Uitgerekend september 2019 (extra groep)

29-01-2019 17:12 305 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangeren die uitgerekend zijn in september!

Er zijn al twee andere groepen voor september (eerste helft en tweede helft september), maar die zitten al vol, dus bij deze een groep voor iedereen die het leuk vindt mee te schrijven en in de andere groepen geen plek meer vond.


NaamLeeftijd KindjeUitgerekendMeisje/jongenOpmerkingen (echo's e.d.)
Lily-of-the-valley..2e15-9-2019 💙 termijnecho+20w echo :cheer2:
Verliefdenonzeker313e30-9-2019 💙 ? ..
Djbbi301e23-9-2019..
Winterluxi291e01-10-2019 💙 termijnecho & 20 weken echo :heart:
Youthza..1e15-9-2019 :fortune: ..
Bonnieux..2e10 a 15 sept :gift: ..
Smartie88301e15 sept :fortune: 23 april 20w echo
Maribos..2e13 sept 💙 20w echo :cheer2:
Bo :hug:

______________________________________________
Inloggegevens:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:14
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
64.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gaat zo snel inderdaad! Onze knul is ook al bijna 6 kilo.

Wat fijn die herkenbaarheid! Het wegleggen lukt inmiddels maar wij hebben ook slaapjes van 30 minuten. Als het dan ineens 2 uur (serieus maar 3x gebeurd) is heb ik al 5x gekeken of alles goed is 🙈. Ik heb de slaapjes een beetje losgelaten, als ik zie dat hij moe is ga ik hem op bed leggen. Ik ben niet meer zo bezig met een schema, ik heb het idee dat mijn baby wat minder slaap nodig heeft overdag want hij blijft vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens deze week vorige jaar had ik mijn eerste echo! Zo bijzonder dat het van een mini knipperend stipje een kindje is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
06-02-2020 13:55
Trouwens deze week vorige jaar had ik mijn eerste echo! Zo bijzonder dat het van een mini knipperend stipje een kindje is geworden.

Ja, bijzonder hè? Gewoon al een klein (schater)lachend mensje!! Het gaat zo hard! Van de week is in mijn omgeving een baby geboren en dan is de onze alweer zooooo groot! Echt bizar, terwijl ze in mijn ogen nog inimini is! Maar nee, alle echte newbornstuff kan allemaal doorgeschoven worden! Dat past allang niet meer.
Alle reacties Link kopieren
djbbi schreef:
06-02-2020 10:48
Wat vliegt de tijd he. Alweer bijna 5 maanden. We zijn hier al van de 2500 gr bijna op 6400 beland. Wauw wat gaat dat hard. Wat fijn on te lezen dat het goed gaat bij jullie.
Dat niet weg kunnen leggen hadden wij hier ook. En nog zijn de slaapjes overdag in bed maximaal 30 min. Fulltime job. Pfff.
Maar ach het is ook zo genieten!
Oh ik ben nu ook heel benieuwd naar haar naam bonnieux mag ik m ook weten in pb?
En Bo hoe gaat het inmiddels bij jou?
Ik stuur je wel een pb! En ben ook best benieuwd naar de naam van jouw kleintje!
Alle reacties Link kopieren
En die slaapjes, hier hetzelfde. Overhevelen is onmogelijk, wegleggen of verplaatsen ook. Hooguit van armen naar draagzak, maar verder nope! Het slapen gaat alleen langer goed wanneer we in beweging zijn, dus bijv in de auto of kinderwagen of lopend in de zak.

We hebben een blije mini van alweer zo goed als zeven kilo, flinke tante haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven