Waarschijnlijk is het mis

07-03-2018 18:34 71 berichten
Omdat ik er verder met niemand nog over wil praten,maar toch even wat bemoedigende woorden wil horen dit topic.

Na 2jaar(oke 23 maanden) had ik eindelijk een positieve test in handen. Week later nog een clear blue test gedaan omdat ik niet helemaal zeker ben hoe lang ik nu zwanger ben. Vrijdag gaf test 2-3 weken zwanger aan. (Week verder dan test 1,woensdag ervoor)

Omdat ik veel afscheiding had,zaterdag wat dieper afgeveegd en toen zag ik bruine afscheiding. Oud bloed dus. Tot zo ver geen paniek.
Later op de de dag nog een keer gevoeld en toen zat er helder rood bloed bij.
Ik heb nu allerlei kleuren voorbij zien komen. Van bruin tot geel rood en rose.

Ik heb geen kramp. Alleen af en toe het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden.
Ik heb geen gevoelige borsten meer en mijn vele afscheiding is ook gestopt. Alles stinkt nog wel verschrikkelijk.

Ik weet dat het alle kanten nog op kan. Eind volgende week een afspraak bij de verloskundige. Dan maakt ze een echo en weet ik misschien iets meer.

Van de ene kant wil ik graag nog hoop houden maar als het toch mis is,laat het dan maar ook nu doorzetten dan heb ik zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Zelf ook meegemaakt na 10 maanden proberen. Echt heel moeilijk, ook de onzekerheid nu en erna of je je lichaam weer beetje kunt vertrouwen..
Sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Hè wat vreselijk naar zeg. Het is op zichzelf natuurlijk al treurig maar dat het dan ook nog zo moet uitpakken.

Heel veel sterkte, meis! :hug:
Soppie d'r over en hij glimt weer!
Werd ineens snel een operatie. Eileider bleek ontploft. Die is dus ook weggehaald. Hb is te laag dus aan de staal pillen.
Nu lekker thuis even bijkomen van wat er nu eigenlijk allemaal is gebeurd
Alle reacties Link kopieren
Ah veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdriet en ellende, dikke knuffel! Doe rustig aan. Is er iemand bij je thuis komende paar dagen?
Alle reacties Link kopieren
Joh heftig!!!!, beterschap!
Veel sterkte Miss. Het is niet zo maar iets. Zorg goed voor jezelf :sun: :rose:
Wat heftig wat er allemaal gebeurd is. Veel sterkte gewenst met het verwerken van alles. :hug:
Veel sterkte en neem de tijd om dit zowel fysiek als mentaal te verwerken. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat erg!
Als je behoefte hebt een keer aan lotgenoten contact, er bestaat een FB pagina van, besloten!

Voor nu hopelijk lichamelijk opknappen snel en heb je steun mentaal van mensen om je heen!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar dat het toch een operatie werd :hug: Ik raad je aan om je tijd te nemen. Je eileider is vermoedelijk laparoscopisch verwijderd? Ik vond het een misleidende term; omdat het niet helemaal een operatie is, meende ik dat ik snel weer aan het werk moest. Ik ben daardoor nog heel lang ziek en moe geweest. Doe in ieder geval de eerste week helemaal niets, ga op bed liggen en laat je verzorgen. Ik zou pas na een week of drie weer iets van werk gaan proberen. Als je te snel gaat, houd je daar nog lang last van.

Sterkte :hug:
Ik weet niet of iemand dit nog leest(of het leuk vind om te weten)

Maar kleine update;ik ben weer zwanger. Toch een beetje onverwacht. Had het echt niet meer aan zien komen.

Nog een beetje onduidelijk hoe lang. (Had minn cyclus niet bijgehouden en weet het echt niet meer )volgens de verloskundige rond de 8 weken en er klopt al een hartje!!
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi nieuws! Gefeliciteerd hoewel het natuurlijk hartstikke spannend is.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Oef, niet goed bijgelezen en naar de datum gekeken. Sorry!

Opnieuw: wat goed! Ik wens je een goede zwangerschap!
anoniem_378981 wijzigde dit bericht op 16-03-2019 19:29
Reden: Domme fout gemaakt
80.56% gewijzigd
Wat een super nieuws, het lijkt me wel verschrikkelijk spannend maar een kloppent hartje is echt heel mooi nieuws.

Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap :heart:
Alle reacties Link kopieren
miss_bubbles schreef:
16-03-2019 19:12
Ik weet niet of iemand dit nog leest(of het leuk vind om te weten)

Maar kleine update;ik ben weer zwanger. Toch een beetje onverwacht. Had het echt niet meer aan zien komen.

Nog een beetje onduidelijk hoe lang. (Had minn cyclus niet bijgehouden en weet het echt niet meer )volgens de verloskundige rond de 8 weken en er klopt al een hartje!!
Gefeliciteerd, Miss Bubbles. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je er van kunt genieten.
Gefeliciteerd bubbles! Wat een fijn nieuws :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd♡
Alle reacties Link kopieren
Wat en mooi nieuws!! Gefeliciteerd, ik hoop dat je een mooie zwangerschap zal hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik opende je topic, zag niet meteen dat het uit 2018 was en lees nu je update. Wat fijn zeg, van harte en ik hoop op een goede zwangerschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven