vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en baarmoeder is schoon. Nu hopen dat ik ondanks mijn pcos toch weer spontaan zwanger kan raken...
Libelle, fijn om te horen dat alles schoon is, hopelijk mogen jullie snel weer genieten van nieuw geluk😊...

Deze week liggen er meerdere echo's in het verschiet zag ik, ook ik ben zaterdag aan de beurt😄...spannend! Kan het nog steeds amper geloven dat ik zwanger ben, mijn klachten herinneren mij er vanzelf aan dat wel!

Moekiewoekie, welkom! We zijn net zo lang bezig geweest zie ik, ik ook vanaf jan 2013...toch best lang he? Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!!!

Wij gaan over 2 weken ook op vak, we blijven wel lekker in nederland dus no problem...

Zo en nu moed en energie gaan verzamelen voor mijn avonddienst😲...geen zin in vandaag!

Daaaaag....
Ik heb zojuist toch maar eens de verloskundige gebeld. Had zo veel 'ongesteldheidskrampen' en inmiddels ook wat bruine afscheiding dat de paniek ff de overhand nam. Gelukkig heeft zij me gerust weten te stellen en hoort het er nog steeds allemaal bij... krampen zijn wel echt heel vervelend zeg :(
Brrrr melbourne, hopelijk vals alarm he!! Er gebeurt ook zoveel in je lijf nu, hou ons op de hoogte!
Ja dat zei ze ook inderdaad. En omdat ik zooo moe ben en het koud heb + geen eetlust is mijn lichaam nog volop zwanger... pff tot voor 2 dagen geleden voelde ik me super :P
quote:libelle88 schreef op 30 juni 2014 @ 13:39:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en baarmoeder is schoon. Nu hopen dat ik ondanks mijn pcos toch weer spontaan zwanger kan raken...

Lieve libelle, wat ontzettend jammer dat het voor jullie zo is gegaan. Ik heb nog even gewacht met je naam uit de tabel te halen, omdat ik toch nog hoopte dat het goed zou komen. Ik zal je er zo uit halen.

PCOS is niet hopeloos, dit is de tweede keer voor mij dat ik spontaan zwanger ben geworden, ondanks de PCOS, er is hoop.

Heel veel sterkte en succes!
Ik denk dat het bij mij ook niet zo mocht zijn :( net superveel helder bloed en die krampen waren ook eigenlijk veel erger dan ongesteldheidskrampen....
Heel veel succes libelle!

Aah nee Melbourne, nog weer gebeld? Dikke knuffel

Wij gaan in augustus naar Cuba, als alles goed gaat, zit ik dan in het tweede trimester.
Sterkte @libelle

@islaa, inderdaad best lang, maar nu het eindelijk gelukt is lijkt het helemaal niet zo lang. Best gek.

Vandaag de verloskundige gebeld en 14 juli de eerste echo. 4 augustus de 2de (termijn?)echo en de intake in 1 x. Spannend.

Ik heb misschien een beetje voorbarig de 9 maanden dagboek van oei ik groei gekocht, al meteen wat dingetjes in geschreven. Houden meer van jullie een dagboek bij, of zijn jullie van plan dit te doen?

Ook een boekje voor mijn vriend gekocht, het heet: zwangerschapsboek voor mannen. , ik kon het boek help mijn vrouw is zwanger nergens vinden, maar ik ben zijn vrouw ook (nog??) niet.

Hier alleen last van ZEER pijnlijke borstel en vaak plassen, maar ik drink ook veel. Verder niets. Ook niet emotioneler dan normaal ofzo.
Aah ik hoop stiekem toch nog dat het goed is @melbourne. Ik duim voor je
Wat erg libelle heel veel sterkte gewenst!

En melbourne ook, hopelijk heeft het bloed een onschuldige oorzaak!

Pff ik denk daar nauwelijks over na joh dat het mis kan gaan, hoe naief
@ Melbourne: Hoe gaat het nu? Is het bloeden gestopt? Ik hoop het zo voor je!

@ Libelle: Ik hoop dat je snel weer zwanger bent!
Nog steeds kleine beetjes bloed. Heel helder en ook flinke krampen waar ik echt paracetamol voor heb moeten nemen. Gelukkig morgen vrij op mijn werk gekregen maar denk dat alles afkomt :(
Melbourne! Tjeee...sterkte!!! klinkt echt niet goed nee
Dalijk om 8 uur mag ik de verloskundige bellen. Het bloeden is gestopt en de krampen zijn ver over maar ik denk dat alles al weg is... mijn borsten voelen weer normaal en die extreme moeheid is als sneeuw voor de zon verdwenen.. :(
Sterkte melbourne!
Gek, de krampen zijn weer terug gekomen. Ook weer een beetje bloedverlies erbij. Vanmiddag krijg ik gelukkig een echo. Ook al krijg ik daar te zien dat dit wezentje niet meer leeft, dan heb ik in elk geval zekerheid. Al lijkt me de kans erg klein dat-ie er nog zit

sorry dat ik niet zoveel reageer meer op jullie. Hopelijk was ik de laatste uit dit topic die dit moet meemaken... en Libelle..ik hoop je snel tegen te komen in een volgend topic
Melbourne wat naar... Dikke knuffel voor jou

Verlies je alleen bloed? Want ik verloor op een gegeven moment echt een stukje "weefsel" en dat was een stuk groter dan de vruchtzak van 7 mm die we donderdag op de echo zagen.

Ik blijf voor goede afloop duimen!!! En zo niet hoop ik je inderdaad snel te treffen in een volgend topic
Melbourne wat naar om te horen, sterkte ermee!
Melbourne wat erg! Ik hoop voor je op een wonder tijdens de echo Veel sterkte!
Melbourne laat je weten hoe het gegaa is?

Hoe gaat het met de rest?
Melbourne wat een vreselijk bericht ik hoot het een beetje met je gaat ben je nog naar de verloskundige geweest vanmiddag? Ik leef zo met je mee!!

Ik heb vandaag de eerste echo gehad met een kloppend hartje was zo onwerkelijk om na al die jaren een baby te zien met een kloppend hartje erg bijzonder waarschijnlijk ben ik wel al iets langer zwanger al 8 weken ipv 7, 2 week. De datum staat nu nog op 15 februari maar zal wel veranderen ik heb nu 12 juli weer een echo en 11 juli een intake bij de verloskundige. Nu mag ik ervan gaan genieten van mijzelf! Ik voel me wel erg misselijk vooral als ik mij inspan en heel erg moe ik ben echt tot niks in staat
Bobby wat goed, gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel lijkt me!!

Dames hoe gaan jullie het vertellen aan jullie omgeving? Ik ben nogal van het koken en bakken, dus zat te denken aan zelfgemaakte fortune cookies met tekst erin (je wordt oma, je wordt tante, etc). Is het eerste kleinkind voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders, superleuk dus om het nieuws te mogen brengen!

We wachten wel de echo nog even af, vertellen het bij 7,5 week aan de familie.
Ik heb voor mijn net geboren nichtje een shirt laten maken waarop staat ik ben zo blij ik krijg er een neefje of nichtje bij!

Mijn moeder is zondag jarig die geeft een bbq voor mijn familie (broer zus oma en aanhang) dan laat ik mijn moeder naar mijn nichtje kijken
Je hebt ook chocolaatjes met blauwe en rose muisjes erop, die in een trommeltje doen, en zeggen dat je iets lekkers gebakken hebt😉...zodra ze het open doen valt het kwartje vanzelf!

Ik krijg zaterdag de echo, als dan alles oke is gaan wij het in de vakantie vertellen tegen de kids ben dan 9 a 10 weken, ik zet al onze schoenen / slippers op een rij en daar langs baby slofjes oid, dat snappen de kids hoop ik, oh wat heb ik daar zin in, nu hopen dat alles in orde is, en dan ook echt bewust gaan genieten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven