Vliezen gebroken! Time to wait ;)
zondag 23 augustus 2015 om 07:13
Hoi dames,
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
zondag 23 augustus 2015 om 11:50
zondag 23 augustus 2015 om 17:18
quote:boterhammie schreef op 23 augustus 2015 @ 16:01:
Nog steeds geen weeën.
Om 8 uur komt de VK terug en moeten we kijken of ik vanavond of morgenvroeg naar het ziekenhuis moetAlles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?
Nog steeds geen weeën.
Om 8 uur komt de VK terug en moeten we kijken of ik vanavond of morgenvroeg naar het ziekenhuis moetAlles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 23 augustus 2015 om 18:02
quote:simbalabimba schreef op 23 augustus 2015 @ 17:18:
[...]
Alles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?Geen idee hoe het allemaal gaat lopen als we in het ziekenhuis zijn, ligt er ook aan of ze willen dat we vanavond komen of morgenvroeg. Laat het je weten als ik het weet
[...]
Alles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?Geen idee hoe het allemaal gaat lopen als we in het ziekenhuis zijn, ligt er ook aan of ze willen dat we vanavond komen of morgenvroeg. Laat het je weten als ik het weet
zondag 23 augustus 2015 om 19:32
Puffen nog steeds niet
Ik ben nu nog relaxt omdat er niks gebeurd. Heb wel wat zenuwen voor weeën opwekkers en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
Beide opties hebben voor en na delen het maakt me op dit moment niet veel uit wanneer ik naar het ziekenhuis moet.
Heb net nog even onder de douche gestaan.
Ben net zo nieuwsgierig als jullie
Ik ben nu nog relaxt omdat er niks gebeurd. Heb wel wat zenuwen voor weeën opwekkers en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
Beide opties hebben voor en na delen het maakt me op dit moment niet veel uit wanneer ik naar het ziekenhuis moet.
Heb net nog even onder de douche gestaan.
Ben net zo nieuwsgierig als jullie
zondag 23 augustus 2015 om 19:45