Wachten, wachten, wachten (deel 3)

25-10-2013 15:47 2776 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel drie alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten.

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken.

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende:

- Beginnen vanaf begin 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenTara823132herfst 2014Baan vriend & trouwenflora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727najaar 2015Sparenukkie213333dec 2014Uitslag bloedonderzoekunderstatement2526voorjaar/zomer 2015Zekerheid huis & baandrika793527januari 2015groen licht huisartseerst gewacht op vriend & reis
Ja, lekker dan

(sloeg op het verhaal van Matt over 'Ik word moeder')
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 13-12-2013 12:46
Reden: aangevuld, zag er wat raar uit met twee posts ertussen
% gewijzigd
Tafelkleed nu even hun belletje afwachten

Ja dat stel! Echt waar, twee volwassen mensen en dan zulke uitspraken doen. Wat fijn voor dat kind als die dat ooit terug te zien krijgt. Het zijn toch vooral de rare mensen die de televisie opzoeken.
@hoppala en tafelkleed

Ik heb ook altijd geleerd en gehoord dat alleen condooms niet 100% veilig zijn. Maar ik heb zelf ook al jaren goede ervaring ermee, nooit iets mis gegaan... Tuurlijk, als ik echt ABSOLUUT niet zwanger zou willen worden zou ik toch de pil slikken ofzo. Maar al die verhalen over dat condooms kunnen scheuren of afglijden of blijven zitten of weet ik het... nooit meegemaakt in al die jaren!
Als ik uitgebroed ben dan gaat er bij een van ons een knoop/knip in.
.
Hier trouwens best vaak gescheurde/afgegleden condooms gehad
quote:tafelkleed85 schreef op 13 december 2013 @ 12:23:

@Hop Maar als je dus echt niet zwanger zou willen worden (zoals ik) dan is dat gewoon te voorkomen. En ik heb gewoon op school geleerd dat alleen een condoom niet genoeg is. Dus als iemand ongepland zwanger is dan betekent dat in 99% van alle gevallen dat ze niet (s) (genoeg) hebben gedaan om het te voorkomen dus dat het dan niet onverwacht is.Ja dit bedoelde ik dus precies!
@ikwordmoeder: Ja, ik vond dat ook een beetje rare opmerkingen voor op tv, maar goed..

@condooms: hier één keer een afgegleden condoom (niet in deze relatie overigens), kwam omdat die condoom te groot was xD. Met Manlief nog nooit problemen gehad met condooms, alleen de moeite nemen om ze om te doen is nog wel eens een probleempje , maar die moeite nemen we dan toch maar.. Maar we beseffen ons zeer goed dat het een keer kan gebeuren en als een bevruchting dan een feit is dan kunnen we daar eigenlijk (naast even stressen over hoe dat moet met financiën) alleen maar erg blij mee zijn xD
@matroesja Oh ja echt? Waren jullie dan slordig geweest met de condooms of heb ik gewoon toevallig altijd geluk gehad? ;)

@matroesja en paddle Over AC na eventuele zwangerschappen heb ik nog niet nagedacht. Spiraaltje of steriliseren durf ik niet vrees ik. Misschien wil man wel... Ach, dat is voor later zorg!
Geen idee EvaViva. Volgens mij zijn die condooms gewoon altijd netjes gebruikt.
weg
anoniem_185236 wijzigde dit bericht op 10-07-2014 09:46
Reden: anonimiseren
% gewijzigd
Nope.
Dan kan het alleen (zon) licht, lange nagels, scheerstoppels of zoiets stoms zijn of je hebt veel condooms met veel productie foutjes gehad.
Geen idee tafelkleed…het betreft een periode van een paar jaar, niet allemaal met dezelfde man. En wel gewoon goed gebruik (ik was er immers bij). Wel waren beide mannen een beetje aan de grote kant zeg maar. Maar nou ook weer niet zooo groot dat je er speciale condooms voor zou moeten kopen. Denk ik.
Tja, het kan gebeuren blijkbaar, met die condooms! Je hoort het wel vaker. Gelukkig gaat het meestal goed .

Dat er 1 afglijdt en "blijft zitten" lijkt me trouwens een akelig idee haha!
Nou het is nog erger als er een stukje afscheurt en blijft zitten. Dan kun je op zoek
Iehhhh matroesjka! Heb je dat wel eens gehad? Moest je gaan peuteren?!? Whaha, brr! Zou ik al bang zijn dat het eeuwig blijft zitten ofzo
Geen condoom verhaal maar wel iets anders 'doms'

Een oud klasgenootje had eens seks gehad terwijl ze ongesteld was en een tampon in had.. Oeps gênant! Want toen waren ze de hele tampon kwijt en hebben ze moeten prutsen om het ding eruit te krijgen.. Haha

wat betreft gepland en ongepland. De voorpret bij een geplande zwangerschap lijkt me veel te leuk!
@sealight Jakkie wat een verhaal van die tampon... sorry ik gruwel van dat soort dingen haha. Hoe kun je dat nou vergeten zou je zeggen!
Nou ik heb weleens mijn tampon eruit gehaald…en toen zat er nog een touwtje. Oeps. En ik had die ochtend toen ik die tampon in deed toch zo'n raar gevoel dat ik dat zojuist ook al gedaan had
Haha oeps! Nee dat is me nog nooit overkomen. Nou ja als je hem er maar uit hebt kunnen halen..
Idd tafelkleed. Als het geen ramp is zijn condooms genoeg, maar als je het echt wilt voorkomen dan op z'n minst 2 soorten anticonceptie.
Hier overigens ook een behoorlijk aantal gescheurde condooms . Ook bij juist gebruik. Gelukkig geen soa's aan over gehouden, en ik was altijd aan de pil behalve 1x. Toen de MAP gehaald uiteraard (en 2 mnd in de stress gezeten omdat mijn cyclus in de war was).
.
@gepland zwanger: graag! Komt nu financieel nog niet bepaald uit (hoewel vriend vrij gemakkelijk een baan kan krijgen als ie zou moeten). Ik vind het wel vrij frustrerend dat een zwangerschap eigenlijk niet valt te plannen. Ja, het moment waarop je de AC de deur uit doet, maar vervolgens is het maar afwachten wanneer je ook daadwerkelijk zwanger bent.

@ac: hier al jaren alleen de pil, nog nooit problemen mee gehad (behalve dat de dag dat ik ongesteld werd opeens een dagje verschoof, dat was 2 of 3 keer een dagje lichte stress).

@hier: vriend heeft me vandaag ten huwelijk gevraagd In 2014 gaan we echt trouwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven