Vliezen gebroken! Time to wait ;)

23-08-2015 07:13 142 berichten
Hoi dames,

Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.

Alsof een ballon in je buik knapt

Nu af en toe een paar weeën.

VK komt in de loop van de ochtend langs.

Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden

Wilde het gewoon FF delen
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Heel veel succes, zet 'em op!
Spannend hè? Is het je eerste?

Heel veel succes vandaag en ik hoop dat je je jochie snel in je armen kunt sluiten!
Succes!!! Niet om je te ontmoedigen, bij mij duurde het daarna nog 36u probeer dus nog goed te rusten!
Het is de eerste. Ben ook heel benieuwd hoe lang het gaat duren.

Ben vandaag precies 39 weken dus dat is prima. Mijn man is een schat en heeft super fijn alles gedaan wat ik zei

Ik vind het heel fijn dat het nu vanzelf begonnen is want ik was bang dat ik ingeleid moest worden, daar zag ik wel tegenop.

Een grote glimlach van oor tot oor, hoop dat ik dat gevoel nu even vast kan houden
Nou inderdaad!

Sterkte en succes.
Hatsjikideee...
Spannend! Alle twee mijn bevallingen zijn zo begonnen. Vond het wel een duidelijk begin :-)

Succes!
Succes! Ga je thuis bevallen?
Is er ondertussen al vooruitgang?

Veel succes in elk geval
Spannend! Bij mij ging het beide keren, nadat eenmaal mijn vliezen waren gebroken, erg hard. In principe willen ze dat je nu binnen 24 uur bevalt.

Vergeet not voldoende foto's te maken van de bevalling. 80% kon ik me achteraf niet meer herinneren. Ik vind het na een jaar nog steeds fijn de foto's soms terug te kijken.

Zet m op!!
Succes! Leuk een livebevallingstopic!
Ohhh wat spannend!! Veel succes! Hopelijk heb je een fijne bevalling en heb je snel jullie mannetje in je armen!
Succes! Bij mij braken om 6:00 s'morgens m'n vliezen en krap vier uur later was hij er!
Succes!! Hier 38 weken en van mij mogen mijn vliezen ook wel breken hahaha! Laat je ons weten hoe alles ging?
Leuk! Ik heb in oktober 2009 een topic geopend met een titel als 'Hoe lang duurde het bij jou nadat de vliezen gebroken waren?' Dus mocht je je vervelen dan kan je loepen.

Succes vandaag! Bij mij zette de bevalling maar niet door, en toen gaf de verloskundige de tip om naar bed te gaan. Inderdaad begon de bevalling toen vrijwel direct.
Trouwens nu ook 38 weken zwanger en best wel een beetje jaloers. Ik wil ook!
Ik wil liever niet thuis bevallen, heb net even een bakje met brinta gegeten en zit nu op de bank. In bed liggen deed pijn aan mijn heupen, lopen vind ik nu ook prettig. Zal even oosten als de VK is langs geweest.

Alvast bedankt voor jullie steun!
Wat spannend!

Veel succes!
WoW, heel spannend! Veel succes!
Only dead fish go with the flow.
Spannend hoor !

Bij mij ook zo begonnen, ik was 6 uur later bevallen.

Succes !
Veel succes!!!
Succes!
Spannend, veel succes. Nog even en dan heb je lekker je mannetje in je armen
O spannend Boterhammie!! Zet hem op!!
Oh wat spannend! Heel veel succes!!!
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven