Uitgerekend tussen 15&30 April 2020

11-08-2019 11:53 244 berichten
Hoi meiden,

Wie komt er meekletsen over haar zwangerschap en alle dingen daar om heen?

Het lijkt me leuk onze belevenissen en ervaringen met elkaar te delen😊
NaamLeeftijdKindUitgerekendGeslachtAfsprakenBijz.heden
Ladenkastje8731/33120-4Zoon23-9 en 8-10 VK Intake en Echo
Imikgirl-213-4---
Greys8633/42316-4-3-9 + 19-9 + 2-10 Echo, Termijnecho en Intake
SilentStorm30/322-Verassing-Belt volgende week de echo
Mamaopreis26315-4--Woont in het buitenland
Spark8831/32118-4-11-9 + 23-9 Echo en Intake
Jasmijn198036/38319-4---
Lievejij------
Wolkje35/36217-4-11-9 Echo-
BisschopEefje30/30125-4-18-9-
Lientje8731/32221-4-2-9Echo en Intake


Juf, Paardje64, Kirsten en DAPHNE :rose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:43
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
79.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn al die goede NIPT-uitslagen! Hier hadden we hem al even binnen, maar zag dat ik dat hier niet gepost had. Hier was ook alles goed!

Verder weinig nieuws eigenlijk. Deze week weer controle. Maar dat is alleen hartje luisteren en dan ga ik een afspraak plannen voor een pretecho. We willen erg graag weten wat het wordt!!

Willen jullie het (eerder) weten?
Ik wil ook een motto
Ik leef nog!
Op dit moment 12.6 dagen in verwachting. Ik ben 1 dag terug gezet. Naar 20-4-2020. Leuke datum 🙃

Hier gaat alles goed! Iedereen weet het en is blij. Ook collega’s en leidinggevende weten het nu.

Al wel wat spullen gekocht.

Wat verdrietig jasmijn, heftig!
Fijn dat de nipt uitslagen goed zijn.

Hier weinig klachten. Wat maagzuur beter niet. Wel begin ik last van mijn rug te krijgen 😫. Als het maar geen bekken gezeur wordt. Donderdag terug naar de fysio. Had na 1 dag weer last 😩. Afwachten maar. Niet echt handig Ivm mijn werk > gehandicaptenzorg 😅.

Dinsdag echo gehad en het kind was aan het springen. Haha. Was erg leuk om te zien 🤣.
5 november hebben we de pretecho, op mijn verjaardag. ‘s avonds feestje met gender feestje 🥳😉.

Ik zal zsm de tabel wijzigen
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Het is hier wat stil, ik vat dat maar op als een goed teken. Geen nieuws is goed nieuws toch? :-)

Hier ook niet veel bijzonders te melden eigenlijk. Ik blijf deze tweede zwangerschap zwaarder vinden dan de eerste en heb nog steeds last van kwaaltjes. Ik ben snel buiten adem en nog altijd bij vlagen misselijk, maar niet meer zo erg als in het begin. Ik heb gelukkig wat meer energie, maar heb het helaas ook eigenlijk wat te druk met extra werkzaamheden en dat mindert pas over een maand op zijn vroegst. Even doorbijten dus, maar achteraf gezien had ik dit beter kunnen plannen.

Over 2 weken hebben wij de 20-weken echo, en dan weten we ook wat het wordt. Is dat bij jullie al bekend?
Vervelend al die kwaaltjes Wolkje! Succes met de drukte! En spannend die 20 weken echo.

Het enige nieuws wat ik te melden heb is dat we afgelopen week een pretecho gehad hebben en we na het knallen van de ballon weten dat we een ZOON krijgen :D
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Ladenkastje, gefeliciteerd! Een jongen!! :cheer2:

Hebben jullie al een naam op het oog? Hoef je niet te delen natuurlijk, maar dat vond ik zelf leuk bij onze eerste om mee bezig te zijn.
Oh wat gaaf Ladenkastje! Een zoon :)

Hier merk ik dat vooral mijn zoontje nu genoeg energie vraagt. Ben daardoor toch minder bezig met de zwangerschap. Namen zijn hier wel een dingetje. Willen niet weten wat het wordt, maar vind het dit keer zo veel lastiger dan bij de eerste.

Meisjesnaam twijfelen we steeds aan. Jongensnaam weten we al wel.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer eens een reactie van mij.
Ik moet zeggen dat hier de weken heel snel gaan (druk op het werk en zijn ook nog bezig met de bouw van ons nieuwe huis, moet 6 maart klaar zijn).

