Vliezen gebroken! Time to wait ;)

23-08-2015 07:13 142 berichten
Hoi dames,

Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.

Alsof een ballon in je buik knapt

Nu af en toe een paar weeën.

VK komt in de loop van de ochtend langs.

Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden

Wilde het gewoon FF delen
Ik hoop het ook...
Dag dames, daar ben ik dan!

Onze kleine man is maandag avond ter wereld gekomen. Weeën zijn opgewekt, ruggeprik gekregen omdat het te heftig werd. 20 minuten geperst en daar was hij dan. Hoe heftig is dat zeg! Maar zo snel ben je het ook weer vergeten als hij op je buik ligt.

Het ging goed tot deze ochtend, ze hebben in zijn bloed verhoogde waarde van streptokokken gevonden en ligt nu op neonatologie een paar deurtjes verder. Hij krijgt nu antibiotica, dit is een preventieve actie hij vertoonde nog geen symptomen.

Het zielige is dat hij geen infuus in z'n hand kon krijgen (aders kon niet aangeprikt worden) en nu zit het op z'n hoofd

We moeten nu afwachten wat de antibiotica gaat doen. Tot zover even de update

Allemaal bedankt voor interesse en wanneer ik weer wat weet dan post ik wel, lees al jullie berichtjes wel
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd boterhammie met jullie zoon!

Wat een nare start maken jullie nu! Sterkte! Hoop dat het snel beter gaat! Knuffel
Gefeliciteerd Boterhammie! Gelukkig is de bevalling wel goed gegaan. Wat een natuurgeweld hè? Maar ach gossie, jammer dat hij nog even moet blijven. Hopelijk gaat alles snel goed met jullie mannetje.
Proficiat

Hopelijk zijn de waardes snel weer goed.
Sorry, ging iets mis
Gefeliciteerd Boterhammie en gelijk zorgen, hoe komt hij aan streptokokken? Tot wanneer moet hij blijven?
Proficiat! Zonen zijn leuk!
Gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk mag hij snel mee naar huis.
Gefeliciteerd met je zoontje!
Gefeliciteerd en hopelijk mogen jullie snel naar huis!
Jaaaa daar is 'ie dan! Geweldig, gefeliciteerd meid!

Wat sneu dat hij nog even moet blijven zeg.. dat is een vervelende start! Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie thuis van hem gaan genieten!

Hoe is het nu met jou?
Gefeliciteerd met je/jullie zoontje. Wat is zijn naam eigenlijk? Ben ook benieuwd naar zijn naam hihi....

Jammer dat het zo moest starten, maar liever nu achterkomen ipv dat je zonder je geweten zou hebben thuis met (onbekend/nieuw) je kind thuis was. Dan ben je nu samen met hem veilig thuis.
Getsie, dat is niet de start waar je op hoopt. Mijn kleine meisje heeft, toen ze drie jaar geleden geboren werd, ook een infuus op haar hoofd gekregen. Daar schijnen ze minder laat van te hebben dan in het handje. Bovendien is die van ons een echte bikkel, we denken dat het door haar stoere start komt.

Súper gefeliciteerd. Hopelijk mag hij snel mee naar huis!
Gefeliciteerd en gelijk beterschap! Niet leuk om je mannetje zo te zien! Hopelijk knapt hij snel op.
Gefeliciteerd met de kleine man! En ook beterschap voor hem gelijk. Hoop dat jullie snel gezond en wel naar huis mogen.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Hij heet Jonas.

Het gaat iets beter, hij moet sowieso tot vrijdag blijven voor de antibiotica en hij wordt op de monitor in de gaten gehouden.

Heb er goede hoop bij dat het snel weer opknapt

Wat een mooie naam!

Die streptokokken infectie komt door de gebroken vliezen?

Hopelijk zijn jullie gauw thuis...met z'n 3en!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ach gossie, arm klein manneke maar het komt vast wel goed met Jonas.
verba volant, scripta manent.
Wat leuk gefeliciteerd! Leuke naam ook!

En beterschap voor de kleine.

Ik mag over een paar weken, ben zo benieuwd.
Mooie naam, gefeliciteerd!

Hopelijk is jullie mannetje gauw lekker thuis bij jullie
Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat de bevalling goed verlopen is, maar wel een vervelende start nu dus. Hopelijk mogen jullie gauw naar huis met Jonas. Laat je flink verwennen, heb je verdiend!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jonas.. Wat een vervelende start voor zo'n klein mannetje.

Hoe gaat het met jou?

Voor jullie beide een voorspoedig herstel gewenst en laat je lekker verwennen! hopelijk zijn jullie gauw met z'n 3-tjes thuis!
De streptokokken ben ik blijkbaar drager van. De baby kan dit door zijn slijmvliezen opnemen. Doordat de vliezen eerder gebroken zijn is er al een kweek bij mij afgenomen, plus bloed controle van de baby heeft er voor gezorgd dat ze deze voorzorgsmaatregel genomen hebben.

We zijn wezen voeden en het mannetje kijkt al weer een stuk helderder uit zijn ogen
Wat leuk om te horen! Hartstikke gefeliciteerd! Ben super blij voor je en hoop dat het alleen beter en beter gaat! Geniet van je soldaatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven