Voortekenen van bevalling

14-12-2015 22:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen al vele forums zijn met de vraag wat de (lichamelijke) voortekenen zijn van een bevalling, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen..

Ik ben op dit moment 37+6 weken. En ik heb last van voorweeën, vooral 's avonds, helaas nog niet met echte regelmaat..

Ook heb ik een aantal klachten waarvan je zou kunnen denken dat het voortekenen zijn: vocht uit tepels (sinds zaterdag), veel poepen, hoofdpijn en misselijkheid, heel erg vermoeid, rommelig gevoel in de buik, slecht slapen.

Hebben jullie deze klachten ook gehad, of totaal niet?

En duurde het lang voordat de kleine zich eindelijk aanmeldde?!
anoniem_265819 wijzigde dit bericht op 14-12-2015 22:20
Reden: Overzichtelijker
% gewijzigd
quote:Lovely1987 schreef op 14 december 2015 @ 23:01:

Haha ik heb ook een hoge pijngrens, mijn hand op 16 plaatsen gebroken en de gebruikte ik nog gewoon een week lang voordat ik eens naar de dokter ging. Wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving allemaal geen probleem maar weeen....och wat een ellende is dat allemaal zeg.

Gatekeeper ja ik ook haha! Ik mis nu zelfs mijn waggelloopje maar ach over een paar maanden zal ik die wel weer hebben.Ik ben benieuwd wat me te wachten staat dan.. Haha
Haha go with the flow gewoon. Enige wat ik je kan adviseren is om mee te gaan pijn.Ik heb het enorm tegen liggen werken en daardoor echt een traumatische bevalling gehad. Doe alles waardoor jij je nog enigsnds kan ontspannen, als dat liggen loeien als een zeekoe is gewoon doen.
quote:Lovely1987 schreef op 14 december 2015 @ 23:01:

Haha ik heb ook een hoge pijngrens, mijn hand op 16 plaatsen gebroken en de gebruikte ik nog gewoon een week lang voordat ik eens naar de dokter ging. Wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving allemaal geen probleem maar weeen....och wat een ellende is dat allemaal zeg.

Gatekeeper ja ik ook haha! Ik mis nu zelfs mijn waggelloopje maar ach over een paar maanden zal ik die wel weer hebben.

Ik zeg ruggenprik

Uitvinding vd eeuw.
Ik werd sochtends wakker door de weeën geen voortekenen gehad
quote:GateKeeper schreef op 14 december 2015 @ 23:10:

[...]

Ik zeg ruggenprik

Uitvinding vd eeuw.Roggeprik werkt geloof ik 85% van de vrouwen niet...Ik was 1 vrouw van de 85%....
quote:Lovely1987 schreef op 14 december 2015 @ 23:13:

[...]

Roggeprik werkt geloof ik 85% van de vrouwen niet...Ik was 1 vrouw van de 85%....O echt. Ik was knetterhigh, vond iedereen lief
Mij geloofden ze niet als ik zei dat ik alles voelde. Tot baby eruit was en ik naar de operatie kamer ging om de placenta eruit te halen en zodat een plastisch chirurg mij weer in elkaar kon zetten. Ze vonden dat ik wel bij kon blijven en het met de ruggeprk prima ging tot ik begon te krijsen en ze testjes uit gingen voeren...Voelde idd alles. Toen godzijdank lekker onder narcose gebracht.
quote:Lovely1987 schreef op 14 december 2015 @ 23:17:

Mij geloofden ze niet als ik zei dat ik alles voelde. Tot baby eruit was en ik naar de operatie kamer ging om de placenta eruit te halen en zodat een plastisch chirurg mij weer in elkaar kon zetten. Ze vonden dat ik wel bij kon blijven en het met de ruggeprk prima ging tot ik begon te krijsen en ze testjes uit gingen voeren...Voelde idd alles. Toen godzijdank lekker onder narcose gebracht.Oei..pijnlijk.
Ja pijnlijk ja en heel traumatisch, dat is ook de reden dat ik deze keer zelf mag bepalen of ik weer normaal ga bevallen of een geplande keizersnee neem.
http://www.verloskundigen ... /123-ruggenprik-epiduraal

Ruggenprik werkt gewoon bij 95%. Wel naar dat dat bij jou niet zo was.

Ik heb bij de jongste heel lang echte weeën aangezien voor voorweeën, toen ik de verloskundige belde zat ik al op 5 centimeter en moesten we ons naar het ziekenhuis haasten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven