor gedachten in mijn hoofd kwamen dacht ik nee, straks weer. Vreemd genoeg helpt dat. Na een paar uur was ik weer ontspannen.

Ik ben van mezelf totaal geen labiel paniek geval juist erg nuchter dus het is even wennen.

Hoe gaat het verder met iedereen? Iemand nog echo binnenkort? Jullie zijn allemaal al verder dan mij he.

Ik laat vanmiddag nog wel weten hoe het was. Heb echt alleen een even gauw tussendoor spieken echo, dinsdag termijnecho als alles nog goed is.
Prachtige echo! Verloskundige heeft met telefoon er een filmpje van gemaakt 😍 kindje was erg druk aan het bewegen zo mooi!!
Alles zag er goed uit.
Ah!! Super super fijn biekkie!!
Top! Dat stelt je vast enorm gerust. Nog steeds is niks zeker, maar dat is het natuurlijk nooit helemaal! Dit heb je in de pocket! En nu nog meer genieten!
En ik vind dat je wel heel goed en verstandig bent omgegaan met je angst de afgelopen dagen! Maar nu lekker vooruit kijken.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Ooh gelukkig biekie dat alles goed is! Op naar dinsdag en dan mag heel de wereld het weten!!

Hoe is het met de andere dames?

Hier begint de spanning toe te slaan. Dinsdag eerste echo om te kijken of hartje klopt. Volgens eigen berekening zou ik dan 6weken5dagen zijn. Heb nog nooit een kloppend hartje gehad. Hoop dat daar dinsdag verandering in komt!
@Kippetje_s Ik denk aan je vandaag :heart: Hoe laat mag je? Duim voor een prachtige echo!

@Biekkie Mooie berichten, wat fijn!
Kippetje hoe was je echo?

Hier super goed nieuws, ben van 4 september naar 31 augustus gezet. Volgens de verloskundige ben ik nu veilig. Ik ga het vandaag aan mijn volwassenen zoons en moeder vertellen 😍
Helaas, foute boel. Op de echo een nagenoeg lege baarmoeder te zijn. Ik moet nu naar het ziekenhuis om uit te sluiten of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Ik ging verdomme nog zo vrolijk die echo in! Zag al direct dat de baarmoeder geen holte had en er niks in zat. Dit is mk 4 in 13 maanden tijd. Ben lamgeslagen.
Biekie, fantastisch nieuws voor jou! Mooi en helemaal gegund! Ben beniewd hoe je familie reageert, kan me niet anders voorstellen dat ze blij zij. Voor jullie! Veel plezier met vertellen en Geniet!

Stippel, meisje. Jouw verhaal heb ik niet meer helemaal meegekregen maar hoe is het met jou?
Ahhh shit Kippetje nee...😭 Wat ontzettend kut voor je... Knuffel.
@Kippetje_s Ach neeeeee :'( Jeetje meis, wat een verdriet zeg! En dan ook nog de zorgen om een bbz... Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Mag je nu gelijk naar het ziekenhuis?
Een hele dikke knuffel voor jou meis :hug:

@Biekkie Wat een mooi nieuws voor jou! Lijkt me fijn om je zwangerschap met de mensen om je heen te delen.

Ik zit nog steeds midden in de miskraam helaas. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en de miskraam is nog niet compleet. Heb nu weer Cytotec gekregen en sta ook voor dinsdag ingepland voor een curretage.
Zondag controle. Hoop zo dat de curretage dan niet nodig blijkt.
Lieve kippetje wat een enorm rotbericht zeg. Man wat heb ik voor je geduimd! Hele dikke knuffel voor jou, ook al heb je er allemaal helemaal niks aan.

Lieve stippel voor jou ook naar zo zeg, wat een gedoe! Ik duim mee dat de curretage niet nodig is!

Biekkie wat fijn zeg; hopelijk komt het genieten langzaam maar steeds meer.
Jeetje!! Niet te geloven, wat heftig Kippetje!! Ik snap dat je hier helemaal stuk van bent. Heel veel sterkte!

Stippel, wat vreselijk naar dat je dit hoofdstuk nog steeds niet kunt sluiten en weer vooruit kunt denken! Hoop idd voor je dat de curretage niet nodig is.

Bliekkie! Gefeliciteerd!! Heel dubbel om in dit zelfde bericht jou nu te mogen feliciteren, maar helaas is dit wel het leven.. en het is je zo giga gegund!! Net als dat het kippetje en stippel zo gegund was, maar we hebben er helaas geen invloed op.
Bliekkie, wat gaaf dat je nu uit de gevarenzone bent en ik ben erg benieuwd hoe iedereen reageerde.

Hier momenteel griep, en een blaasontsteking.. bleh..
Maar het kindje voel ik gelukkig wel al bewegen, dus dat is erg fijn!!
Lieve stippel, wat heftig zeg. Wat een enorme achtbaan is het toch en al helemaal als de miskraam ook nog niet verloopt zoals je zou willen. Ik hoop dat je zondag het bericht krijgt dat je schoon bent. Een curettage is toch weer een extra litteken op deze wond en een ervaring die je kan missen als kiespijn! Veel sterkte meisje! X

Thnx voor de reactie andere dames. Ik ben niet meer zo heel actief op het forum. Ik check af en toe mijn privé inbox. Wie dat wil, mag me daar een bericht sturen. Ik wens jullie allemaal heel veel liefs en goeds!
Hoe gaat het met iedereen?
Stippel, hoe was het zondag en hoe gaat het nu verder?

Nog mooie echo’s? Of andere leuke/minder leuke dingen?

Ik begin nu weer een beetje op te knappen.. maar 2 ab kuren in 2 weken tijd is niet echt een fijn gevoel.. vk was er ook niet blij mee, maar ik was het wel nodig om weer een beetje op te knappen. Nu nog van m’n ontstoken ogen af..
Ik had 14 weken echt nergens last van en ineens is het even niet grappig allemaal. Ach, komt wel weer goed!!
Vrijdag controle gehad en alles is weer goedgekeurd!

13 maart hebben we de 20 weken echo. We hopen dan achter het geslacht te komen en laten dan een gender reveal taartje maken! Die snijden we dan met familie aan. Nu al zin in!
Zijn er hier nog dames aanwezig?
Ik ben eerder te angstig geweest om me überhaupt aan te sluiten bij een topic, maar inmiddels ben ik 15 weken.

Ik ben nog steeds niet zeker van mijn zaak, maar wel meer. Ik hoop dat ik nog met jullie mee kan schrijven.
Helaas wordt er niet echt meer op dit topic gereageerd.
Ik snap je angst. Ik wens je toch een fijne en goede zwangerschap, Zwanger010!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven