Uitgerekend tweede helft van november 2019

12-03-2019 20:56 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Hier op 9 dpo een positieve zw test gehad en vandaag ben ik dan ook precies 4 weken zwanger.
Door een eerdere miskraam en missed abortion heb ik veel behoefte om het van mij af te schrijven en hopelijk straks ook leuke dingen te kunnen delen.

Meer dames die willen meeschrijven?

Ik ben 19 november volgens mijn berekening uitgeteld nu. Bewust gekozen voor een topic voor tweede helft van november, zodat het groepje niet te groot wordt.



Van jullie hebben we al lang niks gehoord: Mosredna. Lotus87, Geertje_, mollyk, budgy86, Minke19842019
Jullie zijn uit de tabel gehaald voor het overzicht. Voel je welkom om weer mee te schrijven.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje UD Echo J/M/? Bijzonderheden
Mamavaneenboefje 29/30 2 15-11-2019 ? - -
Nikkinikki84 35/31 1 16-11-2019 27-5 - -
vicky*bloom 34/33 1 17-11-2019 ? - -
Loes123456 29/31 3 17-11-2019 22-5 O -
lenthe_ 32/34 1 18-11-2019 1-6 Mk januari '19
xLau 27/28 1 18-11-2019 21-5 M? mk 4w5d (8-2018) & MA 10w4d (12-2018)
Alatariël 27/41 1 18-11-2019 ? J -
Loes23 26/? 2 23-11-2019 ? J -
Sannts 32/32 1 29-11-2019 20-5 - -


tozie :hug: KirstenvdVeen :hug: Vavavoem :hug: Lin-1978 :hug: Mama-nurse :hug:
xlau wijzigde dit bericht op 20-05-2019 12:32
67.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend xLau. Ik duim met je mee.

Hier nog wachten tot de 18e. Duurt dat toch allemaal lang 😑haha. Succes voor de mensen die echo vandaag hebben!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte @Vavavoem wat supernaar 😞 hier ook alleen maar onzekerheid helaas echt afwachten tot morgen en hopen dat het goed is.
Hoop het ook voor jou @xLau
Alle reacties Link kopieren
X lau: wat verschrikkelijk... ik duim voor je morgen!
Aah wat rot al die onzekerheid. Het kan ook zijn dat je minder last hebt omdat je vakantie hebt en meer je rust kunt pakken misschien Lau?

Bij mij gaat het in het weekend zoveel beter. Ik ben echt moe na een werkdag en dan dus ook vaak misselijk. Hopelijk veel kloppende hartjes deze week!

Hoe zijn de echo's vandaag gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook wel eens bedacht Loes, dat omdat ik veel thuis ben ik sneller eet en ik minder misselijk ben.

Maar ik weet het niet. Moet het afwachten tot morgen.

Ben ook benieuwd hoe de echo's zijn geweest bij de dames vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Fijn nieuws om te delen: de echo was helemaal goed! Zo zo zo fijn. Het was een uitwendige echo en het was een prachtig blobje met gepixeld hartje ;)

Dat meten van de termijn vond ik stiekem een beetje stressvol want bij de eerste meting zei ze 7w5d en daar schrok ik toch van (ik had 8w3d berekend), maar toen zei ze "nee joh dat zegt niks nu, een mm verschil is al een dag of 2" en toen deed ze 't nog een keer en toen was het 8w1d. Vind ik maar wonderlijk, waarom dan toch zo'n precieze voorspelling doen? Bij nader inzien had ik misschien even een inwendige echo moeten vragen want dan kunnen ze bij 8w veel beter meten. Maar goed, niet nú al weer gaan stressen over het volgende :bonk: :bonk:

Hoe is het met de spanning bij de rest, zijn jullie fit genoeg om afleiding te zoeken? Ik had vanmorgen moeders voor moeders op bezoek, dus nu zit ik in allerlei mama-tijdschriften te bladeren, heel rock n roll.

Benieuwd hoe de andere echo's waren. En succes met de onzekerheid iedereen! Veel van je afschrijven werkt (een beetje) :) Liefs!
Alle reacties Link kopieren
@Vickybloom wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws vicky! Termijn verandert inderdaad nogal eens ;) Is nu te klein om goed te meten, daarom dat ze dat pas bij de termijnecho officieel doen.

Nikki en mamavaneenboefje succes vandaag. Hopelijk mooie echo's!
Alle reacties Link kopieren
Wat super Vicky!! Wat fijn!

Hier gaat alles zn gangetje. Merk wel dat ik wat vermoeider raak maar dat kan misschien ook komen omdat ik met die stuit niet zo lekker slaap.
Dromen jullie trouwens ook zo vreselijk vaag?? Hier elke nacht raak, heb zelfs gedroomd dat ik vreemdging met Gordon!

Hoe gaat t verder met iedereen?
Succes met de echo’s vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Hier is alles oké meiden! Volgende week mag ik weer zodat ik de termijn voorbij ben waar het vorige keer mis is gegaan. Voor nu nog steeds 19 november uitgerekend =)
Schitterend nieuws, xLau! Heb de hele ochtend aan jou gedacht! :love:
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig xLau!! Ben heel blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Superfijn ! @xLau hier ook goed nieuws, hartje nu ook gehoord, alles goed!
Nu weer 2,5 week afwachten..
Alle reacties Link kopieren
X lau en nikkinik: yes wat fijn!!!
Jullie hebben vanmorgen in me hoofd gezeten, grappig dat je elkaar helemaal niet kent maar zo met elkaar mee leeft!
Alle reacties Link kopieren
Echt super fijn dames!! Genieten hiervan!

Jij hebt morgen echo hè minke?

Je bent dezelfde datum uitgerekend als ik, ben benieuwd wat ze zien :)
Alle reacties Link kopieren
@minke Wat lief om te horen, jij succes met jouw eerste echo morgen! Hopelijk ook een mooi knipperlichtje!
@Sannts Dankje!
Wauw meiden wat fijn die goede echo's! Geniet er lekker van! :heart:

Hahahaha sants was dat een droom of een nachtmerrie :rofl:
Hier ook iedere nacht flink aan het dromen. Ik word dan tussendoor wakker en moet soms echt even bijkomen. Zo raar he ik had dat bij de andere zwangerschappen ook!

Hier weekend nu. Dus even bijkomen van de werkweek weer. Kijk uit naar het lange paasweekend!

Vandaag ook iemand echo? Dan succes!
Alle reacties Link kopieren
Oh YES wat fijn Nikkinikki en XLau! Allemaal prachtige knipperlichtjes. Wat Minke zegt: ik was op een begrafenis (van iemand die heel mooi heel oud is geworden) dus kon niet kijken maar zoveel aan jullie gedacht, best bijzonder zo'n forum :) Heel veel succes vandaag Minke!
Wat een fijn nieuws allemaal zeg! :)

Hier was de echo gisteren ook goed, er was een druk bewegende baby met een sterk kloppend hartje te zien. Ik ben nu 8w+6 en mijn ud is 16-11-2019 :) 25 april heb ik de termijnecho. Gaan jullie trouwens nog de nipttest doen?
Wauw mamavaneenboefje super leuk dat je kleintje al zoveel aan het bewegen was! :heart:

Zo leuk die echo's!

Wij gaan geen nipt test doen. Hebben we bij de eerste twee ook niet gedaan en zouden bijvoorbeeld down ook niet weg laten halen dus dat is voor ons de reden om niet te testen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie verhalen allemaal meiden!!

Hier opnieuw een rollercoaster. Na de echo van vorige week waar we er zeer op voorbereid moesten zijn dat het vandaag hetzelfde zou zijn, is de dag heel apart verlopen.

Vanmorgen kregen we een echo (inwendig en uitwendig die beide zeer moeizaam gingen) waar ze in ieder geval geen zwangerschap (meer) konden zien. Na een gesprek over hoe nu verder op naar huis en op naar de verwerking.

In de middag werden we gebeld door de verloskundige dat er nog eens overleg hadden gehad en dat ze er niet helemaal gerust op waren ( ook vanwege mogelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ook in verband met een korte vakantie naar Italië aankomende week).
Ik moest nogmaals een test doen en als die positief was moest ik terug komen naar het ziekenhuis.
De test was binnen 1 seconde mega positief.
Dus terug naar het ziekenhuis voor een bloedtest HCG. En een consult gynaecoloog.
Mijn HCG was 11.000 wat behoorlijk hoog is.
Dus opnieuw een inwendige en uitwendige echo. Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap en wel wat gezien in de baarmoeder maar hoe en wat is voor nu niet duidelijk. De kans op een gezonde zwangerschap is minimaal maar verder weten we nu dus nog niet.

Maandag wederom bloed test en een echo en aan de hand daarvan vervolgstappen. Geen vakantie naar Napels in ieder geval.

Dus nu weer tussen hoop en vrees een weekend lang.

Geen idee of ik nog terug kom en wanneer. Maar dankjewel voor jullie luisterend oor en geniet van jullie zwangerschap. 🌹🌹
Alle reacties Link kopieren
Fijn mamavaneenboefje!
Wij willen wel een nipt test doen mocht het ons gegund zijn.

Jeetje Lin klinkt heftig. Hebben ze het ook over een mola zwangerschap gehad? Toevallig dat een mede forumgenootje dit nu ook meemaakt. Hier zijn de waardes ook heel hoog, was er eerst verdikt baarmoederslijmvlies te zien en nu niks meer in de baarmoeder.
Heel veel sterkte <3
Alle reacties Link kopieren
Mamavaneenboefje wat zeg kloppend hartje!!

Lin1978 jeetje wat een onzekerheid allemaal! Sterkte!

Ik heb de echo gehad, ik ben zwanger maar het is zo pril (5-6 weken) dat het hartje nog niet klopt. Ik moet over 3 weken weer voor een echo.
Hoewel het een domper is kijk ik uit naar de volgende echo en hoop op een kloppend hartje.
Wanneer heb jij de echo Sants?

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@mamavaneenboefje superfijn!

Ik wil wel de nipt-test doen volgende echo hebben we soort gesprekje vooraf hierover.

@lin wat erg voor jullie, heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws over de echo’s!

Wat heftig Lin. Je zal in een rollercoaster van emoties zitten. Je hebt hoop maar je durft het bijna niet te hebben. Ik hoop zo dat de echo goed is!

@Minke. Ik heb de echo aanstaande donderdag. Ben zo benieuwd. Af en toe zijn de krampen weer terug en dan tegen het pijn doen aan. Nog steeds (gelukkig) behalve de borsten geen andere klachten.

Ik wil ook de nipt test doen, dit gaan wij aangeven aanstaande donderdag. Hebben al wat info gekregen om over na te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven