Uitgerekend september 2019 (extra groep)
dinsdag 29 januari 2019 om 17:12
Voor alle zwangeren die uitgerekend zijn in september!
Er zijn al twee andere groepen voor september (eerste helft en tweede helft september), maar die zitten al vol, dus bij deze een groep voor iedereen die het leuk vindt mee te schrijven en in de andere groepen geen plek meer vond.
Bo
Er zijn al twee andere groepen voor september (eerste helft en tweede helft september), maar die zitten al vol, dus bij deze een groep voor iedereen die het leuk vindt mee te schrijven en in de andere groepen geen plek meer vond.
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Meisje/jongen | Opmerkingen (echo's e.d.) |
|---|---|---|---|---|---|
| Lily-of-the-valley | .. | 2e | 15-9-2019 | | termijnecho+20w echo |
| Verliefdenonzeker | 31 | 3e | 30-9-2019 | | .. |
| Djbbi | 30 | 1e | 23-9-2019 | ❤ | .. |
| Winterluxi | 29 | 1e | 01-10-2019 | | termijnecho & 20 weken echo |
| Youthza | .. | 1e | 15-9-2019 | | .. |
| Bonnieux | .. | 2e | 10 a 15 sept | | .. |
| Smartie88 | 30 | 1e | 15 sept | | 23 april 20w echo |
| Maribos | .. | 2e | 13 sept | | 20w echo |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:14
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
64.45% gewijzigd
dinsdag 7 mei 2019 om 22:19
Wat fijn dat je 20-wekenecho gewoon goed was! En ook fijn om nogmaals de bevestiging te krijgen dat het een meisje wordt.djbbi schreef: ↑07-05-2019 05:53Hier ook een goede 20 weken echo gehad. En het was nog steeds een meisje! Haha das ook wel erg fijn
Oh en ik heb nog steeds niks gevoeld van de baby maar de placenta ligt tegen mijn buikwand aan dus ze moet daar doorheen schoppen en stompen wil ik het kunnen voelen. Dus dat verklaart het. Nog even geduld dus...
Ik had bij onze oudste ook een placenta voor. Nu merk ik echt heel duidelijk verschil, want nu ligt ie bij mijn rug. Ik word elke dag meerdere keren geschopt en mijn man heeft het ook al inmiddels vaker gevoeld. Erg leuk!
Bij de oudste had ik uiteindelijk ‘een openingetje’ bij mijn linkerzij, dat was met 37 weken. Daar voelde ik het toen een stuk duidelijker. Dus ik hoop dat je dat ook krijgt (maar dan eerder
dinsdag 7 mei 2019 om 22:33
Smartie, wij hebben uiteindelijk een Cameleon3 gescoord toen bij de oudste was die nog maar heel kort uit. We hebben m trouwens van marktplaats. Degene die m had kreeg opeens een tweede kindje en wilde er dus van af. Dus wij hebben m toen net niet voor de helft gekocht. Was een heel goede deal! Dat heb ik nog met wel meer dingen zo gedaan. Dus ik kan Marktplaats van harte aanbevelen! Ook voor veel ander babyspul, zoals een box. Dat vind ik écht belachelijk dure dingen, zeker gezien het feit ze zo lelijk zijn, sorry vind ik
.
Ik weet niet in hoeverre de Cameleon3 geschikt is voor heel lange mensen, maar ik zou vooral op MP rondneuzen om te kijken of er een mooie wagen bij zit. Die nieuwe van Cybex vind ik ook mooi en die vouwt ook redelijk compact op.
Hoe was eigenlijk je 20 wekenecho? Wil je ons vertellen wat het wordt of hou je het ook liever voor je?
Fijn iig dat je nog even lekker op vakantie bent geweest! Wij zijn onze vakantie nu aan het plannen.
Ik merk ook wel dat dingen nu zwaarder worden, veel meer dan bij de oudste
. Dus niet heel chill, maar goed. Verder heb ik ook al eerder last van maagzuur. Dus ik moet ook wat vaker eten en niet zo veel. Best lastig is dat, maar ach.
Maribos wat sneu dat je zoontje zn arm heeft gebroken
en nu ook de vakantie afgezegd, ook balen zeg! Waardoor voel jij je nu zo rot? Heb je last van je bekken dat je hem niet mag tillen? (Sorry, ik ben het even kwijt
)
Leuk dat je al bezig bent met de babykamer. Wij moeten nog het een en ander doen. Die Hemneskast is denk ik wel heel handig met alle laatjes! En zo’n lockerkast is ook zo leuk! Ik heb er een van Woood gezien. Dat vind ik een erg leuk merk! Ik krijg meteen zin om hier de babykamer aan te pakken
We hebben een nieuw huis, dus ik kan het nog helemaal gaan bedenken.
Ik weet niet in hoeverre de Cameleon3 geschikt is voor heel lange mensen, maar ik zou vooral op MP rondneuzen om te kijken of er een mooie wagen bij zit. Die nieuwe van Cybex vind ik ook mooi en die vouwt ook redelijk compact op.
Hoe was eigenlijk je 20 wekenecho? Wil je ons vertellen wat het wordt of hou je het ook liever voor je?
Fijn iig dat je nog even lekker op vakantie bent geweest! Wij zijn onze vakantie nu aan het plannen.
Ik merk ook wel dat dingen nu zwaarder worden, veel meer dan bij de oudste
Maribos wat sneu dat je zoontje zn arm heeft gebroken
Leuk dat je al bezig bent met de babykamer. Wij moeten nog het een en ander doen. Die Hemneskast is denk ik wel heel handig met alle laatjes! En zo’n lockerkast is ook zo leuk! Ik heb er een van Woood gezien. Dat vind ik een erg leuk merk! Ik krijg meteen zin om hier de babykamer aan te pakken
We hebben een nieuw huis, dus ik kan het nog helemaal gaan bedenken.
donderdag 9 mei 2019 om 11:54
WoW wat is er veel geschreven hier ineens
hahaha
Welkom smartie en maribos leuk dat jullie meeschrijven.
Super fijn al die goede 20 weken echo’s! Ik heb morgen de 20 weken echo en ik vind het zo spannend
Ik voel de kleine ook erg weinig maar een paar lichte schopjes per dag als ik geluk heb. Ook ik heb een voorliggende placenta helaas.
Leuk dat jullie zo bezig zijn met de babykamer.
@kinderwagen, wij gaan voor een duowagen.
Welkom smartie en maribos leuk dat jullie meeschrijven.
Super fijn al die goede 20 weken echo’s! Ik heb morgen de 20 weken echo en ik vind het zo spannend
Ik voel de kleine ook erg weinig maar een paar lichte schopjes per dag als ik geluk heb. Ook ik heb een voorliggende placenta helaas.
Leuk dat jullie zo bezig zijn met de babykamer.
@kinderwagen, wij gaan voor een duowagen.
donderdag 9 mei 2019 om 12:21
Succes morgen verliefd! Hoe was je vorige echo? Daar nog bevestigd dat je een jongen krijgt?
Bonnie: waar ga je naartoe op vakantie? Vervelend he dat maagzuur! Ik heb er ook last van..
Maribos: wat naar dat je zoontje zijn arm heeft gebroken ! Sterkte
Wij hebben een Joolz gekocht! Was goede aanbieding, nieuwe kinderwagen voor tweedehands prijsje.
Bonnie: waar ga je naartoe op vakantie? Vervelend he dat maagzuur! Ik heb er ook last van..
Maribos: wat naar dat je zoontje zijn arm heeft gebroken ! Sterkte
Wij hebben een Joolz gekocht! Was goede aanbieding, nieuwe kinderwagen voor tweedehands prijsje.
donderdag 9 mei 2019 om 12:54
Luxi, wat superfijn dat je een goede 20-weken-echo had!! Nog steeds hetzelfde geslacht? Of hebben ze niet gekeken?
Ik stuur je ff een pm over onze vakantie
En de maagzuur sucks! Bij mijn oudste had ik er niet zoveel last van. En nu wel, stom hè?
VEO, voorliggend is wat dat betreft irritant, maar uiteindelijk ga je je kleine echt voelen hoor. Het duurt alleen wat langer voordat dat gebeurt. Helaas!!!
Ik stuur je ff een pm over onze vakantie
En de maagzuur sucks! Bij mijn oudste had ik er niet zoveel last van. En nu wel, stom hè?
VEO, voorliggend is wat dat betreft irritant, maar uiteindelijk ga je je kleine echt voelen hoor. Het duurt alleen wat langer voordat dat gebeurt. Helaas!!!
vrijdag 10 mei 2019 om 09:13
Winterluxi de vorige echo was goed. Alleen het was een hele vluchtige echo, en ging het voornamelijk om de baarmoedermond meting. De baby lag er ook helemaal niet gunstig bij dus kon ze niet met zekerheid zeggen dat het een jongen is. Ze zei wel ik zie wat tussen de benen dus ik denk het wel
Ik heb afgelopen week best wel veel geshopt dus hoop dat het nog steeds een jongen is hahahah
Natuurlijk is de gezondheid het allerbelangrijkste!
Ik heb ook af en toe last van maagzuur. Bij mijn vorige zwangerschap amper last van gehad. Nu dus wel al sinds een paar weken.
Ik heb afgelopen week best wel veel geshopt dus hoop dat het nog steeds een jongen is hahahah
Ik heb ook af en toe last van maagzuur. Bij mijn vorige zwangerschap amper last van gehad. Nu dus wel al sinds een paar weken.
vrijdag 10 mei 2019 om 11:21
Dat heb ik dus ook! Heel irritant dat dat nu zo opspeelt! Word jij er ook misselijk van?verliefdenonzeker schreef: ↑10-05-2019 09:13Winterluxi de vorige echo was goed. Alleen het was een hele vluchtige echo, en ging het voornamelijk om de baarmoedermond meting. De baby lag er ook helemaal niet gunstig bij dus kon ze niet met zekerheid zeggen dat het een jongen is. Ze zei wel ik zie wat tussen de benen dus ik denk het wel![]()
Ik heb afgelopen week best wel veel geshopt dus hoop dat het nog steeds een jongen is hahahah![]()
vrijdag 10 mei 2019 om 15:10
verliefdenonzeker schreef: ↑10-05-2019 15:03Hier helemaal goedgekeurd! Super fijn! En het is een jongen![]()
Fijn die goede echo!
vrijdag 10 mei 2019 om 15:20
verliefdenonzeker schreef: ↑10-05-2019 15:03Bonnieux Ja elke keer die oprispingen! Ik neem dan een rennie en gelukkig helpt dat even.
Hier helemaal goedgekeurd! Super fijn! En het is een jongen![]()
Wat fijn!! Gefeliciteerd!!
Ja, rennie helpt idd wel, maar ik vind ze wel vies als ik ze de hele dag ‘eet’.
Ik heb ook ontdekt dat toch nu al kleinere porties eten helpt.. ook niet ideaal, maar je moet er wat voor over hebben, voor onze frummels in onze buiken
woensdag 15 mei 2019 om 12:52
woensdag 15 mei 2019 om 18:47
donderdag 16 mei 2019 om 10:56
Welkom workaholiccc! Gewoon leuk dat je erbij komt!
Wil je wat vertellen over je zwangerschap tot nu toe?
VEO bij de oudste hebben we het eerste pakje bij Petit Bateau gekocht. Ik denk dat ik dat dit keer weer ga doen. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik nog nauwelijks losgegaan met kopen. Ik weet niet waarom, maar ik heb niet zo’n koopwoede denk ik
Verder gaat alles ok, ik begin wel een flinke buik te krijgen en ik heb ook nieuwe bh’s gekocht omdat mijn borsten echt niet meer pasten. Ik heb de kraamtijd met stuwing daarbij ook in mijn achterhoofd gehouden, dus ik denk dat ik wel fijne heb nu.
Wil je wat vertellen over je zwangerschap tot nu toe?
VEO bij de oudste hebben we het eerste pakje bij Petit Bateau gekocht. Ik denk dat ik dat dit keer weer ga doen. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik nog nauwelijks losgegaan met kopen. Ik weet niet waarom, maar ik heb niet zo’n koopwoede denk ik
Verder gaat alles ok, ik begin wel een flinke buik te krijgen en ik heb ook nieuwe bh’s gekocht omdat mijn borsten echt niet meer pasten. Ik heb de kraamtijd met stuwing daarbij ook in mijn achterhoofd gehouden, dus ik denk dat ik wel fijne heb nu.
donderdag 16 mei 2019 om 12:46
Goeie tip van petit bateau! Daar ga ik ook eens voor kijken. (In Frankrijk bij de supermarche is het goedkoper
)
Ik heb nog niet zo’n koopwoede, ben meer aan het kijken wat ik nodig heb en of het echt nodig is en afstrepen op de lijst. Ik dacht echt dat ik veel meer emotioneel zou beslissen haha
Heb jij nog tips voor bh’s Bonnieux?
Welkom workaholic! Iedereen is natuurlijk vrij om mee te lezen en schrijven!
Hier alles in orde, alleen veel last van harde buiken dus ik doe iets rustiger aan. Hoe gaat het met jullie?
Ik heb nog niet zo’n koopwoede, ben meer aan het kijken wat ik nodig heb en of het echt nodig is en afstrepen op de lijst. Ik dacht echt dat ik veel meer emotioneel zou beslissen haha
Heb jij nog tips voor bh’s Bonnieux?
Welkom workaholic! Iedereen is natuurlijk vrij om mee te lezen en schrijven!
Hier alles in orde, alleen veel last van harde buiken dus ik doe iets rustiger aan. Hoe gaat het met jullie?
donderdag 16 mei 2019 om 14:35
Winterluxi, dat hangt er een beetje van af, maar ik vind Anita erg fijn voor voedingsbh’s. Verder vind ik Cake maternity (vooral online te vinden) en hotmilk leuke merken. Cake zit ook heel comfortabel.
Ik moet ook nog doornemen wat we nu nieuw nodig hebben... dat heb ik nl niet helemaal op mijn netvlies. We hebben iig nog een tweede kinderstoel nodig.
Ik heb trouwens ook vaker harde buiken nu. Best irritant!
Ik moet ook nog doornemen wat we nu nieuw nodig hebben... dat heb ik nl niet helemaal op mijn netvlies. We hebben iig nog een tweede kinderstoel nodig.
Ik heb trouwens ook vaker harde buiken nu. Best irritant!
donderdag 16 mei 2019 om 15:40
Winterluxi hahah gek genoeg heb ik bij de vorige mij heel netjes gedragen met dingen kopen. Dit keer heb ik mijzelf niet in de hand. Ook veel meer last van mijn hormonen dit keer.
bonnieux Petit bateau is leuk!
Ik hoor idd goede dingen over het merk Anita. Ik heb zelf een E cup dus best goede steun nodig, weet jij toevallig of het dan ook goed zit?
Ik heb hier een voedingsbh van noppies. Ook erg tevreden over.
Wat herkenbaar van de harde buiken. Hier ook veel last van en daarom ook echt een stapje terug genomen. En dan te bedenken dat ik nog niet eens 21 weken ben
bonnieux Petit bateau is leuk!
Ik hoor idd goede dingen over het merk Anita. Ik heb zelf een E cup dus best goede steun nodig, weet jij toevallig of het dan ook goed zit?
Ik heb hier een voedingsbh van noppies. Ook erg tevreden over.
Wat herkenbaar van de harde buiken. Hier ook veel last van en daarom ook echt een stapje terug genomen. En dan te bedenken dat ik nog niet eens 21 weken ben
vrijdag 17 mei 2019 om 12:52
maandag 20 mei 2019 om 09:30
Leuk, bedankt!
Ik zal me ook even kort voorstellen:
Ik ben 24 jaar, word volgende week maandag 25 jaar! Ik ben nu 29 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje en het wordt een jongetje!
3 augustus uitgerekend dus!
Mijn zwangerschap gaat tot nu toe op rolletjes, ik mag wel spreken van een droom zwangerschap... denk ik? In ieder geval, niet misselijk geweest, geen rare eetgewoontes, wel wat last van mijn bekken en dan vooral 's nachts in bed met omdraaien maar als het hier bij blijft prima uit te houden, controles zijn iedere keer perfect (bloeddruk, suiker, ijzergehalte), controles van de baby zijn ook elke keer goed. Kindje loopt mooi op schema qua groei.
28 mei heb ik weer controle bij de verloskundige en gaan ze weer het hartje luisteren. 4 juni heb ik weer een groeiecho (30 weken echo). Hoewel hij op elke echo telkens heel actief is merk ik daar zo niet veel van, voel hem wel bewegen maar niet dat ik er last van heb.
De eerste echo was voor ons wel heel spannend, mijn vriend is er 1 van een drieling en mijn oma is een tweeling dus de kans was groot dat wij misschien ook wel een meerling zouden krijgen maar het blijkt er gewoon 1 te zijn hihi.
2 weken geleden hebben we een 3D echo laten doen, echt heel speciaal vond ik dit. Hij was wel een beetje eigenwijs door elke keer met zijn handjes voor zijn gezicht te houden hahaha. Gaan jullie ook een 3D echo laten doen of hebben jullie deze misschien al gedaan?
Hoe gaat het bij jullie tot nu toe? Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen..
Hebben jullie alle meubeltjes/spulletjes al?
Wij hebben wel alles al compleet. We willen alleen nog wat aankleden met accessoires en de lakentje en dekentje maakt mijn moeder dus die hebben we ook nog niet.
Ik zal me ook even kort voorstellen:
Ik ben 24 jaar, word volgende week maandag 25 jaar! Ik ben nu 29 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje en het wordt een jongetje!
Mijn zwangerschap gaat tot nu toe op rolletjes, ik mag wel spreken van een droom zwangerschap... denk ik? In ieder geval, niet misselijk geweest, geen rare eetgewoontes, wel wat last van mijn bekken en dan vooral 's nachts in bed met omdraaien maar als het hier bij blijft prima uit te houden, controles zijn iedere keer perfect (bloeddruk, suiker, ijzergehalte), controles van de baby zijn ook elke keer goed. Kindje loopt mooi op schema qua groei.
28 mei heb ik weer controle bij de verloskundige en gaan ze weer het hartje luisteren. 4 juni heb ik weer een groeiecho (30 weken echo). Hoewel hij op elke echo telkens heel actief is merk ik daar zo niet veel van, voel hem wel bewegen maar niet dat ik er last van heb.
De eerste echo was voor ons wel heel spannend, mijn vriend is er 1 van een drieling en mijn oma is een tweeling dus de kans was groot dat wij misschien ook wel een meerling zouden krijgen maar het blijkt er gewoon 1 te zijn hihi.
2 weken geleden hebben we een 3D echo laten doen, echt heel speciaal vond ik dit. Hij was wel een beetje eigenwijs door elke keer met zijn handjes voor zijn gezicht te houden hahaha. Gaan jullie ook een 3D echo laten doen of hebben jullie deze misschien al gedaan?
Hoe gaat het bij jullie tot nu toe? Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen..
Hebben jullie alle meubeltjes/spulletjes al?
Wij hebben wel alles al compleet. We willen alleen nog wat aankleden met accessoires en de lakentje en dekentje maakt mijn moeder dus die hebben we ook nog niet.
maandag 3 juni 2019 om 11:58
Hi meisjes! Hoe gaat het bij jullie? We zitten nu een beetje in een tussenfase waarbij er niet veel gaande is he
. Gaan jullie ook een lijst af met wat je allemaal nodig hebt? Ik was van plan om kleertjes te halen in maat 50/56 en de rest later. Nu kan ik nog niet veel vinden want veel is op zomer gericht, over een maandje of 2 maar even shoppen!
@workaholic: wat leuk een 3D echo! Ik ga het niet doen, ik vind de verrassing van hoe het gezichtje eruit ziet wel leuk. We weten het geslacht etc al, dus voor mij mag er nog wel iets onbekend blijven. Wat goed dat je al alles hebt! Wij nog niet, we gaan in juli en augustus aan de slag. Succes bij je echo morgen, hopen op wat mooie plaatjes!
@workaholic: wat leuk een 3D echo! Ik ga het niet doen, ik vind de verrassing van hoe het gezichtje eruit ziet wel leuk. We weten het geslacht etc al, dus voor mij mag er nog wel iets onbekend blijven. Wat goed dat je al alles hebt! Wij nog niet, we gaan in juli en augustus aan de slag. Succes bij je echo morgen, hopen op wat mooie plaatjes!
maandag 10 juni 2019 om 12:29
Er gebeurt idd niet veel, behalve dat mijn buik behoorlijk aan het groeien is! Bij jullie ook? En ik voel hem heel veel bewegen 
Wij hebben al wel kleren maat 56, vooral veel rompers met lange mouwen gekocht voor de zekerheid. Het blijft toch maar een beetje gokken met wat je nodig hebt. Ik heb vooral nog veel hydrofiele doeken nodig. Beddengoed kopen we deze week, want dat is in de aanbieding bij de Prenetal.
Wij hebben uiteindelijk een Dubatti kinderwagen gekocht. Verder nemen we het bedje en de maxi cosi over. Heeft iemand van jullie een babynestje gekocht? Ik zie dat vriendinnen hem wel hebben, maar ik zie er eigenlijk de meerwaarde niet zo van in... Daarnaast vind ik het een hoop geld voor iets wat je maar zo kort kunt gebruiken. Wij hebben iig nog niet alles gekocht, maar we hebben ook nog even
Wij hebben al wel kleren maat 56, vooral veel rompers met lange mouwen gekocht voor de zekerheid. Het blijft toch maar een beetje gokken met wat je nodig hebt. Ik heb vooral nog veel hydrofiele doeken nodig. Beddengoed kopen we deze week, want dat is in de aanbieding bij de Prenetal.
Wij hebben uiteindelijk een Dubatti kinderwagen gekocht. Verder nemen we het bedje en de maxi cosi over. Heeft iemand van jullie een babynestje gekocht? Ik zie dat vriendinnen hem wel hebben, maar ik zie er eigenlijk de meerwaarde niet zo van in... Daarnaast vind ik het een hoop geld voor iets wat je maar zo kort kunt gebruiken. Wij hebben iig nog niet alles gekocht, maar we hebben ook nog even
maandag 10 juni 2019 om 13:21
Hi ladies,
Tijdje niet geschreven
Wel steeds meegelezen tussendoor, maar raak(te) het overzicht beetje kwijt wie wat zei om op alles te reageren, dus dat laat ik maar even los
En verder druk met het gewone leven en tegelijkertijd rust pakken waar dat kan.
Het is nu inderdaad zo'n tussenfase hè, ook wel lekker vind ik, niet teveel gedoe. Merk wel aan m'n lichaam dat ik nu zo'n beetje het derde trimester in ga, buik begint meer in de weg te zitten en fysieke arbeid laat ik liever aan een ander over
Met de afvinklijst zijn we nog niet zo bezig, maar dat komt ook omdat we natuurlijk het meeste nog hebben van de eerste. Ik denk dat we rond de 30 weken maar eens alles tevoorschijn gaan halen om uit te zoeken en klaar te gaan zetten.
Babynestje hebben wij niet, ook totaal geen behoefte aan gehad bij de eerste. Voor mijn gevoel is het meer een beetje een hype op moment dan een noodzaak. In de kraamweek had de kraamverzorgster voor de gezelligheid wel een keer een soort nestje gemaakt van het voedingskussen in een kussensloop, dan kon de baby even tussen ons in liggen tijdens het rusten, gezellig met z'n drietjes. Maar dat is maar voor kort (lang is niet goed).
Alvast voor iedereen die op vakantie gaat een fijne vakantie, met hopelijk niet teveel 'beperkingen' door de zwangerschap
Tijdje niet geschreven
Wel steeds meegelezen tussendoor, maar raak(te) het overzicht beetje kwijt wie wat zei om op alles te reageren, dus dat laat ik maar even los
Het is nu inderdaad zo'n tussenfase hè, ook wel lekker vind ik, niet teveel gedoe. Merk wel aan m'n lichaam dat ik nu zo'n beetje het derde trimester in ga, buik begint meer in de weg te zitten en fysieke arbeid laat ik liever aan een ander over
Met de afvinklijst zijn we nog niet zo bezig, maar dat komt ook omdat we natuurlijk het meeste nog hebben van de eerste. Ik denk dat we rond de 30 weken maar eens alles tevoorschijn gaan halen om uit te zoeken en klaar te gaan zetten.
Babynestje hebben wij niet, ook totaal geen behoefte aan gehad bij de eerste. Voor mijn gevoel is het meer een beetje een hype op moment dan een noodzaak. In de kraamweek had de kraamverzorgster voor de gezelligheid wel een keer een soort nestje gemaakt van het voedingskussen in een kussensloop, dan kon de baby even tussen ons in liggen tijdens het rusten, gezellig met z'n drietjes. Maar dat is maar voor kort (lang is niet goed).
Alvast voor iedereen die op vakantie gaat een fijne vakantie, met hopelijk niet teveel 'beperkingen' door de zwangerschap
dinsdag 18 juni 2019 om 19:39
Lily-of-the-Valley dat herken ik wel, mijn buik zit ook steeds meer in de weg. Even snel bukken wordt hem niet meer…
Laten jullie je inenten tegen kinkhoest? Hier is het niet op voorraad bij de apotheek, dus ik laat het ergens anders doen. Wel stom dat het dan meteen duurder is! En dan te bedenken dat dit volgend jaar gewoon wordt vergoed…
Laten jullie je inenten tegen kinkhoest? Hier is het niet op voorraad bij de apotheek, dus ik laat het ergens anders doen. Wel stom dat het dan meteen duurder is! En dan te bedenken dat dit volgend jaar gewoon wordt vergoed…