Vliezen gebroken! Time to wait ;)
zondag 23 augustus 2015 om 07:13
Hoi dames,
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
zondag 23 augustus 2015 om 07:32
Het is de eerste. Ben ook heel benieuwd hoe lang het gaat duren.
Ben vandaag precies 39 weken dus dat is prima. Mijn man is een schat en heeft super fijn alles gedaan wat ik zei
Ik vind het heel fijn dat het nu vanzelf begonnen is want ik was bang dat ik ingeleid moest worden, daar zag ik wel tegenop.
Een grote glimlach van oor tot oor, hoop dat ik dat gevoel nu even vast kan houden
Ben vandaag precies 39 weken dus dat is prima. Mijn man is een schat en heeft super fijn alles gedaan wat ik zei
Ik vind het heel fijn dat het nu vanzelf begonnen is want ik was bang dat ik ingeleid moest worden, daar zag ik wel tegenop.
Een grote glimlach van oor tot oor, hoop dat ik dat gevoel nu even vast kan houden
zondag 23 augustus 2015 om 07:45
Spannend! Bij mij ging het beide keren, nadat eenmaal mijn vliezen waren gebroken, erg hard. In principe willen ze dat je nu binnen 24 uur bevalt.
Vergeet not voldoende foto's te maken van de bevalling. 80% kon ik me achteraf niet meer herinneren. Ik vind het na een jaar nog steeds fijn de foto's soms terug te kijken.
Zet m op!!
Vergeet not voldoende foto's te maken van de bevalling. 80% kon ik me achteraf niet meer herinneren. Ik vind het na een jaar nog steeds fijn de foto's soms terug te kijken.
Zet m op!!
zondag 23 augustus 2015 om 07:58
Leuk! Ik heb in oktober 2009 een topic geopend met een titel als 'Hoe lang duurde het bij jou nadat de vliezen gebroken waren?' Dus mocht je je vervelen dan kan je loepen.
Succes vandaag! Bij mij zette de bevalling maar niet door, en toen gaf de verloskundige de tip om naar bed te gaan. Inderdaad begon de bevalling toen vrijwel direct.
Succes vandaag! Bij mij zette de bevalling maar niet door, en toen gaf de verloskundige de tip om naar bed te gaan. Inderdaad begon de bevalling toen vrijwel direct.