Wanneer gaat het eens lukken?

25-03-2015 10:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!

Wij proberen al ongeveer 8 maanden zwanger te worden maar zonder resultaat. Ik ben 35 jaar. Een jaar geleden heb ik een abortus moeten ondergaan bij 12 weken zwangerschap, ik was toen meteen zwanger in de tweede maand zonder pil. Sinds de abortus lukt het niet om zwanger te worden. Ik ben al onderzocht en alles blijkt prima te werken. Ik heb een regelmatige cyclus en ook het rijpen van een eicel was te zien op een inwendige echo. Ik hoop heel snel zwanger te zijn maar ik zal vast nog geduld moeten hebben.
Zojuist weer een test gedaan. Het streepje is nog lichter dan gister. Bijna niet meer zichtbaar. Betekent dit dat de eisprong al geweest is? Zon twee dagen geleden? En ben ik nu dan nog vruchtbaar of niet meer?
Ter info. Eergisteren hebben we het nog gedaan. Gister niet. Maak ik kans om nog zwanger te raken van eergister of zou dat te vroeg zijn geweest? Of maak ik juist nu grote kans omdat t streepje nu lichter is geworden?
Tja je kan alleen maar afwachten... test (en sex) voor de zekerheid nog een paar dagen door... en over ongeveer ongeveer 2 weken weet je meer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven