Vliezen gebroken! Time to wait ;)
zondag 23 augustus 2015 om 07:13
Hoi dames,
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
donderdag 27 augustus 2015 om 11:21
Hoor dit wel vaker. Dat je helaas drager bent van streptokokken. Het is alleen nu veilig zo dat het allemaal in het ziekenhuis meteen goed is aangepakt. Heeft mijn nicht ook. Beiden keren moest ze in het ziekenhuis controle en bevallen. Het word geen thuisbevallingen meer na Jonas. Maar dat leg je uit veiligheid ook weer bij neer.
Heb ook alle drie kids niet thuis mogen bevallen. 1e tevroeg (4 weken) en 2e/3e allebei in stuitligging (billen eerst ipv hoogfdje)
Wens jullie veel geluk samen met de kleine Jonas.
Heb ook alle drie kids niet thuis mogen bevallen. 1e tevroeg (4 weken) en 2e/3e allebei in stuitligging (billen eerst ipv hoogfdje)
Wens jullie veel geluk samen met de kleine Jonas.
donderdag 27 augustus 2015 om 16:45
quote:ri88 schreef op 27 augustus 2015 @ 14:05:
Fijn dat Jonas bij jullie op de kamer ligt nu! Kan je in ieder geval veel naar hem kijken en van hem genieten!
Hoe is het met jou?
Het gaat eigenlijk best goed. Niet echt moe terwijl we om de 3 uur voeden plus kolven. Ik ben eigenlijk de gehele bevalling vrij rustig geweest en dat heeft me zeker geholpen.
Wel zijn de hechtingen erg vervelend gelukkig gescheurd niet geknipt ( is me verteld dat ik daar blij mee moet zijn
Gelukkig worden we super goed geholpen hier in het ziekenhuis. Mijn man heeft nu vakantie dus die is de hele tijd bij mij en we doen alles al als een team samen.
Echt heel raar dat zoveel dingen nu vanzelfsprekend zijn en dat je gelijk een nieuw instinct hebt gekregen
Ons mannetje gedraagt zich voorbeeldig, slaapt totdat hij gevoed moet worden. Huilt erg weinig en als hij als huilt is het gauw over.
Dus al met al hoor je mij niet klagen
Super leuk om te lezen dat zoveel mensen mijn verhaal volgen!
Fijn dat Jonas bij jullie op de kamer ligt nu! Kan je in ieder geval veel naar hem kijken en van hem genieten!
Hoe is het met jou?
Het gaat eigenlijk best goed. Niet echt moe terwijl we om de 3 uur voeden plus kolven. Ik ben eigenlijk de gehele bevalling vrij rustig geweest en dat heeft me zeker geholpen.
Wel zijn de hechtingen erg vervelend gelukkig gescheurd niet geknipt ( is me verteld dat ik daar blij mee moet zijn
Gelukkig worden we super goed geholpen hier in het ziekenhuis. Mijn man heeft nu vakantie dus die is de hele tijd bij mij en we doen alles al als een team samen.
Echt heel raar dat zoveel dingen nu vanzelfsprekend zijn en dat je gelijk een nieuw instinct hebt gekregen
Ons mannetje gedraagt zich voorbeeldig, slaapt totdat hij gevoed moet worden. Huilt erg weinig en als hij als huilt is het gauw over.
Dus al met al hoor je mij niet klagen
Super leuk om te lezen dat zoveel mensen mijn verhaal volgen!