Leuk een zoon ladenkastje! Hier hebben we ook een extra echo met 16 weken gehad en na 2 meiden krijgen wij een jongen!! Helemaal leuk. Maar nog een meisje was uiteraard net zo leuk geweest/
Bij de beide meiden wisten we niet wat het werd (nu wilde mijn man het echt heel graag weten, ik niet perse. Maar bij de oudste 2 had ik al mijn zin gekregen ;-) dus nu hij ;-))dus jongensnaam hebben we al een paar jaar vast staan.
Ha lieve dames,

Ik heb jullie de afgelopen weken trouw stilletjes gevolgd en ben blij dat het met de meeste van jullie nog steeds goed gaat.

Dacht dat jullie het misschien wel leuk vinden om te lezen dat ik nu opnieuw zwanger ben. Super pril nog hoor, gisteren was NOD. Hopen nu dat de derde een 'plakkert' is.

Liefs,

Daphne
Alle reacties Link kopieren
O wat een mooi bericht daphne!
Duimen dat het deze keer goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn bericht Daphne, gefeliciteerd!! Ik hoop heel erg dat het deze keer helemaal goed gaat, ik zal voor je duimen! Laat je nog eens weten hoe het gaat?
Alle reacties Link kopieren
Nog een update van mij: 20-weken echo gehad, alles ziet er gelukkig goed uit. En....wij verwachten een meisje! :hyper: :cheer2: :love:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het met de meesten van jullie allemaal goed gaat.
Ik had vanochtend een positieve test in handen. Hopelijk blijft het nu wel allemaal goed gaan.

Jullie heel veel succes met het vervolg van jullie zwangerschap!

Liefs,
Paardje64
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn bericht Paardje, gefeliciteerd! Ik hoop met je mee dat het deze keer helemaal goed gaat. Hou je ons af en toe nog op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
Paardje & Daphne, wat leuk gefeliciteerd :daisy:

Hier erg vermoeiend, minder gaan werken en bij vlagen er klaar mee dat mijn leven voornamelijk bestaat uit werken, slapen en op de bank liggen. Hopelijk krijg ik met minder werken net iets meer energie om ook andere dingen te doen. En anders bijna op de helft....

Vrijdag de 20 weken echo, nu heb ik 2 weken terug al mogen spieken en komt er hier een meisje :duckie:

Alleen de naam vinden we een uitdaging, maar gelukkig hebben we nog eventjes de tijd.
Hé wat leuk om te lezen paardje en Daphne, dat jullie op opnieuw zwanger zijn! Ik ben ondertussen ook alweer bijna 10 weken zwanger. Ik las toevallig weer eens dit topic en dacht, reageer ook nog even!! Fijn dat het goed gaat hier, al wordt er niet zoveel geschreven! Hopelijk iedereen een heerlijke zwangerschap!

Groetjes Juf
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk juf! Gefeliciteerd!
En alweer bijna 10 weken. Bijna de 1e spannende periode door.

Hier hebben wij gisteren de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed. Het is ook nog steeds een jongetje :-D
Alle reacties Link kopieren
Het is even stil geweest hier, hoe gaat het met jullie inmiddels?

Bij mij is het 3e trimester aangebroken en vind het wel zwaarder worden. Ik draag de baby erg naar voren, heb ook al een flinke buik (maar heb me laten vertellen dat dat sneller gebeurt met de 2e...) Begint dus al in de weg te zitten! Daardoor zijn de bloedverdunners ook niet zo makkelijk meer te prikken, maar hierover word ik volgende week teruggebeld, misschien dat ze me er wat bij kunnen helpen met advies.

Verder ben ik heel blij dat mijn extra werkzaamheden die ik naast mijn reguliere baan deed inmiddels afgerond zijn, dat scheelt wel veel drukte. Het was eigenlijk een beetje té druk daardoor de afgelopen weken, maar gelukkig gaat het verder lichamelijk wel goed. Nu kan ik me echt meer op de kamer en de verdere zwangerschap richten, dus daar ben ik wel echt blij mee.
Lieve dames, jullie zijn over ongeveer 1,5 maand uitgerekend en ik ben lekker op tijd maar omdat sommige zomaar bij 37 weken al kunnen bevallen wilde ik alvast zeggen:

Zet hem op en geniet van jullie kraamtijd :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Daphne! Hoe gaat het met jou?

Wel een beetje gek, zo met die coronacrisis is ons verlof en straks kraamtijd toch anders dan je in je hoofd had. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed dames, succes! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven