vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Ik denk dat het echt heeft geholpen dat jullie zo aan mij hebben gedacht! Ik hoop dat bloedverlies nu ook gewoon weg blijft.

Moeders voor moeders nog even uitgesteld tot na hopelijk goede echo volgende week.

@lexie hopen dat het kwa misselijkheid hier bij blijft. In ieder geval bewijs dat HCG flink aan het stijgen is!

Zou jij aan de tabel willen toevoegen dat ik 3 juli eerste echo heb bij gyn en dan 10 juli echo en intake bij verloskundige.

@misstinkerbel hoe lang blijf je in Thailand? En heb je daar overal zo goed internet?
@Sibbel, hopelijk wordt je moeder snel beter! ik voel me steeds een beetje grieperig. Ik zie dat je iets verder bent dan ik, hier nog geen misselijkheid.

@Libelle, gelukkig

@Luna, welkom.

Hier blijft de angst toch ook overheersen. Ik leefde naar een positieve test maar had er nooit bij stil gestaan dat de zorgen daarna pas beginnen. Vannacht enorme krampen gehad, ik denk mijn darmen. Ik werd er wakker van en normaal heb ik nooit last van mijn darmen, hebben anderen dit ook? Ik heb echt obstipatie al een week pff
@lexie, Lief dat je de tabel wil veranderen ( lukt nog steeds niet opmn telefoon) ik heb de echo inmiddels op 14 juli.

@chocolate: ik had er vorige week veel last van, nu wat minder. Af en toe wat speldenprikjes.

@luna: succes morgen, zal voor je duimen.

@marleen: ik ben vandaag begonnen. Had vorige week de ' intake'. Allemaal heel duidelijk en je krijgt een leuk presentje.

Toiletbezoek kost iets meer ' moeite' ( opvangen, in fles doen, kan omspelen). Maar daar staat dan tegenover dat je andere vrouwen erg blij kan maken!
quote:vanaf15feb schreef op 18 juni 2014 @ 16:04:

Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Naam: Vanaf15Feb

WW: Vanaf15Feb!

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd + partner # Ronde # Kindje Uitgerekend op: Echo op: Phloxie10 33 5e 1e 15-02-2015 18 juli maar eerst langs Vk MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 14-07-2014 Lexie85 28 en 36 2.5 jaar 2e 22-2 10 juli echo chocolatechip Beiden 28 1e 1e 22-2 14 juli mooootje 31 en 32 1e 1e 15-02 2 juli echo 5 Juli intake VK libelle88 26 & 28 PCOS, pilloos sinds september 2014 1e 18-02 afspraak nog maken... lizz23 24 & 26 2 1e 18-02 Nog geen contact gehad met VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 nog geen contact gehad met VK shar88 26 & 28 3e 1e 16-02 intake 10-7 echo 23-7 islaaa 36 1.5 jaar 3e 20-2 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 16-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 17-02-2015 intake 25-06 echo 08-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 24-02-2015 echo 8 juli Rush01 29 & 34 11e 2e 22-02-2015 echo 3 juli WARSK 34 & 39 5e 4e 24-02-2015 Echo 4 juli Melbourne88 26 & 42 1e 1e 17-02-2015 Echo 15 juli
Heej dames,

Ik heb mezelf uit de tabel gehaald. Ik dacht dat ik het forum bij ging houden, maar ik merk dat ik er te weinig tijd in steek.

Hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap mogen meemaken en dat er maar gezonde kinderen uit voort mogen komen!

Succes allemaal,

Tje 85
Owh ik zie dat ik er toch niet uit ben, kan iemand mij uit de lijst verwijderen?

Bedankt!

Groetjes

Tje85
Succes Tje! Maar moet je zo fanatiek zijn dan af en toe reageren of je hart luchten is ook prima toch..

Wat symptomen betreft; ik dacht dat ik alleen grote en gevoelige borsten had, maar nu ik andere dingen hier lees heb ik die ook wel! Af en toe pijntjes in de buik, slechte stoelgang, bolle buik..

Ben er blij mee, voelt tenminste speciaal!
Vandaag mijn beste vriendin het nieuws verteld. Wat een mega opluchting haha! Tenminste voor haar geen 'antibiotica'-smoesjes meer ;)
quote:misstinkerbel schreef op 25 juni 2014 @ 16:38:

Phloxie, hoe gaat het met jou? Tijdje niks gehoord.

Ja, prima hoor tenminste ik voel me goed en moe Alleen nogal druk, vandaar weinig hier, en weinig nieuws te melden ;)

Heb gisteren alleen wel per ongeluk biefstuk gegeten, niet helemaal gaar. Zo stom, stond er pas na afloop bij stil. Ik was uit eten en dacht er gewoon niet bij na. Ik hoop maar dat ik geen listeria heb opgelopen :(

Welkom nieuwe zwangeren, en fijn dat het bij iedereen nog voorspoedig gaat!
@ Phloxie: zal wel meevallen met die biefstuk hoor, niet te druk over maken.

Ik heb idd prima Wifi hier in Thailand!

Jammer Tje dat je ons verlaat. Laat je over 8 maanden weten dat je bevallen bent?
Hallo meiden!

Gisteren rond 17 uur erge bloeding gehad.. 18 uur VK, inwendige echo en we zagen hartje kloppen, langzaam nog en het is 5 Mm maar t is er!! Wel nog steeds bloeding nu en komende 2 weken zijn kritiek zei ze. Advies om vandaag thuis te blijven en rustig aan te doen. Hopelijk stopt de bloeding snel!

Had niet (meer) verwacht om hartje te zien! Vermoedelijk was het een innestelingsbloeding, ook omdat ik geen buikpijn heb en qua weken mag het dat ook zijn.

Dachten gisteren 7 weken te zijn maar door onregelmatig ongesteld week terug..

8 juli nieuwe inwendige echo, hopen dat t goed gaat!
Jeetje Mootje, wat een rollercoaster. Maar er was al een kloppend hartje! Dat is een ontzettend goed teken bij 6 weken. We houden het op innestelingbloed. Rustig aan doen en goed voor jezelf laten zorgen. Knuffel!
Mootje wat eng! Heeeel veel sterkte en het lijkt me inderdaad een goed teken dat het hartje nog klopt. Hopen dat het goed blijft gaan, meer kunnen we niet doen.

Zelf ben ik ook behoorlijk in paniek. Gisterenochtend voor het eerst heeeeel lichtbruin bloedverlies gehad, maar inmiddels is dat meer geworden, ook donkerder bruin. Vannacht heb ik ook buikkrampen gehad en nu maak ik me enorm veel zorgen.

De VK kan er niets nuttigs over zeggen. Veel vrouwen hebben hier last van en vaak gaat het goed, maar soms gaat het ook mis. Dus daar word ik niet veel wijzer van.

Twee dagen terug had ik last van een druk op mijn onderbuik. Dat is helemaal weg sinds mijn bloedverlies. Nog wel wat last van mijn onderrug. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vrees voor het ergste
@moootje wat fijn een kloppend hartje!! Duimen dat het nu goed blijft gaan!

@ mariaaa89 wat naar het kan er inderdaad gewoon bij horen dus blijf hoop houden. Ik duim voor je!

Alhier net spoedconsult gehad bij gyn. Vannacht weer paar druppels helder bloedverlies en vanmorgen veeeeel bruin verlies schrok heel erg.

Meteen half in tranen ziekenhuis gebeld en ik mocht komen.

Op de echo vruchtzakje van 7 mm te zien conform 5,5 week ongeveer. Kan zijn dat ik minder ver zwanger ben ( en gyn was eigenlijk heel positief en dacht meest aan deze optie) of vruchtje is gestopt met groeien en dit is toch het begin van een miskraam....

Afwachten dus

Nu is het klaar hoor in dit topic, we gingen voor 0 miskramen!
Lief Miss Tinkebell en Maria!! Inderdaad meer dan hopen lukt niet en tja dan is er de natuur.. VK benadrukte nogmaals dat wanneer t een miskraam wordt dat er dan vermoedelijk iets niet goed is met t vruchtje.. Dus dan is het Mss ook maar beter.

Voor nu zijn we beide positief en we zullen zien!

Lastig die onzekerheid vooral wanneer je niet weet hoe t is Maria!

Ik had vanaf zaterdag bluinige afscheiding en dinsdag ook gebeld naar VK, was niets om je zorgen over te maken.. Maar goed, tja daar heb je nog weinig aan.. Sterkte en probeer afleiding te zoeken..
Oef Libelle wat spannend ook.. Ik duim natuurlijk ook voor jou/jullie!!

Sterkte!
@ Maria, Libelle en Mootje: houdt moed!

Bij 5,5 week hoeft er geen hartje te kloppen hoor Libelle, het is nog erg pril.

Maria, heb er vertrouwen in dat als dit kindje er moet komen, het er komt.

En je hebt gelijk Libelle, in het ergste geval is het de natuur die haar werk doet en je behoedt voor iets ergers.

Ik heb ook ooit een miskraam gehad en heb het ook op die manier een plekje kunnen geven. Drie maanden later was ik zwanger van mijn zoontje. Het komt altijd goed.
Sorry ik bedoelde Mootje ipv Libelle toen ik het over 'de natuur' had.
@mariaa, libelle en moootje: Ik duim voor jullie. Wat ontzettend naar op deze manier. Het ellendige is, je kan inderdaad niet anders dan afwachten.

De tabel is weer bijgewerkt!

Ik kijk ontzettend uit naar 10 juli, de echo. Nog twee hele weken wachten. Het voelt een beetje als een mijlpaal.

De laatste dagen lekker bezig geweest met mijn zoon, ik hoef deze week niet zoveel te werken en aankomende week ook niet, en hij is de laatste dagen zo ontzettend lief, heerlijk!

Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij het straks allemaal gaat beleven, een broertje of zusje erbij.
Nou, ik heb mezelf ook in de tabel gezet.

Heb net de verloskundige gebeld, en mijn intake staat op 23 juli. Nog even ver weg, maar ik ben de 21e pas terug van vakantie!

Ben heel erg benieuwd...

Heb zelf echt nog nergens last van... dat is raar, want ik merk het niet, waardoor ik het moeilijker vindt om het te accepteren.

We waren dus in januari gestopt met de pil en dachten, we zien wel. Maar nu... is het eigenlijk toch ook wel eng.

Denk dat ik het a.s. zaterdag aan mijn moeder ga vertellen.

De ouders van mijn man moeten nog even wachten, die zijn op vakantie en daarna wij!

Ben ook erg benieuwd hoe de vakantie nu gaat worden?

Veel sterkte aan wie in een onzekere situatie zit ivm bloedverlies! Hoop dat alles goed gaat voor jullie!
@ Lexie: Hoe oud is jouw zoontje? Die van mij is morgen precies anderhalf.
Jeetje was heftig dames, hopelijk gaat alles goed.
quote:misstinkerbel schreef op 26 juni 2014 @ 11:26:

@ Lexie: Hoe oud is jouw zoontje? Die van mij is morgen precies anderhalf.Hij is 3, als nr 2 wordt geboren is hij bijna 4 en mag hij naar de basisschool.
Ahw schrikken meiden :( ik hoop voor jullie datvhet allemaal mee valt en erbij blijkt te horen!!
@ Lexie: Mooie leeftijd! Voor mij wordt het iets pittiger, zeker als alleenstaande moeder (met co-ouderschap). Maar allee vindt z'n plek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven