vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Hallo allemaal..

Fijn voor degene waarbij t lekkergaat en goed! Balen voor de andere! Hier zit t er tussen in, geen bloedverlies meer gehad gelukkig!! In elk geval geen helderrood. Wel bruinig/bijna zwart met kleine stolseltjes erin.. Kon zei VK, oud bloed dat er natuurlijk uit moet.. Had het idee dat kwaaltjes iets minder waren dan woensdag en daarvoor (had alleen last van pijnlijke borsten en mega moe) maar nu toch ook echt last, weer bijna pijnlijke tepels. Zal t een goed teken zijn? Ook wakker geworden van de trek net.. Dus tja.. We zullen zien, dinsdag over een week nieuwe echo! Spannend!!

Goede vlucht tinkerbell!! Succes weer in Nederland!!

Andere meiden succes ook en een fijne dag vandaag met hopelijk minder onzekerheid!

Ik duim dat m'n buikpijn en bloedverlies weg blijft! (Het was de komende 2 weken kritiek zei VK, dus we hebben nog ff te gaan)
@hbbb, ik ben geen alleenstaande moeder😉 alleen door de weeks dat wel, mannetje weg voor werk!

Vandaag pittig dagje, hele dag staan op festival! Broodnuchter ook nog..we zullen zien😉
Ik denk (weet eigk. Wel zeker) dat ik uit de tabel kan.

Het is ons helaas niet gegund

Jullie allemaal goede zwangerschap en prachtige februari baby's gewenst!
@Libelle, wat naar meis! Kan je niet eerder voor een echo komen? Verlies je echt heel veel bloed?

@Moe,ik slaap het klokje rond de laatste dagen.

@misstinkerbel, goede reis terug!

Hier ook afentoe een druppel bruin verlies, ik maar me nog maar geen zorgen maar dit zijn inderdaad de kritieke weken.

@sibbel, wat is er mis met tosti's en soep? en waterijsjes zijn toch ook niet zo slecht behalve dat er wat suiker inzit. Ik zou me niet zo druk maken hoor gewoon niet te vaak naar de mac gaan haha.
@ Libelle: een enorme grouphug van ons...

@ Chocolatechip: ook al bruin bloed, lijkt wel of het erbij hoort. Zal vast niks zijn! Bruin = oud. Gesprongen bloedvat ofzo.
Oh Libelle wat naar, hoop dat je het een plekje kunt geven en opnieuw een positief stickje mag vasthouden. Sterkte!

Hou ons maar op de hoogte!
Jeetje libelle wat een naar bericht ik ga aan je denken...

Hier gaat alles goed wel erg misselijk en heeeeeeel erg moe ppff nog nooit zo moe geweest , maar nog steeds erg onzeker ondanks al mijn kwaaltjes. Ik heb dinsdag mijn eerste echo erg spannend dan ben ik iets meer dan 7 weken zwanger dus hopen op een kloppend hartje ik kijk ernaar uit maar zie er ook tegenop zo veel zenuwen. Als alles goed is kan ik het eindeljjk tegen mijn ouders vertellen mijn moeder is volgende week zondag jarig dus dat zou een mooi kado zijn. Mijn zusje is net bevallen 6 weken geleden die weet het al die was helemaal in de wolken. Nog 3 dagen doorkomen en dan weet ik eindelijk wat meer
Libelle wat vervelend voor jullie!

Rush, wat een schattige avatar heb je

Hier nog steeds hetzelfde: moe en pijnlijke borsten, verder geen klachten. Ik lust nog steeds koffie, gelukkig! Mijn baby-to-be is nu zo groot als een rijstkorrel als het goed is, echt ongelofelijk wat er al op en aan zit. Wonder van de natuur, geweldig!

Vandaag lekker uitgeslapen, en vanavond uit eten. Nu even boodschappen halen, maar verder een relaxte dag, mag ook wel want ik had een hele drukke week.

Fijn weekend!
Dames wat wordt er gezellig veel geschreven.

Het is voor mij bijna niet bij te houden.

Libelle, verdorie meid...... wat verdrietig. Big hug

De eerste week na de positieve test was ik zo positief en nú. Ben gewoon neerslachtig van de onzekerheid.

Weet verstandelijk natuurlijk dat het alle kanten op kan gaan, maar ben er zo bang voor. Baal gewoon van mezelf.

Gisteren op het werk even gekeken met de echo en er was een vruchtzak te zien, maar verder nog niets. Had gehoopt al iets meer te zien. Misschien dat ik me daarom ook ineens zo voel.

Hoop echt dat we snel allemaal goede echo's hebben met kloppende hartjes.

Nog een weekje werken en dan vakantie.

Woon in regio noord, dus vroeg vakantie.

We hebben nog geen vakantie geboekt, maar wil eigenlijk wel.

Misschien eerst de echo van volgende week maar afwachten.

We moeten als alles goed gaat ook in huis verbouwen en natuurlijk een andere auto, want met 4 kinderen is dat wel nodig.
Een beetje laat maar mag ik ook meedoen .

Lijkt me superfijn om met jullie te kwebbelen over alles wat er nu gebeurd.

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben net 28 en mijn vriend 29. We zijn ongeveer 11 jaar samen en zijn al vanaf januari 2013 bezig met zwanger worden. En nu is het eindelijk zover. We zijn superblij maar ook wel een beetje bang dat het toch nog misgaat.

Op mijn 16de heb ik een abortus gehad. (Nog iemand hier dacht ik). Volgens mij heb ik in oktober een miskraam gehad. Maar dit weet ik niet zeker, want niet getest toen, was toen 10 dagen over tijd. Daarna toch ongesteld, en heftiger als normaal.

Nou het is al een heel verhaal. Als iemand nog iets wilt weten, roep maar.

Als ik er nog bij mag, kan iemand mij dan in de tabel zetten, ik forum mobiel en dat lukt niet echt(of ik ben klungelig en lukt het alleen mij niet haha)

Op een rijtje

Ik 28 vriend 29 jaar

Ronde 17 geloof ik (vanaf januari 2013)

1ste kindje

Uitrekendatum 23 feb 2015

Ik ga morgen bellen voor afspraak.
Hier donderdag 1e echo gehad. We zagen een klein plekje knipperen!! Jeah...was nog wel echt heel klein. Waarschijnlijk 5,5/ 6 wk over 2 wk terug. Voor nu voorlopig gerust gestelt
En ik bedoel natuurlijk maandag. Niet morgen
@ Libelle: Ik moet steeds aan je denken. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt (ooit miskraam moeten opwekken bij 9 weken). Het ene moment maak je plannen, kijk je voorzichtig in je agenda wanneer je zwangerschapsverlof in gaat, fantaseer je over de babykamer en hoe je relatie zal zijn met een kindje erbij. En het volgende moment lijkt het of je alles maar gedroomd had en is je leven weer zoals voor die positieve test. Die omschakeling vond ik zwaar en daar moet je echt de tijd voor nemen. Knuffel.

@ Warsk: Herkenbare gevoelens en doodnormaal. Je wilt zoooo graag dat het goed gaat, dat er bevestiging is dat het goed gaat, dat je opgelucht kan ademhalen. Bij elke zwangerschap opnieuw. Je hebt het vruchtzakje gezien! Dat is al meer dan velen van ons kunnen zeggen. En dat hartje gaat echt wel kloppen hoor. Probeer vertrouwen te hebben. Dat proberen we allemaal.

@ Mootje: Hoe gaat het met je? Is de rust terug gekeerd? Nog bloedingen gehad?

@ Maria: Bij jou ook alles in orde?

@ Chocolatechip: Jij ook niet meer gebloed?

We gaan de statistieken verbreken in deze club hoor. Geen miskramen meer. Afgesproken?

Ik voel me positiever, het groeit met de dag, gaat gelijk op met elke mm die mijn borsten groeien, haha. Bij mijn zoontje ben ik van een kleine cup C naar een cup E gegaan, ik leek Pamela Anderson wel! Ik heb daar elke dag van genoten. Mijn borsten zijn nu nog gewoon cup C, wat voller en mijn tepels veranderen, dat is voor mij de grootste geruststelling. Mijn tepels worden donkerder, groter en zwellen een beetje op. Voor mij het bewijs dat het HSG hormoon toeneemt. Morgen ben ik 6 weken!
@ Moekie: Welkom, leuk dat je meeschrijft!

@ Luna: Wow, gefeliciteerd! Je bent de eerste net een mooi kloppend hartje op de echo! Zet je dat in de tabel? Fijn he?
Pfff nog 2 hele weken tot de echo. Ik wil ook een hartje horen!!

Wel dit weekend 7 weekjes zwanger, elke week is een mijlpaal he :P
@ Melbourne: Ik ook nog 2 weken, hang in there!!!
Moekiewoekie gefeliciteerd, welkom bij de club

Luna wat geweldig een kloppend hartje. Wat mooi om te zien hè. Gefeliciteerd!

Slopend hè dat wachten op een echo.

Wat dat betreft bevind ik me natuurlijk in een bevoorrechte positie.

Als ik op mijn werk ben kan ik altijd even gaan kijken.

Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet.

In 2004 heb ik een late miskraam gehad bij bijna 13 weken. De zwangerschap die daarop volgde had ik al vrij snel bloedverlies.

De verloskundigen maakten toen zelf nog geen echo's en het ziekenhuis wilde mij niet laten komen.

Verschrikkelijk was dat.

Uiteindelijk bleek mijn placenta laag te liggen, wat de bloedingen veroorzaakte.

7 maanden later werd onze tweede zoon geboren.

Het kan dus goed gaan, maar bloedverlies maakt wel altijd héél onzeker en ook ik ben er steeds bang voor.

Fijne zondag.

Vanavond voetbal kijken?
@ Warsk: Aan de ene kan een bevoorrechte positie, maar ik heb er expres voor gekozen pas bij 8 weken de echo te doen. Ik mocht al een week eerder, maar dat wil ik pertinent niet. Ik wil pas kijken als het hartje moet kloppen, geen vaagheden van: 'kom over een week maar terug, misschien dat er dan wel een hartje klopt'. Trauma overgehouden aan mijn vroege miskraam vlak na de eerste echo 2,5 jaar geleden. Op de eerste echo nog geen hartje, op de tweede echo bleek het gestopt met groeien bij 6 weken. Ik was toen al 9 weken en heb 3 weken nietsvermoedend en blij zwanger rond gelopen met een dode embryo in mijn buik. Pas na vaginale pillen kwam het eruit. En de klap was groot.

Ook ik ben dus huiverig voor wat komen gaat. Na een miskraam verlies je je onbevangenheid. Zonde is dat he?
@Bobby, succes dinsdag en nog gefeliciteerd met het tanteschap.

@Warsk, wow 4 kids dat wordt druk. Hier pas eind augustus vakantie maar als het goed is ben ik 10 augustus 3 maanden dus dat is ook wel weer fijn.

@Moekiewoeki, welkom

@Luna, super!

@misstinkerbel, geen bloed meer gehad. Wat een vervelende ervaring, dat lijkt me ook naar een MA.

Wacthen, duurt hier ook zo lang. Ondanks da ik nooit een miskraam heb gehad voel ik me zeker niet onbevangen helaas. Het wachten is slopend, veel meer dan wachten op een positieve test.
Pff hele dag al zo'n vervelend ongesteldheidskrampen. Weet dat het erbij hoort maar maak me meteen druk :(
@Melbourne, ik heb dat al twee weken. Je baarmoeder is aan het groeien.
Klopt ja, heb het ook al sinds ik eigenlijk ongesteld had moeten worden maar de afgelopen paar dagen was het een stuk minder waardoor ik er nu eigenlijk van schrok!
Pff nederland weer door, nog meer wedstrijden waarbij ik sneaky met alcoholvrij bier aan de gang moet ;) worst timing ever, pril zwanger tijdens het wk (ben zelf voetbalster en groot fan)! Maar het is me weer gelukt! Normaal drink ik bijna altijd iets op feestjes, voelt nu een beetje sneu als ik er over nadenk haha.

Jullie ook last van?

Gaan jullie ook nog.op vakantie? Goed om te horen dat het bij jou prima gaat in het buitenland tinkerbell! Ik ga over 2 weken naar griekenland, wel een beetje huiverig voor het eten, ben normaal al gevoelig voor bacterieen.
Wij gaan nog op vakantie waarschijnlijk ja maar met auto en tent naar Frankrijk/Luxemburg/Duitsland ofzo. Dus niet zo gek qua eten!
Hee dames, heerlijk zeg! Al die vakanties in het vooruitzicht.

Ik heb mn vakantie helaas al achter de rug, maar waarschijnlijk gaan we nog wel een weekendje weg. Ook leuk

Aaaah libelle wat rot voor je! Heeeeel veel sterkte We denken aan je

Hier geen bloedverlies meer gelukkig. Maar ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld.

Volgende week dinsdag eerste echo, dus hopen op positief nieuws. Nog even geduld...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven